En waar is de link?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:14 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb een veel vettere remix. My name is reggie van Reggie
Ohja.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:28 schreef Retuobak het volgende:
Ach, eerst kunnen we ons vermaken met Don Ken Ruzbeh
voted Microsoft en Don Kenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:49 schreef Retuobak het volgende:
Het grote E3 topic - Waar men persconferenties hyped < vote or die
Zal die link ff opzoeken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:28 schreef Retuobak het volgende:
Ach, eerst kunnen we ons vermaken met Don Ken Ruzbeh
inspiratie was op blijkbaar, of we hebben niks meer om over te roddelen tot de E3. (In welk geval de subtitel had kunnen zijn: "Nieuwe roddels na de E3")quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:06 schreef MMaRsu het volgende:
http://rapidshare.de/files/19715102/My_Name_Is_Reggie.mp3.html
Ik wil eigelijk dat de resolutie niet zo hoog is, dat is makkelijker te streamen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:15 schreef Tware het volgende:
De persconfo wordt overigens ook uitgezonden op gametrailers.com, en in een hogere resolutie dan Gamespot![]()
Wou ik net gaan posten als verkapt tvpquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:36 schreef peristilius het volgende:
Weet niet of het al bekend was maar 1up doet de Nintendo conference gratis uitzenden.
Fantastisch.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:36 schreef peristilius het volgende:
Weet niet of het al bekend was maar 1up doet de Nintendo conference gratis uitzenden.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:06 schreef MMaRsu het volgende:
http://rapidshare.de/files/19715102/My_Name_Is_Reggie.mp3.html
Done and done.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
gamespot.com
ign.com
gametrailers.com
gccafe.com
1up.com
Kan in de OP lijkt mij
nani Sorequote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:01 schreef MMaRsu het volgende:
Ey die remix van mij is vet dus als je gaat haten kan je beter deze thread verlaten.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:01 schreef MMaRsu het volgende:
Ey die remix van mij is vet dus als je gaat haten kan je beter deze thread verlaten.
[afbeelding]
Hahahahaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:57 schreef MMaRsu het volgende:
Artwork voor nieuwe yoshi free roaming game door het mushroom kingdom :
[afbeelding]
http://img452.imageshack.us/img452/3319/y010end9fu.gif
Lame! Sony je verwacht het nietquote:Sony zal een redesign tonen van de PS3-controller en het gerucht gaat dat deze motion-sensors zal bevatten
Mooi! Nintendo gaat duidelijk voor de wat oudere (18+) doelgroep!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:57 schreef MMaRsu het volgende:
Artwork voor nieuwe yoshi free roaming game door het mushroom kingdom :
[afbeelding]
http://img452.imageshack.us/img452/3319/y010end9fu.gif
Ey dat is wel een vette webcam johquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:33 schreef Frankeinstein het volgende:
ik zag in het vorige topic dat jullie het hadden over de eyetoy 2 en dat die ook nog aardig wat mogelijkheden zou moeten hebben (misschien meer dan de Wii-controller). Ik zag laatst een filmpje van een kerel die een of ander programmaatje van een of andere logitech-cam zat te demonstreren. Ik moet zeggen dat er nog wel grappige dingen inzaten en dat dat apparaat wel goed registreerde hoe die kerel zich bewoog.
Of het nou art of screens zijn, lelijk is het wel. Als het ingame is. Is het in-game, dan lijkt het me vet. Maar dan wil ik het eerst bewegend zienquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:35 schreef Tomasso het volgende:
Shots (art) van Tony Hawk: Downhill Jam:
[afbeelding]
[afbeelding]
Info over het spel:
#Start at the top of the environment and constantly moving downhill. Environments mentioned where san-francisco, mochu pichu and castle of edinborough (sp?)
#Racing game, with a mix of avoiding pedestrians/cars/obstacles and tricking.. Doing trick strings builds a boost meter.
#hold the controller in the nes position and tilt it left and right to turn. jump button and trick button are used in combination with the Dpad for tricks. Trigger button underneath is used for grabs.
#shows some concept art and the game has a cartoony but appealing look.
#They make it sound like it is rev exclusive. And they want to build a whole new spinoff franchise out of it.
http://media.revolution.ign.com/media/824/824474/vids_1.html
Volgens Ignquote:So which systems does "next-generation" really mean? According to the end credits of the official trailer, logos for Sony, Microsoft, and Nintendo's machines have all been included -- which makes it obvious as to where the game is going. You read correctly: a Wii version is on the way.
Dat zou tof zijn.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:52 schreef MMaRsu het volgende:
Call of Duty 3 naar de Wii
[afbeelding]
[..]
Volgens Ign
Lelijkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:50 schreef Ipho het volgende:
[..]
Of het nou art of screens zijn, lelijk is het wel.
quote:Als het ingame is. Is het in-game, dan lijkt het me vet. Maar dan wil ik het eerst bewegend zien. Eerlijk gezegd lijken me dit screens..
//- Wacht ik kijk eerst het filmpje even
///- Oké vet ik, ik heb steeds meer zin in de Wii
Was al bekendquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:52 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
[..]
Volgens Ign
Nintendo en Don Ken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:49 schreef Retuobak het volgende:
Het grote E3 topic - Waar men persconferenties hyped < vote or die
Word niet warm van dat interview nog de beelden eigenlijkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:35 schreef Tomasso het volgende:
Shots (art) van Tony Hawk: Downhill Jam:
[afbeelding]
[afbeelding]
Info over het spel:
#Start at the top of the environment and constantly moving downhill. Environments mentioned where san-francisco, mochu pichu and castle of edinborough (sp?)
#Racing game, with a mix of avoiding pedestrians/cars/obstacles and tricking.. Doing trick strings builds a boost meter.
#hold the controller in the nes position and tilt it left and right to turn. jump button and trick button are used in combination with the Dpad for tricks. Trigger button underneath is used for grabs.
#shows some concept art and the game has a cartoony but appealing look.
#They make it sound like it is rev exclusive. And they want to build a whole new spinoff franchise out of it.
http://media.revolution.ign.com/media/824/824474/vids_1.html
http://media.ps3.ign.com/media/801/801848/vids_1.htmlquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:52 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
[..]
Volgens Ign
Hmm, er staat Revolution op het eindequote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://media.ps3.ign.com/media/801/801848/vids_1.html
Trail000rrrrr![]()
Ja, jammer dat het geen ingame materiaal isquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://media.ps3.ign.com/media/801/801848/vids_1.html
Trail000rrrrr![]()
Oude trailer dan...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm, er staat Revolution op het einde
Eenschquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:00 schreef Retuobak het volgende:
Pokemon MMORPG is where the real money is
Nah, Pokemon hype is over. Algemene Nintendo MMORPG FTWquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:00 schreef Retuobak het volgende:
quote:
quote:(05/05/2006)
Watch It Now
Low-Res | High-Res
Downloadable versions:
320 x 180 (17.4 MB)
640 x 360 (39.1 MB)
View | Right-Click to Save
1280 x 720 (96.4 MB)
640 x 360 (47.0 MB)
1280 x 720 (127.4 MB)
Pokemon hype is over. Maar Pokemon blijft een fenomeenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:04 schreef Tware het volgende:
[..]
Nah, Pokemon hype is over. Algemene Nintendo MMORPG FTW![]()
ik bedoel dat ie eerder is gemaakt dan de aankondiging van de naamsverandering, ik zie toch ook wel dat ie nu pas is gepost op ignquote:
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:00 schreef Retuobak het volgende:
Hoe zie je dat voor je? Allemaal Mario's/Luigi's/Wario's met allemaal verschillend gekleurde petjes? Of een heleboel Linkjes met verschillende haarkleuren/zwaardjes/schildjes? Dat zie ik nog niet zo snel gebeuren. Pokémon MMO daaraantegen zou voor mij de reden zijn om een Wii aan te schaffenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:04 schreef Tware het volgende:
[..]
Nah, Pokemon hype is over. Algemene Nintendo MMORPG FTW![]()
Aan je ondertitel te zien ga je er toch wel een halen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:33 schreef EricG het volgende:
[..]
Pokémon MMO daaraantegen zou voor mij de reden zijn om een Wii aan te schaffen![]()
Ja, en ik denk dat de nieuwe N-Gage nummer 1 wordt in Amerika.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:49 schreef MMaRsu het volgende:
Wii FTW
Ik denk dat zowieso in Japan Wii misschien wel nr 1 word
Ik denk dat je in de komende jaren verast gaat worden...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, en ik denk dat de nieuwe N-Gage nummer 1 wordt in Amerika.
Ik denk dat dat je vies zal tegenvallenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:53 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de komende jaren verast gaat worden...
We zullen zien...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik denk dat dat je vies zal tegenvallen
Zien = geloven.quote:
Mensen kopen een bepaalde console niet omdat het een kiddie imago heeft, maar omdat het gewoon geen games heeft die mensen aanspreken. Niemand zal een kiddie imago schelen als er games op een bepaalde console zijn die mensen gewoon hardstikke aanspreken.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:10 schreef Diablos79 het volgende:
Ik zie ze sony helemaal niet verslaan. Ik denk dat heel veel mensen die Wii erbij kopen als 2e console. En wat voor een games ze ook uitbrengen, ze zullen toch wel dat kiddie imago blijven houden waardoor veel mensen hem niet zullen kopen. Wat zonde is.
Oja? er zijn genoeg spellen op de GC die mensen zullen aanspreken, en toch is de GC slecht verkocht. En dat heeft deels te maken met het imago van de console.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:12 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Mensen kopen een bepaalde console niet omdat het een kiddie imago heeft, maar omdat het gewoon geen games heeft die mensen aanspreken. Niemand zal een kiddie imago schelen als er games op een bepaalde console zijn die mensen gewoon hardstikke aanspreken.
De 'console'-logica zou je juist helemaal over boord moeten gooien, als we Nintendo mogen geloven.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:10 schreef Diablos79 het volgende:
Ik zie ze sony helemaal niet verslaan. Ik denk dat heel veel mensen die Wii erbij kopen als 2e console. En wat voor een games ze ook uitbrengen, ze zullen toch wel dat kiddie imago blijven houden waardoor veel mensen hem niet zullen kopen. Wat zonde is.
Brainwashpraktijken @ Kabouter confirmed.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:31 schreef Retuobak het volgende:
Ik denk dat mijn zus op geen van beide ooit zal gamen en ik denk dat m'n moeder uberhaupt nooit zal gamen.
More!quote:
Idd. It's all about image.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:14 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Oja? er zijn genoeg spellen op de GC die mensen zullen aanspreken, en toch is de GC slecht verkocht. En dat heeft deels te maken met het imago van de console.
quote:Remember the amazing surprise when Twilight Princess was shown off at E3 2004? Nintendo's press conference on Tuesday will be something on the order of two dozen of those "holy shit!" moments, all strung together. Fanboy tears will flow.
quote:Nintendo will make some surprising announcements about online for both DS and Wii.
Bronquote:Mario, Animal Crossing, and Super Smash Bros. will be shown for Wii, but that won't be the extent of the lineup. There will be plenty of new franchises geared towards the casual market. Expect Nintendo to also show plenty of tech demos that may or may not become full products.
Ja predictionssssss.quote:
*STUITER STUITER STUITER*quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:21 schreef MMaRsu het volgende:
Nee duh. Maar hij komt niet Roy, hype jezelf nou niet zo op
Hoeveel suiker heb jij gegeten?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*STUITER STUITER STUITER*
F F V I I R E M A K E
Dat is leuk om te horen, hopelijk gaan ze iets meer de xbox live kant op met allerlei extra functies.quote:Nintendo will make some surprising announcements about online for both DS and Wii.
geniusquote:
:")quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:38 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=98622&page=1
:d _o- _o_
met een doosje met Nintendo er op, ben ik een happy man.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:38 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=98622&page=1
:d _o- _o_
Ik zou er veel voor over hebben om 1 zo'n doosje stiekum mee te sneaken...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
More!
[afbeelding]
Ik wil weten wat erin zit
Ga jij maar lekker moeilijk doen en langs al die dozen sneaken, dan wacht ik relaxed nog drie dagen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:01 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik zou er veel voor over hebben om 1 zo'n doosje stiekum mee te sneaken...
En dan zit er toiletpapier in om Reggie's bullshit mee af te vegenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:01 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik zou er veel voor over hebben om 1 zo'n doosje stiekum mee te sneaken...
Die dozen zitten vol met kleenex voor de mensen die aanwezig zullen zijn bij de conferentie als ze klaar zijn gekomen van al het info.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:40 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En dan zit er toiletpapier in om Reggie's bullshit mee af te vegen
Kom je dan ff bedrogen uit
Fuck man dat zou echt geweldig zijn als die punten waar zijn. En een sandbox style game voor de Wii? Retuobak am happynessquote:Specific E3 2006 Predictions
For me, E3 2006 begins this weekend. That's because I've already got a few things to write about prior to the show and I'll have a lot more in a couple of days. If I don't tackle this stuff now, I'll run out of time next week. So I figured I should use this Saturday morning (er, afternoon) to post a quickie blog before I'm neck-deep in coverage.
I'm going to make some predictions. I don't think they'll all come true. In fact, I'm expecting to be wrong on at least a couple of them, but what fun are predictions if you don't shoot for the moon? This is a blog, so of course I welcome your input on these, good or bad. And before you start posting "Matt confirms..." threads, I refer you to the beginning of this paragraph again -- you know, the bit about these being predictions, and possibly wrong ones.
1. Nintendo and Sony Keep Wii and PlayStation 3 price points a secret
2. Microsoft unveils a massive lineup of downloadable Xbox Live Arcade games to combat Nintendo's virtual console
3. Metroid Prime 3 confirmed as Wii launch title
4. New Wii Mario shown on video, but not playable
5. At least thee new Wii IPs from Nintendo and its teams, one of them a "sandbox" style game
6. Final Fantasy Crystal Chronicles Wii shown, but not playable, and void of online functionality
7. Most, if not all Wii games shown exclusively at Nintendo's E3 booth
8. Zelda: Twilight Princess demoed for Wii
9. A number of Wi surprise titles that nobody could have predicted
10. Metroid Dread for DS returns? Well, a man can dream...
Hebben hebben hebbenquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 00:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Fuck man dat zou echt geweldig zijn als die punten waar zijn. En een sandbox style game voor de Wii? Retuobak am happyness
wii games natuurlijkquote:Op zondag 7 mei 2006 09:34 schreef Cheiron het volgende:
2 games en een extra controller. Sounds like a deal
Vraag mij af of dat dan Wii games zijn of retro games
SAMBA WII AMIGOquote:9. A number of Wi surprise titles that nobody could have predicted
Het gaat meer om de combinatie van plaatje, tekst en exclusive op cover denk ik zoquote:
Ja, maar stiekem is het een echte zandbak waarbij je de controller als schep kan gebruikenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Fuck man dat zou echt geweldig zijn als die punten waar zijn. En een sandbox style game voor de Wii? Retuobak am happyness
quote:Op zondag 7 mei 2006 10:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja, maar stiekem is het een echte zandbak waarbij je de controller als schep kan gebruiken![]()
[afbeelding]
Waarschijnlijk is de uitdrukking: de nieuwe manier waarop nintendo de markt gaat bespelen, niet een nieuw spel dat ze uit gaan brengenquote:
Scherp. Past inderdaad bij Time.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de uitdrukking: de nieuwe manier waarop nintendo de markt gaat bespelen, niet een nieuw spel dat ze uit gaan brengen.
quote:I already know what will be happening in the first 45 minutes.. so...
9.00
The Press Conference is about to begin
9.01
First delay: A mass of people wearing selfmade visors and holding "the on is real" signs were raiding the kodak theatre
9.02
Cuck Norris. who is at stage to see the new Fitness TV remote did some roundhouse kicks and bashes the pablo fanatics...
9.04
Finally the Conference begins: Reggie enters the stage and does some greetings...
9.05
Reggie is talking how much he likes to kick ass and take names... Big applaus from Chuck Norris. He likes to kick ass too
9.10
Reggie is talking about the new Definition of Handheld Gaming viewed from the point of view from a 102 years old grandma...
9.15
Reggie reveals the NDS Games "Push your Brain with a clever making game", "Nintenpoliticians: Georgie and Friends" and let us now that there will be a new Super Mario Uncles Game, featuring Maccaroni Toni and Spagheddi Eddie...
9.20
The crowd is starting to yell "We want Wii"
9.21
Yamauchi (sitting in the first row) is getting angry because he understands P - S - P
9.25
Reggie isnt talking about the Gamecube
9.30
Reggie presents the Micro DS to the crowd that is controlled with the Stylus Needle...
9.35
Reggie leaves stage... Iwata comes up...
9.40
Iwata: You want a Wii? We have Wii!
En dan die "fake" en "old" commentsquote:Op zondag 7 mei 2006 13:37 schreef kipknots het volgende:
http://forums.nintendo.com/nintendo/board/message?board.id=revolution&message.id=426259
Blijkbaar was de Wii controller al wel van tevoren gelekt.
Nope. Iemand heeft alleen de echt foto vervangen met wat er voorheen stond.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:37 schreef kipknots het volgende:
http://forums.nintendo.com/nintendo/board/message?board.id=revolution&message.id=426259
Blijkbaar was de Wii controller al wel van tevoren gelekt.
quote:Op zondag 7 mei 2006 13:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Nog meer gamespot forum gangers zie ik
zou het?quote:Op zondag 7 mei 2006 13:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Nope. Iemand heeft alleen de echt foto vervangen met wat er voorheen stond.
Als je alle afbeeldingen die tot nu toe gepost zijn, naast elkaar zet. Dan bestaat de trailer voor een gedeelte uit het demonstreren van de ervaring die je hebt tijdens het spelen.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij zie je niet veel beelden van het spel in de trailerOf dit moet ingame zijn
![]()
jesus wat een slecht filmpje zeg ...quote:Op zondag 7 mei 2006 15:10 schreef alex4allofyou het volgende:
Effe een Wii E3-hype filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=iShPZI26qxc
Dat heeft Nintendo zelf al aangekondigd, dat de graphics opgepoetst waren. Dat het Game of the Show wordt is niets meer dan brallen van zo'n IGN luser.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:03 schreef alex4allofyou het volgende:
Een 'insider' op de IGN boards had het erover dat ie zeker wist dat Zelda de Game of the Show (GOTS) ging worden. Er zou iets rigoreus veranderd zijn aan die game dat over da top was.
Volgens mij heeft Nintendo dat niet gezegd hoor.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat heeft Nintendo zelf al aangekondigd, dat de graphics opgepoetst waren.
Ja, iemand op GAF geloof ik.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:02 schreef speknek het volgende:
Hmm, was het een rumor van iemand anders dan?
True, how could I forgetquote:Op zondag 7 mei 2006 16:16 schreef Ruzbeh het volgende:
Uhh, nee. Twilight Rockstar zei wel op GAF dat Zelda heel erg was veranderd. Maar zeker niet dat de graphics waren opgepoetst of dat je betere graphics krijgt als je Zelda op Wii speelt.
Ik denk dat ze hem helemaal hebben afgemaakt en opgepoets, en voor de rest van de tijd ook druk bezig zijn geweest met de functies inbouwen voor de Wii.quote:Maar opgepoetste graphics mag je wel verwachten eigelijk. De ontwikkelingsteam heeft lekker lang de tijd om de Gamecube helemaal tot het uiterste te drijven.
Waarschijnlijk komt er wel een connectivity, maar daar is nog helemaal niets over bekend. De kans is vrij groot dat Nintendo hierover dinsdag dingen over gaat zeggen.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:41 schreef tonks het volgende:
Gaat die Wii eigenlijk een beetje samenwerken met de DS lite? misschien zijn er spellen die je op beide kunt doen of een stukje DS en een stukje Wii ?
Macbooksquote:Op zondag 7 mei 2006 16:47 schreef tonks het volgende:
Spannend dinsdag. Macbooks Nintendo's Prison Break
Niks van gehoord? Op de Apple site stond "Perongeluk" Apple > Hardware > Macbook en er zijn dozen binnen gekomen bij Apple dealers waar "Niet openen voor 9 mei" op staat en een bron heeft gemeld dat er zwarte en witte macbooks komen dunner dan de iBook g4 en net iets duurder dan de 12" iBook.quote:
Ja, er is geen Apple SC meer hequote:Op zondag 7 mei 2006 16:54 schreef tonks het volgende:
[..]
Niks van gehoord? Op de Apple site stond "Perongeluk" Apple > Hardware > Macbook en er zijn dozen binnen gekomen bij Apple dealers waar "Niet openen voor 9 mei" op staat en een bron heeft gemeld dat er zwarte en witte macbooks komen dunner dan de iBook g4 en net iets duurder dan de 12" iBook.
2 drolquote:Op zondag 7 mei 2006 18:00 schreef MMaRsu het volgende:
Nog 3 dagen tot E3 ( precies dan he ).
Dan begint de E3 beursquote:Op zondag 7 mei 2006 18:02 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom geeft http://www.sega.com/e3/2006/ dan 3 aan. Kutsite
-edit-
Oke 2 dagen en 23 uur en 56 minuten
Maar toen ik dat poste was het dus precies 3 dagen
Ja, dat zegt hij toch?quote:
Zeker wel. Dan gaan we alle 3th party Wii titels zienquote:Op zondag 7 mei 2006 19:24 schreef BMH het volgende:
E3 is niet belangrijk...! Over 1 dag en 23 uur begint de pret.
Jawel, ervaringen van andere mensen van de Wii.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:24 schreef BMH het volgende:
quote:Op zondag 7 mei 2006 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
3th
Ja.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jawel, ervaringen van andere mensen van de Wii.
Jawel, dan komen de eerste beelden van Rayman 4 pasquote:Op zondag 7 mei 2006 19:24 schreef BMH het volgende:
quote:Nintendo gave TIME the first look at its new controller--but before I pick it up, Miyamoto suggests that I remove my jacket. That turns out to be a good idea. The first game I try--Miyamoto walks me through it, which to a gamer is the rough equivalent of getting to trade bons mots with Jerry Seinfeld--is a Warioware title (Wario being Mario's shorter, fatter evil twin). It consists of dozens of manic five-second mini games in a row. They're geared to the Japanese gaming sensibility, which has a zany, cartoonish, game-show bent. In one hot minute, I use the controller to swat a fly, do squat-thrusts as a weight lifter, turn a key in a lock, catch a fish, drive a car, sauté some vegetables, balance a broom on my outstretched hand, color in a circle and fence with a foil. And yes, dance the hula. Since very few people outside Nintendo have seen the new hardware, the room is watching me closely.
It's a remarkable experience. Instead of passively playing the games, with the new controller you physically perform them. You act them out. It's almost like theater: the fourth wall between game and player dissolves. The sense of immersion--the illusion that you, personally, are projected into the game world--is powerful. And there's an instant party atmosphere in the room. One advantage of the new controller is that it not only is fun, it looks fun. When you play with an old-style controller, you look like a loser, a blank-eyed joystick fondler. But when you're jumping around and shaking your hulamaker, everybody's having a good time.
After Warioware, we play scenes from the upcoming Legend of Zelda title, Twilight Princess, a moody, dark (by Nintendo's Disneyesque standards) fantasy adventure. Now I'm Errol Flynn, sword fighting with the controller, then aiming a bow and arrow, then using it as a fishing rod, reeling in a stubborn virtual fish. The third game, and probably the most fun, is also the simplest: tennis. The controller becomes a racket, and I'm smacking forehands and stroking backhands. The sensors are fine enough that you can scoop under the ball to lob it, or slice it for spin. At the end, I don't so much put the controller down as have it pried from my hands.
John Schappert, a senior vice president at Electronic Arts, is overseeing a version of the venerable Madden football series for Nintendo's new hardware. He sees the controller from the auteur's perspective, as an opportunity but also a huge challenge. "Our engineers now have to decipher what the user is doing," he says. "'Is that a throw gesture? Is it a juke? A stiff arm?' Everyone knows how to make a throwing motion, but we all have our own unique way of throwing." But consider the upside: you're basically playing football in your living room. "To snap the ball, you 'snap' the remote back toward your body, which hikes the ball," Schappert says. "No buttons to press, just gesture a hiking motion, and the ball's in the hands of the QB. To pass the ball, you gesture a throwing motion. Hard, fast gestures result in bullet passes. Slower, less forceful, gestures result in loftier, slower lob passes. It truly plays like nothing you've ever experienced."
Ik wist een lange tijd niet echt wat ik er mee aan moest, maar nu ik dit soort stukken lees begin ik toch al meer in de Wii te geloven.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Eindelijk hebben we een stukie uit de TIME:
[..]
Beaten.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:56 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel erg positief geschreven zo. Maar je kan net zo goed gewoon een paar dagen wachten tot normale mensen de Wii uitproberen.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik wist een lange tijd niet echt wat ik er mee aan moest, maar nu ik dit soort stukken lees begin ik toch al meer in de Wii te geloven.
Dat Wario klinkt echt te kut, de rest klinkt al stukken beter.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:56 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nooit WarioWare op een feestje gespeeld?quote:Op zondag 7 mei 2006 21:04 schreef Retuobak het volgende:
Dat Wario klinkt echt te kut, de rest klinkt al stukken beter.
Whatever.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:09 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Wii is echt een kutnaam, als ik zo vrij mag zijn.
Nee.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:09 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Het mocht waarschijnlijk niet van Nintendo.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:11 schreef Tware het volgende:
Jammer dat ie niet zoveel verteld over zelda
Wel vet stukje iig
quote:we play scenes from the upcoming Legend of Zelda title, Twilight Princess, a moody, dark (by Nintendo's Disneyesque standards) fantasy adventure. Now I'm Errol Flynn, sword fighting with the controller, then aiming a bow and arrow, then using it as a fishing rod, reeling in a stubborn virtual fish. The third game, and probably the most fun,
Na een tijdje wen je er wel aan. Net alsof Google een toffe naam is ofzoquote:Op zondag 7 mei 2006 21:09 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Jep. Eigenlijk vind ik de XBox nog een veel slechtere naam. Afgezaagder kan niet.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Na een tijdje wen je er wel aan. Net alsof Google een toffe naam is ofzo
Nee, het blijft een Gamecube game. Ik denk dat Twilight Rockstar bedoelde dat het spel is veranderd in de zin van dat allerlei nieuwe dingen bijzitten enzo. De wolf gedeeltes bijvoorbeeld.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:15 schreef speknek het volgende:
Ja, aanvankelijk zou de Revolution functionaliteit gewoon een soort gadget worden, althans, zo kwam het over. Nu lijkt het meer dat ze het hele spel om aan het gooien zijn naar de revolution als standaard. Misschien dat die NOM gast dat ook bedoelde met "ze hebben het flink omgegooid, je ziet het wel". Misschien toch gewoon puur een revo game?
nog erger; Xbox 360quote:Op zondag 7 mei 2006 21:18 schreef kipknots het volgende:
[..]
Jep. Eigenlijk vind ik de XBox nog een veel slechtere naam. Afgezaagder kan niet.
Ja, vond en vind het niksquote:Op zondag 7 mei 2006 21:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Nooit WarioWare op een feestje gespeeld?
Inderaadquote:
Was je dronken?quote:
aha!quote:Op zondag 7 mei 2006 21:21 schreef Retuobak het volgende:
nope
En dat zou me werkelijk niet verbazen.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:15 schreef speknek het volgende:
Ja, aanvankelijk zou de Revolution functionaliteit gewoon een soort gadget worden, althans, zo kwam het over. Nu lijkt het meer dat ze het hele spel om aan het gooien zijn naar de revolution als standaard. Misschien dat die NOM gast dat ook bedoelde met "ze hebben het flink omgegooid, je ziet het wel". Misschien toch gewoon puur een revo game?
Precies.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:25 schreef Retuobak het volgende:
Ik moet zeggen, dat TIME artikel klinkt wel HEEL erg lovend, te lovend als je het mij vraagt. Tis bijna net zo erg als sommige artikelen over de Xbox 360 voor release.
Misschien spreekt het de waarheid.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:25 schreef Retuobak het volgende:
Ik moet zeggen, dat TIME artikel klinkt wel HEEL erg lovend, te lovend als je het mij vraagt. Tis bijna net zo erg als sommige artikelen over de Xbox 360 voor release.
Misschien wel, misschien niet.quote:
So true.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet.
Ik wacht zoals Ruzbeh al zegt liever ff af totdat mensen als Fliepke het ding uit hebben geprobeerd
Wat me opvalt uit het artikel is dat hij gewoon dat ding pakt en gelijk begint te spelen. Maar als je voor het eerst de controller pakt lijkt mij het dat je eerst zoiets zegt zo van "de controller is veel kleiner dan ik dacht" (of groter) en misschien ook "de controller voelt lekker aan", etc. Maar zoiets lees ik dus niet. Dat zullen we dus wel lezen als mensen hands-on Wii gaan met Metroid Prime 3 en allerlei andere games op E3.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet.
Ik wacht zoals Ruzbeh al zegt liever ff af totdat mensen als Fliepke het ding uit hebben geprobeerd
Hij kan moeilijk zeggen dat hij een kleine Wii heeft he.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:37 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat me opvalt uit het artikel is dat hij gewoon dat ding pakt en gelijk begint te spelen. Maar als je voor het eerst de controller pakt lijkt mij het dat je eerst zoiets zegt zo van "de controller is veel kleiner dan ik dacht" (of groter) en misschien ook "de controller voelt lekker aan", etc. Maar zoiets lees ik dus niet. Dat zullen we dus wel lezen als mensen hands-on Wii gaan met Metroid Prime 3 en allerlei andere games op E3.
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:41 schreef Ruzbeh het volgende:
"Mr Miyamoto handed me his Wii, and the first thing I noticed, is that it was very small..."
Hallo, t is TIME MAGAZINE!!!quote:Op zondag 7 mei 2006 21:25 schreef Retuobak het volgende:
Ergens aan wennen is een beetje een onzinreden.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Na een tijdje wen je er wel aan. Net alsof Google een toffe naam is ofzo
Het blijft nog steeds gewoon één mening van één persoon.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:16 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Hallo, t is TIME MAGAZINE!!!
Geen MTV lounche ofzo! Time is zo'n beetje het meest prestigieuze en objectieve blad die er is op deze planeet. En het is een blad die algemene zaken bespreekt voor 'normale' mensen. Ideaal platform dus voor de Wii.
Ja die quote ken ik, maar toch is het zo. Overigens is met de naam Wii marketingtechnisch veel te doenquote:Op zondag 7 mei 2006 22:19 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Ergens aan wennen is een beetje een onzinreden.
Als ik Theo Maassen even vrij mag quoten:
"Als je elke dag een deegroller in je poepgaatje stopt went dat ook wel, maar dat is nog geen reden om het te doen"
Wee=pis.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja die quote ken ik, maar toch is het zo. Overigens is met de naam Wii marketingtechnisch veel te doen
Aangezien het niet van Nintendo zelf is is het misschien wat vergezocht, maar het zou wel erg goed samenwerken met de controller.quote:Not sure if this has been posted or not, but I just found this (dated 5/2) and thought it was really interesting. Now, I'm no patent expert and these things are LOADED with tech-talk that I can barely understand, but this paragraph really caught my attention:
A current problem with the prior art force feedback interfaces is that force sensations output by the devices are often predefined, "canned"-sensations that are simply output by the interface device when instructed by the host computer. For example, a jolt force may be output by the actuators of the force feedback device in response to an event occurring in a game, such as a collision of a controlled vehicle with an obstacle such as a wall. The prior art force feedback devices simply output a jolt force in a specified direction having a predetermined duration and magnitude. While effective to relay the collision experience to some extent, this jolt may also be unsatisfying for the user, since the user has no way to affect the jolt based on the user's input during the jolt's duration. For example, the user cannot, in anticipation of the collision, cushion the jolt caused by the impact by moving the joystick in the same direction as the jolt or moving the joystick in other ways.
and this one:
Multiple different types of dynamic force sensations are implemented by adjusting the parameters defining the simulated physical system. Predefined commands and parameters initiate a Dynamic Recoil to cause the physical system to simulate a recoil of a weapon fired in the graphical environment, a Dynamic Impact to simulate an impact of an object with a user-controlled object in the graphical environment, a Dynamic Liquid causing the physical system to simulate an undulating liquid in which the graphical object is situated which exerts forces on the user object, a Dynamic Inertia for implementing a simulated weight of a graphical object manipulated by the user object in the graphical environment, a Dynamic Center Drift to simulate a drifting mass attached to the user object, a Dynamic Sling to simulate the feel of swinging a mass on a flexible member around the user object, and a Dynamic Paddle to simulate the feel of a mass colliding with a user controlled graphical object and guiding the mass after the collision. In all of these sensations, the user may influence the feel of the sensation during the dynamic sensation. The dynamic force routine may also report positions of the simulated mass to the host computer during the dynamic force sensation.
