Dat is natuurlijk erg subjectief hequote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:15 schreef EricG het volgende:
[..]
On-line spelen hoeft niet per sé een MMO te zijn![]()
Kijk naar Battlefield, CounterStrike, Trackmania Nations, Unreal Tournament, Quake, allemaal spellen die on-line hartstikke leuk zijn, en waar je geen maandelijkse kosten voor hoeft te betalen
wat kostte de cube ook alweer bij de launch dan?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoeveel denken jullie dat de Wii gaat kosten, in dollars?
Ik denk: $150.
$200quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:29 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wat kostte de cube ook alweer bij de launch dan?
Ik weet waarom Nintendo de prijs @ E3 niet heeft aangekondigd.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alle Nintendo consoles waren 199 dollar, daarom denk ik ook dat deze weer 200 wordt.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:35 schreef pkwarts het volgende:
Ook fijn om te zien dat Nintendo gewoon komt met 1 console en niet een retardpack uitbrengt waarmee je bepaalde functies mist.
Het is te zien dat jij altijd heel lang nadenkt over je theorieën.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:34 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik weet waarom Nintendo de prijs @ E3 niet heeft aangekondigd.
Sony's PS3 prijs is hardstikke kut. En het werd aangekondigd.
Nintendo's Wii prijs is <?>. En het werd niet aangekondigd.
Dit betekent dus dat de prijs van de Wii hardstikke goed is, want anders zou het wel aangekondigd worden!
$150! Believe!
Nou, ik believe veel, maar dat niet. Als 150 te realiseren valt voor N, dan hebben ze wel erg matige hardware in de Wii gestopt, of maken ze erg veel verlies op de Wii.quote:
De prijs kan jou niet schelen want je koopt het toch wel zolang het onder de 300 euro is? Dus de prijs kan jou wel schelen?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Maakt mij niet uit ik koop het toch wel (mits onder de 300)
De eerste, dat mag onderhand wel duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:36 schreef Wii het volgende:
Als 150 te realiseren valt voor N, dan hebben ze wel erg matige hardware in de Wii gestopt, of maken ze erg veel verlies op de Wii.
eerder normaal pack met gewoon spel?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:38 schreef Evertjan het volgende:
200 voor de normale pack en 250 voor extra deluxe pack met gratis spel
No way.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoeveel denken jullie dat de Wii gaat kosten, in dollars?
Ik denk: $150.
Tenzij het een mooie doos isquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
50 euro meer voor enkel een spel is niet de moeite, dan moet er ook een 2e controller bijzitten.
doen we die er ook bij en een leuk apart kleurtje naar keuzequote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
50 euro meer voor enkel een spel is niet de moeite, dan moet er ook een 2e controller bijzitten.
De spellen waarvoor je wel moet betalen zijn allemaal MMO's, en dan nog kan een MMO gratis zijn (Guild Wars).quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:24 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk erg subjectief he.. Want al die spellen die je nu opnoemt vind ik allemaal niks aan, ik hou niet van 1st person shooters. Dat je er niet voor hoeft te betalen is wel goed, maar er zijn ook nog heel wat spellen waarbij dat helaas wel moet.
Ik heb het liefst een bluwe bij de launch, want die wil ik, maar de drang om m te halen bij de launch is groterquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Nintendo moet wat mij betreft snel na de release met wat mooie kleurtjes komen. Ongeveer een jaar na release maar niet later.
Dan koop je later nog een blauwe.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb het liefst een bluwe bij de launch, want die wil ik, maar de drang om m te halen bij de launch is groter
Zwart en wit zal het gewoon in het begin zijn denk ik.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Nintendo moet wat mij betreft snel na de release met wat mooie kleurtjes komen. Ongeveer een jaar na release maar niet later.
Nee, ik koop liever niet twee dezelfde consoles als er niets verandert buiten de kleur. Losse controller misschienquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:50 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dan koop je later nog een blauwe.ik ga voor wit of zwart.
Was jij niet diegene die later nog een witte GC kocht?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, ik koop liever niet twee dezelfde consoles als er niets verandert buiten de kleur. Losse controller misschien
Ik had het BIJNA gedaan, maar toch niet omdat ik het eigenlijk toch onzin vondquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:54 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die later nog een witte GC kocht?
Jammer, hij is hardstikke mooi hoor... *aait z'n witte GameCube*.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had het BIJNA gedaan, maar toch niet omdat ik het eigenlijk toch onzin vond
Hé heb jij een Gamecubequote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:58 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Jammer, hij is hardstikke mooi hoor... *aait z'n witte GameCube*.
