abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37703831
Vervolg van: FokDieetclub deel 94

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger.
Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in 31 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!
Meetings
Dieetclubmeeting deel XIX: wandelen en chocolade!
Meetings staan gepland op 28 mei (wandelen in de omgeving van Zeist) en 1 juli (bonbon workshop). Iedereen is bij beide meetings van harte welkom. Een overzicht van alle voorgaande meetings is in de openingspost van dit topic te vinden.

Chatten
Er is ook een IRC-kanaal voor de Fok!Dieetclub te vinden op de IRC-server irc.fok.nl poort 6667. Na binnenkomst type je dan: /join #dieetclub

Ik wil ook!
Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel of Bert (vriend van Troel). Dit kun je doen door te mailen naar:

Je hoeft niet je regeltje te mailen, dit kan je straks namelijk zelf toevoegen.
Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://afvallen.qqn.nl

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37703878
terugvindpost...
Ik heb vanaf vrijdag zo walgelijk slecht gegeten(qua avondeten dan, de rest was wel goed), ik begin vandaag wel weer met beter avondeten, en dan kijk ik over een week wel op de weegschaal...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_37703981
Ik ga morgen nog weer uit eten en daarna ga ik dapper beginnen met mijn nieuwe versie van de Eetmeter.

Door de installatie van die nieuwe heb ik blijkbaar de hele database van de oude gewist Alles weg, foetsie!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37704021
oh, dat is vervelend zeg, ik had hier een versie van de eetmeter liggen, maar de installatie wilde al niet lukken, en daarna ging mijn hele computer raar doen....
Dus ik vul hem wel in op overgewicht.nl als ik eens zin heb...

btw, hoe kwam het dat je al zoveel op had, laat gegeten of hele nacht wakker gebleven?
Het lijkt me nou niet iets voor ontbijt...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_37704056
Ik heb gewerkt, teigan en ik had geen brood/gezond eten meegenomen omdat ik gisteren pas heel laat ben opgestaan (winkels al dicht).

(en een collega ging in de keuken patat bakken en vroeg of ik ook wilde)
  woensdag 10 mei 2006 @ 08:46:22 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37704062
Zo, ik kan eindelijk weer eens posten. Fok! was gisteren ontzettend traag bij mij .
Vanavond weer een uurtje lopen! . Maar niet met mijn sandalen want dat stinkt een uur in de lucht als ik weer thuis ben
Niet meer actief op Fok!
pi_37704073
ah, vandaar... Ik dacht dat je alleen later in de week 's nachts werkte, had je je vriendje geen trap kunnen geven om wat voor je te halen?
  woensdag 10 mei 2006 @ 08:47:07 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37704075
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 08:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb gewerkt, teigan en ik had geen brood/gezond eten meegenomen omdat ik gisteren pas heel laat ben opgestaan (winkels al dicht).

(en een collega ging in de keuken patat bakken en vroeg of ik ook wilde)
moet je er ook bij vertellen wat je als antwoord gaf, anders gaat de kracht van deze post verloren
Niet meer actief op Fok!
pi_37704097
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 08:47 schreef Viking84 het volgende:

moet je er ook bij vertellen wat je als antwoord gaf, anders gaat de kracht van deze post verloren
Zie vorig topic

En ik werk normaal alleen rond het weekend, maar een collega van me is ziek en een ander heeft haar poot gebroken en dus hadden ze mij nodig.
  woensdag 10 mei 2006 @ 08:50:50 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37704122
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 08:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zie vorig topic
oh ja Nou ik ben weer weg, er moet gestudeerd worden Houd vol dames! Worteltjes, water, komkommer!
Niet meer actief op Fok!
pi_37704131
Daar kan niemand op leven, Viking84 en veel plezier!

Ik ga naar bed.
pi_37704145
slaap ze isa, ik zal zo ook eens iets nuttigs gaan doen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 mei 2006 @ 08:55:02 #13
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37704198
Isabeau, was het wèl lekker?

Ik heb gisteren ook een bijzonder verantwoorde avondmaaltijd genuttigd. Een stuk appelgebak en een stuk Daimtaart - ja, we waren bij de Ikea en moeders en ik hadden lekkere trek Qua weegschaal gelukkig geen gevolgen, maar ik heb het wel aan mijn darmen gemerkt (lucht, lucht en nog eens lucht).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37704213
Nee, het was eigenlijk niet eens echt lekker ik voel me nu zelfs nog slap en een beetje opgeblazen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 mei 2006 @ 08:57:44 #15
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37704242
Da's wel zonde dan. Vandaag ga ik er in elk geval weer met goede voornemens tegenaan. Wat ervan terecht komt na mijn werk weet ik niet Moet waarschijnlijk wéér naar Ikea
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37704562
Ik begin me steeds beter te voelen

Mijn bloedonderzoek was ook positief eerst was mijn colestorolpeil 40% te hoog nu nog maar 10%. Verder heb ik nu voldoende ijzer, en vitamienen al zei de dokter dat er aan de vitamine B12 nog wel iets kon worden gedaan.

Mijn bloedruk was ook van lichtverhoogd vroeger naar normaal, vind ik allemaal hardstikke goed
pi_37704707
Hmmm, ik had dat gisteren, had de hele dag goed gegeten, maar misschien ietsje weinig kwam thuis en opeens gigantische trek. Resultaat: Halve zak cassave, pakje crackertjes (van die breek-crackers, 5 in een klein pakje) met kruidenboter. Klein zakje chips en twee ijsjes
Daarna kon Maarten me van meer eten weerhouden
pi_37704708
Emu, dat klinkt zeker goed zeg!!!!
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:24:02 #19
80407 glimworm
'The Shining'
pi_37704747
Even een vraagje:
Is roggebrood beter/slecher/anders dan volkorenbrood??
Glimmen is een keuze
pi_37704762
Klinkt goed Emu! Mijn bloeddruk is ook best goed trouwens 60/90 de vorige keer
Was voor mij best netjes, aangezien het de keer daarvoor 50/80 was.
Handig als ik nog eens zwanger word
pi_37704822
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:16 schreef Emu het volgende:
Ik begin me steeds beter te voelen

Mijn bloedonderzoek was ook positief eerst was mijn colestorolpeil 40% te hoog nu nog maar 10%. Verder heb ik nu voldoende ijzer, en vitamienen al zei de dokter dat er aan de vitamine B12 nog wel iets kon worden gedaan.

Mijn bloedruk was ook van lichtverhoogd vroeger naar normaal, vind ik allemaal hardstikke goed
Wat goed! Klinkt allemaal erg gezond, leuk als je zo het resultaat ziet van je inspanningen. Kan me voorstellen dat je je nu ook beter voelt!

Ik heb gisteren 40km gefietst, 6.5 naar mijn werk en terug een "ommetje" gemaakt: 33,5km! Het was heerlijk weer! Vanmiddag ga ik lekker zwemmen als ik uit mijn werk kom. Ik begin langzaam mijn vermoeidheid weer wat kwijt te raken en weer meer te kunnen sporten/bewegen en ik geniet er echt van!
Enige wat een beetje jammer was gisteren is dat ik na het fietsen geen zin had om te koken en we dus maar pizza hebben gegeten, avondeten van 1000kcal
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_37705275
Mooie resultaten Emu!
Laat je het maandelijks controleren of gewoon af en toe om te kijken of je waarden goed zitten?
pi_37705428
Ik moet ook maar weer even posten.
Gister weer bij de diëtiste geweest maar ik zat totaal niet lekker in mijn vel na een astma-aanval die ochtend Ik was dus niet zo positief over mezelf, baalde alleen maar.. Kon nog wel over mijn dieet praten, maar niet zo super. Nog even op de weegschaal gestaan en die gaf 86,55 aan dan heeft zondag mij niet goed gedaan (mooi weer - m'n huisgenoten kwamen met bier en chips op het terras). Op de weegschaal bij mijn ouders woog ik 84 kg. Maar goed... Ik was dus niet happy en kon ook niet happy zijn met dat gewicht, terwijl de diëtiste dat wel was

Ik heb een stapeltje recepten meegekregen. Die ga ik es doorbladeren als ik me wat positiever voel.
Over 6 weken ga ik er weer heen, een paar daagjes voor ik naar Kreta ga Kan ze me even inpraten wat ik het beste wel en niet kan eten op vakantie. Moet wel een vakantie blijven
pi_37705459
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:47 schreef Iksje het volgende:
Mooie resultaten Emu!
Laat je het maandelijks controleren of gewoon af en toe om te kijken of je waarden goed zitten?
Ik ga het nu elke 2 maand laten doen, het is heel aanmoedigend
  woensdag 10 mei 2006 @ 10:01:25 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37705618
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 08:55 schreef Isabeau het volgende:
Nee, het was eigenlijk niet eens echt lekker ik voel me nu zelfs nog slap en een beetje opgeblazen.
Inderdaad.
Dat rottige opgeblazen gevoel wat ik overhoud aan friet eten, weerhoudt me er wel van om dat te eten. Ik houd er altijd buikpijn aan over. Net alsof mijn lichaam protesteert
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')