Kleren van de Keizer-effect. Als de heren critici bepalen dat een waardeloze plaat van pakweg Audioslave Hun Goedkeuring kan wegdragen, dan staat zo'n plaat ook maandenlang hoog in de Moordlijst. Met kwaliteit heeft het allemaal weinig meer te maken, meer met hype en papegaaiengedrag - en ik vind m'n eigen weg wel door alle nieuwe releases. Collectieve albumranglijstjes zeggen me altijd maar weinig, zeker als ze worden samengesteld door 40+-ers.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:52 schreef DaisyDuke het volgende:
Nee nee, recenseren laat ik over aan mensen met verstand van muziek!
In alle eerlijkheid zeg ik je dat ik die recensie niet eens heb gelezen. Zag wel onlangs op Internet dat The Drift behoorlijk hoog staat in OOR's Moordlijst. Toch opvallend, voor zo'n ontoegankelijke plaat.
iets met een spijker en een kopquote:Op maandag 19 juni 2006 18:08 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kleren van de Keizer-effect. Als de heren critici bepalen dat een waardeloze plaat van pakweg Audioslave Hun Goedkeuring kan wegdragen, dan staat zo'n plaat ook maandenlang hoog in de Moordlijst. Met kwaliteit heeft het allemaal weinig meer te maken, meer met hype en papegaaiengedrag - en ik vind m'n eigen weg wel door alle nieuwe releases. Collectieve albumranglijstjes zeggen me altijd maar weinig, zeker als ze worden samengesteld door 40+-ers.
haha, veel plezier!quote:
CD: Mojave 3 - Puzzles Like Youquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:27 schreef JelleS het volgende:
Mijn tip voor dit topic. Het nieuwe album van Mojave 3; Puzzles Like You.
Gewoon eens bij AMG de bovenstaande namen invullen en kijken welke 'similar artists' eruit komen rollen. Beetje doorklikken en je komt al een heel eind. Easy is that.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:18 schreef Mr-Malarini het volgende:
Iemand misschien nog wat oudere muziektips? Verder dan Nick Drake, Tom Waits, Joni Mitchell, Bob Dylan en de andere bekende namen kom ik meestal niet.
Matig schoolbandje. Zag ze dit jaar op Motel Mozaïque, en ze speelden werkelijk van uitglijer naar uitglijer. En een beetje puberaal doen, om het puberaal doen. Een drama! Typisch gevalletje van 'snel opzouten naar jullie repetitiehok'.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:51 schreef tonks het volgende:
Wat vinden jullie dan van "be your own PET" ?
Ik had het ook over dit optreden.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:01 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Matig schoolbandje. Zag ze dit jaar op Motel Mozaïque, en ze speelden werkelijk van uitglijer naar uitglijer. En een beetje puberaal doen, om het puberaal doen. Een drama! Typisch gevalletje van 'snel opzouten naar jullie repetitiehok'.
Adventure is wel een leuk nummer, de rest viel tegen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:04 schreef tonks het volgende:
Een muziekblog waar ik wel eens langskom was er super enthousiast over, ik vond het zelf ook niet helemaal geweldig alleen een enkel liedje op de myspace van BYOP vond ik wel klinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |