abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 mei 2006 @ 21:31:30 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37798758
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 21:10 schreef Urnie het volgende:

[..]

Tuuk, anders kan ik toch niet in de lijst staan?
had nog niet naar de lijst gekeken hoor, wijsneus
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 21:33:35 #202
71384 Urnie
.... is een zij
pi_37798813
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 21:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

had nog niet naar de lijst gekeken hoor, wijsneus

Ik sta vlak boven je.
I wish I were you, so I can be friends with me...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 mei 2006 @ 09:08:49 #203
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_37808216
Ik heb er al weer een halve kilo af ge-update
Begin een beetje te denken dat ik zo hoor als ik nu ben. Komt steeds maximaal een halve kilo bij als ik belachelijk veel eet, maar er gaat ook maximaal een halve kilo af als ik heel erg weinig eet.
Ik blijf nu maar gezond eten en sporten en als er dan nog wat afgaat is dat heel mooi meegenoemen. Maar erg veel verwacht ik niet meer eigenlijk....
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_37808234
Sorry TARA, ik had je niet willen laten afvallen
Met andere woorden: voor de 4452436e keer heb ik weer eens gepost zonder te kijken wie er ingelogd was.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 mei 2006 @ 09:26:48 #205
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37808330
Er is weer 4 ons af

Maar goed ook want ik heb dit gekregen:

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 14 mei 2006 @ 09:42:37 #206
71384 Urnie
.... is een zij
pi_37808427
quote:
Op zondag 14 mei 2006 09:26 schreef Rewimo het volgende:
Er is weer 4 ons af

Maar goed ook want ik heb dit gekregen:
[afbeelding]

Ziet er uit als een doosje bonbons.

Echt gezond zal mijn dag niet worden. Vanmiddag naar mijn moeder (die zal wel gebak hebben gehaald ), en vanaaf nemen mijn zus en ik haar mee uit eten.
  zondag 14 mei 2006 @ 09:49:27 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37808473
Mark bedacht gisteren toen we ons om 22 uur voor de buis zaten te vervelen dat hij er wel zin in had om even een stukje te lopen. Wilde hij helemaal richting Hoogkerk, onvoorbereid (daar woont zijn vader) Nou we zijn een flink eind gekomen, maar Hoogkerk haalden we toch echt niet Maar dat gaan we wel een keer doen binnenkort, overdag + broodjes mee in de tas Denk dat het ongeveer 1,5 tot 2 uur lopen is.
Niet meer actief op Fok!
pi_37811084
Jeetje om 22.00 nog een flink stk gaan lopen. Knap hoor.
Ik ben wel een avondmens maar dat zie ik me nog net niet doen.

Pfff komende donderdag naar de reumatoloog....Midden tussen mijn nachtdiensten in.
En ik ben zo zenuwachtig.....Terwijl ik op zich wel het idee heb dat het beter gaat
met mijn gewrichten (maar dat kan ook aan het betere weer liggen).

Straks weer werken, eens kijken of ik wat gezonds kan bouwen van de kipnuggets die op het menu staan....
  zondag 14 mei 2006 @ 12:44:42 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37812138
Nou, ik heb soms last van een energiekick 's avonds. En ja, ik word toch maar chagrijnig als ik me verveel, dus kun je beter even een ommetje maken
Niet meer actief op Fok!
pi_37813135
Gisteren heb ik een pak roze koeken op! =D en een glas wijn. En eergisteren twee glazen wijn en een bakje Hertogs honing-walnoten ijs =)

Vandaag doe ik weer heel gezond: begonnen met een plak ontbijtkoek, toen een uur Body Pump, een uur Body Balance, dan naar huis. Banaantje en een mueslibol op, tien minuutjes steppen en toen een bakje All Bran met soyamelk. Net een aardbeienfestini. Nu ga ik douchen en aan de was en dan huiswerk doen.
Sanity is (not) statistical
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 mei 2006 @ 17:21:51 #211
13151 crew  Rewimo
pi_37819089
Ik heb niet echt een goede dag qua regelmaat vandaag. Vanmorgen een bonbon voor het ontbijt Ontbijt was een broodje en een ei met een beker melk. Toen naar mijn moeder die kwarktaart had gemaakt. Daarna naar Avifauna, door alle drukte pas toen we weer weggingen een krentenkoek naar binnen gewerkt. En nu net als tussendoor een portie lightkaas met komkommer want nu had ik dus echt wel trek Straks maak ik kipshoarma

Die kaas is een aanrader trouwens, die is van de Lidl. Ze hebben 3 soorten in hersluitbare bakjes, lekkere dikke plakken en allemaal maar 10-17% vet.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 mei 2006 @ 17:23:20 #212
13151 crew  Rewimo
pi_37819135
Hoe kun jij trouwens 2 uur sporten op een plak ontbijtkoek, Maeghan? Ik was volgens mij allang tegen de vlakte gegaan
pi_37819838
quote:
Op zondag 14 mei 2006 17:23 schreef Rewimo het volgende:
Hoe kun jij trouwens 2 uur sporten op een plak ontbijtkoek, Maeghan? Ik was volgens mij allang tegen de vlakte gegaan
Ik wou dat ik dat had Mijn lichaam krijgt pas honger als ik die dag al wat gegeten heb. Dus als ik ontbijt, dan krijg ik tegen lunchtijd weer honger enz.
Als ik vergeet te ontbijten, kom ik er om 18.00 nog eens achter dat ik niets gegeten heb....
Dat lijf mag wel eens gaan seinen wat mij betreft
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 mei 2006 @ 17:54:19 #214
13151 crew  Rewimo
pi_37820082
Lijkt me dan toch een kwestie van ontbijten Ik moet echt zo'n beetje elke twee uur wat eten anders ga ik me niet lekker voelen. Maar dat heeft ook met de operatie te maken natuurlijk, ik heb een kleinere maag dan een doorsneemens
  zondag 14 mei 2006 @ 19:27:26 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37822999
. Het eerste nadeel van lopen is weer binnen: een blaar. Ik mag hem niet doorprikken volgens verschillende websites, dus maar even negeren. Hij zit gelukkig aan de zijkant van m'n voet, dus ik voel hem niet bij het lopen, mits ik open schoenen draag
Niet meer actief op Fok!
pi_37823621
Jep, had ik laatst ook, verkeerde sokken aangedaan bij het lopen. Heb 'm wel doorgeprikt en omdat ik twee dagen later nog last had maar even om compeedpleisters gegaan. Die dingen kosten wel wat (¤ 5.95 voor 5 stuks) maar ze helpen heel goed.
pi_37824378
Ow ja, vandaag gezocht achter een nieuwe jeans...bijna hopeloos! Heb er minstens 25 gepast, zo ongeveer elk model dat geen hipster was of onder de pailletten zat. Verder heb ik broeken gepast van maat 38-44 en 29-32. Maten... Om te zwijgen over het beroemde gat aan de taille als de broek mooi om je benen past.
Ik ben dus thuisgekomen met exact dezelfde jeans als ik al heb, maar dan in een kleinere maat. En één nieuwe die ik maar gekocht heb omdat ik dan tenminste iets zou kunnen aandoen dat niet te groot zit.
pi_37826958
quote:
Op zondag 14 mei 2006 17:23 schreef Rewimo het volgende:
Het is niet zo heel intensief. Body Pump is wat oefeningen met gewichtjes, maar met mijn enorme kippenkracht gebruik ik dus ergens tussen de 2,5 en 7,5 kilo. Het is niet dat ik daar helemaal dood van ga of zo. Daarna Body Balance, dat is yoga/tai chi/pilates en dat is helemaal niet intensief, verbrandt ook maar 200 tot 300 kcal in een uur.

Als ik intensiever sport, zoals Body Attack (echt een uur lang rennen en springen), dan eet ik van tevoren een plak ontbijtkoek (als ik meer eet krijg ik er last van) en neem ik vruchtensap (evt. aangelengd met water) mee voor tussendoor. De eerste keer had ik alleen water meegenomen en toen zag ik na 40 minuten allemaal mooie sterretjes en zwarte vlekken.

Ik moet zeggen dat ik nu dus ook meer honger heb. Vroeger kwam ik laat uit bed als ik vrij was en dan at ik pas om een uur of elf, twaalf. Dan at ik 's middags hooguit wat fruit of dingen als sultana, en dan m'n avondeten rond zeven uur.

Nu ik sport heb ik over de hele dag echt meer honger. Ik heb nu dus ook honger, terwijl ik normaalgesproken na m'n avondeten echt NOOIT honger heb. Ik ben niet iemand die voor de tv hangt en een zak chips wegwerkt, want na m'n avondeten heb ik geen honger meer en ook geen lekkere trek. Nu zou ik zo weer kunnen avondeten.

Dan vind ik het nog niet erg om meer honger te hebben, als er nou *hele grote vloek* iets af zou gaan! (Ok, hoef ik deze week niet op te rekenen na de wijn, roze koeken en het ijs, maar goed... Als je al een maand je de tyfus sport en er gaat geen gram af is dat bést demotiverend...)

Ik vraag me trouwens ook af of ik mss. iets onder de leden heb of zo. Ik ben al een paar dagen echt verschrikkelijk moe en m'n klieren zijn ook opgezet. Ik hoop maar dat het de nasleep is van m'n keelontsteking de afgelopen twee weken, maar ik ben nu gewoon al moe terwijl ik normaalgesproken niet voor middernacht naar bed ga (en nu al een paar dagen dus tegen/voor middernacht erin en minimaal acht uur slaap gehad)...

[ Bericht 19% gewijzigd door Maeghan op 14-05-2006 21:42:39 ]
  zondag 14 mei 2006 @ 22:36:39 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37829545
quote:
Op zondag 14 mei 2006 21:36 schreef Maeghan het volgende:

Ik moet zeggen dat ik nu dus ook meer honger heb. Vroeger kwam ik laat uit bed als ik vrij was en dan at ik pas om een uur of elf, twaalf. Dan at ik 's middags hooguit wat fruit of dingen als sultana, en dan m'n avondeten rond zeven uur.

Nu ik sport heb ik over de hele dag echt meer honger. Ik heb nu dus ook honger, terwijl ik normaalgesproken na m'n avondeten echt NOOIT honger heb. Ik ben niet iemand die voor de tv hangt en een zak chips wegwerkt, want na m'n avondeten heb ik geen honger meer en ook geen lekkere trek. Nu zou ik zo weer kunnen avondeten.
ja herkenbaar.
Maar komt dat niet ook omdat je meer energie verbruikt en die energie ook weer moet aanvullen? Lekker zinvol dan: sporten Je wilt energie verbruiken, maar eet het er daarna direct weer bij
Niet meer actief op Fok!
pi_37829753
Nou ja, ik eet het er niet bij, ik zou het alleen graag willen. Dat is iets anders
  zondag 14 mei 2006 @ 23:00:53 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37830684
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:40 schreef Maeghan het volgende:
Nou ja, ik eet het er niet bij, ik zou het alleen graag willen. Dat is iets anders
en dan de rest van de middag met een rammelende maag zitten? Ik eet wél wat na het sporten. Anders rammelt mijn maag en zit ik de hele tijd aan eten te denken.

Mijn eetpatroon is nu wel anders dan 2 weken geleden (toen ik leefde op een appeltje + warme maaltijd per dag), dus ik heb nu ook veel sneller honger. En nog steeds kom ik niet aan mijn 1500 kcal, volgens mij, maar ik ben wel hard op weg
Niet meer actief op Fok!
pi_37832960
Ik haat stageverslagen die eigenlijk TE uitgebreid moeten

Ben blij als het schooljaar over is. Ik ben het zooooooo spuugzat!!
Tralalalaaa
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 mei 2006 @ 07:33:01 #223
13151 crew  Rewimo
pi_37835717
Ik ben weer een paar onsjes kwijt De laatste dagen bijna elke dag wel wat eraf
  maandag 15 mei 2006 @ 08:12:40 #224
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_37835884
vandaag mijn allereerste echte werkdag op de uni...spannend!

en een deadlne voor een artikel waar ik nog even heeeel hard aan moet werken...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_37836067
kwakveense, succes op je eerste werkdag dan maar he....
Het komt vast wel goed, je kent daar toch alles al??

Ik ga vandaag pasfoto's laten maken en dan kan ik mijn inschrijving voor mijn jaar als LIO inleveren...
Weer een stapje dichter bij het einde....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_37836293
Goedemorgen!
Nieuwe week, nieuwe start!

Gister niet zo'n goede dag gehad! Maar dat was ingepland dus niet erg zaterdagavond gaven we een huisfeest! En dat was echt super! Maar wel de nodige rosetjes gehad, en dat had gister een nasleep geen kater maar wel bovenmatige behoefte aan eten!

Maar is niet erg, was het allemaal waard, en nu gaan we er weer lekker tegen aan! 3 weken knallen nog voor mijn stage aangezien dan mn scriptie ingeleverd moet worden en daarna kan ik weer wat rustiger aan doen!

Vanavond weer ff lekker steppen en op tijd naar bed want ben nog niet helemaal bijgeslapen...
..::Live the life you love and love the life you live::..
  maandag 15 mei 2006 @ 09:16:19 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37836464
ook goedemorgen. Ik was vanaf 5:30 steeds wakker en ben er om 7 uur maar uitgerold. Straks tentamen, dus moest ook nog e.e.a. nakijken. Ga zometeen even lekkere broodjes met tomaat eten en dan even afwassen. De boel aan kant

(wat een off topic geleuter hier trouwens )
Niet meer actief op Fok!
pi_37837317
Goede morgen

Lekker veel geklets hier. Zo maar even snel bijlezen
Ik heb een goed en leuk weekend achter de rug En weer 1 tattoo rijker (op mijn vinger)

Ik ga snel even bijlezen nu
pi_37837610
Hallo sociaal leven
Ik zit hier met een kopje koffie en een boterham met boter (lees halvarine oid) op mijn stage te tikken *gaaaap*
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 mei 2006 @ 10:30:11 #230
13151 crew  Rewimo
pi_37837903
Karnemelk met een verantwoorde rozijnen-appelkoek hier. De appels in de kantine zijn al eens gegeten geloof ik
  maandag 15 mei 2006 @ 10:31:25 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37837927
quote:
Op maandag 15 mei 2006 10:04 schreef ymme het volgende:
Goede morgen

Lekker veel geklets hier. Zo maar even snel bijlezen
Ik heb een goed en leuk weekend achter de rug En weer 1 tattoo rijker (op mijn vinger)

Ik ga snel even bijlezen nu
op je vinger? wat moet ik me daarbij voorstellen?
Niet meer actief op Fok!
  maandag 15 mei 2006 @ 10:32:38 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37837957
Ik koop mijn appels trouwens alleen maar bij de AH en alleen maar Jonagold, want die zijn zo lekker sappig . Bij de Edah hebben ze altijd van die ruwe verschrompelde appeltjes en bij de AH is de teelt helaas ook niet altijd om over naar huis te schrijven .
Niet meer actief op Fok!
pi_37838041
Ook goeiemorgen

Leuk weekend gehad, en druk, maar ook vooral leuk
Nu eerst maar wat gaan schoonmaken, alleen weet ik niet goed hoe, aangezien ik van mezelf een week lang geen schoonmaakmiddelen mag aanraken (mijn handen zitten helemaal onder het eczeem en ik wil even kijken wat het precies veroorzaakt)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 15 mei 2006 @ 10:37:40 #234
71384 Urnie
.... is een zij
pi_37838080
Goedemorgen ook allen.

Nou, gisteren heeft gelukkig niet erg veel kwaad gedaan.
Rond het middaguur was ik bij mijn moeder. Ze had geen gebak, maar slagroomsoesjes in huis gehaald. Koffie erbij met slagroom (onder het mom van: als het in de soesjes zit, mag het ook op de koffie. )
's Middags een door moeders eigen gemaakt groentensoepje met 2 boterhammen.
's Avonds in het restaurant heb ik carpaccio en lasagne genomen. En als klap op de vuurpijl daarna bij de Toetie Froetie ijssalon nog een ijsje na.

Gewicht is hetzelfde als gisteren.
Vandaag gaan we weer gezond doen. Ik moet nog boodschappen doen, dus neem ik allemaal gezonde dingen mee.
  Licht Ontvlambaar maandag 15 mei 2006 @ 10:40:54 #235
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_37838154
Goeiemorgen... Ik heb gisteren 18 km gelopen zonder problemen
En ik ga vanmiddag mijn ontslag indienen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_37838164
quote:
Op maandag 15 mei 2006 10:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

op je vinger? wat moet ik me daarbij voorstellen?
Kleine tribal op mijn middelvinger. Ik zal zo ff een foto plaatsen hiervan

Sorry beetje groot en compleet oftopic maar ik ben er ook zo trots op

[ Bericht 19% gewijzigd door ymme op 15-05-2006 10:54:43 ]
  Licht Ontvlambaar maandag 15 mei 2006 @ 10:41:35 #237
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_37838175
?
  maandag 15 mei 2006 @ 10:42:05 #238
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37838186
@ Urnie: moeders zijn echt levensgevaarlijk! Als ik bij mijn moeder kom, dan wil ze me altijd verwennen Maar dan doe ik ook gerust mee, hoor, dat is dan mijn zondedagje
Niet meer actief op Fok!
pi_37838221
quote:
Op maandag 15 mei 2006 10:41 schreef Sjeen het volgende:
?
? op mijn reacite boven jouw post?

Kan iemand me hiermee helpen:

Ik heb in huis.

Paprika's
Couscous (plus sausje die erbij hoort)
Vertel hoe kan hier iets lekkers mee maken.
pi_37838278
goedemorgen

ik ben gisteren teruggekomen uit de Belgische ardennen waar ik het weekend in een krakkemikkige jeugdherberg heb doorgebracht en gedoken in 2 steengroeves. We waren met een groep van 17 man en het was echt heel gezellig. Wel slecht gegeten (en gedronken) maar goed, het duiken was toch ook wel enorm inspannend.

Isabeau je kan gaan stofzuigen en je kan ook meubels ed gaan afstoffen. Bij mij blijft altijd de schone was op een hoop liggen na het drogen, want ik heb nooit zin om op te vouwen of te strijken. Eigenlijk moet ik mijn kleding kast ook weer eens uitmesten en organiseren.
  maandag 15 mei 2006 @ 10:46:03 #241
71384 Urnie
.... is een zij
pi_37838308
quote:
Op maandag 15 mei 2006 10:42 schreef Viking84 het volgende:
@ Urnie: moeders zijn echt levensgevaarlijk! Als ik bij mijn moeder kom, dan wil ze me altijd verwennen Maar dan doe ik ook gerust mee, hoor, dat is dan mijn zondedagje

Ja, ik heb gisteren (na 6 van die soesjes verorberd te hebben ) vriendelijk, doch dringend gevraagd of ze die schaal alsjeblieft weer in de koelkast wil zetten! En dat deed ze ook gelukkig.
pi_37838322
quote:
Op maandag 15 mei 2006 10:45 schreef octopussy het volgende:
mij blijft altijd de schone was op een hoop liggen na het drogen, want ik heb nooit zin om op te vouwen of te strijken. Eigenlijk moet ik mijn kleding kast ook weer eens uitmesten en organiseren.
Dit komt mij zo bekend voor. Momenteel ligt het bed op de logeerkamer helemaal vol met schone was Terwijl als ik het nu in één keer opruim je toch weer wat Kcal verbrand..
pi_37838419
Potdorie, is mn eerste week dat ik hier op t dieetforum post...kom ik 2 ons aan! En ik heb me toch netjes aan mn puntjes gehouden ( ik tel zelf WW-punten, ga niet naar de bijeenkomsten). Nu ben ik wel ongesteld maar weet niet of dat nu echt in gewicht scheelt of dat dat een broodje aap-verhaal is....
...bring peace to my black and empty heart...
  maandag 15 mei 2006 @ 10:51:26 #244
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_37838422
Als ik 's ochtends sport, eet ik niets meer dan op een dag waarop ik niet naar de sportschool ga.
Helaas is er ook nog werk, dus als ik na het werk ga sporten (rond een uur of 5) dan eet ik van tevoren 2 boterhammetjes hoor! Anders trek ik dat echt niet. Avondeten is dan rond een uur of 8. Het liefst sport ik dus 's ochtends...

Vanochtend alweer fanatiek gedaan; 540 kcal verbrand (crosstrainer en fietsen) en nog wat spieroefeningen gedaan. Lekker gezweet
Voor vandaag staan in de planning: lekker gezond eten, boodschappen doen, schoonmaken, en in de tuin werken.
Op naar de 73!!!!
pi_37838548
Zaterdag mijn eerste schransdag gehad sinds ik dieet, en op de weegschaal zondag maar 100gr afgevallen, een echte kutweek dus Het moet deze week beter !
  Licht Ontvlambaar maandag 15 mei 2006 @ 10:56:44 #246
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_37838561
quote:
Op maandag 15 mei 2006 10:43 schreef ymme het volgende:

[..]

? op mijn reacite boven jouw post?

Kan iemand me hiermee helpen:

Ik heb in huis.

Paprika's
Couscous (plus sausje die erbij hoort)
Vertel hoe kan hier iets lekkers mee maken.
Nee, ik had een post geplaatst, maar ik zag 'm niet...
  maandag 15 mei 2006 @ 10:58:05 #247
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_37838601
quote:
Op maandag 15 mei 2006 10:36 schreef Isabeau het volgende:
Ook goeiemorgen

Nu eerst maar wat gaan schoonmaken, alleen weet ik niet goed hoe, aangezien ik van mezelf een week lang geen schoonmaakmiddelen mag aanraken (mijn handen zitten helemaal onder het eczeem en ik wil even kijken wat het precies veroorzaakt)
Vervelend!
met dit weer heb ik ook al gauw last van exceem (bv bij horlogebandje/ringen)
Je zou kunnen stofzuigen, alles afstoffen, grote opruiming houden.
Of bijvoorbeeld naar een winkel fietsen om schoonmaakhandschoenen te halen (alleen zweten die nogal, dus lijkt me niet zo prettig...)
Succes
Op naar de 73!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 mei 2006 @ 10:58:23 #248
13151 crew  Rewimo
pi_37838607
quote:
Op maandag 15 mei 2006 10:36 schreef Isabeau het volgende:
Ook goeiemorgen

Huishoudhandschoenen
pi_37838654
fanciulla_gentile als je ongesteld wordt kom je eigenlijk altijd aan, maar gelukkig gaat het om vocht dat je direct na je menstruatie weer kwijt bent Je zal zien dat je volgende week best veel bent afgevallen!

octopussy ik heb de was allemaal al opgevouwen in de kast liggen Strijken doe ik nooit, dus nu ook niet. Eigenlijk moet ik de afwas van het weekend gaan doen, maar dan moet ik met m'n handen in het sop....dus de afwas blijft helaas staan. Konijnenkooi schoongemaakt (al die troep bleef dus mooi aan de vaseline-lanette creme op mijn handen plakken) en straks maar stofzuigen. Afstoffen doe ik dagelijks, dus ook daar valt weinig te doen. Ik ben op miraculeuze wijze van de grootste schoonmaakhater naar een poetsvrouw getransformeerd en er is dus op zich niet echt veel te doen in huis. Maar doordat ik sinds een week of 6 erg veel schoonmaak, kom ik ook veel in aanraking met diverse schoonmaakmiddelen en zit ik ineens onder het eczeem Leuk, schoonmaken

Vanmorgen was ik 85 kg, sinds donderdag alweer 1,6 kg minder. Vandaag begin ik met de nieuwe eetmeter

Mijn konijn is trouwens baldadig vandaag (misschien toch castreren?)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37838658
Ik ga straks als ik thuis ben ook grondig schoonmaken. Beetje druk geweest de laatste weken, dus alles is er een beetje door heen geschoten. Het is niet smerig dat scheelt. En kan dus echt alles met huishoudhandschoen gaan doen, vanwege die tattoo. Volgens mij gaat dat niet fijn werken z'n handschoen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')