Nou, als je op een leuke locatie wilt trouwen zul je het soms flink van te voren vast moeten leggen. (Neem bijvoorbeeld de 07-07-07 dagen, die moet je echt al jaren van te voren vastleggen!). Aangezien wij graag in de dierentuin willen trouwen op een waarschijnlijk erg geliefde dag (dag voor hemelvaartsdag (niet moeilijk met mensen die de dag erna moeten werken en dus weer vroeg naar huis gaan) ) leek het ons verstandig om tijdig alles te regelen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]hm, dus jullie weten al een jaar van tevoren op welke dag je gaat trouwen?
Is dat gebruikelijk ofzo? Mijn broer gaat volgende maand ook trouwen, maar die wist het echt nog niet in juni 2005 (ja wel dat 'ie ging trouwen
, maar niet dat 'ie in juni 2006 zou trouwen)
Maar inderdaad heel leuk hoor: geniet van de voorprethopelijk is je tweede trouwdag ook nog zo leuk
Het zou inderdaad mijn eerste injectie worden, de vorige keer is de ontsteking alleen met fysio verholpen. Na 18 behandelingen was 't eigenlijk zo goed als over. Tussendoor heeft de huisarts me nog een keer getracteerd op 2 weken lang 3 maal daags 600mg ibuprofen als ontstekingsremmer, omdat ik weer erge last kreeg. Dat wil ik in ieder geval niet meer, ben 2 weken stoned geweest, voelde niets als ik met mijn kop ergens tegenaan liep. Heel irritant was dat, want er kwam echt niets zinnigs meer uit.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn niet zoveel risico's hoorMaar ik vind een injectie onzin als je het ook eerst even akn afwachten. In mijn geval is de pijn praktisch al verdwenen. Van kreupel lopen naar een beetje pijn bij traplopen binnen een week
Maar je kan bijv. een infectie krijgen door de injectie (zéér kleine kans), je kan verergering van de pijn krijgen zo'n 6-12 uur na de injectie (kans van 1-2% en is na een paar dagen weer over) en je kan nog complicaties krijgen als je vaak injecties krijgt, maar dat is neem ik aan bij jou niet het geval. Dus al met al valt het reuze mee hoor!
Hou er trouwens wel rekening mee dat bij het heupgewricht je eigenlijk niet meer dan 3x per jaar een corticosteroid injectie mag hebben. Maar dit zou dan je eerste worden, toch?
En freecell, bedankt voor het knopje! Gevonden(had je morgen nog tijd voor me of niet?)
Dat is veelste veel punten voor een avondmaaltijd voor mij ik mag er 42 tot 46 op een dag hebben en kcal naar kjoules moet maal 4,2 doen dacht ik dus dat zou meer als 28 punten zijn en ik eet meestal rond de 20 punten voor een avondmaaltijd. Het klinkt anders wel lekkerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:54 schreef Maeghan het volgende:
Recept
Wat doe je zoal dan? Wat eet je op een dag, beweeg je en zo ja, hoe? Gooi het eens neer hier, misschien kunnen we je op weg helpenquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:25 schreef Miss_S het volgende:
vanmorgen woog ik weer een kilo meer dan afgelopen week
vraag me toch af wat ik verkeerd doe
Is dat niet veel te weinig? Ik zou er bij flauwvallen! Heb je wel eens uitgerekend hoeveel kcal je binnenkrijgt? Zorg dat je niet onder de 1200 komt en je moet eigenlijk 's morgens en 's middags de meeste kcal eten, en 's avonds rustig aan doen. Misschien kun je een paar boterhammen toevoegen aan je ontbijt en lunch. Gek genoeg is de kans groot dat je met meer eten juist gaat afvallen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:14 schreef Miss_S het volgende:
ik wandel elke dag 40 min
daarnaast doe ik een hardloopschema voor beginners dus dat ik ook 3 keer per week
op de dagen dat ik dat niet doe fitness ik 30 min tot een uur (ligt eraan hoeveel zin ik heb)
wat ik eet:
ontbijt:
cornflakes met klein beetje halfvolle melk
en een peer
lunch
een appel
en soms nog een boterham
en savonds normaal rijst of aardappelen of pasta met groente en vlees of vis
en dan soms nog een paar uur na het eten een paar crackers met filet american omdat we meestal al rond 5 uur eten krijg ik daarna nog honger
en als ik tussendoor nog honger krijg eet ik meestal komkommer of paprika
verder drink ik meestal wel meer dan 2 liter water alleen de laatste paar dagen niet dus daar kan het misschien wel aan liggen
Dit lees ik nu pasquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:49 schreef freecell het volgende:
Even kort, moet koken
Isa: ik heb morgen wel tijd, maar vrijdag heb ik meer tijd
Was wel van plan om morgen nog even te klimmen, dus als je mee wilt?![]()
Kost 9 euro entree en dan regel ik de materialen wel voor je (ik heb een maandabbonnement) maar je hoeft niet te zekeren, want dat mag niet :p
We krijgen Maarten waarschijnlijk ook wel mee. Kan ik ook de muur op
Maar als je wel wilt komen, maar niet klimmen is dat ook te regelen hoor
Het wandklimmen klonk heel erg leukquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:29 schreef freecell het volgende:
Isa? ..... Wat doe je nou vandaag?
Maarten moet morgen een mega-essay inleveren, dus als je wilde komen is in Vinkhuizen praktischer
En daar is het gewoon opgeruimd
* freecell knuffelt Isa eens stevigquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb gisteren mijn voorraadkast op belachelijke wijze leeggemaakt. Dingen die ik 'eventueel zou kunnen snaaien' heb ik in de afvalzak gegooid. Nu staat er een volle zak vol eten klaar om weggegooid te worden. Druist heel erg in tegen mijn opvoeding, maar ik wil het gewoon niet meer in huis hebben![]()
Bedankt voor de knuffelEen Knuzzel-knuffel
![]()
Tja, ik ben zo'n stuntel met nul komma nul conditie en nogal veel denderende vetrolletjes, dus ik durf niet echt door een woonwijk te rennen, en in het park durf ik ook niet te rennen (Rotterdam, tuig, enge mannen, brrr... ).quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:35 schreef fanciulla_gentile het volgende:
Wow wat goed Maeghan! Als ik eenmaal verhuist ben ga ik me ook weer aanmelden bij een sportschool. Straks ga ik een flink stuk fietsen naar de Biesbosch om daar een stukje te hardlopen. Ik durf dat echt nog niet hier door de stad, haha. Ik heb bij de bieb een boek gehaald met een renschema voor beginners...ik ben erg benieuwd of mijn lichaam dat leuk gaat vinden
Of gewoon constateren dat je misschien even iets minder afvalt, maar wel heel gezond bezig bentquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:06 schreef Emu het volgende:
Hoy dames en heren
Ik heb het behoorlijk gehad de afgelopen week. En heb dus weinig kunnen volgen hier. Komt onder andere ook al omdat ik nu elke dag een uur kwijt ben aan fietsen.
Ben wel een beetje teleurgesteld, ik ben namelijk de laatste 2 wegen slechts 200 gr afgevallen terwijl ik bijna elke dag ga fietsen (per uitzondering niet) en ik me vrij strikt ou aan de 1600-1800kcal per dag.
Als ik nu zondag op de weegschaal ga staan en er is weer niets afdan ga ik toch effe een andere weekschaal raadplegen, en als ik daarop nog hetzelfde gewicht zie, ga ik me helemaal niet lekker voelen denk ik
Tenzij je sausjes bij je avondeten hebt of veel van die toastjes met filet eet, kan ik me echt niet voorstellen dat je aan de 1200 kcal komt. Misschien eet je dan te weinig maar verkeerd. Als ik een bakje cornflakes met een beetje melk en avondeten neem, dan kom ik echt niet aan 1200 namelijk en dingen als appels tikken ook niet echt aan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:28 schreef Miss_S het volgende:
in totaal valt het wel mee meestal kom ik rond de 1200kcal uit
meestal als ik thuis ben eet ik wel goed maar als ik naar school ga dan is het meestal wanneer ik te weinig eet
ik zal wel eens proberen vaker iets te eten, ik heb nooit echt veel gegeten maar afentoe iets kleins moet wel lukken
Misschien houd je vocht vast? Had ik ook toen ik begon met sporten dus. Ik was ineens 3.5 kg zwaarder zelfs. Maar goed, het weer wisselt ook heel erg, dat heeft bij mij ook altijd effect op m'n vochthuishouding. Ik zou me er niet al te druk om maken hoor, het komt heus wel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:06 schreef Emu het volgende:
Hoy dames en heren
Ik heb het behoorlijk gehad de afgelopen week. En heb dus weinig kunnen volgen hier. Komt onder andere ook al omdat ik nu elke dag een uur kwijt ben aan fietsen.
Ben wel een beetje teleurgesteld, ik ben namelijk de laatste 2 wegen slechts 200 gr afgevallen terwijl ik bijna elke dag ga fietsen (per uitzondering niet) en ik me vrij strikt ou aan de 1600-1800kcal per dag.
Als ik nu zondag op de weegschaal ga staan en er is weer niets afdan ga ik toch effe een andere weekschaal raadplegen, en als ik daarop nog hetzelfde gewicht zie, ga ik me helemaal niet lekker voelen denk ik
Ik kan me heel goed voorstellen dat je het erg vervelend vindt. Ik heb er zelf ook al jaren last van, maar ik moet zeggen dat het me steeds minder kan schelen. Ik zit over mijn hele lichaam vol met littekens, exzeem en dergelijke, daar kan een beetje striae ook nog wel bijquote:
Op die site hebben ze het over tretinoid als behandeling (een vitamine A smeerseltje), maar dat helpt dan misschien alleen in den vroeg stadium. En ze hebben het over chemexfoliation, maar ik weet niet zo goed wat dat inhoudtquote:The factors that lead to the development of striae are poorly understood. No general consensus exists as to what causes striae. One suggestion is that they develop as a result of stress rupture of the connective tissue framework. It has also been suggested that they develop more easily in skin that has a high proportion of rigid cross-linked collagen, as occurs in early adult life. This is evident in striae due to pregnancy, lactation, weight lifting, and other stressful activities. Increased adrenal cortical activity has been implicated in the formation of striae, as in the case of Cushing syndrome. Additionally, the cellular and extracellular matrix alterations that mediate the clinical phenotype of stretch marks remain poorly understood.
Je hebt 't wel zwaar in 't weight-loss topic, he!quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:51 schreef Troel het volgende:
Pfff sommige mensen
Isabeau, Bubseltje, Rewimo, ik mis jullie!
Niet vrij verkrijgbaarquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:51 schreef Maeghan het volgende:
Mss. toch eens kijken voor zo'n vitA smeersel als dat vrij verkrijgbaar is en anders mss. de dokter eens bellen. Maar goed, laten we maar weer lekker ontopic gaan dan als niemand wat weet ;-)
Lucy moet wel begrijpen dat je ook light uit eten kan gaanquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:56 schreef Isabeau het volgende:
Troel:ik weet niet of ik heel hard moet lachen of moet huilen, vind je het erg dat ik me met leukere dingen bezig hou
![]()
En ik ga straks uit eten!Vriendjelief stelde het voor en Lucy riep volmondig en zeer enthousiast: JA!!!!
Dat heeft Katie Holmes ookquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:51 schreef Maeghan het volgende:
Op m'n buik is het wel heel lelijk maar dat ziet in principe niemand. Nou ja, het komt wel boven m'n broek uit
Dat vroeg ik me ook al af! Ik heb er geen antwoord op...het is op zich wel een vergelijkbaar middel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:12 schreef octopussy het volgende:
Isabeau: zou de roa ook helpen tegen striae?
oke bedankt voor de info! ben zo bang dat die datum zo geliefd is dat het niet meer zou kunnen straks ofzo.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:23 schreef Isabeau het volgende:
Je kan precies een jaar van te voren in ondertrouw en dan kan je ook direct het stadhuis vastleggen. Dus op 8-8-07Maar dingen als zaal, band etc kan je al eerder regelen natuurlijk. Gewoon de plek bellen waar je het feest wilt houden en voorleggen dat je op een bijzonder dag wilt trouwen en of ze dat nu al kunnen vastleggen
Ik wil geen kids, maar als ik van een zwangerschap striae in m'n knieholtes zou krijgen was er toch iets goed mis denk ikquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:12 schreef octopussy het volgende:
dat is nog zoiets: als ik ooit zwanger word krijg ik toch wel striae, dus het boeit me niet echt.
Maar ik kan me voorstellen dat het niet fijn is als je het op rare plekken krijgt, misschien kan je dan toch beter naar je huisarts gaan (en eventueel naar de dermatoloog).
Isabeau: zou de roa ook helpen tegen striae?
misschien krijg je wel van die olifantenpootjes die je bij zwangere vrouwen wel eens zietquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:32 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik wil geen kids, maar als ik van een zwangerschap striae in m'n knieholtes zou krijgen was er toch iets goed mis denk ik![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:33 schreef Rewimo het volgende:
Troel, ik ga straks alles in het WLS topic nog even grondig lezen en dan reageren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat mag ik niet hardop zeggen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:46 schreef Troel het volgende:
[..]Heb ik lekker wel gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat mag ik niet hardop zeggenNou ja, dat eerste dan.
Sanity is (not) statistical
In sommige gemeentes kun je de datum al 2 jaar van tevoren vastleggen, dus ik zou iig even informeren bij de gemeente waar je wilt trouwenquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:28 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
oke bedankt voor de info! ben zo bang dat die datum zo geliefd is dat het niet meer zou kunnen straks ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |