quote:Ik zag de cd van Joan as Policewoman liggen bij de FRS, eigenlijk niet heel erg indie.
Wat is dit voor een dom gepraat?quote:zomer-indie
Wat is dit voor een dom gepraat?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:49 schreef SilverRocket het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit voor een dom gepraat?
Jullie missen iets als jullie de volgende van 2006 niks vinden:
Beirut
Islands
Midlake
TV on the Radio
Voxtrot
...voor de rest viel het wel mee denk ik zo.
En United 93 is een slechte film he. Je hebt nog veel te leren Driesquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:40 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wel, dat album vind ik dus zo on-boeiend.
Nu weten we het wel hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
Voxtrot![]()
Sinds vanochtend weer helemaal herontdekt en weer verliefd![]()
Oja? ik ben al een tijdje stil erover dacht ikquote:
Da's indiehop.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:40 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
A Tribe Called Quest. Draai ik al eeuwen, met dit weer...
Eensch. Mooie plaat.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:50 schreef pfaf het volgende:
Mojave 3 - Puzzles like you
Super! En zomers!
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:29 schreef SilverRocket het volgende:
Nou, "zomer-indie" en "ik zag die cd liggen, eigenlijk niet heel erg indie" is grote onzin. Jullie hebben geen idee waar jullie over praten, lijkt het.
jij hebt de wijsheid in pacht, zo te lezen. dat gezeur altijd over wel of geen indie... word ik een beetje moe van intussen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:29 schreef SilverRocket het volgende:
Nou, "zomer-indie" en "ik zag die cd liggen, eigenlijk niet heel erg indie" is grote onzin. Jullie hebben geen idee waar jullie over praten, lijkt het.
Dudequote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:29 schreef SilverRocket het volgende:
Maar wij hebben een piemel, dat compenseert!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:29 schreef SilverRocket het volgende:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar wij hebben een piemel, dat compenseert!
Man, jij hebt teveel aan de winterindie gezeten en bent blijven steken in de donkere dagen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:29 schreef SilverRocket het volgende:
Geinig dat ik nu weet wie je bent. Klein wereldje hoor.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:37 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
jij hebt de wijsheid in pacht, zo te lezen. dat gezeur altijd over wel of geen indie... word ik een beetje moe van intussen.
Los Campesinos uit Wales!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:23 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
http://www.myspace.com/loscampesinos
Lijkt totaal niet op Pavement, en is bovenal totaal niet Indie. Maar ze komen uit Wales, dat dan weer wel...
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:23 schreef DaisyDuke het volgende:
Lijkt totaal niet op Pavement, en is bovenal totaal niet Indie.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:49 schreef SilverRocket het volgende:
Jullie missen iets als jullie de volgende van 2006 niks vinden:
Beirut
Islands
Midlake
TV on the Radio
Voxtrot
Kan ik me voorstellen, hun albums zijn toch wat lastig om doorheen te komen, zeker in het begin. Wat je het beste kunt beluisteren van TV on the Radio is de Young Liars EP, die is veel luistervriendelijker en directer dan hun albumwerk.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:02 schreef nein het volgende:
ben nu tv on the radio aan het luisteren, maarreuh..ehm...what the hell is dit!?
dat valt toch ook wel weer mee.. naja misschien als je nog nooit naar 'noise' muziek geluisterd hebt dat het wat rauw op je dak komtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:02 schreef nein het volgende:
ben nu tv on the radio aan het luisteren, maarreuh..ehm...what the hell is dit!?
mogwai valt daar toch ook onder? daar ben ik ook niet zo weg van..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:18 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
dat valt toch ook wel weer mee.. naja misschien als je nog nooit naar 'noise' muziek geluisterd hebt dat het wat rauw op je dak komt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |