op je vinger?quote:Op maandag 15 mei 2006 10:04 schreef ymme het volgende:
Goede morgen
Lekker veel geklets hier. Zo maar even snel bijlezen
Ik heb een goed en leuk weekend achter de rugEn weer 1 tattoo rijker (op mijn vinger)
Ik ga snel even bijlezen nu
Kleine tribal op mijn middelvinger. Ik zal zo ff een foto plaatsen hiervanquote:Op maandag 15 mei 2006 10:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
op je vinger?wat moet ik me daarbij voorstellen?
? op mijn reacite boven jouw post?quote:Op maandag 15 mei 2006 10:41 schreef Sjeen het volgende:
?
quote:Op maandag 15 mei 2006 10:42 schreef Viking84 het volgende:
@ Urnie: moeders zijn echt levensgevaarlijk!Als ik bij mijn moeder kom, dan wil ze me altijd verwennen
Maar dan doe ik ook gerust mee, hoor, dat is dan mijn zondedagje
Dit komt mij zo bekend voor. Momenteel ligt het bed op de logeerkamer helemaal vol met schone wasquote:Op maandag 15 mei 2006 10:45 schreef octopussy het volgende:
mij blijft altijd de schone was op een hoop liggen na het drogen, want ik heb nooit zin om op te vouwen of te strijken. Eigenlijk moet ik mijn kleding kast ook weer eens uitmesten en organiseren.
Nee, ik had een post geplaatst, maar ik zag 'm niet...quote:Op maandag 15 mei 2006 10:43 schreef ymme het volgende:
[..]
? op mijn reacite boven jouw post?
Kan iemand me hiermee helpen:
![]()
Ik heb in huis.
Paprika's
Couscous (plus sausje die erbij hoort)
Vertel hoe kan hier iets lekkers mee maken.
Vervelend!quote:Op maandag 15 mei 2006 10:36 schreef Isabeau het volgende:
Ook goeiemorgen
Leuk weekend gehad, en druk, maar ook vooral leuk
Nu eerst maar wat gaan schoonmaken, alleen weet ik niet goed hoe, aangezien ik van mezelf een week lang geen schoonmaakmiddelen mag aanraken(mijn handen zitten helemaal onder het eczeem en ik wil even kijken wat het precies veroorzaakt)
Huishoudhandschoenenquote:Op maandag 15 mei 2006 10:36 schreef Isabeau het volgende:
Ook goeiemorgen
Leuk weekend gehad, en druk, maar ook vooral leuk
Nu eerst maar wat gaan schoonmaken, alleen weet ik niet goed hoe, aangezien ik van mezelf een week lang geen schoonmaakmiddelen mag aanraken(mijn handen zitten helemaal onder het eczeem en ik wil even kijken wat het precies veroorzaakt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |