Deze heeft een goede OP.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar deze had direct een goede TT.
Ik hoopte eigenlijk op zoiets als 'Showchat #798: DaMart wordt óók beroemd!'quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ja, dan ben ik ook beroemd, en het is normaal dat beroemdheden elkaar afzeiken he!![]()
Ja, dat wilde ik je nog vragen:quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:49 schreef DaMart het volgende:
Mijn subtiele verlangen naar een naamtopic werd niet gehoord!
[..]
Ik hoopte eigenlijk op zoiets als 'Showchat #798: DaMart wordt óók beroemd!'![]()
Vanwege mijn creatieve geest natuurlijk. En de boeken die ik ga schrijven!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik je nog vragen:
Waarom word jíj beroemd dan?
Ah. Dan is het goed.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanwege mijn creatieve geest natuurlijk. En de boeken die ik ga schrijven!![]()
Gaan we jankenquote:
Slapen ofzoquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:35 schreef rena het volgende:
[..]
He, dat is nou kutWat ga je dan doen vannacht
![]()
ROFLOLquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:51 schreef Bupatih het volgende:
Nee.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:52 schreef Svensational het volgende:
Maar goed, wel leuk dat zelfs beroemdheden zoals Spijkerman Googleën op 'Bupatih' [afbeelding]
Oke, dan is het goedquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik hoop het wel.
Van het lachen! [afbeelding].
Je lijkt nu net DaMart.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
! Hij zal gegoogled hebben op een naam van een BN'er ofzo, op zoek naar leuke woordgrapjes die hij kan jatten!
En ik zou promotie van de huillach-smiley eisenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:36 schreef Bupatih het volgende:
Zal ik het doen?Maar dan ga ik wel vragen of hij mijn naam (én fok.nl) 10x keer noemt in zijn kutprogramma.
.... die dat gedrag heeft gestaakt!quote:
DAT GAAT EEN BEETJE MOEILIJK OP TV!!!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
En ik zou promotie van de huillach-smilie eisen
Je bent nu net Haaibaaike.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
.... die dat gedrag heeft gestaakt!
Dat was even leuk, maar niet voor altijd!
Dan moet je dat stokje niet overnemen jaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
.... die dat gedrag heeft gestaakt!
Dat was even leuk, maar niet voor altijd!
Het gezicht van Cheque Spijkerman lijkt wel...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
DAT GAAT EEN BEETJE MOEILIJK OP TV!!!
Omdat?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
DAT GAAT EEN BEETJE MOEILIJK OP TV!!!
quote:
Ja, maar ik had al geëditquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:56 schreef Bupatih het volgende:
Sven, ik moest van jou zeggen dat je 'smiley' verkeerd hebt geschreven.
Omdat de smiley dan niet volledig tot zijn recht komt.quote:
Stierenschijtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat de smiley dan niet volledig tot zijn recht komt.That's why!
Inderdaad!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het gezicht van Cheque Spijkerman lijkt wel...
Boeiend.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:59 schreef Bupatih het volgende:
Kutprogramma op Talpa.![]()
Georgina Verbaan.
Rauw!
quote:
Kut-rena.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:44 schreef rena het volgende:
[..]
Simon en GarfunkelWaarom voelen die bejaarden van tegenwoordig toch de behoefte om naar dat kattengejank te luisteren
? Zo ook mijn ouders
Ik heb er trauma's van, die iele kutstemmetjes.
![]()
![]()
![]()
Nee. Piemel.quote:
Whehehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |