abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37988346
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 09:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En dat allerlaatste dat je schreef klinkt me angstaanjagend bekend in de oren. Maar daar wil ik even niet aan Mijn naam is haas, ik ben een struisvogel. *plop* En de chocoladepinda's als ontbijt waren niet eens lekker.
Ik steek ook het liefst mijn kop in het zand, maar ik zie mijn snoepdrang de laatste dagen enorm toenemen, en vriendjelief vond dat ie mij maar weer eens met mijn kop uit het zand moest trekken omdat ik er nou niet echt bereikbaarder op werd zeg maar....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 19 mei 2006 @ 14:30:54 #204
35189 Troel
scherp en bot
pi_37988962
Ik ken dat. Bert kwam laatst de lijst "te beperken dingen" tegen en wilde me nog eens extra inwrijven dat appelstroop onder stroop valt en dat ik dat moet beperken.
Zoals veel andere dingen ook.

Maar ik ben heel eerlijk, gehakt moet ik ook beperken, dat doe ik dus simpelweg niet. Ik zorg ervoor dat ik mager rundergehakt te pakken heb (en dan ook echt mager) en dan vind ik het prima. Ik hou me toch ook niet aan het gegeven dat ik 1 keer per week patat mag. Dat haal ik niet eens
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 19 mei 2006 @ 14:35:30 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37989105
Nou ik heb nog niet één keer echt gesnackt sinds ik op dieet ben (sinds 4 mei), dus ik mag vanavond frietjes eten van mezelf Heb muntjes voor gratis snacks (gekregen bij de Edah, ivm de opening van een snacktent hier), dus daar ga ik vanavond even wat lekkers voor uitzoeken. Nu al zin in De diëtiste zat te zeuren dat ik er dan wel groente bij moet nemen, omdat ik dan minder patat eet. . Ik snack al zelden en áls ik het dan doe, dan doe ik het goed!
Niet meer actief op Fok!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 mei 2006 @ 14:42:00 #206
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37989333
Ik eet echt van alles, als het zo uitkomt. Maar ik zoek het niet op. Gehakt eet ik ook graag, Troel, ik bak het gewoon rul zonder extra vet en giet het overtollige vet dan af. Lekker hoor Friet eet ik ook weleens, eigenlijk voornamelijk in het weekend als de mannen ernaar vragen Maar ik eet er gewoon veel minder van dan vroegah De behoefte is minder, lijkt het wel. Ik at trouwens voorheen ook niet vaak friet, maar als ik het at waren de porties wel stukken groter dan nu.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 19 mei 2006 @ 14:54:53 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37989800
Ik vind gehakt echt smerig en op kipfilet ben ik ook niet echt dol. Dus ik eet vooral vegetarische dingetjes erbij. Maar een biefstukje of een kroketje kan ik zeker niet weerstaan
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 19 mei 2006 @ 15:21:35 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_37990652
Nou, gehakt zo vind ik ook niet echt je van het, maar ik vind het heerlijk om het in de macaroni of spaghetti te verwerken. Ach, en een lekkere ouderwetse gehaktbal op zijn tijd vind ik ook wel wat hebben.
Ik denk dat het afgeraden wordt omdat het toch gewoon het afvalvlees is wat ze erin verwerken, maar het rundergehakt is toch al minder vet dan half om half enzo en bij de echte slager kunnen ze me altijd precies vertellen wat erin zit.

Ik gebruik eigenlijk alleen maar extra vettigheid als ik het vlees in een gewone pan kook, in de koekenpan en de wok zit zo'n fijne laag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 19 mei 2006 @ 15:53:58 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37991658
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 15:21 schreef Troel het volgende:
Nou, gehakt zo vind ik ook niet echt je van het, maar ik vind het heerlijk om het in de macaroni of spaghetti te verwerken. Ach, en een lekkere ouderwetse gehaktbal op zijn tijd vind ik ook wel wat hebben.
Ik denk dat het afgeraden wordt omdat het toch gewoon het afvalvlees is wat ze erin verwerken, maar het rundergehakt is toch al minder vet dan half om half enzo en bij de echte slager kunnen ze me altijd precies vertellen wat erin zit.

Ik gebruik eigenlijk alleen maar extra vettigheid als ik het vlees in een gewone pan kook, in de koekenpan en de wok zit zo'n fijne laag
ik eet mijn macaroni met spinazie, courgette en paprika en dan mis je het gehakt echt niet, hoor. Mits het maar groente is die je goed kunt kauwen

Maar bedoel je dat gehakt eigenlijk afval is?
Bah! Dan eet ik het helemáál nooit meer!

Ik vind die kip fajita sandwich van de AH enorm lekker trouwens Je hebt ook van die sandwiches die een beetje slijmerig zijn (van de tomaat denk ik) en dan moet ik altijd denken aan die verhalen van mensen die in sandwiches spugen Dus dan hoef ik ze al niet meer Blijft alleen de tomaatloze kip fajita over en laat dat dan ook nog eens de gezondste zijn
Niet meer actief op Fok!
pi_37993361
Spap krijgt vanavond een gehaktbal en wij hebben kalkoenworstjes laatste hollandse maaltijd voor spap en smam morgen zijn ze voor 2 weken weg naar Italie 2 weken alleen thuis wel met mijn broer maar goed
  vrijdag 19 mei 2006 @ 16:56:01 #211
35189 Troel
scherp en bot
pi_37993587
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 15:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik eet mijn macaroni met spinazie, courgette en paprika en dan mis je het gehakt echt niet, hoor. Mits het maar groente is die je goed kunt kauwen

Maar bedoel je dat gehakt eigenlijk afval is?
Bah! Dan eet ik het helemáál nooit meer!

Ik vind die kip fajita sandwich van de AH enorm lekker trouwens Je hebt ook van die sandwiches die een beetje slijmerig zijn (van de tomaat denk ik) en dan moet ik altijd denken aan die verhalen van mensen die in sandwiches spugen Dus dan hoef ik ze al niet meer Blijft alleen de tomaatloze kip fajita over en laat dat dan ook nog eens de gezondste zijn
Nee, het is wel goed vlees. Maar als bijvoorbeeld speklapjes gesneden worden, dan zitten er ook bij die niet zo mooi eruitzien omdat het het beginnetje of het eindje was, dat vlees gaat dan in het gehakt (varkensgehakt in dit geval dus). Er kan dus ook gewoon biefstuk in je gehakt zitten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 19 mei 2006 @ 16:57:22 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37993630
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 16:49 schreef Riann het volgende:
Spap krijgt vanavond een gehaktbal en wij hebben kalkoenworstjes laatste hollandse maaltijd voor spap en smam morgen zijn ze voor 2 weken weg naar Italie 2 weken alleen thuis wel met mijn broer maar goed
spap en smam?
Niet meer actief op Fok!
pi_37993643
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 16:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

spap en smam?
iets brabants denk ik
  vrijdag 19 mei 2006 @ 16:58:57 #214
35189 Troel
scherp en bot
pi_37993673
oons pap
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:05:50 #215
71384 Urnie
.... is een zij
pi_37993860
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 16:57 schreef Riann het volgende:

[..]

iets brabants denk ik

Net als sma en spa
I wish I were you, so I can be friends with me...
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:15:12 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37994107
Mark zegt altijd 'moeders' Ik zei vroeger 'heit' en 'mem'

Ik ga zometeen lekker patatjes halen . Echt een feestje! Is zeker een maand geleden dat ik dat gehad heb
Niet meer actief op Fok!
pi_37994118
Hoihoi De au pair was súper! Nu nog duimen dat ze voormijn ouders kiest en niet dat gezin in Rotterdam.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37995275
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:15 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi De au pair was súper! Nu nog duimen dat ze voormijn ouders kiest en niet dat gezin in Rotterdam.
Ik duim met je mee..
Fijn dat de au pair goed bevallen is.
Ik heb alles meegelezen.
pi_37995298
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:15 schreef Viking84 het volgende:
Mark zegt altijd 'moeders' Ik zei vroeger 'heit' en 'mem'

Ik ga zometeen lekker patatjes halen . Echt een feestje! Is zeker een maand geleden dat ik dat gehad heb
Als ik moeders zeg, krijg ik meteen commentaar over me heen: 'Je hebt maar één moeder "

Morgen ga ik nergens op letten kwa lijn. Want dan ben ik jarig en word ik alweer 22 jaar
  vrijdag 19 mei 2006 @ 18:13:27 #220
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_37995773
hoera
al 3 kilo eraf
nog 21 te gaan
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_37995928
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 18:13 schreef Muck het volgende:
hoera
al 3 kilo eraf
nog 21 te gaan
Mooi Feli...

Op naar de rest
  vrijdag 19 mei 2006 @ 18:23:12 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37996032
Zo, mijn patatjes zijn op Maar ik merk wel dat ik niet zoveel meer gewend ben. Voordat ik op mijn eten ging letten, kon ik 's avonds enorm veel op, omdat ik de rest vd dag niets at. Maar nu ik overdag normaal eet, heb ik 's avonds veel minder honger. Dus volgende keer doe ik gewoon een patatje met een kroket óf een frikandel en niet allebei, zoals nu (en dat mag eigenlijk ook niet )
Niet meer actief op Fok!
pi_37996661
vroeger at ik ook 2 snacks bij de friet tegenwoordig ook nog maar 1 maar we eten alleen bijna nooit meer frietjes. Woensdag wel weer een keer dan hebben we weer is lanparty
pi_37996890
Ik heb net een shoarma/spinazie taart gemaakt en die mag over 7 minuten de oven in en over 37 minuten de oven weer uit. Hij ruikt nu al geweldig
Heb er echt zin in.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 mei 2006 @ 19:17:13 #225
13151 crew  Rewimo
pi_37997480
Ik vind gehakt echt heerlijk. Neem inderdaad wel rundergehakt. En wat ik het allerlekkerste vind is rulgebakken gehakt met kaas erdoor gesmolten Leve de eiwitten Nee, dat doe ik dus maar heel af en toe...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 19 mei 2006 @ 20:37:01 #226
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_37999928
ik gebruik in de pastasaus altijd rulgebakken tartaar...vind ik lekkerder ook dan gehakt en is wel nog iets magerder.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_38006371
ik zag Teigan net in de bios
pi_38007030
Zo, voel ik me even een vreetzak. Ik heb net een bord patat op met wel drie snacks! Ha. Maar mijn ouders zijn op vakantie, dus dan heb ik ook een beetje vakantie en dan mag dat, vind ik ;-)
Sanity is (not) statistical
  zaterdag 20 mei 2006 @ 00:42:23 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38007137
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 00:12 schreef freecell het volgende:
ik zag Teigan net in de bios
welke film?

Ik was naar the da vinci code in camera misschien zaten we wel allemaal in dezelfde zaal
Niet meer actief op Fok!
pi_38007290
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 00:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

welke film?

Ik was naar the da vinci code in camera misschien zaten we wel allemaal in dezelfde zaal
Nee, daar was ik
en ik wist al na een kwartier dat zij de erfgenaam was
Teigan was bij Ice Age2
Behoorlijk wat leuker lijkt me
pi_38008392
kauwgom 100 gr. 280 0.0 70.0 0.0

In de calorientabel staat dat kauwgom 280 kcal bevat per 100 gram

Hoe kan dat? Ik dacht toch echt 0...
pi_38008888
Hoeveel gram weegt een kauwgompje nou
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_38008967
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 02:28 schreef Isabeau het volgende:
Hoeveel gram weegt een kauwgompje nou
1,1

Maar dus toch zo'n 3 kcal per kauwgompje..... niet giga veel, maar ik snap niet hoe het uberhaupt kcal kan bevatten...
pi_38009013
Suikers?
pi_38009156
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 02:37 schreef Isabeau het volgende:
Suikers?
Ah ok... ik zie nu trouwens dat dit pakje kauwgom geen suikers bevat.... het zullen vooral die zoete aardbei-kauwgoms zijn die veel suiker bevatten. Toch bevat dit pakje kauwgom nog 1,5 kcal per kauwgompje... maargoed...
pi_38010114
nou nou.. het hele pakje wegkauwen is nog minder dan een kaal beschuitje..
  zaterdag 20 mei 2006 @ 08:37:03 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38010385
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 02:48 schreef Greetings het volgende:

[..]

Ah ok... ik zie nu trouwens dat dit pakje kauwgom geen suikers bevat.... het zullen vooral die zoete aardbei-kauwgoms zijn die veel suiker bevatten. Toch bevat dit pakje kauwgom nog 1,5 kcal per kauwgompje... maargoed...
dan moet je maar cola light drinken ipv kauwgom eten zit maar 0,7 kcal in per blikje Als je er vanuit gaat dat je 2000 kcal mag hebben (als je tenminste geen overgewicht hebt), dan kan die 1,5 er echt wel bij, hoor Of je moet al 1333 kauwgompjes eten
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 20 mei 2006 @ 09:07:58 #238
71384 Urnie
.... is een zij
pi_38010638
Zo, de eerste week zit erop. Ben 4 ons afgevallen. Vanaf donderdag ben ik ook met de eetwijzer aan de slag gegaan. Ik lette eik nooit zo op calorieën. Maar ik ben er nu achter gekomen dat ik meer moet eten, ik kwam donderdag niet eens aan de 1200 calorieën. Dat was dus duidelijk een leermoment voor mij. Afgelopen week had ik vakantie, eens kijken hoe het volgende week gaat, als ik weer ga werken.

@ ymme: Gefeliciteerd met je verjaardag!
  zaterdag 20 mei 2006 @ 09:27:33 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38010785
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 09:07 schreef Urnie het volgende:
Zo, de eerste week zit erop. Ben 4 ons afgevallen. Vanaf donderdag ben ik ook met de eetwijzer aan de slag gegaan. Ik lette eik nooit zo op calorieën. Maar ik ben er nu achter gekomen dat ik meer moet eten, ik kwam donderdag niet eens aan de 1200 calorieën. Dat was dus duidelijk een leermoment voor mij. Afgelopen week had ik vakantie, eens kijken hoe het volgende week gaat, als ik weer ga werken.

@ ymme: Gefeliciteerd met je verjaardag!
Uhuh, ik ken het. Ik vind het ontzettend moeilijk om aan de 1200 te komen. De enige manier waarop ik eraan lijk te kunnen komen is door calorieënbommen als chips te gaan eten. Maar dat doe ik niet, dus blijf ik ver onder de 1200. Moet volgende maand weer naar mijn diëtist, dus zal het er dan eens over hebben. Denk dat ik op ongeveer 900 kcal zit per dag nu. Dat is twee broodmaaltijden met twee volkoren boterhammen, met halvarine en beleg (tomaat of sandwichspread of kaas), tussendoor twee stuks fruit, of soms zelfs drie stuks in de avond, en 's avonds aardappeltjes met appelmoes, vegaburger en evt nog meer groente, of pasta oid. Ook eet ik vaak een bakje magere kwark met peer als tussendoortje of dessert. Ik ging er altijd vanuit dat er in de avondmaaltijd de meeste kcal zit, maar volgens mij valt dat nog wel mee. Denk dat mijn avond maailtjd op 400 kcal zit, alles bij elkaar. Ik vermijd overigens stelselmatig alles waar meer dan 100 kcal per 100 gram in zit (dat klinkt voor mij als veel), maar misschien moet ik daar eens mee ophouden. Ik heb die calorieën tenslotte wel nodig, maar heb wel de drang om die zo gezond mogelijk in te zetten.

Oh ja, @ Ymme: happy birthday!
Niet meer actief op Fok!
pi_38011294
Ymme Gefeliciteerd!!! Fijne dag vandaag!
..::Live the life you love and love the life you live::..
pi_38011754
Viking: kun je niet gewoon een boterham extra nemen of zo? Of anders iets vetter beleg nemen, een keer pindakaas of zo. Dan krijg je ook weer eens andere voedingsstoffen binnen dan normaal. Als je nu gewoon kaas op brood doet ipv alleen tomaat, dan scheelt dat al en dan eet je ook niet ongezond.

Ik ben deze week dus afgevallen en je wilt echt niet weten wat ik op heb. Ik had deze week helemaal geen zin om te lijnen omdat ik nog steeds de ziekte in had dat ik niet afgevallen was sinds ik begonnen ben met sporten en ik moest nog allemaal vervelende dingen doen en zo. Nu weeg ik dus 81,1. In een week is er volgens mij ruim een kilo af, terwijl ik deze week een pak minimagnums, een pak minisolero's, een pak roze koeken, een pak spa waterijsjes, een pak Festini aardbei, een pak met 4 x 100 ml Haagen-Dasz, pizza, patat met drie snacks en een gezonde doch energierijke eiercurry op heb. En drie pakken luxe vruchtensap, tegen mijn gewoonte om alleen thee en water te drinken in. En een fles wijn.

Volgens mij was de laatste keer dat ik iets afgevallen was ook al toen ik een heleboel op had. Je zou toch bijna... Hm, nee. Ik wéét dat het zo niet werkt, maar soms...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 20 mei 2006 @ 10:59:33 #242
13151 crew  Rewimo
pi_38011847
Ik denk dat je verbranding even een duw nodig had, Maeghan Niet iets om elke week te doen natuurlijk maar voor een keer kan het best effectief zijn. Nu zorgen dat je goed blijft eten, dus vooral voldoende maar dan weer zonder alle caloriebommen
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 20 mei 2006 @ 11:01:28 #243
13151 crew  Rewimo
pi_38011871
Ymme

pi_38011908
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 10:59 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk dat je verbranding even een duw nodig had, Maeghan Niet iets om elke week te doen natuurlijk maar voor een keer kan het best effectief zijn. Nu zorgen dat je goed blijft eten, dus vooral voldoende maar dan weer zonder alle caloriebommen
Ja, ik ben het nu ook wel zat. Ik kan geen ijsje meer zien. Ik moet zeggen dat het ook niet helemaal de bedoeling was om zo veel te eten, maar het was iedere keer 'ik neem er ééntje'. Ik wilde in eerste instantie gewoon de hele week doen met dat ene pak minimagnums.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 11:04:08 #245
35189 Troel
scherp en bot
pi_38011915
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 18:13 schreef Muck het volgende:
hoera
al 3 kilo eraf
nog 21 te gaan
Da's drie kaartjes
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 20 mei 2006 @ 11:04:44 #246
13151 crew  Rewimo
pi_38011923
Viking, een boterham met alleen tomaat is wel gezond, maar veel calorieën levert het niet op. Doe er ook wat kaas bij, of neem eens kaas met komkommer of zo, en vergeet inderdaad niet drie keer per week pindakaas of een handje noten te eten. Dat laatste heb je nodig als je vrijwel geen vlees eet. Eet ook als tussendoortje eens een blokje kaas of een toostje met brie. Dat mag je echt wel eten, als je de hoeveelheden binnen de perken houdt
  zaterdag 20 mei 2006 @ 11:12:36 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38012054
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 11:04 schreef Rewimo het volgende:
Viking, een boterham met alleen tomaat is wel gezond, maar veel calorieën levert het niet op. Doe er ook wat kaas bij, of neem eens kaas met komkommer of zo, en vergeet inderdaad niet drie keer per week pindakaas of een handje noten te eten. Dat laatste heb je nodig als je vrijwel geen vlees eet. Eet ook als tussendoortje eens een blokje kaas of een toostje met brie. Dat mag je echt wel eten, als je de hoeveelheden binnen de perken houdt
Eén toastje met brie Als ik toastjes met brie ga kopen, is het in één avond op, zeg ik je Jammer dat je geen toastjes met brie los kunt kopen
wat voor noten bedoel je? Heb geen idee wat ik me bij noten moet voorstellen Die eet ik nml nooit.
Niet meer actief op Fok!
pi_38012126
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 11:12 schreef Viking84 het volgende:
wat voor noten bedoel je? Heb geen idee wat ik me bij noten moet voorstellen Die eet ik nml nooit.
Hazelnoten, walnoten, cashewnoten, paranoten, amandelen, pinda's, pistachenootjes
Lekker hoor
  zaterdag 20 mei 2006 @ 11:19:10 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38012199
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 11:16 schreef Knuzzel het volgende:

[..]

Hazelnoten, walnoten, cashewnoten, paranoten, amandelen, pinda's, pistachenootjes
Lekker hoor
borrelnoten?

Ik ga vanmiddag eens even kijken in de supermarkt
Niet meer actief op Fok!
pi_38012394
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 11:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

borrelnoten?

Ik ga vanmiddag eens even kijken in de supermarkt
Let wel op dat je dan de pure onbehandelde variant neemt en niet de gezouten
  zaterdag 20 mei 2006 @ 11:31:22 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38012466
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 11:28 schreef Knuzzel het volgende:

[..]

Let wel op dat je dan de pure onbehandelde variant neemt en niet de gezouten

Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 20 mei 2006 @ 11:37:49 #252
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_38012619
ik wil ook pure onbehandelde ongezouten borrelnoten...
pi_38013165
ik ga vanacht toch mee naar italie tot en met de donderdag en dan kom ik terug met het vliegtuig een vriend van ons gaat ook mee tot en met de donderdag
pi_38013320
Noten zijn lekker Vooral pistache en van die ongezouten notenmix
Zometeen lekker weer een middagje klimmen, maar heb eigenlijk nog wat spierpijn van de vorige keer....
  zaterdag 20 mei 2006 @ 12:19:38 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38013559
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 12:01 schreef Riann het volgende:
ik ga vanacht toch mee naar italie tot en met de donderdag en dan kom ik terug met het vliegtuig een vriend van ons gaat ook mee tot en met de donderdag
* viking84 jaloers is

Het schijnt daar lekker warm te zijn. Tussen de 25 en 30 graden . Itt ons druilerige weer .
Niet meer actief op Fok!
pi_38013688
Ik vind het echt super wat jullie aan het doen zijn
pi_38014622
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 12:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

* viking84 jaloers is

Het schijnt daar lekker warm te zijn. Tussen de 25 en 30 graden . Itt ons druilerige weer .
Ze geven daar wel aan dat het bewolkt kan zijn en dat er ook regen kan komen maar daar italie is het vaak alleen een buitje en dan is het over maar de temperatuur is daar wel goed. Maar ik ga daar wel pasta's en pizza's uitproberen in die dagen ben benieuwd of ik aan kom verder let ik overdag natuurlijk wel op. En je hebt daar vaak meer beweging dus ben benieuwd
  zaterdag 20 mei 2006 @ 13:18:41 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38014937
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 13:05 schreef Riann het volgende:

[..]

Ze geven daar wel aan dat het bewolkt kan zijn en dat er ook regen kan komen maar daar italie is het vaak alleen een buitje en dan is het over maar de temperatuur is daar wel goed. Maar ik ga daar wel pasta's en pizza's uitproberen in die dagen ben benieuwd of ik aan kom verder let ik overdag natuurlijk wel op. En je hebt daar vaak meer beweging dus ben benieuwd
idd die beweging scheelt. Ik ga eind juli ook twee weken naar Italië . Als ik alleen maar in de bus zou zitten en me verder tegoed zou doen aan alle lekkernijen daar, zou ik me erg rot gaan voelen. Maar gelukkig krijg ik ook genoeg beweging Nog even goede wandelschoenen kopen en lopen maarrrr!

Ik heb net even pindakaas (met noten) en noten (pinda's en cashewnoten) gekocht. Sjee, die zijn best duur. Hoe vaak moet ik eigenlijk noten eten? Dagelijks? Ik vind ze niet echt lekker (pinda's iig), dus ik zou ze niet voor de lekker kopen, maar goed, het moet maar Mark heeft natuurlijk weer de gezouten versies van de noten gekocht (hij eet net als ik zelden vlees --> eigenlijk alleen maar als we uit eten gaan of bij anderen eten), maar goed, hij hoeft ook niet af te vallen

Voor vanavond staat er weer pasta met courgette, champignons en paprika op het menu
En nu ligt er een tosti met kaas en tomaat in het tosti-ijzer

Heb ook de koelkast eens even goed opgeruimd. Alle ranzige en verdachte sausjes weggemieterd. Als de mevrouw van "Je bent wat je eet" een blik in mijn koelkast komt werpen, heeft ze gelukkig niets om over te klagen
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 20 mei 2006 @ 13:45:51 #259
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_38015679
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 18:19 schreef ymme het volgende:

[..]

Mooi Feli...

Op naar de rest
dank je
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  zaterdag 20 mei 2006 @ 14:27:32 #260
71384 Urnie
.... is een zij
pi_38016717
Heeft iemand van jullie ook problemen met de site van Eet en Beweegwijzer? Waar ik de voeding wil invoeren, krijg ik "Pagina kan niet worden weergegeven".
pi_38016777
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 08:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

dan moet je maar cola light drinken ipv kauwgom eten zit maar 0,7 kcal in per blikje Als je er vanuit gaat dat je 2000 kcal mag hebben (als je tenminste geen overgewicht hebt), dan kan die 1,5 er echt wel bij, hoor Of je moet al 1333 kauwgompjes eten
Ik drink ook cola light
  zaterdag 20 mei 2006 @ 14:50:38 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38017271
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 14:30 schreef Greetings het volgende:

[..]

Ik drink ook cola light
, ik heb er in de afgelopen weken behoorlijk wat blikjes doorheen gejaagd, dus ik moet weer even stoppen van mezelf, anders slaan m'n darmen op hol
Niet meer actief op Fok!
pi_38019157
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 14:27 schreef Urnie het volgende:
Heeft iemand van jullie ook problemen met de site van Eet en Beweegwijzer? Waar ik de voeding wil invoeren, krijg ik "Pagina kan niet worden weergegeven".
Was de afgelopen dagen ook al...toen deed hij het weer even en nu dus weer niet
pi_38020749
Gelukkige verjaardag Ymme

Vanavond 'sapjesavond' bij vriendin, haar nieuwe blender uittesten. Helaas zal er ook alcohol aanwezig zijn, maar goed, dat drink ik ook niet zò vaak . En verder dipgroentjes en kaas
  zaterdag 20 mei 2006 @ 17:19:00 #265
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_38020991
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 13:18 schreef Viking84 het volgende:

Als de mevrouw van "Je bent wat je eet" een blik in mijn koelkast komt werpen, heeft ze gelukkig niets om over te klagen
Maar dan zegt die mevrouw ook dat je [i]echt[/b] meer moet eten dan 900 kcal per dag!
Op naar de 73!!!!
  zaterdag 20 mei 2006 @ 18:25:04 #266
71384 Urnie
.... is een zij
pi_38022624
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 16:07 schreef Ils het volgende:

[..]

Was de afgelopen dagen ook al...toen deed hij het weer even en nu dus weer niet
Ah, bedankt. Dan weet ik iig dat het niet aan mij ligt.
  † In Memoriam † zaterdag 20 mei 2006 @ 18:40:06 #267
43556 miss_dynastie
pi_38022956
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 13:18 schreef Viking84 het volgende:
Als de mevrouw van "Je bent wat je eet" een blik in mijn koelkast komt werpen, heeft ze gelukkig niets om over te klagen
Als die mevrouw hier komt kijken moet ze er eerder voor oppassen dat ik de koelkast niet dichtgooi met haar hoofd ertussen. Wat een zuurpruim
  zaterdag 20 mei 2006 @ 20:28:47 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38026044
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 17:19 schreef Kroeltroel het volgende:

[..]

Maar dan zegt die mevrouw ook dat je [i]echt[/b] meer moet eten dan 900 kcal per dag!
iig hoef ik dan niet verplicht aan haar smerige groentetafel aan te schuiven. Zij maakt gezond eten gewoon eng!

Net weer een half uur gestept, weliswaar met een kleine pauze. Respect voor mensen die een half uur achter elkaar steppen .
Niet meer actief op Fok!
pi_38029916
Zo, ik ben ook eindelijk weero nline..

Ice Age 2 was best leuk, met vlagen gewoon heel erg lachen, maar sommige stukjes ook wat minder... MAar ik heb er zeker geen spijt van... Wel grappig trouwens dat we alledrie dus naar Camera waren....

Ik ben gsiteren uit eten geweest, en vandaag had ik Familiedag van het Kadaster(vriendje loopt er stage).. Het was op Papendal, en het was vooral errug nat.... Niet echt veel gedaan dus, eten was wel lekker en goed, maarja, als je tussendoor trek kreeg was je op mars/snickers aangewezen, dus ik kijk de komende week maar niet meer op de weegschaal.. Concertje van Frans Bauer heb ik maar even geskipped, maar met "dank" aan de buschauffeur heb ik mijn portie slechte smartlappen toch gekregen...

Morgen naar mijn broertjes verjaardag en dan zijn de verjaardagen voorlopig weer voorbij...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_38030077
o ja, en ymme, ook (nog) gefeliciteerd!
pi_38038654
nou wij rijden aan fijne lijndagen en tot de donderdag
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 21 mei 2006 @ 12:46:36 #272
13151 crew  Rewimo
pi_38042566
*Riann nazwaait*

Ik ga vanmiddag naar een bijeenkomst van WLS-ers
  zondag 21 mei 2006 @ 13:24:23 #273
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_38043640
ik heb een fiets gekocht, eindelijk! gisteren. nu hoef ik tenminse niet steeds met de bus als t net niet te lopen is...
pi_38044511
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 17:19 schreef Kroeltroel het volgende:

[..]

Maar dan zegt die mevrouw ook dat je echt meer moet eten dan 900 kcal per dag!
Ja, en krijg je een heleboel noten, pitten en zaden en allerlei groentjes, rare soepjes en zeewier te eten. ;-)

Ik vind wat zij maakt altijd juist origineel en vaak lijkt het me erg lekker. Behalve dan als ze mensen 's ochtends die soep laat eten, brrr. Dat lijkt me echt niets.
pi_38045310
Woehoe! Ik heb kaartjes voor Marco Borsato!!!

Ik weet niet of er nog meer liefhebbers zijn, maar ze zijn nog steeds te koop... 20 oktober en 3 november!

Met het lijnen gaat het een beetje matig hier, maar het sporten gaat eindelijk weer beter, geen last meer van mn knie.

Nog gefeliciteerd Ymme! beter laat dan nooit
pi_38048751
quote:
Op zondag 21 mei 2006 14:28 schreef Ieneminie het volgende:
Woehoe! Ik heb kaartjes voor Marco Borsato!!!

Ik weet niet of er nog meer liefhebbers zijn, maar ze zijn nog steeds te koop... 20 oktober en 3 november!

Met het lijnen gaat het een beetje matig hier, maar het sporten gaat eindelijk weer beter, geen last meer van mn knie.

Nog gefeliciteerd Ymme! beter laat dan nooit
WAAR??!?!?! Ik wil ook, maar hoorde gister dat alles al uitverkocht is
  zondag 21 mei 2006 @ 22:17:30 #277
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_38064208
Bij ticketpoint.nl hebben ze nog wat kaartjes geloof ik.

* Jojogirl wil hier nog steeds graag meedoen, maar voorlopig wil m'n ukkie nog niet buiten komen spelen en zit ik hier met m'n buik overtijd te wezen.
pi_38064668
quote:
Op zondag 21 mei 2006 22:17 schreef Jojogirl het volgende:
Heb het na 't posten van 't bericht gevonden via de website van Marco Borsato en heb 2 kaartjes gereserveerd voor 20 oktober
pi_38066081
quote:

* Jojogirl wil hier nog steeds graag meedoen, maar voorlopig wil m'n ukkie nog niet buiten komen spelen en zit ik hier met m'n buik overtijd te wezen.
Ukkie is belangrijker dan afvallen

mijn nicht met vers kindje kwam vanmiddag langs en ze vertelde dat ze van haar dokter tijdens de borstvoeding geen lekkere ongezonde dingen mag eten, omdat het zeg maar in de moedermelk terecht komt. Maar omdat er in moedermelk behoorlijk wat vet zit, valt zij flink af Het moet ergens vandaag komen

ukkie is ook zoooo lief

en iedereen vraagt nu aan mij wanneer ik een kindje ga maken. Mijn jongste nichtje vond zelfs dat ik maar meteen aan kinderen moest beginnen

Maar ik wacht nog even...
pi_38066969
Nou ja, je moet nog 24 worden... tijd zat
Dat van die borstvoeding: je moet je kindje (en jezelf) toch voeden en dat lukt beter met groentjes dan met patat en koekjes. 't Schijnt ook zo te zijn dat baby's zo veel smaken leren kennen. Dus als mama van spruitjes en witlof houdt, dat de kleine het later ook sneller zal lusten. Ook logisch ergens natuurlijk...

Wanneer was je uitgerekend Jojogirl? Ik dacht dat je nog wel een tijdje te gaan had...
pi_38068186
quote:
Ja, vind je het gek. Heb je wel opgemerkt wat een pokkenweer het de afgelopen week was. Nee, die kleine wacht op de zon en gelijk heeft hijzij.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 mei 2006 @ 07:51:14 #282
13151 crew  Rewimo
pi_38073968
Er is weer 4 ons af
pi_38073981
Edit:
Lezen in het ene en posten in het andere venster gaat dus niet goed. Sowwy
  maandag 22 mei 2006 @ 08:10:05 #284
1762 YPPY
Yppiaans
pi_38074102
Dat heb ik nou ook.

Wel begin gewicht neem jij trouwens Jojo? Ik ga nu natuurlijk ook flink omhoog, maar het is niet eerlijk om straks mijn hoogste gewicht als begingewicht te nemen. Of wel, dan begin ik meteen goed.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_38074216
7 onsjes kwijt

Zo zie je maar dat gezond eten en het achterwege laten van slechte tussendoortjes een heleboel kan doen! Dat is namelijk het enige wat tot nu toe veranderd is bewegen zit er nog niet echt in vanwege afstuderen...
Nog 2 weken dan is mn scriptie ingeleverd, heb ik mn avonden vrij en kan ik lekker gaan steppen
wat ik overigens wel consequent doe is een verdieping lager naar de wc gaan, is toch mooi elke keer weer een trap! En aangezien ik veel drink en dus veel naar de wc moet zijn dat toch aardig wat trapjes op een dag!
  maandag 22 mei 2006 @ 08:28:10 #286
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_38074229
Volgens mij wacht ukkie tot ie z'n verjaardag in juni kan vieren

Het gewicht dat ik in het tabelletje heb gezet is mijn gewicht van vorig jaar zomer. Mijn zwangerschapsgewicht erin zetten vond ik ook een valse start, want in m'n hoofd weet ik heus wel dat dat baby was en ik ben dus ook echt niet trots straks op die eerste tien kilo die ik kwijt raak. Vandaar dus m'n gewicht van vorig jaar.
pi_38074257
Een tijdje terug wist iemand in dit topic van een paar van Les Mills groepslessen hoe veel calorieën daarvoor staan, ik geloof Meaghan. Dat ging om Body Jam en Combat. Ik doe zelf al een tijdje 2x per week Body Attack en zou het wel leuk vinden om te weten wat je daarmee verbrandt, maar kan het nergens vinden! Dus als iemand het antwoord heeft, graag. Dankjewel!
pi_38074640
Ik heb geen flauw idee wat ik nu weeg, maar aangezien ik afgelopen week 5! keer geklommen heb, waarvan één keer 5,5 uur, vind ik dat er wel wat af moet zijn
  maandag 22 mei 2006 @ 09:07:32 #289
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_38074658
Weten ze dat in de sportschool zelf niet? Het lijkt me dat ze die vraag wel vaker zullen krijgen....

Ik heb helaas mijn gewicht naar boven moeten updaten... 6 ons! Hmm, teveel lekker eten, borrelnootjes Hoewel wel flink gesport, heeft dat niet moeten baten. Nu er weer tegenaan!
Op naar de 73!!!!
  maandag 22 mei 2006 @ 10:17:30 #290
35189 Troel
scherp en bot
pi_38076201
En weer een nieuwe werkweek. Gelukkig wel maar een halve.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38076271
Erg leuke verjaardag gehad.

Iedereen bedankt voor de felicitaties hier

Erg goed voor de lijn is een verjaardag niet. Maar ach, je bent dan ook maar 1x per jaar jarig
  maandag 22 mei 2006 @ 11:33:32 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38078157
quote:
Op maandag 22 mei 2006 08:31 schreef p-etr-a het volgende:
Een tijdje terug wist iemand in dit topic van een paar van Les Mills groepslessen hoe veel calorieën daarvoor staan, ik geloof Meaghan. Dat ging om Body Jam en Combat. Ik doe zelf al een tijdje 2x per week Body Attack en zou het wel leuk vinden om te weten wat je daarmee verbrandt, maar kan het nergens vinden! Dus als iemand het antwoord heeft, graag. Dankjewel!
Dan moet je bij Maeghan wezen. Ik geloof dat het 900 kcal per uur is, maar zeker weten doe ik dat niet. Vraag Maeghan dus
Niet meer actief op Fok!
  maandag 22 mei 2006 @ 11:34:28 #293
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_38078179
Ymme, heb je een knalfeest gegeven, zelf taartjes gebakken, hapjes gemaakt, bitterballen gebakken etc? *benieuwd is*, want zelf ook een verjaarsfeest gaat organiseren en wil er wel wat bijzonders van maken...

Heb net mijn huishoud-ochtend erop zitten. Alles blinkt weer, er is geen stof te vinden, was zit in de droger Vanmiddag nog 'even' (bergen) strijken, boodschappen doen, wat rommelen in huis en dan lekker sporten!
Isabeau, hoe is het trouwens met je eczeem? Heb je het niet-poetsen volgehouden met je strakke poetsschema van de laatste tijd???
Op naar de 73!!!!
pi_38079416
Nee niet echt een knalfeest.
We hebben het klein en simpel gehouden vanwege mijn schoonvader.
Van de zomer doen we nog wel een keer een tuin feest geven
Ik moet eigenlijk nog wel ff het huishouden doen. De vloer enzo hebben toch gelden met mijn verjaardag. Zijn een beetje viezig. En de wc ff srobben.. Kcal verbranden.
En dan weer met mijn neus in de boeken Nog 2,5 week en dan tentamens)
pi_38080820
quote:
Op maandag 22 mei 2006 08:31 schreef p-etr-a het volgende:
Twee keer per week Attack? Argh. Ik ga echt dood bij attack. Het hangt bij Attack nogal af welke opties je neemt en hoe vol je erin gaat (Maeghan hangt na twintig minuutjes regelmatig halfdood tegen de muur met flesje vruchtensap en nat washandje bijv. dus die komt niet aan het maximum), maar het moet ergens tussen de 900 en de 1300 zijn, ook afhankelijk van je conditie. Als je het al langere tijd doet en met twee vingers in je neus een uur volhoudt is het natuurlijk minder dan wanneer je het uiterste van jezelf moet vragen en het heeft ook te maken met je hartslag. Via het LM forum kun je ergens een topic vinden over de kcal wat dan weer verwijst naar een kleinschalig onderzoek over kcalverbruik bij LM lessen. Maar 't is heel saai, dus je kunt mij net zo goed op m'n woord geloven
  maandag 22 mei 2006 @ 14:22:34 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38083626
Zo, ik heb mijn 2 Unlimited cd even onder het stof vandaan gehaald, dus daar ga ik nu even lekker op steppen. Straks even een steplijstje aanmaken op mijn mp3 speler Ik heb al gemerkt dat the Prodigy ook lekker stept. Na 12 minuten zat ik al op 1000 steps, terwijl ik daar normaal 15 minuten over doe
Niet meer actief op Fok!
pi_38083655
Het gaat hier een beetje vaag met dat lijnen... onlangs met de pil gestopt omdat ik vermoedde daar die hoofdpijnen van te krijgen... iedereen valt af na het stoppen met de pil, maar nee hoor, ik weer niet... ik kom twee kilo aan en mijn buik is opeens wat dikker, dat heb ik dan weer:{ maar die hoofdpijn is niet meer teruggekomen dus kom maar op weer met de chocola

Beetje laat: van harte gefeliciteerd met je verjaardag ymme!

Riann: veel plezier in Italië!

Viking84: Als je een beetje inspirerende muziek bij het sporten hebt dan wordt het gelijk stukken leuker. Ik heb gemerkt dat je op Rammstein ook aardig steppen (en hardlopen)
pi_38084984
Sommige liedjes van Franz Ferdinand steppen ook lekker. En 'foute' eighties muziek ook
pi_38085094
Pointer Sisters!
  maandag 22 mei 2006 @ 15:21:44 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38085785
*drie kwartier later....

hijg, puf... net een half uur achter elkaar op de stepper gestaan . Primeur.
Goede stepmuziek erbij helpt echt Dan weer wat langzamer, dan weer wat sneller Maar ik ben nu wel kletsnat en ik stink enorm, dus ik ga zo dadelijk eerst maar eens even douchen

Wat ik me wel afvraag: is het wel verstandig om zoveel te steppen als je niet eens aan je minimum aantal kcal komt? Ik was gisteren vrolijk bezig en toen zei Mark: ja nu ben je 300 kcal kwijt, dus krijg je in feite maar 600 binnen. Ja daar zit wat in.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 22 mei 2006 @ 15:23:08 #301
35189 Troel
scherp en bot
pi_38085836
quote:
Op maandag 22 mei 2006 15:03 schreef Maeghan het volgende:
Pointer Sisters!
Ik zie dan altijd Hugh Grant meedansen

Fok! Dieetclub deeltje 97

[ Bericht 13% gewijzigd door Troel op 22-05-2006 21:28:52 ]
troel (de ~ (v.), ~en)