I'm pretty sure that this is what we're going to hear about in just a few more days - sound cool? I really think so...
...and for those strong in mind, read the full patent here: http://patft1.uspto.gov/netacgi/nph-Parser?Sect1=PTO2&Sect2=HITOFF&p=1&u=%2Fnetahtml%2FPTO%2Fsearch-bool.html&r=1&f=G&l=50&co1=AND&d=PTXT&s1=nintendo&OS=nintendo&RS=nintendo
Gaat microsoft vast straks werken met immersion, dan is het rijtje compleetquote:Op zondag 7 mei 2006 22:35 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb al voordat de controller onthuld werd onderzoek gedaan naar Immersion. Ik heb ze enkele mailtjes gestuurd, en ook teruggekregen.
Blijkt dat ze alleen voor de PC werken atm, en niet voor een console ontwikkelaar. Maar misschien kondigen ze wat aan op E3, je weet maar nooit
dromen kan altijdquote:Op zondag 7 mei 2006 22:35 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb al voordat de controller onthuld werd onderzoek gedaan naar Immersion. Ik heb ze enkele mailtjes gestuurd, en ook teruggekregen.
Blijkt dat ze alleen voor de PC werken atm, en niet voor een console ontwikkelaar. Maar misschien kondigen ze wat aan op E3, je weet maar nooit
Of dat 'ie met z'n Wii gaat spelenquote:Op zondag 7 mei 2006 21:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij kan moeilijk zeggen dat hij een kleine Wii heeft he.
Te flauw
Microsoft is al grootaandeelhouder in Immersion.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:38 schreef Tware het volgende:
[..]
Gaat microsoft vast straks werken met immersion, dan is het rijtje compleet![]()
Dus? 1 persoon kan heeel erg beinvloedbaar zijn.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:16 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Hallo, t is TIME MAGAZINE!!!
Geen MTV lounche ofzo! Time is zo'n beetje het meest prestigieuze en objectieve blad die er is op deze planeet. En het is een blad die algemene zaken bespreekt voor 'normale' mensen. Ideaal platform dus voor de Wii.
Kijk, dat wil ik horen!!quote:Op zondag 7 mei 2006 23:44 schreef Erwtensoep het volgende:
In de podcast van 1up liet een van de editors tussen neus en lippen door ook blijken dat hij heel erg onder de indruk was van een speelsessie met de wii. Voor de rest mocht hij er niets over zeggen.
Als het Time magazine is dan kun je wel stellen dat, wie het ook was, het een reporter is die niet zomaar bij Time werkt. Die nemen namelijk niet middelmatige figuren aan.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:35 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dus? 1 persoon kan heeel erg beinvloedbaar zijn.
quote:Op maandag 8 mei 2006 00:05 schreef kipknots het volgende:
http://studentweb.uwstout.edu/kapszukiewiczs/files/miya64.gif
edit: Gif van 2 MB![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 02:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kick baby's
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:33 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop op veel filmjes van metroid
Nog 1 dagquote:Metroid Prime 3 almost complete
AOL.com confirms in a “Countdown to E3″ video that Metroid Prime 3 is near completion. They speculate a possible early launch of the Wii, however with MP3 almost near completion it doesn’t always mean that an early launch is going to happen and there are always rooms to improve a game.
Believe!quote:Het was weer kiezen of delen voor de [N]Gamer redactie: óf ons pre-E3-nummer verscheen keurig op 4 mei, maar dan zónder previews van games voor Nintendo's volgende thuisconsole - de Wii, voorheen de Revolution - óf het blad zou een weekje later uitkomen, of 11 mei, maar dan kregen we wel toestemming om een zes pagina's tellende hands-on preview van een Wii-launchgame, te plaatsen. Dat niet alleen, maar ook exclusieve screenshots van twee andere Wii-titels kwamen onze kant op, zolang het nummer maar na de start van de E3 in de schappen lag. Je snapt, wij kozen voor dat weekje uitstel... en kunnen je daardoor een [N]Gamer bieden die bomvol topnieuws staat! Check hier op 10 mei de inhoud!
okquote:Op maandag 8 mei 2006 09:20 schreef RaymanNL het volgende:
Believe!
dit was al een tijdje bekend, maar ik postte het toch maar
Dit is toch wel cool hoorquote:The sensors are fine enough that you can scoop under the ball to lob it, or slice it for spin.
Van welke anime is die avatar Ruzbeh?quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 10:58 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Van welke anime is die avatar Ruzbeh?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |