abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37946410
Ik bedoel jouw knieën en mijn polsen: 24 X 11,5 = 276
Waarmee ik bedoel dat het op zich niet zo moeilijk moet zijn daaroverheen te komen. Ik ben wel breed, maar ook niet type bouwvakker of zo, dus ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die nog net effies wat breder zijn.
Sanity is (not) statistical
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:16:12 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37946562
Ik was trouwens net even aan het shoppen. Wilde nieuwe schoenen kopen, maar ze hadden mijn maat niet meer

Ik was ook even bij t-shirtjes aan het kijken en wat me opviel, was dat de grotere maten er niet meer waren. Er lag vooral veel S en M, helemaal geen L, wel een paar XL en ook geen XXL. 'Vroeger' bleven altijd de grotere maten liggen, dus het is in de winkels toch wel te merken dat mensen steeds dikker worden
Niet meer actief op Fok!
pi_37946640
Troel, ik heb voor het skeletgewicht het maximum genomen bij je lengte = 14 kg
Nu een vetpercentage van 36%.
En even voor de gein je oude vetpercentage ook berekend: 57,3%
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37946799
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik was trouwens net even aan het shoppen. Wilde nieuwe schoenen kopen, maar ze hadden mijn maat niet meer

Ik was ook even bij t-shirtjes aan het kijken en wat me opviel, was dat de grotere maten er niet meer waren. Er lag vooral veel S en M, helemaal geen L, wel een paar XL en ook geen XXL. 'Vroeger' bleven altijd de grotere maten liggen, dus het is in de winkels toch wel te merken dat mensen steeds dikker worden
"Vroeger"? Zolang als ik zelf m'n kleding koop valt het me al op dat overal in de uitverkoop de 34/36jes blijven hangen en alles tot en met 44 meestal wel weg is.
pi_37946819
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:22 schreef Maeghan het volgende:
"Vroeger"? Zolang als ik zelf m'n kleding koop valt het me al op dat overal in de uitverkoop de 34/36jes blijven hangen en alles tot en met 44 meestal wel weg is.
Die ervaring heb ik ook Ook bij Didi zijn vaak de grotere maten het eerst weg en dat is altijd al zo geweest.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:23:55 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37946837
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:22 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Nou voor mijn gevoel is het iets van de laatste tijd, hoor Of misschien ook wel niet. Je ziet een heleboel S'jes hangen, dus dan denk je dat S'jes het meest in trek zijn
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:25:00 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37946871
Ik snap geen drol van dat hele vetpercentage gedoe, maar ik ben er ook wel benieuwd naar. Zal eerst even in dit topic gaan lezen voor ik hier dingen ga vragen die ik al had kunnen weten Brb, dan mag Isa mijn gedoe ook even uitrekenen
Niet meer actief op Fok!
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 18 mei 2006 @ 12:25:18 #158
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_37946883
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 07:44 schreef Rewimo het volgende:
Het vervelende van alcohol is dat het omgezet wordt in suikers in je lichaam. En wat suikers vervolgens weer met je lichaam doen is bekend. Ze maken het ruimer
ja ik drink elke dag wel bier en in het weekend helemaal veel
Zal eens proberen te minderen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:26:09 #159
35189 Troel
scherp en bot
pi_37946916
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Troel, ik heb voor het skeletgewicht het maximum genomen bij je lengte = 14 kg
Nu een vetpercentage van 36%.
En even voor de gein je oude vetpercentage ook berekend: 57,3%
Die 57 % zal inderdaad wel kloppen, dat kwam er een aantal jaar geleden ook uit bij de revalidatiefysiotherapeut.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37946991
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou voor mijn gevoel is het iets van de laatste tijd, hoor Of misschien ook wel niet. Je ziet een heleboel S'jes hangen, dus dan denk je dat S'jes het meest in trek zijn
Juist niet. Als er veel Sjes hangen denk je dat niemand die wil kopen blijkbaar.
Da's hetzelfde met schoenen. Mijn maat staat er nooit meer bij in de uitverkoop hoor. Tenzij ik op zoek ben naar opoepantoffels of zo. Maar nu schijnt het ook dat ze van schoenmaat 41 altijd de helft binnenkrijgen als van de andere maten. Ik weet niet waarom, maar 't is zo. Misschien werkt het met kleding ook wel zo.
pi_37947024
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:25 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

ja ik drink elke dag wel bier en in het weekend helemaal veel
Zal eens proberen te minderen
Iedere dag? Lekker gezond voor je nieren, ook fijn als je graag een hersenbeschadiging wilt en zo. Vooral zo doorgaan dus...
pi_37947041
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap geen drol van dat hele vetpercentage gedoe, maar ik ben er ook wel benieuwd naar. Zal eerst even in dit topic gaan lezen voor ik hier dingen ga vragen die ik al had kunnen weten Brb, dan mag Isa mijn gedoe ook even uitrekenen
Ja, maar ik vind de percentages tot nu toe best laag uitvallen hoor...het is ook maar een formule en geen echte methode. Als ik in dat boek zie wat er allemaal wel niet geprobeerd wordt om tot een juist percentage te komen. Isotoop-verdunningsbepalingen, balansonderzoek, densitometrie in een bak water met spirometrie en gasanalyse, kalium 40 radiologische methode, rontgenografische methoden, gammastralenabsorptiemethode, antropometrische methoden (met 7 punts huidplooidikte), creatinine uitscheiding, MRI, geluidsgolven etc etc. En er is ook een stukje over conducometrie (met zwakstroom dus), maar er staat ook bij dat de methode inaccuraat is en zeer afhankelijk van de plaatsing van de elektroden (4 stuks die symmetrisch aan handen en voeten moeten worden geplaatst) en het huidcontact.
pi_37947062
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:26 schreef Troel het volgende:

Die 57 % zal inderdaad wel kloppen, dat kwam er een aantal jaar geleden ook uit bij de revalidatiefysiotherapeut.
Volgens de Herbalife dame was mijn lichaamsvetpercentage 62%
pi_37947082
Ach ja. Zo heel boeiend is het ook weer niet om dat te ondergaan =)
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:35:34 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37947215
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, maar ik vind de percentages tot nu toe best laag uitvallen hoor...het is ook maar een formule en geen echte methode. Als ik in dat boek zie wat er allemaal wel niet geprobeerd wordt om tot een juist percentage te komen. Isotoop-verdunningsbepalingen, balansonderzoek, densitometrie in een bak water met spirometrie en gasanalyse, kalium 40 radiologische methode, rontgenografische methoden, gammastralenabsorptiemethode, antropometrische methoden (met 7 punts huidplooidikte), creatinine uitscheiding, MRI, geluidsgolven etc etc. En er is ook een stukje over conducometrie (met zwakstroom dus), maar er staat ook bij dat de methode inaccuraat is en zeer afhankelijk van de plaatsing van de elektroden (4 stuks die symmetrisch aan handen en voeten moeten worden geplaatst) en het huidcontact.
het is net alsof je Chinees spreekt
Maar ik zal vanavond even prutsen
Niet meer actief op Fok!
pi_37947267
Nou ja, ik bedoel dus te zgegen dat er heel veel ingewikkelde methoden zijn
En dan kunnen wij het even met een meetlintje en een paar tabelletjes accuraat bepalen Dus ik twijfel ook aan de juistheid van deze uitkomsten. Alhoewel er wel bij staat dat er een afwijking van 4% kan zijn (naar boven en naar beneden).
pi_37947452
Vanmorgen heerlijk ontbeten met een boterham sla en tonijn
Gisteren lekker geklommen en vanavond weer.
Verder niet zoveel te melden eigenlijk
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:44:51 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37947515
Pff, ik heb geen dikke knieën, noch dikke polsen. Ik kan met mijn wijsvinger mijn duim aanraken als ik ze om de pols heen klem. Is er geen methode waarbij je je buikomtrek moet meten? Denk dat dat een veel betere indicator is
Niet meer actief op Fok!
pi_37947520
Hoe gaat het klimmen?
pi_37947576
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:44 schreef Viking84 het volgende:
Pff, ik heb geen dikke knieën, noch dikke polsen. Ik kan met mijn wijsvinger mijn duim aanraken als ik ze om de pols heen klem. Is er geen methode waarbij je je buikomtrek moet meten? Denk dat dat een veel betere indicator is
Nee, deze methode gaat uit van het vrij vaststaande gegeven dat je botten 1/5e van je vetvrije massa innemen

Je buikvet is weer een goede methode om te bepalen of je een verhoogd risico hebt op hart en vaatziekten. Aangezien bijna al mijn vet in mijn billen en benen zit zou dat bij mij nogal een vertekend beeld geven van mijn vetpercentage (ik heb vrijwel een gezonde taillemaat, 80 cm)
pi_37947738
Met kleding werkt het inderdaad zo dat ze van de 'gangbare' maten het meeste binnenkrijgen. Als je daar buiten valt (zeg maar boven maat 42) dan kan je het beste gaan shoppen als de nieuwe collecties net binnen zijn. Met schoenen is dat ook zo. Ik ben gezegend met maar 42/43 en kan bijna nooit iets leuks vinden laat staan iets in de uitverkoop.
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:53:18 #172
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37947810
Ik snap niet goed wat ik nu moet meten van de knieën
Niet meer actief op Fok!
pi_37947849
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:44 schreef Isabeau het volgende:
Hoe gaat het klimmen?
Heb je wel eens een skippybal een berg op zien rollen?
Maar ik vind het wel heel leuk
Ben niet slechter dan de andere beginners Dat is al vrij uniek voor mij met sporten.
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:57:04 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37947927
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, deze methode gaat uit van het vrij vaststaande gegeven dat je botten 1/5e van je vetvrije massa innemen

Je buikvet is weer een goede methode om te bepalen of je een verhoogd risico hebt op hart en vaatziekten. Aangezien bijna al mijn vet in mijn billen en benen zit zou dat bij mij nogal een vertekend beeld geven van mijn vetpercentage (ik heb vrijwel een gezonde taillemaat, 80 cm)
* viking84 jaloers is

maar ik kan mijn buik verbergen onder een trui, zodat ik alsnog superslank lijk
Niet meer actief op Fok!
pi_37947955
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap niet goed wat ik nu moet meten van de knieën
Als je gaat zitten dan kan je aan het uiteinde van je bovenbeenbot (dat heet je femur) ter hoogte van je knie aan de zijkant (maar niet helemaal aan de zijkant, iets meer naar boven, maar niet helemaal bovenop....eh, tussen bovenkant en zijkant dus...ben ik nog te volgen??) twee bobbels voelen. Even goed drukken en een beetje centraal het meetlint leggen van het ene bot naar het andere. Van uitsteeksel naar uitsteeksel dus.
pi_37947981
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:57 schreef Viking84 het volgende:
* viking84 jaloers is

maar ik kan mijn buik verbergen onder een trui, zodat ik alsnog superslank lijk
Mijn nichtje heeft een énorme buik, maar kan desnoods wel een legging aan...ze heeft best slanke benen namelijk. Ik heb gewoon olifantenpoten en een normale taille.
pi_37948008
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:54 schreef freecell het volgende:
Heb je wel eens een skippybal een berg op zien rollen?
Maar ik vind het wel heel leuk
Ben niet slechter dan de andere beginners Dat is al vrij uniek voor mij met sporten.
Leuk, freecell!! Ik vond klimmen ook altijd erg leuk om te doen Zolang ik maar niet 1 kleur wilde volgen Zaterdag kan ik trouwens niet, ik moet vrijdag en zaterdagnacht werken.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 18 mei 2006 @ 13:00:50 #178
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_37948044
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:29 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Iedere dag? Lekker gezond voor je nieren, ook fijn als je graag een hersenbeschadiging wilt en zo. Vooral zo doorgaan dus...
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Licht Ontvlambaar donderdag 18 mei 2006 @ 13:11:57 #179
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_37948441
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:57 schreef Isabeau het volgende:
Gewicht alleen zegt bar weinig over je gezondheidstoestand Mensen met een BMI tussen de 25 en 30 hebben zelfs een hogere levensverwachting dan mensen met een gezond gewicht.
* Sjeen checkt en ziet BMI van 27,2... streefgewicht van 72 kilo doorstreept
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:01:09 #180
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_37950318
hmmm dan zit ik ook prima met mijn BMI van 26, 2
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:39:20 #181
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_37953514
ik hoop zo dat ik dit weekend voor t eerst op bmi onder de 35 kom! dan ben ik gewoon obees en neit meer ernstig obees!

maar ik vrees eerlijk gezegd dat t niet zo gaat zijn aangezien ik heel slecht heb gegeten deze week...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_37957774
Dan moet ik snel weer bijkomen
Ik ga straks maar eens deftig meten thuis, want met de schattingen die ik hier doe kom ik aan een absurd laag getal uit. (En ik vind de botjes aan m'n knieën niet zo goed) Collega's zijn niet van het type waarbij je niet werk gerelateerde dingen kan uithalen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 18 mei 2006 @ 18:03:41 #183
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37958155
Ik heb een jack

En een broek.
En een broek.
En een broek.
En een broek.
En een polo.
En een polo.
En een polo.
En een polo.

Mocht er iemand nog een jack nodig hebben: C&A verkoopt ze allemaal met 25% korting vanwege het mooie weer

Jieha, ik was net geen 65 euro kwijt voor dit hele pakket
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 18 mei 2006 @ 23:02:22 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37970953
@ Rewimo: heb je alles bij c&a vandaan? Dan moet ik ook maar even kijken

Pff, ik heb zojuist twee keer een kwartier op de stepper gestaan. Heb nog nooit een kwartier achter elkaar gestept, laat staan twee keer achter elkaar met een pauze van 10 min. In het begin had ik wel last van mijn voeten, maar door af en toe even de voeten te verzetten, voel ik er niks meer van. Ik zweet me rot, voel m'n hartslag, maar mijn conditie gaat er niet op vooruit, maar weet ook niet of dat wel kan met steppen Eerst maar wat ruimte in de broek creëren

En nu ga ik douchen, want alles is nat
Niet meer actief op Fok!
pi_37972127
Zoooooo, wat ben ik moe.
Maaaaar.. ik heb vanavond wél een 5a geklommen (voor de mensen die het wat zegt )
Niet heel moeilijk, maar het is een begin.
Zelfs typen doet nu pijn
Zaterdag weer (vierde keer deze week)
  donderdag 18 mei 2006 @ 23:24:22 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37972287
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 23:21 schreef freecell het volgende:
Zoooooo, wat ben ik moe.
Maaaaar.. ik heb vanavond wél een 5a geklommen (voor de mensen die het wat zegt )
Niet heel moeilijk, maar het is een begin.
Zelfs typen doet nu pijn
Zaterdag weer (vierde keer deze week)
nee, wat is een 5a dan? Is klimmen trouwens ook goed voor conditie, uithoudingsvermogen, afvallen, of is het gewoon LEUK?

Ik heb jaren geleden eens geklommen in de Ardennen. Doodeng! Maar ook enorm leuk
Niet meer actief op Fok!
pi_37972741
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 23:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

nee, wat is een 5a dan? Is klimmen trouwens ook goed voor conditie, uithoudingsvermogen, afvallen, of is het gewoon LEUK?

Ik heb jaren geleden eens geklommen in de Ardennen. Doodeng! Maar ook enorm leuk
Tot en met 4 kan je nog klimmen op gewoon kracht+doordouwen. Bij 5 komt er uithoudingsvermogen en vooral techniek bij kijken. lastig dus
Het is in ieder geval goed voor je uithoudingsvermogen en de kracht in je armen en benen, maar volgens mij doet het niet zo heel veel voor de lijn, al kom ik nog wel eens met een rode kop en stoomblazend beneden
pi_37973000
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 23:02 schreef Viking84 het volgende:

Pff, ik heb zojuist twee keer een kwartier op de stepper gestaan. Heb nog nooit een kwartier achter elkaar gestept, laat staan twee keer achter elkaar met een pauze van 10 min. In het begin had ik wel last van mijn voeten, maar door af en toe even de voeten te verzetten, voel ik er niks meer van. Ik zweet me rot, voel m'n hartslag, maar mijn conditie gaat er niet op vooruit, maar weet ook niet of dat wel kan met steppen Eerst maar wat ruimte in de broek creëren

En nu ga ik douchen, want alles is nat
Ik denk dat je om conditie op te bouwen wel wat langer zult moeten steppen dan tien minuutjes of zo. Ik heb ook last van m'n voeten op dat ding hoor, en ik glij weg. Ik moet zeggen dat mijn conditie me helemaal niet tegenvalt, want ik doe zo'n 2200 steps/300 kcal in een half uur (en gebruik dan nog deels gewichtjes voor m'n armen). Ik doe dan een langzaam nummer en dan iets snels (I'm so excited van The Pointer Sisters werkt goed haha). Ik zweet dan wel, vooral onder m'n haar (niet verwonderlijk met mijn haar ook), maar moe ben ik niet en m'n hartslag voel ik ook echt niet. Ik dacht echt dat m'n conditie slechter was dan dat.
  donderdag 18 mei 2006 @ 23:50:20 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37973294
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 23:41 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik denk dat je om conditie op te bouwen wel wat langer zult moeten steppen dan tien minuutjes of zo. Ik heb ook last van m'n voeten op dat ding hoor, en ik glij weg. Ik moet zeggen dat mijn conditie me helemaal niet tegenvalt, want ik doe zo'n 2200 steps/300 kcal in een half uur (en gebruik dan nog deels gewichtjes voor m'n armen). Ik doe dan een langzaam nummer en dan iets snels (I'm so excited van The Pointer Sisters werkt goed haha). Ik zweet dan wel, vooral onder m'n haar (niet verwonderlijk met mijn haar ook), maar moe ben ik niet en m'n hartslag voel ik ook echt niet. Ik dacht echt dat m'n conditie slechter was dan dat.
Oh grappig, dat is ook mijn steptempo had er vandaag 147 kcal per kwartier op 1050 steps (beide keren). Maar ik werd tussendoor wel steeds afgeleid, zat de kat te etteren, of ik moest m'n voeten even verzetten, of ik verloor mijn evenwicht, dat soort dingen.
Een goede conditie is voor mij: geen kortademigheid. Maar ik moet zeggen dat dit ook een momentopname is, want vandaag was ik echt ontzettend suf. Totaal niet vooruit te branden op de fiets en ik liep met een slakkegangetje m'n zes trappen op, terwijl ik normaal gesproken vrij hard fiets en ook heel snel de trappen opren zonder buiten adem te zijn. Dus ja, had een off day denk ik (maar die heb ik wel gecompenseerd met steppen ) en ik had NOVA opstaan, dus dan vergeet je de tijd snel Het is in ieder geval wel een kleine overwinning dat ik heus wel een kwartier achter elkaar kan steppen (eerder was het 2 keer 10 minuten), als ik m'n voeten af en toe maar even verplaats.
Dus ik zal morgenochtend ook eens proberen om een half uur te steppen (maar dan is er niets op tv ) en morgenavond weer. Step jij echt een half uur achter elkaar door? Mark stopt altijd na 5 minuten al omdat ie 'zere benen' heeft

Ik zweet inderdaad ook het meest onder m'n haar

-edit- zou ik bij een slechte conditie moe moeten zijn cq m'n hartslag enorm moeten voelen? Want ik zweet dus wel en dan denk ik altijd dat ik niet goed m'n best doe als m'n hart niet in m'n hoofd bonkt Maar volgens mij is dat ook helemaal niet goed.
Niet meer actief op Fok!
pi_37974390
Oh, ik heb geen zin om me echt uit de naad te werken, ik doe gewoon rustig aan meestal. Wel dat ik echt wat gedaan heb, maar niet dat ik echt moe ben.

