quote:
Op zondag 14 mei 2006 17:23 schreef Rewimo het volgende:Hoe kun jij trouwens 2 uur sporten op een plak ontbijtkoek, Maeghan? Ik was volgens mij allang tegen de vlakte gegaan
![]()
Het is niet zo heel intensief. Body Pump is wat oefeningen met gewichtjes, maar met mijn enorme kippenkracht gebruik ik dus ergens tussen de 2,5 en 7,5 kilo. Het is niet dat ik daar helemaal dood van ga of zo. Daarna Body Balance, dat is yoga/tai chi/pilates en dat is helemaal niet intensief, verbrandt ook maar 200 tot 300 kcal in een uur.
Als ik intensiever sport, zoals Body Attack (echt een uur lang rennen en springen), dan eet ik van tevoren een plak ontbijtkoek (als ik meer eet krijg ik er last van) en neem ik vruchtensap (evt. aangelengd met water) mee voor tussendoor. De eerste keer had ik alleen water meegenomen en toen zag ik na 40 minuten allemaal mooie sterretjes en zwarte vlekken.
Ik moet zeggen dat ik nu dus ook meer honger heb. Vroeger kwam ik laat uit bed als ik vrij was en dan at ik pas om een uur of elf, twaalf. Dan at ik 's middags hooguit wat fruit of dingen als sultana, en dan m'n avondeten rond zeven uur.
Nu ik sport heb ik over de hele dag echt meer honger. Ik heb nu dus ook honger, terwijl ik normaalgesproken na m'n avondeten echt NOOIT honger heb. Ik ben niet iemand die voor de tv hangt en een zak chips wegwerkt, want na m'n avondeten heb ik geen honger meer en ook geen lekkere trek. Nu zou ik zo weer kunnen avondeten.
Dan vind ik het nog niet erg om meer honger te hebben, als er nou *hele grote vloek* iets af zou gaan! (Ok, hoef ik deze week niet op te rekenen na de wijn, roze koeken en het ijs, maar goed... Als je al een maand je de tyfus sport en er gaat geen gram af is dat bést demotiverend...)
Ik vraag me trouwens ook af of ik mss. iets onder de leden heb of zo. Ik ben al een paar dagen echt verschrikkelijk moe en m'n klieren zijn ook opgezet. Ik hoop maar dat het de nasleep is van m'n keelontsteking de afgelopen twee weken, maar ik ben nu gewoon al moe terwijl ik normaalgesproken niet voor middernacht naar bed ga (en nu al een paar dagen dus tegen/voor middernacht erin en minimaal acht uur slaap gehad)...
[ Bericht 19% gewijzigd door Maeghan op 14-05-2006 21:42:39 ]