Glob doet me namelijk een beetje denken aan het geluid dat je keel maakt als je heel snel iets opdrinkt.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:47 schreef DaMart het volgende:
Is er trouwens al een datum geprikt voor de zuipmeet? Of lopen die pogingen steeds spaak?
Ik kan nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:48 schreef MissBliss het volgende:
Nou... De enige mogelijkheid is volgend weekend... Dus
Nee, week erna.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:49 schreef DaMart het volgende:
Als in aanstaande zaterdag of zondag?
Ja, jij moet wel komen hoorquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kan niet. Alleen zaterdag misschien...
Neequote:Op donderdag 1 juni 2006 23:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat gaan jullie zeker niet uitleggen?
Nouja, J. gaat overdag weer treinen (quote:
Wat zij zegtquote:
VOLGEND weekendquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:01 schreef Zhenar het volgende:
Wat is glob?
En ik kan dit weekend geen zuipmeet. Of in ieder geval niet vrijdag en zaterdag.![]()
Ja sorry, ik kon het niet laten om weer eens een andere te maken.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:49 schreef Svensational het volgende:
DaMart, hoevaak pas jij je avatar aan?
Topickillende GREPPELSLET!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Hoi.
quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:50 schreef MissBliss het volgende:
Hoi!
Wat fijn dat je 'm zelf al even inkoptquote:
*GLOB*quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat fijn dat je 'm zelf al even inkopt.
Maar als hij een bocht maakt spettert hij toch nog zijlings het terras nat?!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:15 schreef MissBliss het volgende:
Ik denk dat het wel veilig is in dat restaurantje, Zhenar
[afbeelding]
Ik wil wééééééééér!![]()
Ik weet het nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar als hij een bocht maakt spettert hij toch nog zijlings het terras nat?!Of niet?
![]()
Ik wil ook weer!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik weet het nietWe zullen het moeten testen!
![]()
![]()
![]()
Van muhammad_ali.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:03 schreef Zhenar het volgende:
Heej MBeej, waar komt die ondertitel van jou vandaan? Afgezien van de waarheid natuurlijk, dat spreekt voor zich.![]()
Van Muhammad-ali, maar aangezien die hier toch niet meer komt haal ik dat copyright ding maar wegquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:03 schreef Zhenar het volgende:
Heej MBeej, waar komt die ondertitel van jou vandaan? Afgezien van de waarheid natuurlijk, dat spreekt voor zich.![]()
Hij komt niet meer hierquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Van Muhammad-ali, maar aangezien die hier toch niet meer komt haal ik dat copyright ding maar weg
Nou nee, heb hem al een tijd niet meer gezienquote:
Oh, ik dacht dat hij zich misschien had afgemeld hierquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou nee, heb hem al een tijd niet meer gezien
Heb jij een stil leven?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:20 schreef Bupatih het volgende:
Fruitschaal.
Met kleurtjes en Nils Holgerssonquote:
Hij schijnt wat psychische problemen te hebben. Recentelijk is hij namelijk gesignaleerd in de R&P slowchat.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou nee, heb hem al een tijd niet meer gezien
Ik moet er niet aan denken om mijn eventuele psychologische problemen in R&P te dumpen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij schijnt wat psychische problemen te hebben. Recentelijk is hij namelijk gesignaleerd in de R&P slowchat.![]()
![]()
Ik zag het jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij schijnt wat psychische problemen te hebben. Recentelijk is hij namelijk gesignaleerd in de R&P slowchat.![]()
![]()
De slowchat gaat nog wel [ja, ik heb er ook wel eens gepostquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om mijn eventuele psychologische problemen in R&P te dumpen.
Nee, dat doe je al bij onsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om mijn eventuele psychologische problemen in R&P te dumpen.
Dat heb ik dus wel gedaan. Ik had last van spontane lachbuien. De slappe lach, zeg maar.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zag het ja
[..]
De slowchat gaat nog wel [ja, ik heb er ook wel eens gepost![]()
] maar de rést van de topics! Dat is gewoon heerlijk leesvoer
Niet. Althans, niet alles, lang niet allesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, dat doe je al bij ons![]()
![]()
rr!1!!
![]()
![]()
((
![]()
((::Rr; :R;
![]()
:0:
R!111!
![]()
* Zwijmelquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb ik dus wel gedaan. Ik had last van spontane lachbuien. De slappe lach, zeg maar.
Dankzij R&P ben ik daar vanaf, en geworden wie ik nu ben! Een melancholieke gothic met borderline, die dagelijks een rol krasloten moet hebben uit pure zelfbescherming
Phoe, alsof jouw puntjes zo moeilijk in te vullen zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet. Althans, niet alles, lang niet alles.
Een slechte streekroman.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Phoe, alsof jouw puntjes zo moeilijk in te vullen zijnIk lees je als een boek
![]()
Ik dénk het niet. Maar je mag het proberen, hoor.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Phoe, alsof jouw puntjes zo moeilijk in te vullen zijnIk lees je als een boek
![]()
En zo hoort het!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb ik dus wel gedaan. Ik had last van spontane lachbuien. De slappe lach, zeg maar.
Dankzij R&P ben ik daar vanaf, en geworden wie ik nu ben! Een melancholieke gothic met borderline, die dagelijks een rol krasloten moet hebben uit pure zelfbescherming
Zal ook wel niet preciesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dénk het niet. Maar je mag het proberen, hoor.
Ik heb geleerd dat het posten van al je personal issues (om maar even in Engelse termen te spreken) niet het verstandigst is om te doen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zal ook wel niet precies![]()
Maar je laat genoeg hints vallen.![]()
En "raden" doe ik niet aan. Als je het wilt posten, moet je dat zelf doen. Zo niet, dan niet.![]()
Jij hebt geen personal issues! Alleen public issues!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat het posten van al je personal issues (om maar even in Engelse termen te spreken) niet het verstandigst is om te doen.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat het posten van al je personal issues (om maar even in Engelse termen te spreken) niet het verstandigst is om te doen.
Als jij het zegtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt geen personal issues! Alleen public issues!![]()
![]()
![]()
Daar gaat het ook niet om, dropstaaf.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:59 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Saai, niet origineel en bagger.
Pomme en Kelly zijn niet leuk en deze, door jou gespammede, zooi is evenmin leuk. Sleddersliert.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:01 schreef Bupatih het volgende:
Daar gaat het ook niet om, dropstaaf.
Rot op met jequote:
Ze (lees: de twee dames) zijn leuker dan Kel en Pommy.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:03 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Pomme en Kelly zijn niet leuk en deze, door jou gespammede, zooi is evenmin leuk. Sleddersliert.
Ik nam het voor je op, ja! En dan krijg je er dit voor terug. Mooi is dat, ik zal je nog eens minder stom noemenquote:
Je quoot Zhenar en voegt daar een hartje en een 14.gif-PI aan toe.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik nam het voor je op, ja! En dan krijg je er dit voor terug. Mooi is dat, ik zal je nog eens minder stom noemen.
Afgaande op het uiterlijk klopt dat.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:04 schreef Bupatih het volgende:
Ze (lees: de twee dames) zijn leuker dan Kel en Pommy.
Goh, Bassie.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:08 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Afgaande op het uiterlijk klopt dat.
*meldt*quote:
Ja, maar daar ben ik het ook mee eensquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je quoot Zhenar en voegt daar een hartje en een 14.gif-PI aan toe.
Ik dacht dus dat je het eens was met. Zhenar.
.
Oh, dan vind ik je alsnog een stomme, hele homo.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben ik het ook mee eens. Hier had ik het over: Tyfus huillach smilies .
Waar staat dat dan?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:08 schreef Bupatih het volgende:
Goh, Bassie.En daar ging het juist ook om!
quote:leuk (bn.)
1 grappig, amusant
2 knap, aantrekkelijk
3 prettig, aangenaam
In het Basisboek 'Hoe snap ik Bupatih', hoofdstuk 4, paragraaf 2.quote:
oh, dan ga ik even herlezen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:12 schreef Bupatih het volgende:
In het Basisboek 'Hoe snap ik Bupatih', hoofdstuk 4, paragraaf 2.
Maar toch minder stomquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, dan vind ik je alsnog een stomme, hele homo.
Ook al nam je het voor me op.Je noemde me nog steeds stom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |