quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:28 schreef Knuzzel het volgende:
[..]
Let wel op dat je dan de pure onbehandelde variant neemt en niet de gezouten
* viking84 jaloers isquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:01 schreef Riann het volgende:
ik ga vanacht toch mee naar italie tot en met de donderdag en dan kom ik terug met het vliegtuigeen vriend van ons gaat ook mee tot en met de donderdag
![]()
![]()
Ze geven daar wel aan dat het bewolkt kan zijn en dat er ook regen kan komen maar daar italie is het vaak alleen een buitje en dan is het over maar de temperatuur is daar wel goed. Maar ik ga daar wel pasta's en pizza's uitproberen in die dagenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* viking84 jaloers is
Het schijnt daar lekker warm te zijn. Tussen de 25 en 30 graden. Itt ons druilerige weer
.
iddquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:05 schreef Riann het volgende:
[..]
Ze geven daar wel aan dat het bewolkt kan zijn en dat er ook regen kan komen maar daar italie is het vaak alleen een buitje en dan is het over maar de temperatuur is daar wel goed. Maar ik ga daar wel pasta's en pizza's uitproberen in die dagenben benieuwd of ik aan kom verder let ik overdag natuurlijk wel op. En je hebt daar vaak meer beweging dus ben benieuwd
Ik drink ook cola lightquote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dan moet je maar cola light drinken ipv kauwgom etenzit maar 0,7 kcal in per blikje
Als je er vanuit gaat dat je 2000 kcal mag hebben (als je tenminste geen overgewicht hebt), dan kan die 1,5 er echt wel bij, hoor
Of je moet al 1333 kauwgompjes eten
quote:
Was de afgelopen dagen ook al...toen deed hij het weer even en nu dus weer nietquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:27 schreef Urnie het volgende:
Heeft iemand van jullie ook problemen met de site van Eet en Beweegwijzer? Waar ik de voeding wil invoeren, krijg ik "Pagina kan niet worden weergegeven".![]()
Maar dan zegt die mevrouw ook dat je [i]echt[/b] meer moet eten dan 900 kcal per dag!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:18 schreef Viking84 het volgende:
Als de mevrouw van "Je bent wat je eet" een blik in mijn koelkast komt werpen, heeft ze gelukkig niets om over te klagen
Ah, bedankt. Dan weet ik iig dat het niet aan mij ligt.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:07 schreef Ils het volgende:
[..]
Was de afgelopen dagen ook al...toen deed hij het weer even en nu dus weer niet![]()
Als die mevrouw hier komt kijken moet ze er eerder voor oppassen dat ik de koelkast niet dichtgooi met haar hoofd ertussen. Watquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:18 schreef Viking84 het volgende:
Als de mevrouw van "Je bent wat je eet" een blik in mijn koelkast komt werpen, heeft ze gelukkig niets om over te klagen
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:19 schreef Kroeltroel het volgende:
[..]
Maar dan zegt die mevrouw ook dat je [i]echt[/b] meer moet eten dan 900 kcal per dag!![]()
Ja, en krijg je een heleboel noten, pitten en zaden en allerlei groentjes, rare soepjes en zeewier te eten. ;-)quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:19 schreef Kroeltroel het volgende:
[..]
Maar dan zegt die mevrouw ook dat je echt meer moet eten dan 900 kcal per dag!![]()
WAAR??!?!?! Ik wil ook, maar hoorde gister dat alles al uitverkocht isquote:Op zondag 21 mei 2006 14:28 schreef Ieneminie het volgende:
Woehoe! Ik heb kaartjes voor Marco Borsato!!!![]()
Ik weet niet of er nog meer liefhebbers zijn, maar ze zijn nog steeds te koop... 20 oktober en 3 november!
Met het lijnen gaat het een beetje matig hier, maar het sporten gaat eindelijk weer beter, geen last meer van mn knie.
Nog gefeliciteerd Ymme! beter laat dan nooit![]()
Heb het na 't posten van 't bericht gevonden via de website van Marco Borsato en heb 2 kaartjes gereserveerd voor 20 oktoberquote:Op zondag 21 mei 2006 22:17 schreef Jojogirl het volgende:
Bij ticketpoint.nl hebben ze nog wat kaartjes geloof ik.
Ukkie is belangrijker dan afvallenquote:Op zondag 21 mei 2006 22:17 schreef Jojogirl het volgende:
Bij ticketpoint.nl hebben ze nog wat kaartjes geloof ik.
* Jojogirl wil hier nog steeds graag meedoen, maar voorlopig wil m'n ukkie nog niet buiten komen spelen en zit ik hier met m'n buik overtijd te wezen.
Ja, vind je het gek. Heb je wel opgemerkt wat een pokkenweer het de afgelopen week was. Nee, die kleine wacht op de zon en gelijk heeft hijzij.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:17 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl wil hier nog steeds graag meedoen, maar voorlopig wil m'n ukkie nog niet buiten komen spelen en zit ik hier met m'n buik overtijd te wezen.
Dan moet je bij Maeghan wezen. Ik geloof dat het 900 kcal per uur is, maar zeker weten doe ik dat niet. Vraag Maeghan dusquote:Op maandag 22 mei 2006 08:31 schreef p-etr-a het volgende:
Een tijdje terug wist iemand in dit topic van een paar van Les Mills groepslessen hoe veel calorieën daarvoor staan, ik geloof Meaghan. Dat ging om Body Jam en Combat. Ik doe zelf al een tijdje 2x per week Body Attack en zou het wel leuk vinden om te weten wat je daarmee verbrandt, maar kan het nergens vinden! Dus als iemand het antwoord heeft, graag.Dankjewel!
Twee keer per week Attack? Argh. Ik ga echt dood bij attack. Het hangt bij Attack nogal af welke opties je neemt en hoe vol je erin gaat (Maeghan hangt na twintig minuutjes regelmatig halfdood tegen de muur met flesje vruchtensap en nat washandje bijv. dus die komt niet aan het maximum), maar het moet ergens tussen de 900 en de 1300 zijn, ook afhankelijk van je conditie. Als je het al langere tijd doet en met twee vingers in je neus een uur volhoudt is het natuurlijk minder dan wanneer je het uiterste van jezelf moet vragen en het heeft ook te maken met je hartslag. Via het LM forum kun je ergens een topic vinden over de kcal wat dan weer verwijst naar een kleinschalig onderzoek over kcalverbruik bij LM lessen. Maar 't is heel saai, dus je kunt mij net zo goed op m'n woord gelovenquote:Op maandag 22 mei 2006 08:31 schreef p-etr-a het volgende:
Een tijdje terug wist iemand in dit topic van een paar van Les Mills groepslessen hoe veel calorieën daarvoor staan, ik geloof Meaghan. Dat ging om Body Jam en Combat. Ik doe zelf al een tijdje 2x per week Body Attack en zou het wel leuk vinden om te weten wat je daarmee verbrandt, maar kan het nergens vinden! Dus als iemand het antwoord heeft, graag.Dankjewel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |