Valt niets meer te redden.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:17 schreef Sjizzel het volgende:
Zit ik lekker een boek te lezen met een biertje en een lekker muziekje op de achtergrond. Komt m'n ma hierbij zitten, MUZIEK ZACHTER!!!!!! en alsof dat nog niet genoeg was zet ze SHOWNIEUWS erop!!!![]()
ik compleet furieus en m'n ma nog steeds maar haar onderontwikkelde hoofd voor de buis
![]()
SBS6ShowNieuws
Woon je in een tent dat je in dezelfde kamer als je mama een boek moet lezen en tv moet kijken?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:43 schreef Sjizzel het volgende:
gelukkig ben ik over een paar maanden weg![]()
Simon en Garfunkelquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:21 schreef Sjizzel het volgende:
En nu gaat ze zeuren over Radiohead![]()
'dit is toch een kwelling voor de oren'
'zet dan die Simon en Garfunkel van net er weer op'
Hey ekkel, dat was een van mijn simon en garfunkel cd'squote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:44 schreef rena het volgende:
[..]
Simon en GarfunkelWaarom voelen die bejaarden van tegenwoordig toch de behoefte om naar dat kattengejank te luisteren
? Zo ook mijn ouders
Ik heb er trauma's van, die iele kutstemmetjes.
![]()
![]()
![]()
Ja lekker boeiend.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:54 schreef Sjizzel het volgende:
[..]
Hey ekkel, dat was een van mijn simon en garfunkel cd's
Talpaquote:
Weebl en Bob hebben hem gejatquote:Op zondag 4 juni 2006 00:14 schreef Cassius het volgende:
Waar is het paint-plaatje?
Televisie kijken is gewoon geen sociaal gebeuren, ik woon niet meer thuis, maar zodra ik op bezoek ga thuis of waar dan ook, televisie kijken is gewoon de manier om de sfeer en de stemming te doen inzakken.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:37 schreef Logician het volgende:
heerlijk 'thuiswonen'
juistemquote:Op zondag 4 juni 2006 00:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Televisie kijken is gewoon geen sociaal gebeuren, ik woon niet meer thuis, maar zodra ik op bezoek ga thuis of waar dan ook, televisie kijken is gewoon de manier om de sfeer en de stemming te doen inzakken.
Anders wordt het wanneer je een zeldzame goede film of een echte klassieker kijkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |