Ik zie dan altijd Hugh Grant meedansenquote:Op maandag 22 mei 2006 15:03 schreef Maeghan het volgende:
Pointer Sisters!
Rammsteinquote:Op maandag 22 mei 2006 14:23 schreef Pandorah het volgende:
Het gaat hier een beetje vaag met dat lijnen... onlangs met de pil gestopt omdat ik vermoedde daar die hoofdpijnen van te krijgen... iedereen valt af na het stoppen met de pil, maar nee hoor, ik weer niet... ik kom twee kilo aan en mijn buik is opeens wat dikker, dat heb ik dan weer:{ maar die hoofdpijn is niet meer teruggekomen dus kom maar op weer met de chocola![]()
Beetje laat: van harte gefeliciteerd met je verjaardag ymme!
Riann: veel plezier in Italië!
Viking84: Als je een beetje inspirerende muziek bij het sporten hebt dan wordt het gelijk stukken leuker. Ik heb gemerkt dat je op Rammstein ook aardig steppen (en hardlopen)![]()
Ja inderdaad. Maar goed, dat hebben we allemaal al heel vaak gezegd en tot nu toe doe je het niet, dus ik vraag me af waarom je het blijft vragen eigenlijk. Ik ga er vanuit dat je zelf eigenlijk ook best kunt bedenken dat gaan sporten op een ongezond energiearm dieet misschien niet zo heel erg goed is.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:26 schreef Troel het volgende:
Eens, Viking, dat is echt te weinig!
Nou, niet zo vijandig, hoor. Ik weet ook wel dat ik te weinig binnen krijg, maar ik weet niet goed hoe ik het dan moet aanvullen zonder weer ongezond te gaan eten.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:30 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar goed, dat hebben we allemaal al heel vaak gezegd en tot nu toe doe je het niet, dus ik vraag me af waarom je het blijft vragen eigenlijk. Ik ga er vanuit dat je zelf eigenlijk ook best kunt bedenken dat gaan sporten op een ongezond energiearm dieet misschien niet zo heel erg goed is.
Verder heb ik zelf dat probleem niet want mijn streven is 1600 tot 1800 kcal en daar ga ik vaak wel overheen, dus dan kan ik er gerust 300 afsteppen of er twee keer zoveel afwerken met BodyStep.
Moet je bij qltel zijnquote:Op maandag 22 mei 2006 15:30 schreef Troel het volgende:
Rewimo, jullie moeten nodig Christans site updaten
Die gebruik ik juist. Die is sneller dan Jump hoor.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:30 schreef Viking84 het volgende:
The Pointer Sisters moet ik ook maar eens proberen, al lijkt het me dat dat liedje 'I'm so excited' me te traag is.
Probeer eens vegetarische vleeswaren anders. Zit toch meer in dan in tomaat denk ik. Banaan op brood kan ook. Kaas, en dan niet die plastickaas zonder, vet, zout of kcal of zo =Pquote:-edit- ik zou wel kunnen variëren qua broodbeleg. Eet nu meestal tomaat, sandwichspread of kaas op brood. Pindakaas vind ik niet te vreten, maar misschien zijn chocovlokken wel wat...
Mwah, ik kan me die reactie goed voorstellen.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, niet zo vijandig, hoor. Ik weet ook wel dat ik te weinig binnen krijg, maar ik weet niet goed hoe ik het dan moet aanvullen zonder weer ongezond te gaan eten.
Als ik chocoladehageltjes op m'n brood ga strooien, zwaait de diëtiste straks weer met haar vingertje.
Ik eet op zich gezond, alleen eet ik te weinig. Ik heb er zelf geen last van, behalve dan dat ik niet afval, omdat ik te weinig energie binnen krijg
Maar wat eet je dan bijvoorbeeld als avondeten???quote:Op maandag 22 mei 2006 15:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik eet echt niet weinig op een dag. Probeer 2 keer 3 boterhammen te eten, twee plakken ontbijtkoek tussendoor, kwark met tussendoor voorafgaand aan het ontbijt (echte ontbijt om een uur of 10), verder nog een appel en een banaan en avondeten dus.
Waar ik wel extra kcal uit zou kunnen halen, is door 's avonds calorierijker te eten, maar dat moet ik dan toch halen uit sausjes (chicken tonight e.d.) en daar zit ook weer vet in (hoewel ik daar op een dag ook al weinig van binnen krijg). Bah, baal er wel van, hoor. Ik zou de hele dag fruit erbij moeten eten om op een gezonde manier aan m'n kcal te komen, maar dat komt me ook snel de neus uit
-edit- ik zou wel kunnen variëren qua broodbeleg. Eet nu meestal tomaat, sandwichspread of kaas op brood. Pindakaas vind ik niet te vreten, maar misschien zijn chocovlokken wel wat...
Lees het vorige topic eens, want daar heb je dat ook gezegd en toen hebben meerdere mensen je tips gegeven.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, niet zo vijandig, hoor. Ik weet ook wel dat ik te weinig binnen krijg, maar ik weet niet goed hoe ik het dan moet aanvullen zonder weer ongezond te gaan eten.
Lekker laten zwaaien dan, want ik eet ook gewoon hagelslag en daar krijg je echt niets van, zolang je het met mate doet, verder afwisselend eet en ik val ook gewoon af (en als dat niet zo is, ligt dat aan de koekjes en bonbons en niet aan de hagelslag die ik al m'n leven lang op brood eet).quote:Als ik chocoladehageltjes op m'n brood ga strooien, zwaait de diëtiste straks weer met haar vingertje.
Ik eet op zich gezond, alleen eet ik te weinig. Ik heb er zelf geen last van, behalve dan dat ik niet afval, omdat ik te weinig energie binnen krijg
Het lijkt inderdaad een beetje op een obsessiequote:Op maandag 22 mei 2006 15:38 schreef octopussy het volgende:
Viking84 je bent echt een 'alles of niets' dieter: als je aan het dieeten bent, dan durf je niets te nemen wat ook maar enigzins calorieen bevat (waarom?).
QLTEL, je moet nodig Christans site updaten!quote:
ja ik weet het. Sorryquote:Op maandag 22 mei 2006 15:37 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Lees het vorige topic eens, want daar heb je dat ook gezegd en toen hebben meerdere mensen je tips gegeven.
IS dat zo, of DENK jij dat?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:34 schreef Viking84 het volgende:
Als ik chocoladehageltjes op m'n brood ga strooien, zwaait de diëtiste straks weer met haar vingertje.
Nee, gewoon eten. Da's geen zondigen. Overigens zitten er in Chicken Tonight Hawaii helemaal niet zo veel KCal.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik loop met een boog om dingen als tortilla's en chicken tonight heen, omdat ik me doodschrik van het aantal kcal dat daar in zit. Moet ik me daar volgens jullie dan toch eens aan bezondigen?
kijk daar gaat het denk ik verkeerd: bezondigen impliceert dat je iets doet wat niet mag. Tuurlijk mag je best genieten van lekkere dingen, dat is echt GEEN zonde! En ook niet ongezond. Je moet het idee loslaten dat je een straf een het uitzitten bent. Je bent niet ongezond, je moet alleen een voedingspatroon vinden wat bij je past en wat je je hele leven kan volhouden. En daar hoort een toetje op zijn tijd bij!quote:Op maandag 22 mei 2006 15:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja ik weet het. Sorry. Ik baal er gewoon van dat ik m'n hele eetpatroon heb omgegooid en dat ik nu té gezond eet, terwijl ik altijd te horen heb gekregen dat 'ieder pondje door het mondje gaat'. Dus, dacht ik eindelijk op de goede weg te zijn, moet ik alweer aanpassingen maken. Zucht. Je moet er wat voor over hebben.
Ik heb de tips in het vorige topic ter harte genomen, hoorIk eet gewoon kaas op brood en op m'n spaghetti (ook al zegt AnnekeM dat dat niet mag
) en ik heb ook een pot pindakaas gekocht, maar dat vind ik dus niets.
Ik loop met een boog om dingen als tortilla's en chicken tonight heen, omdat ik me doodschrik van het aantal kcal dat daar in zit. Moet ik me daar volgens jullie dan toch eens aan bezondigen? Mijn hersens zijn nu ingesteld op: zo min mogelijk kcal per product, dus als er teveel kcal zitten in een product, laat ik dat product liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |