Ik kan me heel goed voorstellen dat je het erg vervelend vindt. Ik heb er zelf ook al jaren last van, maar ik moet zeggen dat het me steeds minder kan schelen. Ik zit over mijn hele lichaam vol met littekens, exzeem en dergelijke, daar kan een beetje striae ook nog wel bijquote:
Op die site hebben ze het over tretinoid als behandeling (een vitamine A smeerseltje), maar dat helpt dan misschien alleen in den vroeg stadium. En ze hebben het over chemexfoliation, maar ik weet niet zo goed wat dat inhoudtquote:The factors that lead to the development of striae are poorly understood. No general consensus exists as to what causes striae. One suggestion is that they develop as a result of stress rupture of the connective tissue framework. It has also been suggested that they develop more easily in skin that has a high proportion of rigid cross-linked collagen, as occurs in early adult life. This is evident in striae due to pregnancy, lactation, weight lifting, and other stressful activities. Increased adrenal cortical activity has been implicated in the formation of striae, as in the case of Cushing syndrome. Additionally, the cellular and extracellular matrix alterations that mediate the clinical phenotype of stretch marks remain poorly understood.
Je hebt 't wel zwaar in 't weight-loss topic, he!quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:51 schreef Troel het volgende:
Pfff sommige mensen
Isabeau, Bubseltje, Rewimo, ik mis jullie!
Niet vrij verkrijgbaarquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:51 schreef Maeghan het volgende:
Mss. toch eens kijken voor zo'n vitA smeersel als dat vrij verkrijgbaar is en anders mss. de dokter eens bellen. Maar goed, laten we maar weer lekker ontopic gaan dan als niemand wat weet ;-)
Lucy moet wel begrijpen dat je ook light uit eten kan gaanquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:56 schreef Isabeau het volgende:
Troel:ik weet niet of ik heel hard moet lachen of moet huilen, vind je het erg dat ik me met leukere dingen bezig hou
![]()
En ik ga straks uit eten!Vriendjelief stelde het voor en Lucy riep volmondig en zeer enthousiast: JA!!!!
Dat heeft Katie Holmes ookquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:51 schreef Maeghan het volgende:
Op m'n buik is het wel heel lelijk maar dat ziet in principe niemand. Nou ja, het komt wel boven m'n broek uit
Dat vroeg ik me ook al af! Ik heb er geen antwoord op...het is op zich wel een vergelijkbaar middel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:12 schreef octopussy het volgende:
Isabeau: zou de roa ook helpen tegen striae?
oke bedankt voor de info! ben zo bang dat die datum zo geliefd is dat het niet meer zou kunnen straks ofzo.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:23 schreef Isabeau het volgende:
Je kan precies een jaar van te voren in ondertrouw en dan kan je ook direct het stadhuis vastleggen. Dus op 8-8-07Maar dingen als zaal, band etc kan je al eerder regelen natuurlijk. Gewoon de plek bellen waar je het feest wilt houden en voorleggen dat je op een bijzonder dag wilt trouwen en of ze dat nu al kunnen vastleggen
Ik wil geen kids, maar als ik van een zwangerschap striae in m'n knieholtes zou krijgen was er toch iets goed mis denk ikquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:12 schreef octopussy het volgende:
dat is nog zoiets: als ik ooit zwanger word krijg ik toch wel striae, dus het boeit me niet echt.
Maar ik kan me voorstellen dat het niet fijn is als je het op rare plekken krijgt, misschien kan je dan toch beter naar je huisarts gaan (en eventueel naar de dermatoloog).
Isabeau: zou de roa ook helpen tegen striae?
misschien krijg je wel van die olifantenpootjes die je bij zwangere vrouwen wel eens zietquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:32 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik wil geen kids, maar als ik van een zwangerschap striae in m'n knieholtes zou krijgen was er toch iets goed mis denk ik![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:33 schreef Rewimo het volgende:
Troel, ik ga straks alles in het WLS topic nog even grondig lezen en dan reageren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat mag ik niet hardop zeggen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:46 schreef Troel het volgende:
[..]Heb ik lekker wel gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat mag ik niet hardop zeggenNou ja, dat eerste dan.
Sanity is (not) statistical
In sommige gemeentes kun je de datum al 2 jaar van tevoren vastleggen, dus ik zou iig even informeren bij de gemeente waar je wilt trouwenquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:28 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
oke bedankt voor de info! ben zo bang dat die datum zo geliefd is dat het niet meer zou kunnen straks ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |