Nou enquote:Op zondag 19 november 2006 13:39 schreef Taell het volgende:
Ja
Hometown Blues
Maar ik had ze lekker eerder ontdekt![]()
Zet ff hier neer in het kort wat je er van vondquote:Op zondag 19 november 2006 13:43 schreef Lunar het volgende:
Heb ik een reviewtje over geschreven na het album een weekje te hebben geluistert(zie website enzo)
Ja!quote:Op zondag 19 november 2006 13:44 schreef Cyaa het volgende:
[..]
Nou en![]()
![]()
Ze heerschen gewoon....en in februari ga ik ze lekker nog een keer zien en dan ga jij ook mee
![]()
Weinig vernieuwende elementen in het album. Het deed me allemaal teveel denken aan de huidige gitaarbandjes (killers, arctic monkeys, strokes). Het is net of ze met hun debuut op safe wilde spelen.quote:Op zondag 19 november 2006 13:45 schreef Cyaa het volgende:
[..]
Zet ff hier neer in het kort wat je er van vonden of je ze live gaat zien enz.
Hmmmm...ja, dat is misschien wel zo ja.quote:Op zondag 19 november 2006 14:16 schreef Lunar het volgende:
[..]
Weinig vernieuwende elementen in het album. Het deed me allemaal teveel denken aan de huidige gitaarbandjes (killers, arctic monkeys, strokes). Het is net of ze met hun debuut op safe wilde spelen.
Dus nee, ik ga ze niet live zien
Ik vond er over de gehele lijn van het album weinig aan. Op een gegeven moment had ik zelfs het gevoel niet meer naar de muziek te luisteren. Net zoals een klok die je op een gegeven moment niet meer hoort vanwege het monotone ritmequote:Op zondag 19 november 2006 14:21 schreef Taell het volgende:
[..]
Hmmmm...ja, dat is misschien wel zo ja.
Maar ze mixen allemaal dingen samen en dat doen ze heel goed
Mja...ik vind ook wel dat de eerste helft van het album beter is dan de tweede helft, maar monotoon vind ik het zeker niet. Maargoedquote:Op zondag 19 november 2006 14:25 schreef Lunar het volgende:
[..]
Ik vond er over de gehele lijn van het album weinig aan. Op een gegeven moment had ik zelfs het gevoel niet meer naar de muziek te luisteren. Net zoals een klok die je op een gegeven moment niet meer hoort vanwege het monotone ritme
http://mijndert.wordpress.com/2006/11/17/the-rifles-no-love-lost/
sorry voor de spam, maar heb geen zin alles 2 keer uit te leggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |