Nou, als je op een leuke locatie wilt trouwen zul je het soms flink van te voren vast moeten leggen. (Neem bijvoorbeeld de 07-07-07 dagen, die moet je echt al jaren van te voren vastleggen!). Aangezien wij graag in de dierentuin willen trouwen op een waarschijnlijk erg geliefde dag (dag voor hemelvaartsdag (niet moeilijk met mensen die de dag erna moeten werken en dus weer vroeg naar huis gaan) ) leek het ons verstandig om tijdig alles te regelen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]hm, dus jullie weten al een jaar van tevoren op welke dag je gaat trouwen?
Is dat gebruikelijk ofzo? Mijn broer gaat volgende maand ook trouwen, maar die wist het echt nog niet in juni 2005 (ja wel dat 'ie ging trouwen
, maar niet dat 'ie in juni 2006 zou trouwen)
Maar inderdaad heel leuk hoor: geniet van de voorprethopelijk is je tweede trouwdag ook nog zo leuk
Het zou inderdaad mijn eerste injectie worden, de vorige keer is de ontsteking alleen met fysio verholpen. Na 18 behandelingen was 't eigenlijk zo goed als over. Tussendoor heeft de huisarts me nog een keer getracteerd op 2 weken lang 3 maal daags 600mg ibuprofen als ontstekingsremmer, omdat ik weer erge last kreeg. Dat wil ik in ieder geval niet meer, ben 2 weken stoned geweest, voelde niets als ik met mijn kop ergens tegenaan liep. Heel irritant was dat, want er kwam echt niets zinnigs meer uit.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn niet zoveel risico's hoorMaar ik vind een injectie onzin als je het ook eerst even akn afwachten. In mijn geval is de pijn praktisch al verdwenen. Van kreupel lopen naar een beetje pijn bij traplopen binnen een week
Maar je kan bijv. een infectie krijgen door de injectie (zéér kleine kans), je kan verergering van de pijn krijgen zo'n 6-12 uur na de injectie (kans van 1-2% en is na een paar dagen weer over) en je kan nog complicaties krijgen als je vaak injecties krijgt, maar dat is neem ik aan bij jou niet het geval. Dus al met al valt het reuze mee hoor!
Hou er trouwens wel rekening mee dat bij het heupgewricht je eigenlijk niet meer dan 3x per jaar een corticosteroid injectie mag hebben. Maar dit zou dan je eerste worden, toch?
En freecell, bedankt voor het knopje! Gevonden(had je morgen nog tijd voor me of niet?)
Dat is veelste veel punten voor een avondmaaltijd voor mij ik mag er 42 tot 46 op een dag hebben en kcal naar kjoules moet maal 4,2 doen dacht ik dus dat zou meer als 28 punten zijn en ik eet meestal rond de 20 punten voor een avondmaaltijd. Het klinkt anders wel lekkerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:54 schreef Maeghan het volgende:
Recept
Wat doe je zoal dan? Wat eet je op een dag, beweeg je en zo ja, hoe? Gooi het eens neer hier, misschien kunnen we je op weg helpenquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:25 schreef Miss_S het volgende:
vanmorgen woog ik weer een kilo meer dan afgelopen week
vraag me toch af wat ik verkeerd doe
Is dat niet veel te weinig? Ik zou er bij flauwvallen! Heb je wel eens uitgerekend hoeveel kcal je binnenkrijgt? Zorg dat je niet onder de 1200 komt en je moet eigenlijk 's morgens en 's middags de meeste kcal eten, en 's avonds rustig aan doen. Misschien kun je een paar boterhammen toevoegen aan je ontbijt en lunch. Gek genoeg is de kans groot dat je met meer eten juist gaat afvallen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:14 schreef Miss_S het volgende:
ik wandel elke dag 40 min
daarnaast doe ik een hardloopschema voor beginners dus dat ik ook 3 keer per week
op de dagen dat ik dat niet doe fitness ik 30 min tot een uur (ligt eraan hoeveel zin ik heb)
wat ik eet:
ontbijt:
cornflakes met klein beetje halfvolle melk
en een peer
lunch
een appel
en soms nog een boterham
en savonds normaal rijst of aardappelen of pasta met groente en vlees of vis
en dan soms nog een paar uur na het eten een paar crackers met filet american omdat we meestal al rond 5 uur eten krijg ik daarna nog honger
en als ik tussendoor nog honger krijg eet ik meestal komkommer of paprika
verder drink ik meestal wel meer dan 2 liter water alleen de laatste paar dagen niet dus daar kan het misschien wel aan liggen
Dit lees ik nu pasquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:49 schreef freecell het volgende:
Even kort, moet koken
Isa: ik heb morgen wel tijd, maar vrijdag heb ik meer tijd
Was wel van plan om morgen nog even te klimmen, dus als je mee wilt?![]()
Kost 9 euro entree en dan regel ik de materialen wel voor je (ik heb een maandabbonnement) maar je hoeft niet te zekeren, want dat mag niet :p
We krijgen Maarten waarschijnlijk ook wel mee. Kan ik ook de muur op
Maar als je wel wilt komen, maar niet klimmen is dat ook te regelen hoor
Het wandklimmen klonk heel erg leukquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:29 schreef freecell het volgende:
Isa? ..... Wat doe je nou vandaag?
Maarten moet morgen een mega-essay inleveren, dus als je wilde komen is in Vinkhuizen praktischer
En daar is het gewoon opgeruimd
* freecell knuffelt Isa eens stevigquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb gisteren mijn voorraadkast op belachelijke wijze leeggemaakt. Dingen die ik 'eventueel zou kunnen snaaien' heb ik in de afvalzak gegooid. Nu staat er een volle zak vol eten klaar om weggegooid te worden. Druist heel erg in tegen mijn opvoeding, maar ik wil het gewoon niet meer in huis hebben![]()
Bedankt voor de knuffelEen Knuzzel-knuffel
![]()
Tja, ik ben zo'n stuntel met nul komma nul conditie en nogal veel denderende vetrolletjes, dus ik durf niet echt door een woonwijk te rennen, en in het park durf ik ook niet te rennen (Rotterdam, tuig, enge mannen, brrr... ).quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:35 schreef fanciulla_gentile het volgende:
Wow wat goed Maeghan! Als ik eenmaal verhuist ben ga ik me ook weer aanmelden bij een sportschool. Straks ga ik een flink stuk fietsen naar de Biesbosch om daar een stukje te hardlopen. Ik durf dat echt nog niet hier door de stad, haha. Ik heb bij de bieb een boek gehaald met een renschema voor beginners...ik ben erg benieuwd of mijn lichaam dat leuk gaat vinden
Of gewoon constateren dat je misschien even iets minder afvalt, maar wel heel gezond bezig bentquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:06 schreef Emu het volgende:
Hoy dames en heren
Ik heb het behoorlijk gehad de afgelopen week. En heb dus weinig kunnen volgen hier. Komt onder andere ook al omdat ik nu elke dag een uur kwijt ben aan fietsen.
Ben wel een beetje teleurgesteld, ik ben namelijk de laatste 2 wegen slechts 200 gr afgevallen terwijl ik bijna elke dag ga fietsen (per uitzondering niet) en ik me vrij strikt ou aan de 1600-1800kcal per dag.
Als ik nu zondag op de weegschaal ga staan en er is weer niets afdan ga ik toch effe een andere weekschaal raadplegen, en als ik daarop nog hetzelfde gewicht zie, ga ik me helemaal niet lekker voelen denk ik
Tenzij je sausjes bij je avondeten hebt of veel van die toastjes met filet eet, kan ik me echt niet voorstellen dat je aan de 1200 kcal komt. Misschien eet je dan te weinig maar verkeerd. Als ik een bakje cornflakes met een beetje melk en avondeten neem, dan kom ik echt niet aan 1200 namelijk en dingen als appels tikken ook niet echt aan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:28 schreef Miss_S het volgende:
in totaal valt het wel mee meestal kom ik rond de 1200kcal uit
meestal als ik thuis ben eet ik wel goed maar als ik naar school ga dan is het meestal wanneer ik te weinig eet
ik zal wel eens proberen vaker iets te eten, ik heb nooit echt veel gegeten maar afentoe iets kleins moet wel lukken
Misschien houd je vocht vast? Had ik ook toen ik begon met sporten dus. Ik was ineens 3.5 kg zwaarder zelfs. Maar goed, het weer wisselt ook heel erg, dat heeft bij mij ook altijd effect op m'n vochthuishouding. Ik zou me er niet al te druk om maken hoor, het komt heus wel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:06 schreef Emu het volgende:
Hoy dames en heren
Ik heb het behoorlijk gehad de afgelopen week. En heb dus weinig kunnen volgen hier. Komt onder andere ook al omdat ik nu elke dag een uur kwijt ben aan fietsen.
Ben wel een beetje teleurgesteld, ik ben namelijk de laatste 2 wegen slechts 200 gr afgevallen terwijl ik bijna elke dag ga fietsen (per uitzondering niet) en ik me vrij strikt ou aan de 1600-1800kcal per dag.
Als ik nu zondag op de weegschaal ga staan en er is weer niets afdan ga ik toch effe een andere weekschaal raadplegen, en als ik daarop nog hetzelfde gewicht zie, ga ik me helemaal niet lekker voelen denk ik
Ik kan me heel goed voorstellen dat je het erg vervelend vindt. Ik heb er zelf ook al jaren last van, maar ik moet zeggen dat het me steeds minder kan schelen. Ik zit over mijn hele lichaam vol met littekens, exzeem en dergelijke, daar kan een beetje striae ook nog wel bijquote:
Op die site hebben ze het over tretinoid als behandeling (een vitamine A smeerseltje), maar dat helpt dan misschien alleen in den vroeg stadium. En ze hebben het over chemexfoliation, maar ik weet niet zo goed wat dat inhoudtquote:The factors that lead to the development of striae are poorly understood. No general consensus exists as to what causes striae. One suggestion is that they develop as a result of stress rupture of the connective tissue framework. It has also been suggested that they develop more easily in skin that has a high proportion of rigid cross-linked collagen, as occurs in early adult life. This is evident in striae due to pregnancy, lactation, weight lifting, and other stressful activities. Increased adrenal cortical activity has been implicated in the formation of striae, as in the case of Cushing syndrome. Additionally, the cellular and extracellular matrix alterations that mediate the clinical phenotype of stretch marks remain poorly understood.
Je hebt 't wel zwaar in 't weight-loss topic, he!quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:51 schreef Troel het volgende:
Pfff sommige mensen
Isabeau, Bubseltje, Rewimo, ik mis jullie!
Niet vrij verkrijgbaarquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:51 schreef Maeghan het volgende:
Mss. toch eens kijken voor zo'n vitA smeersel als dat vrij verkrijgbaar is en anders mss. de dokter eens bellen. Maar goed, laten we maar weer lekker ontopic gaan dan als niemand wat weet ;-)
Lucy moet wel begrijpen dat je ook light uit eten kan gaanquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:56 schreef Isabeau het volgende:
Troel:ik weet niet of ik heel hard moet lachen of moet huilen, vind je het erg dat ik me met leukere dingen bezig hou
![]()
En ik ga straks uit eten!Vriendjelief stelde het voor en Lucy riep volmondig en zeer enthousiast: JA!!!!
Dat heeft Katie Holmes ookquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:51 schreef Maeghan het volgende:
Op m'n buik is het wel heel lelijk maar dat ziet in principe niemand. Nou ja, het komt wel boven m'n broek uit
Dat vroeg ik me ook al af! Ik heb er geen antwoord op...het is op zich wel een vergelijkbaar middel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:12 schreef octopussy het volgende:
Isabeau: zou de roa ook helpen tegen striae?
oke bedankt voor de info! ben zo bang dat die datum zo geliefd is dat het niet meer zou kunnen straks ofzo.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:23 schreef Isabeau het volgende:
Je kan precies een jaar van te voren in ondertrouw en dan kan je ook direct het stadhuis vastleggen. Dus op 8-8-07Maar dingen als zaal, band etc kan je al eerder regelen natuurlijk. Gewoon de plek bellen waar je het feest wilt houden en voorleggen dat je op een bijzonder dag wilt trouwen en of ze dat nu al kunnen vastleggen
Ik wil geen kids, maar als ik van een zwangerschap striae in m'n knieholtes zou krijgen was er toch iets goed mis denk ikquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:12 schreef octopussy het volgende:
dat is nog zoiets: als ik ooit zwanger word krijg ik toch wel striae, dus het boeit me niet echt.
Maar ik kan me voorstellen dat het niet fijn is als je het op rare plekken krijgt, misschien kan je dan toch beter naar je huisarts gaan (en eventueel naar de dermatoloog).
Isabeau: zou de roa ook helpen tegen striae?
misschien krijg je wel van die olifantenpootjes die je bij zwangere vrouwen wel eens zietquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:32 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik wil geen kids, maar als ik van een zwangerschap striae in m'n knieholtes zou krijgen was er toch iets goed mis denk ik![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:33 schreef Rewimo het volgende:
Troel, ik ga straks alles in het WLS topic nog even grondig lezen en dan reageren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat mag ik niet hardop zeggen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:46 schreef Troel het volgende:
[..]Heb ik lekker wel gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat mag ik niet hardop zeggenNou ja, dat eerste dan.
Sanity is (not) statistical
In sommige gemeentes kun je de datum al 2 jaar van tevoren vastleggen, dus ik zou iig even informeren bij de gemeente waar je wilt trouwenquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:28 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
oke bedankt voor de info! ben zo bang dat die datum zo geliefd is dat het niet meer zou kunnen straks ofzo.
Lekker hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:44 schreef Isabeau het volgende:
Hoe voelt dat nou, Rewimo, je privé sportclub
Iddquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:13 schreef Maeghan het volgende:
Klinkt goed Viking, mooi dat het nu wat soepeler lijkt te gaan en fijn dat er wat af is natuurlijk.
Is het heel voor de hand liggend en bijdehand als ik zeg adt minder bier drinken waarschijnlijk wel zal helpen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:30 schreef paultjuhhh het volgende:
hoi voor het eerst hier![]()
ik ben niet te dik maar krijg wel een buikje
Drink denk ik teveel bier
Iemand tips ?
Noooooooooooooooooooo dat kan ik niet aanquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:41 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Is het heel voor de hand liggend en bijdehand als ik zeg adt minder bier drinken waarschijnlijk wel zal helpen?![]()
in het Groningse universiteitskrantje staat wekelijks een verslag van een jongen die ook van zijn overgewicht af wil. Hij is begonnen met zijn wijngebruik drastisch te verminderen. Gevolg: binnen één week was 'ie al 2 kg afgevallen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:30 schreef paultjuhhh het volgende:
hoi voor het eerst hier![]()
ik ben niet te dik maar krijg wel een buikje
Drink denk ik teveel bier
Iemand tips ?
Ja, dat vind ik ook zo leuk om te lezen, het klopt ook echt. Ik ken een groep vrienden, die altijd echt heeeeel veeeel bier dronken. Na de studie is dat natuurlijk toch drastisch minder geworden, en ze zijn allemaal heel erg afgevallen... Helaas drink ik niet zoveel bier, dus dat werkt bij mij helaas nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 07:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
in het Groningse universiteitskrantje staat wekelijks een verslag van een jongen die ook van zijn overgewicht af wil. Hij is begonnen met zijn wijngebruik drastisch te verminderen. Gevolg: binnen één week was 'ie al 2 kg afgevallen.
Dus trek je conclusies
En als je wilt afvallen, hoef je daar niets voor op te geven.
Hier gaat de slogan 'Geniet maar drink met mate' op![]()
Ja, ikquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:38 schreef Koningin het volgende:
Zijn er hier mensen (buiten Riann) die ervaring hebben met Herbalife?
Ehm, zie mijn statistieken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:47 schreef Isabeau het volgende:
En, heeft het je eetgewoontes zo veranderd dat je altijd slank bent gebleven, Urnie?
Das meestal.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:53 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ehm, zie mijn statistieken.![]()
Nee dus. Ik ben toen een tijd op mijn streefgewicht gebleven, maar idd als je weer terugvalt in slechte eetgewoontes, gaat het fout. En om Herbalife te blijven gebruiken om op gewicht te blijven, vond ik gewoon te duur.![]()
In wezen doet het natuurlijk niets wat je zelf niet ook kan, maar het is wel heel eenvoudig om te gebruiken. Ook hier gaat het gewoon om vermindering van kcal, iets wat je met een dieet (lees: gezonde voeding) ook zelf kan. Alleen is dit lekker hersenloos, want je hoeft e rniet over na te denken. Geen gepuzzel met wat je wel en niet mag, gewoon die shake opdrinken en klaar. Artsen schrijven ook wel eens dingen als Modifast voor (bij extreem overgewicht of als iemand snel geopereerd moet worden en eerst moet afvallen), maar ik moet eerlijk zeggen dat ik Herbalife een stuk patiënt vriendelijker vindquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:53 schreef Urnie het volgende:
Ehm, zie mijn statistieken.![]()
Nee dus. Ik ben toen een tijd op mijn streefgewicht gebleven, maar idd als je weer terugvalt in slechte eetgewoontes, gaat het fout. En om Herbalife te blijven gebruiken om op gewicht te blijven, vond ik gewoon te duur.![]()
De prijzen weet ik niet precies. Die zijn in de afgelopen jaren ws ook omhoog gegaan. Ik heb wel een site gevonden, maar ik weet niet of deze prijzen voor de distributeurs zijn of voor de klanten. Maar hier staat wel wat er allemaal in zo'n starterspakket zit. En om zeker te weten kun je beter even naar Herbalife bellen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:56 schreef Koningin het volgende:
[..]
Das meestal.
Maar ik wil gewoon even 7-10 kilo kwijt (rokerskilo's) en mijn zomerbroeken weer aan.
Zelf krijg ik het niet meer voor elkaar en moet dus een stok achter de deur hebben.
Verder ben ik geen typ die 1 keer per week naar de WW gaat ofzo......
Wat kost bijv. het starterspakket en wat zit daar in?
Nee, ik heb het geproefd bij een les over dieetprodukten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:07 schreef Koningin het volgende:
Ik kan het dus blijkbaar niet meer zo. Als ik tussen de 2 - 3 kilo ben afgevallen, dan staat het stop en binnen 2 weken zitten ze er weer aan. Verder kom ik nietErg vreemd.
Isabeau, heb jij ook al eens Herbalife geprobeerd?
Danke, ik ga de link eens bekijken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:09 schreef Urnie het volgende:
[..]
De prijzen weet ik niet precies. Die zijn in de afgelopen jaren ws ook omhoog gegaan. Ik heb wel een site gevonden, maar ik weet niet of deze prijzen voor de distributeurs zijn of voor de klanten. Maar hier staat wel wat er allemaal in zo'n starterspakket zit. En om zeker te weten kun je beter even naar Herbalife bellen.
Herbalife
Het is zo ontmoedigend als ik telkens weer dat erbij krijg, wat eraf was.quote:Nee, ik heb het geproefd bij een les over dieetprodukten.
Van Modifast moest ik kokhalzen, Herbalife was lekker en Slimfast was mier en mierzoet.
Ik denk trouwens niet dat je vet kwijtraakt als je 2-3 kg bent afgevallen, dat is denk ik vocht + glycogeen geweest. Dat zit er inderdaad binnen 2 weken weer aan als je normaal gaat eten.
Dat heb ik nu ook gedaan. Mijn collega keek me alleen wat raar aan en al helemaal toen ik om een lineaal vroegquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:00 schreef Maeghan het volgende:
Wel van bot tot bot en in een rechte lijn idd. Ik moest zeker bij m'n knieen flink door m'n speklaagje prikken om het bot te vinden en ik had ruzie met het meetlint.
Ik heb de afstand maar op een blaadje aangestreept en toen gemeten, dat ging beter.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:06 schreef Maeghan het volgende:
Het kan wel op zich, Isa. Jouw knieën zijn breder dan mijne, maar mijn polser zijn breder dan jouwe. Als je dat combineert zit je ook al boven de 270 denk ik.
Whehehe, ja, die vetkwabbels heb ik aan de kant geduwd, maar bij mijn knieeen ging dat niet zo heel erg denderendquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:05 schreef Isabeau het volgende:
Heb je de botten (midden tot midden) wel gemeten, Troel?Mijn lijstje 'breed gebouwd' gaat maar tot 270
En bij jou bereken ik 292.
"Vroeger"? Zolang als ik zelf m'n kleding koop valt het me al op dat overal in de uitverkoop de 34/36jes blijven hangen en alles tot en met 44 meestal wel weg is.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik was trouwens net even aan het shoppen. Wilde nieuwe schoenen kopen, maar ze hadden mijn maat niet meer
Ik was ook even bij t-shirtjes aan het kijken en wat me opviel, was dat de grotere maten er niet meer waren. Er lag vooral veel S en M, helemaal geen L, wel een paar XL en ook geen XXL. 'Vroeger' bleven altijd de grotere maten liggen, dus het is in de winkels toch wel te merken dat mensen steeds dikker worden
Die ervaring heb ik ookquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:22 schreef Maeghan het volgende:
"Vroeger"? Zolang als ik zelf m'n kleding koop valt het me al op dat overal in de uitverkoop de 34/36jes blijven hangen en alles tot en met 44 meestal wel weg is.
Nou voor mijn gevoel is het iets van de laatste tijd, hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:22 schreef Maeghan het volgende:
[..]
"Vroeger"? Zolang als ik zelf m'n kleding koop valt het me al op dat overal in de uitverkoop de 34/36jes blijven hangen en alles tot en met 44 meestal wel weg is.
ja ik drink elke dag wel bier en in het weekend helemaal veelquote:Op donderdag 18 mei 2006 07:44 schreef Rewimo het volgende:
Het vervelende van alcohol is dat het omgezet wordt in suikers in je lichaam. En wat suikers vervolgens weer met je lichaam doen is bekend. Ze maken het ruimer
Die 57 % zal inderdaad wel kloppen, dat kwam er een aantal jaar geleden ook uit bij de revalidatiefysiotherapeut.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Troel, ik heb voor het skeletgewicht het maximum genomen bij je lengte = 14 kg
Nu een vetpercentage van 36%.
En even voor de gein je oude vetpercentage ook berekend: 57,3%
Juist niet. Als er veel Sjes hangen denk je dat niemand die wil kopen blijkbaar.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou voor mijn gevoel is het iets van de laatste tijd, hoorOf misschien ook wel niet. Je ziet een heleboel S'jes hangen, dus dan denk je dat S'jes het meest in trek zijn
Iedere dag? Lekker gezond voor je nieren, ook fijn als je graag een hersenbeschadiging wilt en zo. Vooral zo doorgaan dus...quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:25 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ja ik drink elke dag wel bier en in het weekend helemaal veel
Zal eens proberen te minderen![]()
Ja, maar ik vind de percentages tot nu toe best laag uitvallen hoor...het is ook maar een formule en geen echte methode. Als ik in dat boek zie wat er allemaal wel niet geprobeerd wordt om tot een juist percentage te komen. Isotoop-verdunningsbepalingen, balansonderzoek, densitometrie in een bak water met spirometrie en gasanalyse, kalium 40 radiologische methode, rontgenografische methoden, gammastralenabsorptiemethode, antropometrische methoden (met 7 punts huidplooidikte), creatinine uitscheiding, MRI, geluidsgolven etc etc. En er is ook een stukje over conducometrie (met zwakstroom dus), maar er staat ook bij dat de methode inaccuraat is en zeer afhankelijk van de plaatsing van de elektroden (4 stuks die symmetrisch aan handen en voeten moeten worden geplaatst) en het huidcontact.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap geen drol van dat hele vetpercentage gedoe, maar ik ben er ook wel benieuwd naar. Zal eerst even in dit topic gaan lezen voor ik hier dingen ga vragen die ik al had kunnen wetenBrb, dan mag Isa mijn gedoe ook even uitrekenen
Volgens de Herbalife dame was mijn lichaamsvetpercentage 62%quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:26 schreef Troel het volgende:
Die 57 % zal inderdaad wel kloppen, dat kwam er een aantal jaar geleden ook uit bij de revalidatiefysiotherapeut.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind de percentages tot nu toe best laag uitvallen hoor...het is ook maar een formule en geen echte methode. Als ik in dat boek zie wat er allemaal wel niet geprobeerd wordt om tot een juist percentage te komen. Isotoop-verdunningsbepalingen, balansonderzoek, densitometrie in een bak water met spirometrie en gasanalyse, kalium 40 radiologische methode, rontgenografische methoden, gammastralenabsorptiemethode, antropometrische methoden (met 7 punts huidplooidikte), creatinine uitscheiding, MRI, geluidsgolven etc etc. En er is ook een stukje over conducometrie (met zwakstroom dus), maar er staat ook bij dat de methode inaccuraat is en zeer afhankelijk van de plaatsing van de elektroden (4 stuks die symmetrisch aan handen en voeten moeten worden geplaatst) en het huidcontact.
Nee, deze methode gaat uit van het vrij vaststaande gegeven dat je botten 1/5e van je vetvrije massa innemenquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:44 schreef Viking84 het volgende:
Pff, ik heb geen dikke knieën, noch dikke polsen. Ik kan met mijn wijsvinger mijn duim aanraken als ik ze om de pols heen klem. Is er geen methode waarbij je je buikomtrek moet meten? Denk dat dat een veel betere indicator is
Heb je wel eens een skippybal een berg op zien rollen?quote:
* viking84 jaloers isquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, deze methode gaat uit van het vrij vaststaande gegeven dat je botten 1/5e van je vetvrije massa innemen![]()
Je buikvet is weer een goede methode om te bepalen of je een verhoogd risico hebt op hart en vaatziekten. Aangezien bijna al mijn vet in mijn billen en benen zit zou dat bij mij nogal een vertekend beeld geven van mijn vetpercentage(ik heb vrijwel een gezonde taillemaat, 80 cm)
Als je gaat zitten dan kan je aan het uiteinde van je bovenbeenbot (dat heet je femur) ter hoogte van je knie aan de zijkant (maar niet helemaal aan de zijkant, iets meer naar boven, maar niet helemaal bovenop....eh, tussen bovenkant en zijkant dus...ben ik nog te volgen??) twee bobbels voelen. Even goed drukken en een beetje centraal het meetlint leggen van het ene bot naar het andere. Van uitsteeksel naar uitsteeksel dus.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap niet goed wat ik nu moet meten van de knieën![]()
Mijn nichtje heeft een énorme buik, maar kan desnoods wel een legging aan...ze heeft best slanke benen namelijk. Ik heb gewoon olifantenpoten en een normale taille.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:57 schreef Viking84 het volgende:
* viking84 jaloers is
maar ik kan mijn buik verbergen onder een trui, zodat ik alsnog superslank lijk![]()
Leuk, freecell!!quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:54 schreef freecell het volgende:
Heb je wel eens een skippybal een berg op zien rollen?
Maar ik vind het wel heel leuk
Ben niet slechter dan de andere beginnersDat is al vrij uniek voor mij met sporten.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:29 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Iedere dag? Lekker gezond voor je nieren, ook fijn als je graag een hersenbeschadiging wilt en zo. Vooral zo doorgaan dus...![]()
* Sjeen checkt en ziet BMI van 27,2... streefgewicht van 72 kilo doorstreeptquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:57 schreef Isabeau het volgende:
Gewicht alleen zegt bar weinig over je gezondheidstoestandMensen met een BMI tussen de 25 en 30 hebben zelfs een hogere levensverwachting dan mensen met een gezond gewicht.
nee, wat is een 5a dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:21 schreef freecell het volgende:
Zoooooo, wat ben ik moe.
Maaaaar.. ik heb vanavond wél een 5a geklommen (voor de mensen die het wat zegt)
Niet heel moeilijk, maar het is een begin.
Zelfs typen doet nu pijn
Zaterdag weer(vierde keer deze week)
Tot en met 4 kan je nog klimmen op gewoon kracht+doordouwen. Bij 5 komt er uithoudingsvermogen en vooral techniek bij kijken. lastig dusquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, wat is een 5a dan?Is klimmen trouwens ook goed voor conditie, uithoudingsvermogen, afvallen, of is het gewoon LEUK?
Ik heb jaren geleden eens geklommen in de Ardennen. Doodeng! Maar ook enorm leuk
Ik denk dat je om conditie op te bouwen wel wat langer zult moeten steppen dan tien minuutjes of zo. Ik heb ook last van m'n voeten op dat ding hoor, en ik glij weg. Ik moet zeggen dat mijn conditie me helemaal niet tegenvalt, want ik doe zo'n 2200 steps/300 kcal in een half uur (en gebruik dan nog deels gewichtjes voor m'n armen). Ik doe dan een langzaam nummer en dan iets snels (I'm so excited van The Pointer Sisters werkt goed haha). Ik zweet dan wel, vooral onder m'n haar (niet verwonderlijk met mijn haar ook), maar moe ben ik niet en m'n hartslag voel ik ook echt niet. Ik dacht echt dat m'n conditie slechter was dan dat.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:02 schreef Viking84 het volgende:
@ Rewimo: heb je alles bij c&a vandaan? Dan moet ik ook maar even kijken
Pff, ik heb zojuist twee keer een kwartier op de stepper gestaan. Heb nog nooit een kwartier achter elkaar gestept, laat staan twee keer achter elkaar met een pauze van 10 min. In het begin had ik wel last van mijn voeten, maar door af en toe even de voeten te verzetten, voel ik er niks meer van. Ik zweet me rot, voel m'n hartslag, maar mijn conditie gaat er niet op vooruit, maar weet ook niet of dat wel kan met steppenEerst maar wat ruimte in de broek creëren
En nu ga ik douchen, want alles is nat
Oh grappig, dat is ook mijn steptempoquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:41 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik denk dat je om conditie op te bouwen wel wat langer zult moeten steppen dan tien minuutjes of zo. Ik heb ook last van m'n voeten op dat ding hoor, en ik glij weg. Ik moet zeggen dat mijn conditie me helemaal niet tegenvalt, want ik doe zo'n 2200 steps/300 kcal in een half uur (en gebruik dan nog deels gewichtjes voor m'n armen). Ik doe dan een langzaam nummer en dan iets snels (I'm so excited van The Pointer Sisters werkt goed haha). Ik zweet dan wel, vooral onder m'n haar (niet verwonderlijk met mijn haar ook), maar moe ben ik niet en m'n hartslag voel ik ook echt niet. Ik dacht echt dat m'n conditie slechter was dan dat.
Nee, de broeken en de polo's komen van de Albert Cuyp. Het jack is wel van C&A.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:02 schreef Viking84 het volgende:
@ Rewimo: heb je alles bij c&a vandaan? Dan moet ik ook maar even kijken
Ja, die au pair is er voor mijn moeder en dan gaat mijn vader weer fulltime werken. Als ze eerder hadden geweten dat dit bestond dan hadden ze het al veel eerder gedaan. Ze hebben zelfs informatie over au pairs bij de belangenvereniging voor patiënten gevraagd, maar die wisten ook niet hoe of wat... Mijn moeder heeft een persoonsgebonden budget en dat is ongeveer 4000 euro per 3 maanden en een au pair met verpleegervaring kost 600 euro per maand en daar werkt ze 30 uur per week voor! Dat kan je in Nederland nergens zo vinden. Alleen komen de au pairs uit Polen en Tsjechië en is hun Duits vaak al een beetje gebrekkig. Maar de jongedame die vanmiddag komt spreekt door haar Nederlandse vriend gewoon Nederlands! Dit is de stichting waarmee ze nu in zee zijn gegaan: http://www.worldwideaupair-nanny.com/ Ik hoef haar niet te keuren hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:10 schreef teigan het volgende:
Isabeau, hier is het gelukkig nog droog, ik moet straks een presentatie geven voor een stichting, en ik vind het best eng eerlijk gezegd....
maar die au pair, is die er dan om de zorg voor je moedere over te nemen? En jij moet haar ook even keuren? Spannend idd...
Ik ben gisteren na veel tranen tot de conclusie gekomen dat ik het mezelf niet toesta om af te vallen, en dat zolang ik geen vrede met mezelf krijg ik gewoon ook niet verder af zal vallen waarschijnlijk..
Mijn vet is mijn laagje om aan iedereen te laten zien dat ik niets ben, en hoewel ik naar buiten wel beter overkom, zit het diep in mij nog steeds niet echt helemaal goed... En ik weet niet goed wat ik er het beste tegen kan gaan doen....
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:54 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb geen idee joh. Hij zit in Bloemendaal op school en daar zie je (okee lichtelijk overdreven) zo ongeveer meer au-pairs om de kinderen op te halen dan ouders
Ik steek ook het liefst mijn kop in het zand, maar ik zie mijn snoepdrang de laatste dagen enorm toenemen, en vriendjelief vond dat ie mij maar weer eens met mijn kop uit het zand moest trekken omdat ik er nou niet echt bereikbaarder op werd zeg maar....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dat allerlaatste dat je schreef klinkt me angstaanjagend bekend in de oren. Maar daar wil ik even niet aanMijn naam is haas, ik ben een struisvogel. *plop* En de chocoladepinda's als ontbijt waren niet eens lekker.
ik eet mijn macaroni met spinazie, courgette en paprika en dan mis je het gehakt echt niet, hoor. Mits het maar groente is die je goed kunt kauwenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:21 schreef Troel het volgende:
Nou, gehakt zo vind ik ook niet echt je van het, maar ik vind het heerlijk om het in de macaroni of spaghetti te verwerken. Ach, en een lekkere ouderwetse gehaktbal op zijn tijd vind ik ook wel wat hebben.
Ik denk dat het afgeraden wordt omdat het toch gewoon het afvalvlees is wat ze erin verwerken, maar het rundergehakt is toch al minder vet dan half om half enzo en bij de echte slager kunnen ze me altijd precies vertellen wat erin zit.
Ik gebruik eigenlijk alleen maar extra vettigheid als ik het vlees in een gewone pan kook, in de koekenpan en de wok zit zo'n fijne laag
Nee, het is wel goed vlees. Maar als bijvoorbeeld speklapjes gesneden worden, dan zitten er ook bij die niet zo mooi eruitzien omdat het het beginnetje of het eindje was, dat vlees gaat dan in het gehakt (varkensgehakt in dit geval dus). Er kan dus ook gewoon biefstuk in je gehakt zittenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik eet mijn macaroni met spinazie, courgette en paprika en dan mis je het gehakt echt niet, hoor. Mits het maar groente is die je goed kunt kauwen
Maar bedoel je dat gehakt eigenlijk afval is?
Bah!Dan eet ik het helemáál nooit meer!
Ik vind die kip fajita sandwich van de AH enorm lekker trouwensJe hebt ook van die sandwiches die een beetje slijmerig zijn (van de tomaat denk ik) en dan moet ik altijd denken aan die verhalen van mensen die in sandwiches spugen
Dus dan hoef ik ze al niet meer
Blijft alleen de tomaatloze kip fajita over en laat dat dan ook nog eens de gezondste zijn
![]()
spap en smam?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:49 schreef Riann het volgende:
Spap krijgt vanavond een gehaktbal en wij hebben kalkoenworstjeslaatste hollandse maaltijd voor spap en smam morgen zijn ze voor 2 weken weg naar Italie 2 weken alleen thuis
![]()
wel met mijn broer maar goed
![]()
Ik duim met je mee..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:15 schreef Isabeau het volgende:
HoihoiDe au pair was súper!
Nu nog duimen dat ze voormijn ouders kiest en niet dat gezin in Rotterdam.
Als ik moeders zeg, krijg ik meteen commentaar over me heen: 'Je hebt maar één moederquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:15 schreef Viking84 het volgende:
Mark zegt altijd 'moeders'Ik zei vroeger 'heit' en 'mem'
![]()
Ik ga zometeen lekker patatjes halen. Echt een feestje!
Is zeker een maand geleden dat ik dat gehad heb
welke film?quote:
Nee, daar was ikquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
welke film?
Ik was naar the da vinci code in cameramisschien zaten we wel allemaal in dezelfde zaal
1,1quote:
Ah ok... ik zie nu trouwens dat dit pakje kauwgom geen suikers bevat.... het zullen vooral die zoete aardbei-kauwgoms zijn die veel suiker bevatten. Toch bevat dit pakje kauwgom nog 1,5 kcal per kauwgompje... maargoed...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:37 schreef Isabeau het volgende:
Suikers?
dan moet je maar cola light drinken ipv kauwgom etenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:48 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ah ok... ik zie nu trouwens dat dit pakje kauwgom geen suikers bevat.... het zullen vooral die zoete aardbei-kauwgoms zijn die veel suiker bevatten. Toch bevat dit pakje kauwgom nog 1,5 kcal per kauwgompje... maargoed...
Uhuh, ik ken het. Ik vind het ontzettend moeilijk om aan de 1200 te komen. De enige manier waarop ik eraan lijk te kunnen komen is door calorieënbommen als chips te gaan eten. Maar dat doe ik niet, dus blijf ik ver onder de 1200. Moet volgende maand weer naar mijn diëtist, dus zal het er dan eens over hebben. Denk dat ik op ongeveer 900 kcal zit per dag nu. Dat is twee broodmaaltijden met twee volkoren boterhammen, met halvarine en beleg (tomaat of sandwichspread of kaas), tussendoor twee stuks fruit, of soms zelfs drie stuks in de avond, en 's avonds aardappeltjes met appelmoes, vegaburger en evt nog meer groente, of pasta oid. Ook eet ik vaak een bakje magere kwark met peer als tussendoortje of dessert. Ik ging er altijd vanuit dat er in de avondmaaltijd de meeste kcal zit, maar volgens mij valt dat nog wel mee. Denk dat mijn avond maailtjd op 400 kcal zit, alles bij elkaar. Ik vermijd overigens stelselmatig alles waar meer dan 100 kcal per 100 gram in zit (dat klinkt voor mij als veel), maar misschien moet ik daar eens mee ophouden. Ik heb die calorieën tenslotte wel nodig, maar heb wel de drang om die zo gezond mogelijk in te zetten.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:07 schreef Urnie het volgende:
Zo, de eerste week zit erop. Ben 4 ons afgevallen.Vanaf donderdag ben ik ook met de eetwijzer aan de slag gegaan. Ik lette eik nooit zo op calorieën. Maar ik ben er nu achter gekomen dat ik meer moet eten, ik kwam donderdag niet eens aan de 1200 calorieën.
Dat was dus duidelijk een leermoment voor mij. Afgelopen week had ik vakantie, eens kijken hoe het volgende week gaat, als ik weer ga werken.
@ ymme: Gefeliciteerd met je verjaardag!
Ja, ik ben het nu ook wel zat. Ik kan geen ijsje meer zien.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:59 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk dat je verbranding even een duw nodig had, MaeghanNiet iets om elke week te doen natuurlijk maar voor een keer kan het best effectief zijn. Nu zorgen dat je goed blijft eten, dus vooral voldoende maar dan weer zonder alle caloriebommen
Eén toastje met briequote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:04 schreef Rewimo het volgende:
Viking, een boterham met alleen tomaat is wel gezond, maar veel calorieën levert het niet op. Doe er ook wat kaas bij, of neem eens kaas met komkommer of zo, en vergeet inderdaad niet drie keer per week pindakaas of een handje noten te eten. Dat laatste heb je nodig als je vrijwel geen vlees eet. Eet ook als tussendoortje eens een blokje kaas of een toostje met brie. Dat mag je echt wel eten, als je de hoeveelheden binnen de perken houdt
Hazelnoten, walnoten, cashewnoten, paranoten, amandelen, pinda's, pistachenootjesquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:12 schreef Viking84 het volgende:
wat voor noten bedoel je?Heb geen idee wat ik me bij noten moet voorstellen
Die eet ik nml nooit.
borrelnoten?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:16 schreef Knuzzel het volgende:
[..]
Hazelnoten, walnoten, cashewnoten, paranoten, amandelen, pinda's, pistachenootjes![]()
Lekker hoor![]()
Let wel op dat je dan de pure onbehandelde variant neemt en niet de gezoutenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
borrelnoten?![]()
Ik ga vanmiddag eens even kijken in de supermarkt
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:28 schreef Knuzzel het volgende:
[..]
Let wel op dat je dan de pure onbehandelde variant neemt en niet de gezouten
* viking84 jaloers isquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:01 schreef Riann het volgende:
ik ga vanacht toch mee naar italie tot en met de donderdag en dan kom ik terug met het vliegtuigeen vriend van ons gaat ook mee tot en met de donderdag
![]()
![]()
Ze geven daar wel aan dat het bewolkt kan zijn en dat er ook regen kan komen maar daar italie is het vaak alleen een buitje en dan is het over maar de temperatuur is daar wel goed. Maar ik ga daar wel pasta's en pizza's uitproberen in die dagenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* viking84 jaloers is
Het schijnt daar lekker warm te zijn. Tussen de 25 en 30 graden. Itt ons druilerige weer
.
iddquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:05 schreef Riann het volgende:
[..]
Ze geven daar wel aan dat het bewolkt kan zijn en dat er ook regen kan komen maar daar italie is het vaak alleen een buitje en dan is het over maar de temperatuur is daar wel goed. Maar ik ga daar wel pasta's en pizza's uitproberen in die dagenben benieuwd of ik aan kom verder let ik overdag natuurlijk wel op. En je hebt daar vaak meer beweging dus ben benieuwd
Ik drink ook cola lightquote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dan moet je maar cola light drinken ipv kauwgom etenzit maar 0,7 kcal in per blikje
Als je er vanuit gaat dat je 2000 kcal mag hebben (als je tenminste geen overgewicht hebt), dan kan die 1,5 er echt wel bij, hoor
Of je moet al 1333 kauwgompjes eten
quote:
Was de afgelopen dagen ook al...toen deed hij het weer even en nu dus weer nietquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:27 schreef Urnie het volgende:
Heeft iemand van jullie ook problemen met de site van Eet en Beweegwijzer? Waar ik de voeding wil invoeren, krijg ik "Pagina kan niet worden weergegeven".![]()
Maar dan zegt die mevrouw ook dat je [i]echt[/b] meer moet eten dan 900 kcal per dag!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:18 schreef Viking84 het volgende:
Als de mevrouw van "Je bent wat je eet" een blik in mijn koelkast komt werpen, heeft ze gelukkig niets om over te klagen
Ah, bedankt. Dan weet ik iig dat het niet aan mij ligt.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:07 schreef Ils het volgende:
[..]
Was de afgelopen dagen ook al...toen deed hij het weer even en nu dus weer niet![]()
Als die mevrouw hier komt kijken moet ze er eerder voor oppassen dat ik de koelkast niet dichtgooi met haar hoofd ertussen. Watquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:18 schreef Viking84 het volgende:
Als de mevrouw van "Je bent wat je eet" een blik in mijn koelkast komt werpen, heeft ze gelukkig niets om over te klagen
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:19 schreef Kroeltroel het volgende:
[..]
Maar dan zegt die mevrouw ook dat je [i]echt[/b] meer moet eten dan 900 kcal per dag!![]()
Ja, en krijg je een heleboel noten, pitten en zaden en allerlei groentjes, rare soepjes en zeewier te eten. ;-)quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:19 schreef Kroeltroel het volgende:
[..]
Maar dan zegt die mevrouw ook dat je echt meer moet eten dan 900 kcal per dag!![]()
WAAR??!?!?! Ik wil ook, maar hoorde gister dat alles al uitverkocht isquote:Op zondag 21 mei 2006 14:28 schreef Ieneminie het volgende:
Woehoe! Ik heb kaartjes voor Marco Borsato!!!![]()
Ik weet niet of er nog meer liefhebbers zijn, maar ze zijn nog steeds te koop... 20 oktober en 3 november!
Met het lijnen gaat het een beetje matig hier, maar het sporten gaat eindelijk weer beter, geen last meer van mn knie.
Nog gefeliciteerd Ymme! beter laat dan nooit![]()
Heb het na 't posten van 't bericht gevonden via de website van Marco Borsato en heb 2 kaartjes gereserveerd voor 20 oktoberquote:Op zondag 21 mei 2006 22:17 schreef Jojogirl het volgende:
Bij ticketpoint.nl hebben ze nog wat kaartjes geloof ik.
Ukkie is belangrijker dan afvallenquote:Op zondag 21 mei 2006 22:17 schreef Jojogirl het volgende:
Bij ticketpoint.nl hebben ze nog wat kaartjes geloof ik.
* Jojogirl wil hier nog steeds graag meedoen, maar voorlopig wil m'n ukkie nog niet buiten komen spelen en zit ik hier met m'n buik overtijd te wezen.
Ja, vind je het gek. Heb je wel opgemerkt wat een pokkenweer het de afgelopen week was. Nee, die kleine wacht op de zon en gelijk heeft hijzij.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:17 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl wil hier nog steeds graag meedoen, maar voorlopig wil m'n ukkie nog niet buiten komen spelen en zit ik hier met m'n buik overtijd te wezen.
Dan moet je bij Maeghan wezen. Ik geloof dat het 900 kcal per uur is, maar zeker weten doe ik dat niet. Vraag Maeghan dusquote:Op maandag 22 mei 2006 08:31 schreef p-etr-a het volgende:
Een tijdje terug wist iemand in dit topic van een paar van Les Mills groepslessen hoe veel calorieën daarvoor staan, ik geloof Meaghan. Dat ging om Body Jam en Combat. Ik doe zelf al een tijdje 2x per week Body Attack en zou het wel leuk vinden om te weten wat je daarmee verbrandt, maar kan het nergens vinden! Dus als iemand het antwoord heeft, graag.Dankjewel!
Twee keer per week Attack? Argh. Ik ga echt dood bij attack. Het hangt bij Attack nogal af welke opties je neemt en hoe vol je erin gaat (Maeghan hangt na twintig minuutjes regelmatig halfdood tegen de muur met flesje vruchtensap en nat washandje bijv. dus die komt niet aan het maximum), maar het moet ergens tussen de 900 en de 1300 zijn, ook afhankelijk van je conditie. Als je het al langere tijd doet en met twee vingers in je neus een uur volhoudt is het natuurlijk minder dan wanneer je het uiterste van jezelf moet vragen en het heeft ook te maken met je hartslag. Via het LM forum kun je ergens een topic vinden over de kcal wat dan weer verwijst naar een kleinschalig onderzoek over kcalverbruik bij LM lessen. Maar 't is heel saai, dus je kunt mij net zo goed op m'n woord gelovenquote:Op maandag 22 mei 2006 08:31 schreef p-etr-a het volgende:
Een tijdje terug wist iemand in dit topic van een paar van Les Mills groepslessen hoe veel calorieën daarvoor staan, ik geloof Meaghan. Dat ging om Body Jam en Combat. Ik doe zelf al een tijdje 2x per week Body Attack en zou het wel leuk vinden om te weten wat je daarmee verbrandt, maar kan het nergens vinden! Dus als iemand het antwoord heeft, graag.Dankjewel!
Ik zie dan altijd Hugh Grant meedansenquote:Op maandag 22 mei 2006 15:03 schreef Maeghan het volgende:
Pointer Sisters!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |