abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37838684
quote:
Op maandag 15 mei 2006 10:58 schreef Rewimo het volgende:

Huishoudhandschoenen

Daar werd het véél en véél erger van!!

Stond ook in mijn boeken: geen handschoenen dragen, de occlusie (jaja, dat woord werd gebruikt ) zorgt voor verergering van de eczeem. Zels als ik nu handschoenen aandoe en ik ga niet schoonmaken wordt het al weer roder, jeukeriger etc.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 mei 2006 @ 11:04:49 #252
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37838784
Niet doen dan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 15 mei 2006 @ 11:05:53 #253
71384 Urnie
.... is een zij
pi_37838812
quote:
Op maandag 15 mei 2006 11:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben op miraculeuze wijze van de grootste schoonmaakhater naar een poetsvrouw getransformeerd en er is dus op zich niet echt veel te doen in huis.
Zeker geen idee hoe dat gekomen is?
Ik kan dat ook wel gebruiken.
I wish I were you, so I can be friends with me...
  maandag 15 mei 2006 @ 11:07:05 #254
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_37838852
Sjeen, succes vanmiddag
Wat ga je voor iets doen, of heb ik daar overheen gelezen?

Ik heb ook een nieuwe baan , maar moet nog 6 weken wachten voordat ik kan beginnen. Voordeel: vakantiedagen opmaken, dus ben nu veel dagjes tussendoor vrij om lekker te sporten en te tuinieren (ohja, en om wat te klussen....da's dan weer minder)
Op naar de 73!!!!
pi_37838866
Het lijkt wel de dieetclubschoonmaakdag! Ik begin er zo meteen ook aan: kleerkast reorganiseren, nog wat strijken, afwassen, badkamer schoonmaken.
Met handschoenen aan kan ik dus absoluut niet werken...
Enne Ymme, ik had je laatst toch een receptje met paprika en couscous gemaild?
pi_37838905
quote:
Op maandag 15 mei 2006 11:05 schreef Urnie het volgende:

Zeker geen idee hoe dat gekomen is?
Ik kan dat ook wel gebruiken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Maar mijn timer gaat, dus ik ga weer even wat doen. Stofzuigen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37838975
quote:
Op maandag 15 mei 2006 11:07 schreef Iksje het volgende:
Het lijkt wel de dieetclubschoonmaakdag! Ik begin er zo meteen ook aan: kleerkast reorganiseren, nog wat strijken, afwassen, badkamer schoonmaken.
Met handschoenen aan kan ik dus absoluut niet werken...
Enne Ymme, ik had je laatst toch een receptje met paprika en couscous gemaild?
Ja dat klopt

Ik ben alleen weer te gortig geweest met mail's wissen.
pi_37839137
Isa: misschien heeft je konijn wel positieve aandacht nodig!
* freecell probeert smoesjes te verzinnen om konijnen te knuffelen
Offe.... Moet je konijn een keer uit Gezellig een dagje met de trein naar Groningen bijvoorbeeld.

Ik heb trouwens op mijn verjaardag een waterpijp gekregen. Heb appeltabak gekocht en het is heel lekker
(voor de duidelijkheid: er komt echt alleen onschuldige appeltabak in)

Zo één ongeveer, alleen die van mij is veel mooier en handbeschilderd en dergelijke

Enne Isabeau: hij is zo lekker dat zelfs Maarten voor zijn lol meerookt van appeltabak
pi_37839277
Ow, okee, dan post ik het maar gelijk voor iedereen

Voor 2 personen heb je nodig:
-2 grote paprika's die rechtop kunnen staan.
-couscous
-groenten naar keuze: wortel, courgette, aubergine, andere kleuren paprika's...
-eventueel kikkererwten en/of rozijnen
-eventueel gehakt

Snij het hoedje van de paprika's en verwijder de zaadlijsten. Zet ze daarna 2 min in de microgolfoven op 750W. De groenten snij je in blokjes en kook je beetgaar. Ondertussen bereid je de couscous volgens de verpakking. (eventueel bouillon gebruiken als heet water, geeft een smaakje aan de couscous).
Meng de groenten (en de kikkererwten en het gehakt indien gewenst) onder de couscous en vul met dit mengsel de paprika's.
Vervolgens 20min in de oven op 200-210°C

Je kan heel erg varieren met de vulling. En als sausje kan je wat yoghurt mengen met wat grofgeraspte komkommer.
Heel snel klaar en
------------------------
Zaterdag trouwens heerlijke lasagne gemaakt met spinazie, wat tomatenblokjes en een boursin(light) sausje ertussen...

[ Bericht 3% gewijzigd door Iksje op 15-05-2006 13:34:48 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 mei 2006 @ 11:28:25 #260
13151 crew  Rewimo
pi_37839401
Paprika... nee dank je
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 15 mei 2006 @ 12:01:12 #261
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37840370
quote:
Op maandag 15 mei 2006 11:24 schreef Iksje het volgende:

-couscous
-eventueel gehakt

Snij het hoedje van de paprika's en verwijder de zaadlijsten. Zet ze daarna 2 min in de microgolfoven op 750W. De groenten snij je in blokjes en kook je beetgaar. Ondertussen bereid je de couscous volgens de verpakking. (eventueel bouillon gebruik als heet water, geeft een smaakje aan de couscous).
Meng de groenten (en de kikkererwten en het gehakt indien gewenst) onder de couscous en vul met dit mengsel de paprika's.

Je kan heel erg varieren met de vulling. En als sausje kan je wat yoghurt mengen met wat grofgeraspte komkommer.
Heel snel klaar en
------------------------
Zaterdag trouwens heerlijke lasagne gemaakt met spinazie, wat tomatenblokjes en een boursin(light) sausje ertussen...
Klinkt super lekker, weer een recept om te onthouden!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_37840642
freecell, mijn knijntje gaat nooi niet nee in de trein Hij was al gestresst van een dagje naar de dierenarts.

Ik heb trouwens twee toetsen van mijn laptopje gesloopt bij het schoonmaken En nu krijg ik ze er niet meer op Eentje is dat pull down menuutje,maar dat gebruik ik toch nooit en de ander is de m. Ik druk nu dus op een rubber bolletje als ik een m wil zien.
pi_37840968
quote:
Op maandag 15 mei 2006 12:10 schreef Isabeau het volgende:
freecell, mijn knijntje gaat nooi niet nee in de trein Hij was al gestresst van een dagje naar de dierenarts.

Ik heb trouwens twee toetsen van mijn laptopje gesloopt bij het schoonmaken En nu krijg ik ze er niet meer op Eentje is dat pull down menuutje,maar dat gebruik ik toch nooit en de ander is de m. Ik druk nu dus op een rubber bolletje als ik een m wil zien.
werkt goed zo te zien
pi_37841422
quote:
Op zondag 14 mei 2006 23:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

en dan de rest van de middag met een rammelende maag zitten? Ik eet wél wat na het sporten. Anders rammelt mijn maag en zit ik de hele tijd aan eten te denken.

Mijn eetpatroon is nu wel anders dan 2 weken geleden (toen ik leefde op een appeltje + warme maaltijd per dag), dus ik heb nu ook veel sneller honger. En nog steeds kom ik niet aan mijn 1500 kcal, volgens mij, maar ik ben wel hard op weg
Ja, ik eet wel na het sporten, maar ik eet ervoor niet. En ik eet erna niet meer dan ik normaal op dat dagdeel zou doen. Ik ga ook geen honger zitten lijden, maar aan de andere kant ben ik wel wat gewend. In de winter heb ik altijd gruwelijke honger, van 's ochtends tot 's avonds ongeacht wat ik eet. Vergeleken daarmee is dit maar een lichte trek die heel erg goed te onderdrukken is met een appeltje en een kop thee.
Sanity is (not) statistical
pi_37841601
quote:
Op maandag 15 mei 2006 11:24 schreef Iksje het volgende:

-couscous
-eventueel gehakt

Snij het hoedje van de paprika's en verwijder de zaadlijsten. Zet ze daarna 2 min in de microgolfoven op 750W. De groenten snij je in blokjes en kook je beetgaar. Ondertussen bereid je de couscous volgens de verpakking. (eventueel bouillon gebruik als heet water, geeft een smaakje aan de couscous).

Heel snel klaar en
------------------------
Dit ga ik straks klaar maken.
Ik ben nu thuis. Courget heb ik nog in huis, wortels en erwten ook nogl

Dit gaat smullen worden denk ik
pi_37846269
quote:
Op maandag 15 mei 2006 11:18 schreef freecell het volgende:
Isa: misschien heeft je konijn wel positieve aandacht nodig!
* freecell probeert smoesjes te verzinnen om konijnen te knuffelen
Offe.... Moet je konijn een keer uit Gezellig een dagje met de trein naar Groningen bijvoorbeeld.

Ik heb trouwens op mijn verjaardag een waterpijp gekregen. Heb appeltabak gekocht en het is heel lekker
(voor de duidelijkheid: er komt echt alleen onschuldige appeltabak in)

[afbeelding]

Zo één ongeveer, alleen die van mij is veel mooier en handbeschilderd en dergelijke

Enne Isabeau: hij is zo lekker dat zelfs Maarten voor zijn lol meerookt van appeltabak
oeh, lurken aan de waterpijp is echt leuk. Ik heb thuis ook een grote sheisha staan uit Egypte en het is af en toe heel relaxed om appeltabak te roken.
pi_37846561
Ik heb trouwens vanochtend alweer een half uur gestept. Het is een groot voordeel als je gek bent op disco en ska en andere up-tempo dingen. Dat stept lekker weg, dat half uur was zo om. Ik wilde eigenlijk maar tien minuutjes doen, maar ik kon zo makkelijk doorgaan. =)
pi_37846905
vanavond ga ik ook weer even steppen, muziekje erbij, blik op oneindig en gaan met die banaan
alleen hopen dat ik niet omkukel van de slaap
..::Live the life you love and love the life you live::..
pi_37848629
De paprika staat in de oven met de couscous.
Het ruikt heerlijk

*even meldt na net gegeten te hebben*

Het was ONWEERSTAANBAAR LEKKER!

[ Bericht 39% gewijzigd door ymme op 15-05-2006 17:16:34 ]
pi_37852027
Ben ik nou typisch een vreetzak ? Ik zie dat mensen hier 1200 of 1400 kcal per dag eten terwijl ik zelf de grootste moeite heb om het onder de 3000 kcal te houden ?
Ik weet uit "experimenten" dat ik 2700 kcal kan eten op een dag zonder daardoor aan te komen, een week lang 2700 kcal gegeten en ik kom niks bij qua gewicht.
Blijkbaar heb ik niet echt een trage verbranding.. want het gemiddelde is 2500 kcal..

Ik vind het knap dat jullie het met 1400 of zelfs 1200kcal vol kunnen houden ???
Met hoeveel kcal blijven jullie op hetzelfde gewicht ? want als je 1200 kcal op een dag vol kan houden dan kan je "levensonderhoud kcal" volgens mij nooit echt hoog zijn.
  maandag 15 mei 2006 @ 18:54:07 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37852305
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:43 schreef bloodyserious het volgende:
Ben ik nou typisch een vreetzak ? Ik zie dat mensen hier 1200 of 1400 kcal per dag eten terwijl ik zelf de grootste moeite heb om het onder de 3000 kcal te houden ?
Ik weet uit "experimenten" dat ik 2700 kcal kan eten op een dag zonder daardoor aan te komen, een week lang 2700 kcal gegeten en ik kom niks bij qua gewicht.
Blijkbaar heb ik niet echt een trage verbranding.. want het gemiddelde is 2500 kcal..

Ik vind het knap dat jullie het met 1400 of zelfs 1200kcal vol kunnen houden ???
Met hoeveel kcal blijven jullie op hetzelfde gewicht ? want als je 1200 kcal op een dag vol kan houden dan kan je "levensonderhoud kcal" volgens mij nooit echt hoog zijn.
Nou, ik denk dat vooral het avondeten er erg kan inhakken. Ook wat voor beleg je op je brood gebruikt.
Ik eet voldoende en ik kom niet dan met moeite aan de 1200.
Ik eet vier volkoren boterhammen met halvarine + tomaat, sandwichspread of 30 + kaas. Bouw ik nu op naar een boterham per maaltijd meer.
Eigenlijk geen tussendoortje, behalve soms een festini fruit waterijsje á 44 kcal.
Dan een appel en een banaan en soms een halve ananas of een kwart meloen.
En bij het avondeten eet ik vooral veel groente met pasta of aardappeltjes in de schil en eigenlijk zelden vlees (hoewel ik eigenlijk niet doelbewust vegetariër ben, ben wel van plan om dit te worden).

En vanmiddag heb ik gezondigd met een snickers, maar dat is dan ook de eerste zonde in 2 weken

Wat eet jij dan? Eet je ook cruesli + sauzen bij je wereldgerechten? Of koekjes of chips oid?
Niet meer actief op Fok!
pi_37852609
Ik eet al snel een half brood 's ochtends en 14:00 is dat al op, later nog wel een halve ciabatta met dunne plakjes kaas.

Koekjes meestal zaanse kermis van AH (van die biscuitjes met suiker) bijna een half pak wel denk ik, en 's avonds meestal spinazie met aardappels en een tartaartje, of roerbakgerecht of macaroni.

Ik drink alleen maar water.. dat scheelt wel.

Maar ja opzich als ik sport dan mag ik ongeveer 3400 kcal op een dag eten en op die manier compenseer ik het een beetje want ik eet elke dag rond de 3000 kcal.
  maandag 15 mei 2006 @ 19:07:46 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37852707
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:04 schreef bloodyserious het volgende:
Ik eet al snel een half brood 's ochtends en 14:00 is dat al op, later nog wel een halve ciabatta met dunne plakjes kaas.

Koekjes meestal zaanse kermis van AH (van die biscuitjes met suiker) bijna een half pak wel denk ik, en 's avonds meestal spinazie met aardappels en een tartaartje, of roerbakgerecht of macaroni.

Ik drink alleen maar water.. dat scheelt wel.

Maar ja opzich als ik sport dan mag ik ongeveer 3400 kcal op een dag eten en op die manier compenseer ik het een beetje want ik eet elke dag rond de 3000 kcal.
nou wees blij dan hoef je kennelijk wat minder op de calorieën letten. Ik weet niet hoe dat bij mij zit, want ik heb lange tijd erg buitensporig gegeten (avondmaaltijd alleen al 2000 kcal: chips, ijs), dus daar zou ik ook mee moeten experimenteren. Maar ik moet nu iig op de 1500 kcal blijven. Weet niet of dat later meer zou mogen zijn (gemiddelde is 2000 voor vrouwen)
Niet meer actief op Fok!
pi_37853256
Ik heb mijn stofwisseling versnelt door veel te eten, maar dan moet ik dat vele eten wel compenseren met sporten.. ik val dan niet af (maar ik kom ook niet bij)
Voordeel van veel eten is dat je stofwisseling hoog blijft en als je dat teveel aan eten gewoon netjes er vanaf sport dan is er niks aan de hand ! maar je houdt je stofwisseling tenminste op peil !

Vroeger kon ik namelijk maar 2300 kcal eten maar door bovenstaande manier is dat wel opgekrikt naar 2700 kcal (heeft wel bijna een jaar geduurd) maar op de lange termijn heeft deze aanpak toch gewerkt bij mij.
pi_37859064
Viking: let je er wel op dat je ook je vlees vervangt? Ik las dat je het flauwekul vindt dingen te eten die op vlees lijken, maar een bal of rondje is niet echt een 'vleesvorm' lijkt me. 't Is alleen wel zo makkelijk te maken. Alleen je vlees weglaten is niet erg gezond, omdat je dan voedingsstoffen mist. Als je geen vleesvervangers wilt gebruiken, gebruik dan dingen als tofu of quinoa, en eet meer zaden, pitten, noten, paddestoelen en peulvruchten. Koop een vegetarisch kookboek of kijk eens op Vegatopia. Dat zal je ongetwijfeld ook helpen om aan de goede hoeveelheid energie en vetten te komen.
pi_37859174
En vandaag ging het weer niet goed Het is een beetje een flauw riedeltje aan het worden, maar ik kan bijna boos op mezelf worden. Waarom gaat het maandenlang van een leiendakje en dan ineens, floep! zomaar gaat het mis.

* Isabeau is gefrustreerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 mei 2006 @ 22:02:15 #277
13151 crew  Rewimo
pi_37859405
Ik heb geroeid Eindelijk de puf gehad om dat ding in elkaar te zetten en er daarna 7,5 minuut op gezeten Toen was Spoorloos ook afgelopen en had ik 55 kcal verbrand
pi_37859602
55 kcal...is dat een sultana? Jaaa, lekker!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 mei 2006 @ 22:11:08 #279
13151 crew  Rewimo
pi_37859870
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:05 schreef Isabeau het volgende:
55 kcal...is dat een sultana? Jaaa, lekker!!

Kaas met komkommer kun je krijgen!

