abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37836293
Goedemorgen!
Nieuwe week, nieuwe start!

Gister niet zo'n goede dag gehad! Maar dat was ingepland dus niet erg zaterdagavond gaven we een huisfeest! En dat was echt super! Maar wel de nodige rosetjes gehad, en dat had gister een nasleep geen kater maar wel bovenmatige behoefte aan eten!

Maar is niet erg, was het allemaal waard, en nu gaan we er weer lekker tegen aan! 3 weken knallen nog voor mijn stage aangezien dan mn scriptie ingeleverd moet worden en daarna kan ik weer wat rustiger aan doen!

Vanavond weer ff lekker steppen en op tijd naar bed want ben nog niet helemaal bijgeslapen...
..::Live the life you love and love the life you live::..
  maandag 15 mei 2006 @ 09:16:19 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37836464
ook goedemorgen. Ik was vanaf 5:30 steeds wakker en ben er om 7 uur maar uitgerold. Straks tentamen, dus moest ook nog e.e.a. nakijken. Ga zometeen even lekkere broodjes met tomaat eten en dan even afwassen. De boel aan kant

(wat een off topic geleuter hier trouwens )
Niet meer actief op Fok!
pi_37837317
Goede morgen

Lekker veel geklets hier. Zo maar even snel bijlezen
Ik heb een goed en leuk weekend achter de rug En weer 1 tattoo rijker (op mijn vinger)

Ik ga snel even bijlezen nu
pi_37837610
Hallo sociaal leven
Ik zit hier met een kopje koffie en een boterham met boter (lees halvarine oid) op mijn stage te tikken *gaaaap*
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 mei 2006 @ 10:30:11 #230
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37837903
Karnemelk met een verantwoorde rozijnen-appelkoek hier. De appels in de kantine zijn al eens gegeten geloof ik
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 15 mei 2006 @ 10:31:25 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37837927
quote:
Op maandag 15 mei 2006 10:04 schreef ymme het volgende:
Goede morgen

Lekker veel geklets hier. Zo maar even snel bijlezen
Ik heb een goed en leuk weekend achter de rug En weer 1 tattoo rijker (op mijn vinger)

Ik ga snel even bijlezen nu
op je vinger? wat moet ik me daarbij voorstellen?
Niet meer actief op Fok!
  maandag 15 mei 2006 @ 10:32:38 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37837957
Ik koop mijn appels trouwens alleen maar bij de AH en alleen maar Jonagold, want die zijn zo lekker sappig . Bij de Edah hebben ze altijd van die ruwe verschrompelde appeltjes en bij de AH is de teelt helaas ook niet altijd om over naar huis te schrijven .
Niet meer actief op Fok!
pi_37838041
Ook goeiemorgen

Leuk weekend gehad, en druk, maar ook vooral leuk
Nu eerst maar wat gaan schoonmaken, alleen weet ik niet goed hoe, aangezien ik van mezelf een week lang geen schoonmaakmiddelen mag aanraken (mijn handen zitten helemaal onder het eczeem en ik wil even kijken wat het precies veroorzaakt)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 15 mei 2006 @ 10:37:40 #234
71384 Urnie
.... is een zij
pi_37838080
Goedemorgen ook allen.

Nou, gisteren heeft gelukkig niet erg veel kwaad gedaan.
Rond het middaguur was ik bij mijn moeder. Ze had geen gebak, maar slagroomsoesjes in huis gehaald. Koffie erbij met slagroom (onder het mom van: als het in de soesjes zit, mag het ook op de koffie. )
's Middags een door moeders eigen gemaakt groentensoepje met 2 boterhammen.
's Avonds in het restaurant heb ik carpaccio en lasagne genomen. En als klap op de vuurpijl daarna bij de Toetie Froetie ijssalon nog een ijsje na.

Gewicht is hetzelfde als gisteren.
Vandaag gaan we weer gezond doen. Ik moet nog boodschappen doen, dus neem ik allemaal gezonde dingen mee.
I wish I were you, so I can be friends with me...
  Licht Ontvlambaar maandag 15 mei 2006 @ 10:40:54 #235
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_37838154
Goeiemorgen... Ik heb gisteren 18 km gelopen zonder problemen
En ik ga vanmiddag mijn ontslag indienen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_37838164
quote:
Op maandag 15 mei 2006 10:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

op je vinger? wat moet ik me daarbij voorstellen?
Kleine tribal op mijn middelvinger. Ik zal zo ff een foto plaatsen hiervan

Sorry beetje groot en compleet oftopic maar ik ben er ook zo trots op

[ Bericht 19% gewijzigd door ymme op 15-05-2006 10:54:43 ]
  Licht Ontvlambaar maandag 15 mei 2006 @ 10:41:35 #237
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_37838175
?
  maandag 15 mei 2006 @ 10:42:05 #238
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37838186
@ Urnie: moeders zijn echt levensgevaarlijk! Als ik bij mijn moeder kom, dan wil ze me altijd verwennen Maar dan doe ik ook gerust mee, hoor, dat is dan mijn zondedagje
Niet meer actief op Fok!
pi_37838221
quote:
Op maandag 15 mei 2006 10:41 schreef Sjeen het volgende:
?
? op mijn reacite boven jouw post?

Kan iemand me hiermee helpen:

Ik heb in huis.

Paprika's
Couscous (plus sausje die erbij hoort)
Vertel hoe kan hier iets lekkers mee maken.
pi_37838278
goedemorgen

ik ben gisteren teruggekomen uit de Belgische ardennen waar ik het weekend in een krakkemikkige jeugdherberg heb doorgebracht en gedoken in 2 steengroeves. We waren met een groep van 17 man en het was echt heel gezellig. Wel slecht gegeten (en gedronken) maar goed, het duiken was toch ook wel enorm inspannend.

Isabeau je kan gaan stofzuigen en je kan ook meubels ed gaan afstoffen. Bij mij blijft altijd de schone was op een hoop liggen na het drogen, want ik heb nooit zin om op te vouwen of te strijken. Eigenlijk moet ik mijn kleding kast ook weer eens uitmesten en organiseren.
  maandag 15 mei 2006 @ 10:46:03 #241
71384 Urnie
.... is een zij
pi_37838308
quote:
Op maandag 15 mei 2006 10:42 schreef Viking84 het volgende:
@ Urnie: moeders zijn echt levensgevaarlijk! Als ik bij mijn moeder kom, dan wil ze me altijd verwennen Maar dan doe ik ook gerust mee, hoor, dat is dan mijn zondedagje

Ja, ik heb gisteren (na 6 van die soesjes verorberd te hebben ) vriendelijk, doch dringend gevraagd of ze die schaal alsjeblieft weer in de koelkast wil zetten! En dat deed ze ook gelukkig.
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_37838322
quote:
Op maandag 15 mei 2006 10:45 schreef octopussy het volgende:
mij blijft altijd de schone was op een hoop liggen na het drogen, want ik heb nooit zin om op te vouwen of te strijken. Eigenlijk moet ik mijn kleding kast ook weer eens uitmesten en organiseren.
Dit komt mij zo bekend voor. Momenteel ligt het bed op de logeerkamer helemaal vol met schone was Terwijl als ik het nu in één keer opruim je toch weer wat Kcal verbrand..
pi_37838419
Potdorie, is mn eerste week dat ik hier op t dieetforum post...kom ik 2 ons aan! En ik heb me toch netjes aan mn puntjes gehouden ( ik tel zelf WW-punten, ga niet naar de bijeenkomsten). Nu ben ik wel ongesteld maar weet niet of dat nu echt in gewicht scheelt of dat dat een broodje aap-verhaal is....
...bring peace to my black and empty heart...
  maandag 15 mei 2006 @ 10:51:26 #244
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_37838422
Als ik 's ochtends sport, eet ik niets meer dan op een dag waarop ik niet naar de sportschool ga.
Helaas is er ook nog werk, dus als ik na het werk ga sporten (rond een uur of 5) dan eet ik van tevoren 2 boterhammetjes hoor! Anders trek ik dat echt niet. Avondeten is dan rond een uur of 8. Het liefst sport ik dus 's ochtends...

Vanochtend alweer fanatiek gedaan; 540 kcal verbrand (crosstrainer en fietsen) en nog wat spieroefeningen gedaan. Lekker gezweet
Voor vandaag staan in de planning: lekker gezond eten, boodschappen doen, schoonmaken, en in de tuin werken.
Op naar de 73!!!!
pi_37838548
Zaterdag mijn eerste schransdag gehad sinds ik dieet, en op de weegschaal zondag maar 100gr afgevallen, een echte kutweek dus Het moet deze week beter !
  Licht Ontvlambaar maandag 15 mei 2006 @ 10:56:44 #246
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_37838561
quote:
Op maandag 15 mei 2006 10:43 schreef ymme het volgende:

[..]

? op mijn reacite boven jouw post?

Kan iemand me hiermee helpen:

Ik heb in huis.

Paprika's
Couscous (plus sausje die erbij hoort)
Vertel hoe kan hier iets lekkers mee maken.
Nee, ik had een post geplaatst, maar ik zag 'm niet...
  maandag 15 mei 2006 @ 10:58:05 #247
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_37838601
quote:
Op maandag 15 mei 2006 10:36 schreef Isabeau het volgende:
Ook goeiemorgen

Nu eerst maar wat gaan schoonmaken, alleen weet ik niet goed hoe, aangezien ik van mezelf een week lang geen schoonmaakmiddelen mag aanraken (mijn handen zitten helemaal onder het eczeem en ik wil even kijken wat het precies veroorzaakt)
Vervelend!
met dit weer heb ik ook al gauw last van exceem (bv bij horlogebandje/ringen)
Je zou kunnen stofzuigen, alles afstoffen, grote opruiming houden.
Of bijvoorbeeld naar een winkel fietsen om schoonmaakhandschoenen te halen (alleen zweten die nogal, dus lijkt me niet zo prettig...)
Succes
Op naar de 73!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 mei 2006 @ 10:58:23 #248
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37838607
quote:
Op maandag 15 mei 2006 10:36 schreef Isabeau het volgende:
Ook goeiemorgen

Huishoudhandschoenen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37838654
fanciulla_gentile als je ongesteld wordt kom je eigenlijk altijd aan, maar gelukkig gaat het om vocht dat je direct na je menstruatie weer kwijt bent Je zal zien dat je volgende week best veel bent afgevallen!

octopussy ik heb de was allemaal al opgevouwen in de kast liggen Strijken doe ik nooit, dus nu ook niet. Eigenlijk moet ik de afwas van het weekend gaan doen, maar dan moet ik met m'n handen in het sop....dus de afwas blijft helaas staan. Konijnenkooi schoongemaakt (al die troep bleef dus mooi aan de vaseline-lanette creme op mijn handen plakken) en straks maar stofzuigen. Afstoffen doe ik dagelijks, dus ook daar valt weinig te doen. Ik ben op miraculeuze wijze van de grootste schoonmaakhater naar een poetsvrouw getransformeerd en er is dus op zich niet echt veel te doen in huis. Maar doordat ik sinds een week of 6 erg veel schoonmaak, kom ik ook veel in aanraking met diverse schoonmaakmiddelen en zit ik ineens onder het eczeem Leuk, schoonmaken

Vanmorgen was ik 85 kg, sinds donderdag alweer 1,6 kg minder. Vandaag begin ik met de nieuwe eetmeter

Mijn konijn is trouwens baldadig vandaag (misschien toch castreren?)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37838658
Ik ga straks als ik thuis ben ook grondig schoonmaken. Beetje druk geweest de laatste weken, dus alles is er een beetje door heen geschoten. Het is niet smerig dat scheelt. En kan dus echt alles met huishoudhandschoen gaan doen, vanwege die tattoo. Volgens mij gaat dat niet fijn werken z'n handschoen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')