Ja, ik ken dat, zo'n dag dat je lichaam niet wil. Had ik dus gisteren met BodyStep. Vorige week hield ik de les zo vol, deze week voelde ik me halverwege als slap en moe en m'n benen leken zo zwaar en zo.

Ik step wel echt een half uur ja. Niet met de tv aan, maar met muziek op. Dat vind ik beter afleiden en makkelijker om het tempo vast te houden. M'n evenwicht verlies ik niet, maar ik moet wel vaak m'n voeten verplaatsen en soms even een nummer van de cd doorspoelen of de cd wisselen. M'n tenen gaan zo tintelen na een paar minuten al. Mijn benen doen echt niet zeer, alleen m'n knieen doen wel zeer de eerste paar minuten. Daarna niet meer. Misschien dat ik dan warm gedraaid ben of zo, ik weet het niet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 mei 2006 @ 07:12:31 #191
13151 crew  Rewimo
pi_37977855
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 23:02 schreef Viking84 het volgende:
Nee, de broeken en de polo's komen van de Albert Cuyp. Het jack is wel van C&A.

Ik step nog niet hard Ik zit nu op een schema van 8x2 minuten met steeds 1 minuut rust. Dit in overleg met de peut. En daarna 2x5 minuten roeien. Maar dat heeft te maken met de blessures die ik heb. Ik merk duidelijk het verschil tussen de stepper (belast) en de roeier (onbelast trainen).

Ik voel wel mijn hartslag omhoog gaan en zweten doe ik ook (maar niet zo erg als voorheen toen zweette ik al als ik maar naar zo'n apparaat keek). Ik hou zo'n half uurtje inmiddels goed vol, had ik echt niet gedacht
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37978837
Wat een enthousiaste steppers allemaal Zo'n ding is natuurlijk veel handiger dan een fiets in je kamer. En je gaat er dus ook echt goed van zweten?

Ik ga straks naar mijn ouders, ik wilde op de fiets, maar dat zit er even niet in als ik naar buiten kijk. Bah, wat een wind en regen. Er komt een au pair langs om te kijken of ze bij mijn ouders in huis wil komen Ze klonk in haar beschrijving zo verschrikkelijk ideaal, maar ze heeft een vriend in Eindhoven en wilde daar graag in de buurt zitten... Tsja, Drenthe is niet bepaald in de buurt en ze heeft ook een aanbieding van een gezin in Rotterdam en dat is al meer in de buurt. Ik hoop dat dat vervelende mensen zijn Mijn ouders zijn in ieder geval verschrikkelijk leuk Spannend dus!
pi_37978892
Isabeau, hier is het gelukkig nog droog, ik moet straks een presentatie geven voor een stichting, en ik vind het best eng eerlijk gezegd....

maar die au pair, is die er dan om de zorg voor je moedere over te nemen? En jij moet haar ook even keuren? Spannend idd...

Ik ben gisteren na veel tranen tot de conclusie gekomen dat ik het mezelf niet toesta om af te vallen, en dat zolang ik geen vrede met mezelf krijg ik gewoon ook niet verder af zal vallen waarschijnlijk..

Mijn vet is mijn laagje om aan iedereen te laten zien dat ik niets ben, en hoewel ik naar buiten wel beter overkom, zit het diep in mij nog steeds niet echt helemaal goed... En ik weet niet goed wat ik er het beste tegen kan gaan doen....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_37979113
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 09:10 schreef teigan het volgende:
Isabeau, hier is het gelukkig nog droog, ik moet straks een presentatie geven voor een stichting, en ik vind het best eng eerlijk gezegd....

maar die au pair, is die er dan om de zorg voor je moedere over te nemen? En jij moet haar ook even keuren? Spannend idd...

Ik ben gisteren na veel tranen tot de conclusie gekomen dat ik het mezelf niet toesta om af te vallen, en dat zolang ik geen vrede met mezelf krijg ik gewoon ook niet verder af zal vallen waarschijnlijk..

Mijn vet is mijn laagje om aan iedereen te laten zien dat ik niets ben, en hoewel ik naar buiten wel beter overkom, zit het diep in mij nog steeds niet echt helemaal goed... En ik weet niet goed wat ik er het beste tegen kan gaan doen....
Ja, die au pair is er voor mijn moeder en dan gaat mijn vader weer fulltime werken. Als ze eerder hadden geweten dat dit bestond dan hadden ze het al veel eerder gedaan. Ze hebben zelfs informatie over au pairs bij de belangenvereniging voor patiënten gevraagd, maar die wisten ook niet hoe of wat... Mijn moeder heeft een persoonsgebonden budget en dat is ongeveer 4000 euro per 3 maanden en een au pair met verpleegervaring kost 600 euro per maand en daar werkt ze 30 uur per week voor! Dat kan je in Nederland nergens zo vinden. Alleen komen de au pairs uit Polen en Tsjechië en is hun Duits vaak al een beetje gebrekkig. Maar de jongedame die vanmiddag komt spreekt door haar Nederlandse vriend gewoon Nederlands! Dit is de stichting waarmee ze nu in zee zijn gegaan: http://www.worldwideaupair-nanny.com/ Ik hoef haar niet te keuren hoor Ik heb haar dossier gelezen en ben nu al verschrikkelijk enthousiast Ze is 23, verpleegkundige, heeft een gehandicapt zusje, ze heeft ervaring, ze rookt niet, ze houdt van dieren en tuinieren, ze houdt van lezen, zwemmen en wandelen (zie, Rotterdam is niets voor haar, een rustig dorpje in Drenthe is veeeeel leuker ). Het lijkt me gewoon een ideale dame Nu hopen dat ze mijn ouders ook leuk genoeg vindt om zo'n 4-5 uur te reizen per weekend.

En dat allerlaatste dat je schreef klinkt me angstaanjagend bekend in de oren. Maar daar wil ik even niet aan Mijn naam is haas, ik ben een struisvogel. *plop* En de chocoladepinda's als ontbijt waren niet eens lekker.
pi_37979135
Trouwens, na alles wat ik over die au pairs heb gelezen denk ik dat ik misschien later ook een au pair neem voor mijn kind(eren). Kunnen we allebei werken en ons niet blauw betalen aan een duur kinderdagverblijf.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 mei 2006 @ 09:51:45 #196
13151 crew  Rewimo
pi_37979815
Bij Christan op school zijn au-pairs heel gewoon

Ik wist trouwens niet dat je ook au-pairs voor volwassenen had, maar het lijkt me op zich ideaal als je iemand kunt vinden met wie het goed klikt
pi_37979859
En, is dat wat? Ik kende alleen een tante van mijn ex, maar die had echt een Britse nanny (jaja, van zo'n nanny-school) en dan is een kinderdagverblijf stukken goedkoper

En de au pairs voor volwassenen zijn alleen voor bejaarden en gehandicapten En ze hebben er meestal ook voor geleerd. Als je op de site kijkt zie je verpleegkundigen en fysiotherapeuten etc. Hier kunnen ze gewoon domweg meer verdienen
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 mei 2006 @ 09:54:28 #198
13151 crew  Rewimo
pi_37979900
Ik heb geen idee joh. Hij zit in Bloemendaal op school en daar zie je (okee lichtelijk overdreven) zo ongeveer meer au-pairs om de kinderen op te halen dan ouders
  vrijdag 19 mei 2006 @ 10:53:25 #199
35189 Troel
scherp en bot
pi_37981851
Een klasgenootje van mij op de basisschool had een au-pair. Meestal zijn dat gewoon student-achtige meisjes die een jaar in het buitenland willen zitten tegen kost en inwoning en daarvoor oppassen.
Als je niet weet over aupairs voor volwassenen dan heb je Au Pair van Hermans nooit gelezen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37982004
Nee klopt Troel, heb ik ook nooit gelezen Dacht aan de titel van het boek te zien dat het over kinder au pairs ging
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')