Ik heb nu trouwens pijn in mijn rug, maar volgens mij is dat meer door het in allerlei houdingen monteren dan van het roeien zelf. En goed nieuws: ik heb geen last van mijn blokkerende dijbeenspier (zie dieetmeetingtopic - jullie beseffen toch wel dat we binnenkort gaan meeten hè?).
pi_37860002
Kaas!! Ja ja ja

Ik heb al mozarella (light ) gehad vandaag, mag ik nu ook nog Goudse kaas met komkommer

Rewimo is lieffff
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 mei 2006 @ 22:14:24 #281
13151 crew  Rewimo
pi_37860044
Ik heb ook nog een restje zalm
pi_37860168
Ik heb vandaag al zalm gehad Op zelf gebakken brood
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 mei 2006 @ 22:18:45 #283
13151 crew  Rewimo
pi_37860274
Dan hou ik mijn zalm zelf
pi_37860373
Je verdient het na al dat roeien
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 mei 2006 @ 22:52:48 #285
13151 crew  Rewimo
pi_37861861
Die 55 calorieën zitten er inmiddels natuurlijk weer aan
pi_37865086
Ha, hier zitten de kcal van het steppen vanochtend er ook wel weer bij. 4 minimagnums op *schaam* Ik wou er echt maar eentje!

Maar al met al valt het qua kcal nog wel mee vandaag. Ik denk dat ik totaal nog maar rond de 2100 zat en ik heb voor 300 kcal gestept volgens dat apparaat. En de helft van de tijd had ik ook nog gewichtjes erbij voor m'n armen, dus daar zal ik al wel overheen zijn. Dus ik verwacht niet dat ik morgen spontaan niet meer in m'n broeken pas of zo ;-) maar ja. Het goede nieuws is, ik heb nog maar 2 minimagnums in huis ;-)

En het stomme is, dat ik vermoed dat ik deze ijsjes dus ook al op heb omdat ik dorst heb. Pas nu ik een paar uur verder ben en dat gevoel sterker word denk ik, 'he ik heb dorst'.
pi_37865826
ik ben verliefd zaterdag heb ik een date met hem

sorry moest fftjes kwijt
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 mei 2006 @ 07:22:31 #288
13151 crew  Rewimo
pi_37868374
Riann, spannend!

Ik heb nu dus wèl pijn in mijn bovenbeen Maar dat had de peut al voorspeld, omdat ze gisteren nogal hardhandig tekeer is gegaan om die spier los te krijgen.
pi_37868498
Riann spannend joh!

ik was gisteren opeens weer terug op mijn gewicht van een paar weken geleden en vanmorgen bleef dat zo!
Ik ben dus stiekum wel een beetje opgelucht, het gaat nu weer de goede kant op
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_37869127
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:24 schreef bloodyserious het volgende:
Ik heb mijn stofwisseling versnelt door veel te eten, maar dan moet ik dat vele eten wel compenseren met sporten.. ik val dan niet af (maar ik kom ook niet bij)
Voordeel van veel eten is dat je stofwisseling hoog blijft en als je dat teveel aan eten gewoon netjes er vanaf sport dan is er niks aan de hand ! maar je houdt je stofwisseling tenminste op peil !

Vroeger kon ik namelijk maar 2300 kcal eten maar door bovenstaande manier is dat wel opgekrikt naar 2700 kcal (heeft wel bijna een jaar geduurd) maar op de lange termijn heeft deze aanpak toch gewerkt bij mij.
Lieve bloodyserious,

Jij bent een man.
Je sport veel.
Je hebt dus sowieso al voorsprong op vrouwen qua verbranding ook al zou je op je tamme reet blijven zitten Meer spieren betekent een hogere basale verbranding, dus je kan meer eten dan een jaar geleden. Maar omgekeerd stellen dat je door veel eten je verbranding hoog houdt? (gelukkig zet je er zelf achter dat je dan meer moet bewegen).
Hier zitten veel vrouwen, met een relatief hoog vetpercentage, dus om af te vallen zakken we inderdaad vaak tot die 1200-1400 kcal. En daarnaast bewegen/sporten we hier ook nog eens bij.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 14:45:26 #291
35189 Troel
scherp en bot
pi_37879123
Het is vandaag mijn min eerste trouwdag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 16 mei 2006 @ 14:48:37 #292
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37879230
Even een vraagje voor Isa: je merkte eerder op dat een injectie bij een bursitis niet zonder bijwerkingen is: wat kan er mis gaan? Ik moet eind van de middag naar de fysiotherapeut omdat ik weer erge last heb van mijn heupen, denk dat mijn rechter slijmbeurs (weer) ontstoken is. Ben bang dat de fysio misschien over injecties begint, wil dus graag weten wat de risico's zijn. Thanks!

Oja, on-topic: ik was maandag een kilo zwaarder dan vrijdag... bluhhh... lichaam zit me ernstig dwars op het moment.

[ Bericht 1% gewijzigd door Levitation op 16-05-2006 14:55:37 ]
***Levi was here***
  dinsdag 16 mei 2006 @ 14:49:33 #293
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37879272
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 14:45 schreef Troel het volgende:
Het is vandaag mijn min eerste trouwdag
Gefeliciflapstaart met je -1 jaar!
Lekker aftellen! Ik hoop binnenkort ook een datum te hebben om naar af te tellen.
***Levi was here***
  dinsdag 16 mei 2006 @ 14:51:40 #294
35189 Troel
scherp en bot
pi_37879346
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 14:49 schreef Levitation het volgende:

[..]

Gefeliciflapstaart met je -1 jaar!
Lekker aftellen! Ik hoop binnenkort ook een datum te hebben om naar af te tellen.
Geloof me, het is super!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37880280
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 14:51 schreef Troel het volgende:

[..]

Geloof me, het is super!
Jaaa
Onze min eenste trouwdag hebben we ook heel lekker gevierd met uit eten
Nog 10 maand

Enne Isa: Knopje zit bij je linker schouderblad, omdraaien en vastzetten
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:23:00 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37880467
Min eerste trouwdag? Wat is dat?

-edit- oh exact een jaar voordat je gaat trouwen?
Niet meer actief op Fok!
pi_37880619
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:23 schreef Viking84 het volgende:
Min eerste trouwdag? Wat is dat?

-edit- oh exact een jaar voordat je gaat trouwen?
leuk toch?
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:31:04 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37880749
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:27 schreef freecell het volgende:

[..]

leuk toch?
hm, dus jullie weten al een jaar van tevoren op welke dag je gaat trouwen? Is dat gebruikelijk ofzo? Mijn broer gaat volgende maand ook trouwen, maar die wist het echt nog niet in juni 2005 (ja wel dat 'ie ging trouwen , maar niet dat 'ie in juni 2006 zou trouwen)

Maar inderdaad heel leuk hoor: geniet van de voorpret hopelijk is je tweede trouwdag ook nog zo leuk
Niet meer actief op Fok!
pi_37880884
Levitation, vervelend zeg, zo'n slijmbeursontsteking. Ik heb er een hele tijd last van gehad in mijn schouder, en ik heb er een injectie in gehad toen... Het had bij mij als nadeel dat ik mijn schouder dus een paar dagen absoluut niet mocht bewegen...
Troel, gefeliciteerd met je min eerste trouwdag...

ik ben sinds een paar dagen geveld door hooikoorts(tenminste, ik neem aan dat het hooikoorts is), en ik voel me er flink belabberd door..
Net ben ik wel naar college geweest, maar ik ben bang dat ik best irritant was, omdat ik heel regelmatig mijn neus moest snuiten..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_37881362
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 14:48 schreef Levitation het volgende:
Even een vraagje voor Isa: je merkte eerder op dat een injectie bij een bursitis niet zonder bijwerkingen is: wat kan er mis gaan? Ik moet eind van de middag naar de fysiotherapeut omdat ik weer erge last heb van mijn heupen, denk dat mijn rechter slijmbeurs (weer) ontstoken is. Ben bang dat de fysio misschien over injecties begint, wil dus graag weten wat de risico's zijn. Thanks!
Er zijn niet zoveel risico's hoor Maar ik vind een injectie onzin als je het ook eerst even akn afwachten. In mijn geval is de pijn praktisch al verdwenen. Van kreupel lopen naar een beetje pijn bij traplopen binnen een week Maar je kan bijv. een infectie krijgen door de injectie (zéér kleine kans), je kan verergering van de pijn krijgen zo'n 6-12 uur na de injectie (kans van 1-2% en is na een paar dagen weer over) en je kan nog complicaties krijgen als je vaak injecties krijgt, maar dat is neem ik aan bij jou niet het geval. Dus al met al valt het reuze mee hoor!
Hou er trouwens wel rekening mee dat bij het heupgewricht je eigenlijk niet meer dan 3x per jaar een corticosteroid injectie mag hebben. Maar dit zou dan je eerste worden, toch?

En freecell, bedankt voor het knopje! Gevonden (had je morgen nog tijd voor me of niet?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')