Lekker hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:44 schreef Isabeau het volgende:
Hoe voelt dat nou, Rewimo, je privé sportclub
Iddquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:13 schreef Maeghan het volgende:
Klinkt goed Viking, mooi dat het nu wat soepeler lijkt te gaan en fijn dat er wat af is natuurlijk.
Is het heel voor de hand liggend en bijdehand als ik zeg adt minder bier drinken waarschijnlijk wel zal helpen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:30 schreef paultjuhhh het volgende:
hoi voor het eerst hier![]()
ik ben niet te dik maar krijg wel een buikje
Drink denk ik teveel bier
Iemand tips ?
Noooooooooooooooooooo dat kan ik niet aanquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:41 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Is het heel voor de hand liggend en bijdehand als ik zeg adt minder bier drinken waarschijnlijk wel zal helpen?![]()
in het Groningse universiteitskrantje staat wekelijks een verslag van een jongen die ook van zijn overgewicht af wil. Hij is begonnen met zijn wijngebruik drastisch te verminderen. Gevolg: binnen één week was 'ie al 2 kg afgevallen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:30 schreef paultjuhhh het volgende:
hoi voor het eerst hier![]()
ik ben niet te dik maar krijg wel een buikje
Drink denk ik teveel bier
Iemand tips ?
Ja, dat vind ik ook zo leuk om te lezen, het klopt ook echt. Ik ken een groep vrienden, die altijd echt heeeeel veeeel bier dronken. Na de studie is dat natuurlijk toch drastisch minder geworden, en ze zijn allemaal heel erg afgevallen... Helaas drink ik niet zoveel bier, dus dat werkt bij mij helaas nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 07:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
in het Groningse universiteitskrantje staat wekelijks een verslag van een jongen die ook van zijn overgewicht af wil. Hij is begonnen met zijn wijngebruik drastisch te verminderen. Gevolg: binnen één week was 'ie al 2 kg afgevallen.
Dus trek je conclusies
En als je wilt afvallen, hoef je daar niets voor op te geven.
Hier gaat de slogan 'Geniet maar drink met mate' op![]()
Ja, ikquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:38 schreef Koningin het volgende:
Zijn er hier mensen (buiten Riann) die ervaring hebben met Herbalife?
Ehm, zie mijn statistieken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:47 schreef Isabeau het volgende:
En, heeft het je eetgewoontes zo veranderd dat je altijd slank bent gebleven, Urnie?
Das meestal.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:53 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ehm, zie mijn statistieken.![]()
Nee dus. Ik ben toen een tijd op mijn streefgewicht gebleven, maar idd als je weer terugvalt in slechte eetgewoontes, gaat het fout. En om Herbalife te blijven gebruiken om op gewicht te blijven, vond ik gewoon te duur.![]()
In wezen doet het natuurlijk niets wat je zelf niet ook kan, maar het is wel heel eenvoudig om te gebruiken. Ook hier gaat het gewoon om vermindering van kcal, iets wat je met een dieet (lees: gezonde voeding) ook zelf kan. Alleen is dit lekker hersenloos, want je hoeft e rniet over na te denken. Geen gepuzzel met wat je wel en niet mag, gewoon die shake opdrinken en klaar. Artsen schrijven ook wel eens dingen als Modifast voor (bij extreem overgewicht of als iemand snel geopereerd moet worden en eerst moet afvallen), maar ik moet eerlijk zeggen dat ik Herbalife een stuk patiënt vriendelijker vindquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:53 schreef Urnie het volgende:
Ehm, zie mijn statistieken.![]()
Nee dus. Ik ben toen een tijd op mijn streefgewicht gebleven, maar idd als je weer terugvalt in slechte eetgewoontes, gaat het fout. En om Herbalife te blijven gebruiken om op gewicht te blijven, vond ik gewoon te duur.![]()
De prijzen weet ik niet precies. Die zijn in de afgelopen jaren ws ook omhoog gegaan. Ik heb wel een site gevonden, maar ik weet niet of deze prijzen voor de distributeurs zijn of voor de klanten. Maar hier staat wel wat er allemaal in zo'n starterspakket zit. En om zeker te weten kun je beter even naar Herbalife bellen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:56 schreef Koningin het volgende:
[..]
Das meestal.
Maar ik wil gewoon even 7-10 kilo kwijt (rokerskilo's) en mijn zomerbroeken weer aan.
Zelf krijg ik het niet meer voor elkaar en moet dus een stok achter de deur hebben.
Verder ben ik geen typ die 1 keer per week naar de WW gaat ofzo......
Wat kost bijv. het starterspakket en wat zit daar in?
Nee, ik heb het geproefd bij een les over dieetprodukten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:07 schreef Koningin het volgende:
Ik kan het dus blijkbaar niet meer zo. Als ik tussen de 2 - 3 kilo ben afgevallen, dan staat het stop en binnen 2 weken zitten ze er weer aan. Verder kom ik nietErg vreemd.
Isabeau, heb jij ook al eens Herbalife geprobeerd?
Danke, ik ga de link eens bekijken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:09 schreef Urnie het volgende:
[..]
De prijzen weet ik niet precies. Die zijn in de afgelopen jaren ws ook omhoog gegaan. Ik heb wel een site gevonden, maar ik weet niet of deze prijzen voor de distributeurs zijn of voor de klanten. Maar hier staat wel wat er allemaal in zo'n starterspakket zit. En om zeker te weten kun je beter even naar Herbalife bellen.
Herbalife
Het is zo ontmoedigend als ik telkens weer dat erbij krijg, wat eraf was.quote:Nee, ik heb het geproefd bij een les over dieetprodukten.
Van Modifast moest ik kokhalzen, Herbalife was lekker en Slimfast was mier en mierzoet.
Ik denk trouwens niet dat je vet kwijtraakt als je 2-3 kg bent afgevallen, dat is denk ik vocht + glycogeen geweest. Dat zit er inderdaad binnen 2 weken weer aan als je normaal gaat eten.
Dat heb ik nu ook gedaan. Mijn collega keek me alleen wat raar aan en al helemaal toen ik om een lineaal vroegquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:00 schreef Maeghan het volgende:
Wel van bot tot bot en in een rechte lijn idd. Ik moest zeker bij m'n knieen flink door m'n speklaagje prikken om het bot te vinden en ik had ruzie met het meetlint.
Ik heb de afstand maar op een blaadje aangestreept en toen gemeten, dat ging beter.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:06 schreef Maeghan het volgende:
Het kan wel op zich, Isa. Jouw knieën zijn breder dan mijne, maar mijn polser zijn breder dan jouwe. Als je dat combineert zit je ook al boven de 270 denk ik.
Whehehe, ja, die vetkwabbels heb ik aan de kant geduwd, maar bij mijn knieeen ging dat niet zo heel erg denderendquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:05 schreef Isabeau het volgende:
Heb je de botten (midden tot midden) wel gemeten, Troel?Mijn lijstje 'breed gebouwd' gaat maar tot 270
En bij jou bereken ik 292.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |