abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37916622
Als er een c'est du pain zit, zit er dan geen AH to go in de buurt of zo? Die hebben van die sandwiches met minder dan 300 kcal en die zijn ook wel lekker.
Sanity is (not) statistical
  woensdag 17 mei 2006 @ 15:00:51 #52
35189 Troel
scherp en bot
pi_37917085
quote:
Ik kan me heel goed voorstellen dat je het erg vervelend vindt. Ik heb er zelf ook al jaren last van, maar ik moet zeggen dat het me steeds minder kan schelen. Ik zit over mijn hele lichaam vol met littekens, exzeem en dergelijke, daar kan een beetje striae ook nog wel bij

Ik weet helaas niet hoe je het op kan lossen, smeersels schijnen volgens mij niet echt te helpen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 17 mei 2006 @ 15:21:12 #53
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37917834
Ik heb ze ook overal. Het is gescheurd bindweefsel, voor zover ik weet valt dat niet weg te werken. Wel is het zo dat ze verbleken en minder zichtbaar worden. Mwah, tussen mijn vitiligovlekken vallen ze niet eens op
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37918056
Jeetje, Maeghan, daar zou ik ook niet blij mee zijn Ik heb niet zoveel verstand van huidproblemen en ik weet dan ook geen oplossingen, maar ik heb wel dit gevonden: http://www.emedicine.com/derm/topic406.htm

Ik denk dat je er weinig aan hebt, ant de medici hebben eigenlijk ook geen idee:
quote:
The factors that lead to the development of striae are poorly understood. No general consensus exists as to what causes striae. One suggestion is that they develop as a result of stress rupture of the connective tissue framework. It has also been suggested that they develop more easily in skin that has a high proportion of rigid cross-linked collagen, as occurs in early adult life. This is evident in striae due to pregnancy, lactation, weight lifting, and other stressful activities. Increased adrenal cortical activity has been implicated in the formation of striae, as in the case of Cushing syndrome. Additionally, the cellular and extracellular matrix alterations that mediate the clinical phenotype of stretch marks remain poorly understood.
Op die site hebben ze het over tretinoid als behandeling (een vitamine A smeerseltje), maar dat helpt dan misschien alleen in den vroeg stadium. En ze hebben het over chemexfoliation, maar ik weet niet zo goed wat dat inhoudt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 17 mei 2006 @ 15:51:52 #55
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_37918876
Gister een slechte eet-dag gehad. Alles ging goed, tot een uur of 5. Dat is meestal mijn moeilijke moment.... Maarrrr, vandaag gaat alles goed. Net had ik zin om te snaaien, maar heb me uitgeleefd met een appel en een peer

Die belegde broodjes vind ik altijd maar niks. Er zit mij veelteveel beleg op, en dat is juist wat het zo calorierijk maakt. Ik ben gewend tussen de middag 3 boterhammen te eten met tomaat/komkommer/radijsjes ofzo. Als ik 1 zo'n broodje eet, heb ik na een paar uur weer honger... Voor mij gaat er dus niets boven zelfbelegde bammetjes.

Jee, je hebt wel erg veel striae. Ik zou er ook niet blij mee zijn. Nou ja, al heb ik ze zelf ook, op mijn borsten, onder mijn armen (dat kipfiletjes zegmaar, haha!), op de binnenkant van mijn bovenbenen, dijen, binnenkant knieen. Ook best veel eigenlijk
Als er iets aan te doen valt, houd ik me aanbevolen!
Op naar de 73!!!!
pi_37919046
Maeghan ik heb ook veel Striae bij mijn bovenarmen aan de onderkant bij mijn borsten buik en bovenbenen net zoals jij op de bovenste foto's hebt. maar bij mijn buik volgens mij niet zo diep als jij ze hebt. Zover ik weet kun je er niks meer aan doen. Ik vind het ook minder mooi maar ja het is nou eenmaal zo.
pi_37919201
Ik heb het op mijn zij.
Maar het lijkt dus net of dit al minder is geworden. Of het is gewoon een verbeelding
pi_37919352
het verkleurd en het is zo minder zichtbaar.
  woensdag 17 mei 2006 @ 16:06:41 #59
35189 Troel
scherp en bot
pi_37919404
Als het bij verkleuren wegtrekt zou je een zelfbruiner kunnen proberen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37919425
Ik ga wel eens onder de zonnebank, heb dan ook een lekker kleurtje niet overdreven ofzo.
Misschien dat het inderdaad daardoor minder opvalt
pi_37919988
ah ja striae
laat ik het zo zeggen: ik zou nooit een bikini-model meer kunnen worden.

Ik ben trouwens net geslaagd voor mijn motorexamen
pi_37920060

Toppertje octopussy!!!! eindelijk zeg... Gefeliciteerd!!!!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_37920112
Jaaaaaa!!! Motormuis Gaaf zeg
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37920153
Gefeliciteerd octopussy
  woensdag 17 mei 2006 @ 16:30:00 #65
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_37920169
Gefeliciteerd octopussy!

Oh, enne bikinimodel, alle modellenfoto's soepen ze toch? Een beetje striae kan er ook nog wel bij dan
Op naar de 73!!!!
  woensdag 17 mei 2006 @ 16:33:06 #66
35189 Troel
scherp en bot
pi_37920235
WAUW! Motorrijden! Ik hoor Carlo en Irene
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37920452
Sow, motorrijden! Gefeliciteerd Octopussy
..::Live the life you love and love the life you live::..
  woensdag 17 mei 2006 @ 16:51:14 #68
35189 Troel
scherp en bot
pi_37920913
Pfff sommige mensen

Isabeau, Bubseltje, Rewimo, ik mis jullie!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37920925
Mjah, die striae op zich is niet zo heel erg, maar als er iets is om het uitbreiden tegen te gaan... Het gaat niet alleen om hoe het eruit ziet, maar ook omdat dus dingen uitpuilen op m'n buik en ik daar niet over m'n hele lijf op zit te wachten. De striae op m'n armen valt niet echt op of zo. Ik liet het aan iemand zien en die zei dat ze het echt niet had gezien, maar het is wel een rare plaats. Op m'n buik is het wel heel lelijk maar dat ziet in principe niemand. Nou ja, het komt wel boven m'n broek uit dus als ik voorover buk en m'n rug/zij een stukje te zien is krijg ik weleens nare opmerkingen over of ik in mezelf snij =/ Maar omdat ik het nu dus opeens op de voorkant van m'n armen krijg... Ik maak me meer zorgen om de structuur van m'n huid. Als dat verslapt en het ligt idd aan m'n bindweefsel, dan verslapt het mss. op andere plekken ook wel. Mss. zijn er voedingssupplementen of zo die er wat aan doen. Het gaat me er iig niet om bestaande strepen weg te krijgen, want op zich vind ik dat niet zo heel boeiend. Mss. toch eens kijken voor zo'n vitA smeersel als dat vrij verkrijgbaar is en anders mss. de dokter eens bellen. Maar goed, laten we maar weer lekker ontopic gaan dan als niemand wat weet ;-)
pi_37920961
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 16:51 schreef Troel het volgende:
Pfff sommige mensen

Isabeau, Bubseltje, Rewimo, ik mis jullie!
Je hebt 't wel zwaar in 't weight-loss topic, he!
Ik lurk altijd.
Ben 't trouwens wel met je eens, ze had 't best wat voorzichtiger kunnen verwoorden.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_37921105
Troel:

ik weet niet of ik heel hard moet lachen of moet huilen, vind je het erg dat ik me met leukere dingen bezig hou

En ik ga straks uit eten! Vriendjelief stelde het voor en Lucy riep volmondig en zeer enthousiast: JA!!!!
pi_37921163
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 16:51 schreef Maeghan het volgende:
Mss. toch eens kijken voor zo'n vitA smeersel als dat vrij verkrijgbaar is en anders mss. de dokter eens bellen. Maar goed, laten we maar weer lekker ontopic gaan dan als niemand wat weet ;-)
Niet vrij verkrijgbaar Te vergelijken met Roacutane, maar dan in een zalf.
  woensdag 17 mei 2006 @ 17:01:51 #73
35189 Troel
scherp en bot
pi_37921307
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 16:56 schreef Isabeau het volgende:
Troel:

ik weet niet of ik heel hard moet lachen of moet huilen, vind je het erg dat ik me met leukere dingen bezig hou

En ik ga straks uit eten! Vriendjelief stelde het voor en Lucy riep volmondig en zeer enthousiast: JA!!!!
Lucy moet wel begrijpen dat je ook light uit eten kan gaan

Komkommersoep, komkommersalade, komkommerijs

Nee hoor, leukere dingen zijn veel leuker
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 17 mei 2006 @ 17:03:40 #74
35189 Troel
scherp en bot
pi_37921377
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 16:51 schreef Maeghan het volgende:
Op m'n buik is het wel heel lelijk maar dat ziet in principe niemand. Nou ja, het komt wel boven m'n broek uit
Dat heeft Katie Holmes ook

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37921642
dat is nog zoiets: als ik ooit zwanger word krijg ik toch wel striae, dus het boeit me niet echt.

Maar ik kan me voorstellen dat het niet fijn is als je het op rare plekken krijgt, misschien kan je dan toch beter naar je huisarts gaan (en eventueel naar de dermatoloog).

Isabeau: zou de roa ook helpen tegen striae?
pi_37921718
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 17:12 schreef octopussy het volgende:
Dat vroeg ik me ook al af! Ik heb er geen antwoord op...het is op zich wel een vergelijkbaar middel.
pi_37921930
ben ook weer volop aan het lijnen, ben overgestapt op een andere pil hoop dat dat gaat helpen!

ander vraagje, ik zie je stukje in de begin post over trouwen...ik wil héél graag op 08-08-08 trouwen...hoe lang vantevoren zou je dat vast moeten leggen? :S
pi_37921983
Je kan precies een jaar van te voren in ondertrouw en dan kan je ook direct het stadhuis vastleggen. Dus op 8-8-07 Maar dingen als zaal, band etc kan je al eerder regelen natuurlijk. Gewoon de plek bellen waar je het feest wilt houden en voorleggen dat je op een bijzonder dag wilt trouwen en of ze dat nu al kunnen vastleggen
pi_37922085
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 17:23 schreef Isabeau het volgende:
Je kan precies een jaar van te voren in ondertrouw en dan kan je ook direct het stadhuis vastleggen. Dus op 8-8-07 Maar dingen als zaal, band etc kan je al eerder regelen natuurlijk. Gewoon de plek bellen waar je het feest wilt houden en voorleggen dat je op een bijzonder dag wilt trouwen en of ze dat nu al kunnen vastleggen
oke bedankt voor de info! ben zo bang dat die datum zo geliefd is dat het niet meer zou kunnen straks ofzo.
pi_37922216
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 17:12 schreef octopussy het volgende:
dat is nog zoiets: als ik ooit zwanger word krijg ik toch wel striae, dus het boeit me niet echt.

Maar ik kan me voorstellen dat het niet fijn is als je het op rare plekken krijgt, misschien kan je dan toch beter naar je huisarts gaan (en eventueel naar de dermatoloog).

Ik wil geen kids, maar als ik van een zwangerschap striae in m'n knieholtes zou krijgen was er toch iets goed mis denk ik
pi_37922890
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 17:32 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik wil geen kids, maar als ik van een zwangerschap striae in m'n knieholtes zou krijgen was er toch iets goed mis denk ik
misschien krijg je wel van die olifantenpootjes die je bij zwangere vrouwen wel eens ziet

* octopussy checkt even striae plekken...

ze zijn in ieder geval op het moment vrij onopvallend. Misschien dat de roa echt helpt ertegen Ik heb overigens ook wel een lekker kleurtje, dus dat kan ook wel helpen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 17 mei 2006 @ 18:33:52 #82
13151 crew  Rewimo
pi_37924077
Troel, ik ga straks alles in het WLS topic nog even grondig lezen en dan reageren
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 17 mei 2006 @ 18:46:14 #83
35189 Troel
scherp en bot
pi_37924446
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 18:33 schreef Rewimo het volgende:
Troel, ik ga straks alles in het WLS topic nog even grondig lezen en dan reageren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat mag ik niet hardop zeggen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37924642
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 18:46 schreef Troel het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat mag ik niet hardop zeggen
Heb ik lekker wel gedaan Nou ja, dat eerste dan.
  woensdag 17 mei 2006 @ 18:54:55 #85
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_37924724
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 17:28 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

oke bedankt voor de info! ben zo bang dat die datum zo geliefd is dat het niet meer zou kunnen straks ofzo.
In sommige gemeentes kun je de datum al 2 jaar van tevoren vastleggen, dus ik zou iig even informeren bij de gemeente waar je wilt trouwen
pi_37925052
Striae kun je volgens mij weinig aan doen, zoveel mogelijk smeren, maar of het echt helpt. Ik had al wat striae maar toen ik zwanger werd van Sara had ik een striae explosie, vre-se-lijk. Het begint nu weer iets weg te trekken maar helaas, m'n hele buik zit onder..
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 17 mei 2006 @ 19:09:45 #87
35189 Troel
scherp en bot
pi_37925256
Het is wel prijs in het Scopitopic vandaag.

Nu ben ik ineens een luie donder
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 17 mei 2006 @ 19:12:14 #88
13151 crew  Rewimo
pi_37925347
Dat ben je toch ook
pi_37925373
Ja, gelukkig weet je wie het zegt ;-)
  woensdag 17 mei 2006 @ 19:16:06 #90
35189 Troel
scherp en bot
pi_37925484
Ach, ik snap het ook wel hoor. Net zoals ik me heel goed voor kan stellen dat het soms best vervelend is om te lezen dat je met zo'n operatie zoveel afvalt terwijl sommigen echt zitten te bikkelen met het afvallen en zelf niet in aanmerking komen voor een WLS maar er wel gigantisch mee geholpen zouden zijn. Nou wil ik zeker niet iedereen een WLS aanpraten hoor, maar bij sommige mensen lukt het afvallen gewoon echt niet en dan kan ik me goed voorstellen dat je soms een potje vloekt als je ziet dat ene Troel al ruim 50 kilo is afgevallen door een stuk maag weg te laten snijden en een darm te laten omleggen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37925560
Ja, je zal dat soort reacties wel vaker krijgen neem ik aan.
  woensdag 17 mei 2006 @ 19:20:49 #92
35189 Troel
scherp en bot
pi_37925661
Nou valt wel mee, maar ik snap het dus wel. Ik voel me soms ook best schuldig als mensen tegen me zeggen dat het zo goed is. Wat doe ik nou zelf dan? Behalve af en toe flink stinken op het toilet en de boel uitkotsen en dan die operatie.
Tuurlijk, die operatie is niet niets, maar het echt helemaal zelf doen vind ik veel meer moeite kosten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37925883
Ja maar goed, wie zegt dat alles op de allermoeilijkste manier moet? Alsof iets alleen goed is als het extreem moeilijk was. Natuurlijk voel ik me ook trotser wanneer ik ergens moeite voor heb moeten doen, het is niet voor niets dat ik mezelf af en toe waardeloos voel omdat ik m'n studie met twee vingers in m'n neus doe en dan de boel verklooi zodra er iets komt waarbij ik ook maar een beetje inspanning moet leveren (scriptie), dus ik begrijp het wel. Maar aan de andere kant heb ik dingen waar ik me wel voor inzet en die me niet komen 'aanwaaien', en dat zul jij ook hebben. Als je je eenmaal schuldig gaat voelen om dingen die je niet op de 'normale' of 'beste' manier kunt doen, dan is het einde zoek.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 17 mei 2006 @ 19:48:17 #94
13151 crew  Rewimo
pi_37926640
Ik denk ook weleens dat het makkelijk gaat nu. Maar aan de andere kant: je moet er wel een risicovolle operatie voor ondergaan en je leven lang met de bijverschijnselen daarvan doorleven. Wij hebben het allemaal redelijk goed doorstaan maar er zijn mensen die enorme complicaties krijgen. Daar moet je je ook goed bewust van zijn. Het is een keuze voor de rest van je leven.

Het is wèl zo, dat als alles goed gaat, je kwaliteit van leven er enorm op vooruit gaat
pi_37926709
Ik vind helemaal niet dat jullie de makkelijke weg hebben gekozen....
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 17 mei 2006 @ 20:03:50 #96
13151 crew  Rewimo
pi_37927298
Nee, dat was het ook niet
pi_37927418
Maar goed, reacties zoals sweaty die geeft zijn misschien tactloos, maar ze zal niet de enige zijn die er zo over denkt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 17 mei 2006 @ 20:16:47 #98
13151 crew  Rewimo
pi_37927872
Ik denk zelf dat er een stuk afgunst bij komt kijken - zonder inzicht in de overige consequenties
pi_37927954
Oh, ik zou dolgraag zo als jullie willen afvallen Maar dan wel zònder de operatie
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 17 mei 2006 @ 20:20:13 #100
13151 crew  Rewimo
pi_37928023
Ja, dat snap ik Als ik het zonder operatie had kunnen doen: graag!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')