moet je er ook bij vertellen wat je als antwoord gaf, anders gaat de kracht van deze post verlorenquote:Op woensdag 10 mei 2006 08:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb gewerkt, teiganen ik had geen brood/gezond eten meegenomen omdat ik gisteren pas heel laat ben opgestaan (winkels al dicht).
(en een collega ging in de keuken patat bakken en vroeg of ik ook wilde)
Zie vorig topicquote:Op woensdag 10 mei 2006 08:47 schreef Viking84 het volgende:
moet je er ook bij vertellen wat je als antwoord gaf, anders gaat de kracht van deze post verloren
oh jaquote:
Wat goed!quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:16 schreef Emu het volgende:
Ik begin me steeds beter te voelen
Mijn bloedonderzoek was ook positief eerst was mijn colestorolpeil 40% te hoog nu nog maar 10%. Verder heb ik nu voldoende ijzer, en vitamienen al zei de dokter dat er aan de vitamine B12 nog wel iets kon worden gedaan.
Mijn bloedruk was ook van lichtverhoogd vroeger naar normaal, vind ik allemaal hardstikke goed
Ik ga het nu elke 2 maand laten doen, het is heel aanmoedigendquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:47 schreef Iksje het volgende:
Mooie resultaten Emu!
Laat je het maandelijks controleren of gewoon af en toe om te kijken of je waarden goed zitten?
Inderdaad.quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:55 schreef Isabeau het volgende:
Nee, het was eigenlijk niet eens echt lekkerik voel me nu zelfs nog slap en een beetje opgeblazen.
Ik dacht dat je aan je hartslag in rust je een indicatie kan geven over hoe jou conditie is, hoe lager, hoe beter je conditie. Ik weet nog dat ik begonnen ben met 84 per minuut in rust (wat zeer veel is) nu is het al 72 in rust.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:02 schreef teigan het volgende:
ik ga binnenkort weer bloedgeven, en dan kijk ik wel even of er nog iets veranderd is in vergelijking met vorige keer...
Mijn conditie is sinds de vorige keer iig vooruitgegaan, maarja,dat kunnen ze nou weer niet aflezen..
Of niet... mijn bloeddruk daalde alleen maar steeds meer tijdens mijn zwangerschap. Verplicht dropjes etenquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:24 schreef freecell het volgende:
Klinkt goed Emu! Mijn bloeddruk is ook best goed trouwens60/90 de vorige keer
Was voor mij best netjes, aangezien het de keer daarvoor 50/80 was.
Handig als ik nog eens zwanger word
Ik wist wel dat ik niet normaal ben... ik heb al jaren een hartslag van ongeveer 58-60 in rust, mijn conditie past zich niet echt aanquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:12 schreef Emu het volgende:
[..]
Ik dacht dat je aan je hartslag in rust je een indicatie kan geven over hoe jou conditie is, hoe lager, hoe beter je conditie. Ik weet nog dat ik begonnen ben met 84 per minuut in rust (wat zeer veel is) nu is het al 72 in rust.
Hmmm, zout is wel goed inderdaad, maar zoethoutthee ookquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Of niet... mijn bloeddruk daalde alleen maar steeds meer tijdens mijn zwangerschap. Verplicht dropjes eten![]()
dat is geen slecht ideequote:Op woensdag 10 mei 2006 15:54 schreef Troel het volgende:
Mijn hartslag zit rond de 80-90 in rust.
Je kan ook altijd zo'n zakje kruidenboterkruiden kopen en dat in je halvarine mieteren
Jammer dat je er niet van genoten hebt maar is het omdat je nu teveel vet binnen hebt gekregen of is het omdat je het niet zo lekker vond?quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:02 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik heb m'n stokbrood weggewerkt, maar ik vind er niks aan. Ik denk er alleen maar aan hoe ik het er weer af moet krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |