quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 14:48 schreef Levitation het volgende:Even een vraagje voor
Isa: je merkte eerder op dat een injectie bij een bursitis niet zonder bijwerkingen is: wat kan er mis gaan? Ik moet eind van de middag naar de fysiotherapeut omdat ik weer erge last heb van mijn heupen, denk dat mijn rechter slijmbeurs (weer) ontstoken is. Ben bang dat de fysio misschien over injecties begint, wil dus graag weten wat de risico's zijn. Thanks!
Er zijn niet zoveel risico's hoor
![]()
Maar ik vind een injectie onzin als je het ook eerst even akn afwachten. In mijn geval is de pijn praktisch al verdwenen. Van kreupel lopen naar een beetje pijn bij traplopen binnen een week
![]()
Maar je kan bijv. een infectie krijgen door de injectie (zéér kleine kans), je kan verergering van de pijn krijgen zo'n 6-12 uur na de injectie (kans van 1-2% en is na een paar dagen weer over) en je kan nog complicaties krijgen als je vaak injecties krijgt, maar dat is neem ik aan bij jou niet het geval. Dus al met al valt het reuze mee hoor!
Hou er trouwens wel rekening mee dat bij het heupgewricht je eigenlijk niet meer dan 3x per jaar een corticosteroid injectie mag hebben. Maar dit zou dan je eerste worden, toch?
En freecell, bedankt voor het knopje! Gevonden
![]()
(had je morgen nog tijd voor me of niet?)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."