Een goede RPG bestaat niet alleen uit beestjes afslachten en armors/wapens verzamelen(of je moet Oblivion als voorbeeld nemen, wat gewoon een slechte rpgs is) maar heeft ook een goed diepgaand verhaal, en daar speel ik RPG's voor. Een MMORPG heeft geen verhaal opzich, en om nu alleen maar wat rond te lopen om me stats op te werken en armors te krijgen is gewoon niet voor mij weggelegd. Ik wil verder ook niemand overtuigen dat ze niet online moeten gamen, of dat het niet leuk is. Maar tegenwoordig lijkt het wel alsof het een verplichting is dat een spel online moet kunnen. En online gamen heeft vast een grote toekomst maar ik vind dat het gewoon een toevoeging moet zijn van een SP game, en niet een vervangenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:48 schreef EricG het volgende:
[..]
De spellen waarvoor je wel moet betalen zijn allemaal MMO's, en dan nog kan een MMO gratis zijn (Guild Wars).
En dat je een adventure het liefst alleen speelt, kan ik me voorstellen. Ik zou ook niet weten hoe je je dat zou moeten voorstellen met multiplayer. Maar met een RPG is het toch leuk om on-line te zijn? Lekker pimpen met je stats en je moeilijk verkregen wapens, en babbelen met mensen die wel iets te zeggen hebben en niet alleen voorgebakken zinnen zeggen. Ik vind dat duizenden malen leuker dan in je uppie beestjes afslachten en dan een stukje heel duur armor vinden en er niet mee kunnen pimpen.
Maar zoals gezegd, smaken verschillen en ik zal jou ws. niet kunnen overtuigen en jij mij ook niet.![]()
Ik verwijs je weer naar Guild Wars, daar zit namelijk wel degelijk een verhaal in, met missies en al!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:12 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Een goede RPG bestaat niet alleen uit beestjes afslachten en armors/wapens verzamelen(of je moet Oblivion als voorbeeld nemen, wat gewoon een slechte rpgs is) maar heeft ook een goed diepgaand verhaal, en daar speel ik RPG's voor. Een MMORPG heeft geen verhaal opzich, en om nu alleen maar wat rond te lopen om me stats op te werken en armors te krijgen is gewoon niet voor mij weggelegd. Ik wil verder ook niemand overtuigen dat ze niet online moeten gamen, of dat het niet leuk is. Maar tegenwoordig lijkt het wel alsof het een verplichting is dat een spel online moet kunnen. En online gamen heeft vast een grote toekomst maar ik vind dat het gewoon een toevoeging moet zijn van een SP game, en niet een vervangen.
Oblivion is geen slechte RPG, maar het is eigenlijk een singleplayer MMO, wat het een beetje saai maakt. Zo heb ik het ervaren in ieder geval.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:21 schreef moomoo het volgende:
omg, hij noemde TES slechte RPGs. terrwijl dat zo ongeveer de enige RPGs zijn die in de buurt van RP komen. in games als FF zit totaal geen roleplaying, toch wordt het RPG genoemd, wat dus nergens op slaat.
Die heb ik wel eens overwogen.. Maar ja das op de pc en dan zit je gelijk weer met toetsenbord en muis te klooien, en als ik daarmee moet spelen ben ik heel snel uitgespeeldquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:16 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik verwijs je weer naar Guild Wars, daar zit namelijk wel degelijk een verhaal in, met missies en al!
mja, je bent niet verplicht de verhaallijn te volgen en je kan zo ongeveer gaan en straan waar je wilt. je wordt niet aan een handje door het verhaal geleid, je hebt de vrijheid zelf te kiezen wat je gaat doen. sommige mensen vinden dat niet leuk. die hebben liever een lineair spel.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:25 schreef EricG het volgende:
[..]
Oblivion is geen slechte RPG, maar het is eigenlijk een singleplayer MMO, wat het een beetje saai maakt. Zo heb ik het ervaren in ieder geval.
Stop eensquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:28 schreef Herr.Flick het volgende:
[afbeelding]
Jaja een nieuw topic, dus een nieuwe melding!
Het is gewoon een saai spel. Slecht verhaal, saaie gameplay.. Niet echt een lekker level systeem.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:21 schreef moomoo het volgende:
omg, hij noemde TES slechte RPGs. terrwijl dat zo ongeveer de enige RPGs zijn die in de buurt van RP komen. in games als FF zit totaal geen roleplaying, toch wordt het RPG genoemd, wat dus nergens op slaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |