Ik heb vandaag heerlijk op mijn nieuwe ATB gefietst
![]()
De heenweg 20 km en op de terugweg de kortste weg naar huis, 14 km. Toch maar weer 34 km.
Heb nu last van mijn rug en bovenbenen
![]()
Maar ik voelde mij zo happy vandaag. Met mijn nieuwe kleren aan (maatje kleiner) en zonnetje erbij.
Vriendin van me zei zelfs dat ik wel een korter shirtje aankan, terwijl ik al een nieuw shirtje aan had. Ze ziet echt aan me dat ik afgevallen ben
![]()
, maar korter shirtje? Daar wacht ik nog effe mee. Moet eerst even aan dit idee wennen
Ik merk dat er vet van mijn kont af is, maar bij mijn bovenbenen merk ik dat nauwelijks.
Ook ben ik er nu bewust van dat het afvallen te snel gaat. Het voelt wel fijn en ik voel me ook fit.
Dinsdag es horen wat de diëtiste zegt. Zij zal na 't wegen vast en zeker ook zeggen dat 't te snel gaat (of ik moet me vol gaan proppen :p -
![]()
afvallen doe ik voor mezelf, niet voor haar
![]()
)
Ik kan soms gewoon heel slecht plannen wanneer ik iets moet eten omdat ik het met name op mijn werk heel druk heb en onregelmatige werktijden. Soms word ik op het laatste moment opgebeld of ik kan werken. Smeer ik snel een boterham om mee te nemen en sla ik dus een warme maaltijd over. Dat is nu al een paar keer gebeurd de laatste tijd.
Tussendoortjes vergeet ik omdat ik daar gewoonweg geen tijd voor heb. Een appel is wel mee gegaan in de tas, maar komt ook weer mee naar huis
![]()
Om 23u duik ik snel mijn bedje in en pas dan kijk ik nog even terug naar de dag en dan pas bedenk ik dat ik weer veel te weinig gegeten heb.
Een collega van me vertelde me gister dat zij van de diëtiste elk 2,5 uur iets moet eten
![]()
ik zei dat ik me dat niet kon voorstellen. Zij zegt dat ze het ook veel en vervelend plannen vond, maar het is d'r gelukt. Haar lichaam is er nu aan gewend en geeft ook een soort seintje van trek hebben. Ze eet gezond en light en dat elk 2,5 uur.
Ze is vanaf nov. '05 bezig en nu 7 kilo afgevallen met een patroon dat ze goed vast kan houden. Best knap.