Inderdaad.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:33 schreef Bupatih het volgende:
Bek houden! Allemaal!(Behalve MB
)
atb ziet mijn geniale post over 't hoofd!
quote:
Dan weet ik dat ik zaterdagavond maar een goede film moet gaan kijken of zoquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
DaMart: Het zijn de halve finales. Echte werk is a.s. zaterdag.
Niveau in het topicquote:
Flabbie.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Inderdaad..
[..]
.
. Prachtig.
Nu nog leren uit te spreken.
Hoi Svenquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niveau in het topic
Wat een vals gekraai trouwens nu bij het Songfestival
Dat was in het begin ook zo met Bupatih en zie hoe het nu met hem is geëindigd.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Inderdaad..
[..]
.
. Prachtig.
Nu nog leren uit te spreken.
Ik had er zo eentje klaar.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:41 schreef ZappBrannigan het volgende:
Niet eens een welkom topic voor mij
Een soort überpauwquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niveau in het topic
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh.
Boeiend hoe ze zongen!
Waren ze lekkâh?!
Genant gewoonquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niveau in het topic
Nee.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niveau in het topic
Lekkere kerels hequote:Op donderdag 18 mei 2006 22:50 schreef MissBliss het volgende:
Van mij mag Finland winnen.
Het was ook de munteenheid van mijn NationStates-land Bupatistan.quote:
Nee.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:05 schreef Flabofski het volgende:
Is het hier leuk?
Wat zij zegtquote:
"De volgende keer... in SHO:quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:23 schreef Duiveltja het volgende:
Bupa zal het komende weekend uw Führer zijn.
Maandag in de avond kijk ik na terugkomst uit het verre België of jullie gaan zeiken over fietsen oid.
Flabofski?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Zijn ze laatste?
Whehequote:Op donderdag 18 mei 2006 23:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"De volgende keer... in SHO:
De plotselinge afwezigheid van Duiveltja en Copycat brengt heel SHO in rep en roer! Bupatih ziet zijn kans schoon en grijpt naar de macht... met alle gevolgen van dien!
Intussen kampen diverse ShowChatters met een identiteitscrisis. Wie zijn ZappBrannigan en Flabofski nu weer?! En hoe zit dat met al die andere newbies? Zal Bupatih de orde weten te handhaven, of stijgt de macht hem compleet naar het hoofd??? En wat voor snode plannen is Zhenar intussen aan het beramen in Marokko?
U ziet het allemaal in de volgende aflevering van...
SHO!"
112 bellen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:29 schreef MissBliss het volgende:
Weet iemand wat je moet doen als je taakbalk verdwenen is?
Muis erop houden totdat je een verticaal pijltje ziet knop in en slepenquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:29 schreef MissBliss het volgende:
Die wordt toch bij een nieuwe HD bijgeleverd?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:29 schreef MissBliss het volgende:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die wordt toch bij een nieuwe HD bijgeleverd?
CTRL ALT DELquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:29 schreef MissBliss het volgende:
quote:
Er gebeurt niksquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Muis erop houden totdat je een verticaal pijltje ziet knop in en slepen
Dat hoop ik maarquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die wordt toch bij een nieuwe HD bijgeleverd?
Helpt ook nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:32 schreef ZappBrannigan het volgende:
[..]
CTRL ALT DEL
TOEPASSINGEN
NIEUWE TAAK
Tik in: EXPLORER.EXE
ENTER
Je bedoelt toch je start-balk en zo?quote:
Dank je, maar het was gewoon een instelling van FFquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:35 schreef alwaysthebest het volgende:
- klik tegelijk op Ctrl + Esc, een menu wordt zichtbaar.
- klik weer op Esc, het menu verdwijnt maar de taakbalk blijft geselecteerd al ziet u dat niet.
- klik nu op Alt + spatiebalk, er verschijnt wederom een menu waarin u "size" of "grootte" kunt selecteren.
- gebruik de pijltjestoetsen en ga naar grootte.
- klik op Enter en u zult zien dat u de taakbalk weer zichtbaar kunt maken.
of:
http://support.microsoft.com/kb/318027/nl
Misschien moet je niet alles serieus nemen wat ik uitkraamquote:
Toch schattig dat íemand dat doetquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien moet je niet alles serieus nemen wat ik uitkraam.
Ik wil ook dronken zijn...quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:39 schreef ZappBrannigan het volgende:
Ik wou dat ik weer dronken was netals vanmiddag... toen was ik vrolijk
Ik doe morgen wel een scheutje gin door je theequote:
Zuipen? Altijd met jouquote:
Lief!quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik doe morgen wel een scheutje gin door je thee.
quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:27 schreef Zhenar het volgende:
slaapt al
Ahh dan weet ik dat ook weerquote:
Dag Diz.....eeuh...Brannigan of euh Zapper, DiZappEr...AllBrann....cerialss...euhh...quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dag Diz.....eeuh...Brannigan of euh Zapper, DiZappEr...AllBrann....cerialss...euhh...
Naja, mogge![]()
Strak planquote:
Zo. Welke zeep vind je absoluut niet lekker.. voor het geval dat ik een Lush NY tegenkom..quote:
Ik kan beter zeggen welke ik wél lekker vindquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:41 schreef ZappBrannigan het volgende:
[..]
Zo. Welke zeep vind je absoluut niet lekker.. voor het geval dat ik een Lush NY tegenkom..
Ja maar dat zijn zepen die je hier ook kan halen en zoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kan beter zeggen welke ik wél lekker vind
Happy, 17 Cherry Lane, HIWTK, en nog veel meer, maar ik heb nog zooooveeel zeep.
Ik geloof dat het assortiment worldwide zo'n beetje hetzelfde isquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:53 schreef ZappBrannigan het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn zepen die je hier ook kan halen en zo
Ohquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik geloof dat het assortiment worldwide zo'n beetje hetzelfde is.
Oeps... cookie thingiequote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ohach maakt niet uit.. als ik er een tegenkom, ga ik even naar binnen
quote:
Sorryquote:
Jij wou toch uitslapen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |