Kloptquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:45 schreef BMH het volgende:
^Dreamcast screenshots^
Anyhoooo... Nog 6 dagen
Dan zouden wij eens tegen elkaar moeten spelen; ik kan er namelijk ook echt geen fuck van. Ik speel het wel eens tegen mn 8-jarige neefje en dan gaat het redelijk gelijk opquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Smash Brothers ga ik ws wel kopen, om m een week later weer te verkopen. Vond de N64 en de Cube versie allebei kut, ik kan het gewoon niet
quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die titel![]()
![]()
Geweldige verzonnen! Ik hoop ook die Samba Wii Amigo op de Wii komt!
oh, ik dacht dat het al aangekondigd was door die OP. *begint met hopen dat het zo isquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die titel![]()
![]()
Geweldige verzonnen! Ik hoop ook die Samba Wii Amigo op de Wii komt!
Ik vind het altijd prachtig om te zien hoe sommige mensen kunnen zien aan een naam hoe een spel te besturen zal zijn. En dat terwijl ze de controller nog nooit in hun handen hebben gehad.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Super Smash Brothers speelt dan ook gewoon kut voor een vechtspel. Dat is in ieder geval 1 spel die ik NIET ga kopen op de Wii.
lijkt me grappig met zelda: je gooit de boomerang en hoort erna meteen een knal en glasgerinkel: door de tvquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vind het altijd prachtig om te zien hoe sommige mensen kunnen zien aan een naam hoe een spel te besturen zal zijn. En dat terwijl ze de controller nog nooit in hun handen hebben gehad.
Er zijn natuurlijk uitzonderingen (boomerang controller).
Dreamcast.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:04 schreef Soloman het volgende:
waar komen die meuk screens vandaan?
Ik hoop toch echt niet dat dit reele graphics zijn....
Smash voor de N64 heerste, meelee daarentegen ging veel te snel en was super onoverzichtelijk.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Super Smash Brothers speelt dan ook gewoon kut voor een vechtspel. Dat is in ieder geval 1 spel die ik NIET ga kopen op de Wii.
Ja. Waarom niet? Het is een console om samen op de spelen. Dus ik neem aan dat iedereen minimaal 2 wiisticks zal hebben.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:07 schreef Frankeinstein het volgende:
Maar zijn ze bij Nintendo nou echt van plan dat 1 iemand met 2 controllers gaat spelen? Zoiets zag je in het eerste filmpje van de controller wel met een kerel die zat te drummen met 2 van die apparaten..
het schijnt dat de uitbreiding met de control stick en shoulder buttons een soortgelijk motion detector systeem krijgt. voor drumgames zou je daarmee genoeg hebben aan 1 nunchuck controller.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:07 schreef Frankeinstein het volgende:
Maar zijn ze bij Nintendo nou echt van plan dat 1 iemand met 2 controllers gaat spelen? Zoiets zag je in het eerste filmpje van de controller wel met een kerel die zat te drummen met 2 van die apparaten..
ja, maar mensen die tóch alleen spelen worden dat wel verplicht nog een controller te kopen..quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja. Waarom niet? Het is een console om samen op de spelen. Dus ik neem aan dat iedereen minimaal 2 wiisticks zal hebben.
die had toch meer een bewegingsdetector die weet hoe je dat ding vasthebt? als je het gekanteld houdt bijvoorbeeld, niet met hetzelfde systeem als de controller zelf volgens mij..quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:11 schreef moomoo het volgende:
[..]
het schijnt dat de uitbreiding met de control stick en shoulder buttons een soortgelijk motion detector systeem krijgt. voor drumgames zou je daarmee genoeg hebben aan 1 nunchuck controller.
edit: en wtf is er met de opmaak aan de hand?
Ik gok op bundels.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:13 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
ja, maar mensen die tóch alleen spelen worden dat wel verplicht nog een controller te kopen..
Als dat het geval zou zijn dan is er echt een langer touwtje tussen die 2 apparaten nodig. Geef mij dan maar gewoon twee Wiimotes. Anders lijkt het net of je de drummer van Def Leppard bentquote:het schijnt dat de uitbreiding met de control stick en shoulder buttons een soortgelijk motion detector systeem krijgt. voor drumgames zou je daarmee genoeg hebben aan 1 nunchuck controller.
Sorryquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat het al aangekondigd was door die OP. *begint met hopen dat het zo is
Hoop doet leven. Juist die orginele ideeen lijken me leuk. Niet de zoveelste shooter, als ik dat wil dan game ik wel op mijn pc.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
SorryHet is hopen dat dat spel komt
Hier: om alvast warm te worden: Filmpjes van de dreamcas t versie
http://www.gamespot.com/dreamcast/puzzle/sambadeamigo/media.html
Ik heb een Daewoo tv van 10 jaar terug. Ik zal het niet missen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:26 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik wil geen oude koeien uit de sloot halen hoor, maar kheb nu een 360 game (Burnout) gezien op mn LCDtv op 720p en t deed me zeer aan de ogen. En niet omdat het crap was maar omdat het zo tof was op die resolutie.
t Is een beetje pijnlijk vanwege die 480p support op de Wii, het had zo makkelijk gekund en t is toch echt wel een flinke verbetering![]()
Hoe bedoel je 3D?quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:22 schreef Soloman het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar op een of andere manier denk ik nog steeds dat Wii nog iets met 3D gaat doen. Het gevoel bekruipt me. Ik krijg net zo'n gevoel als vorig jaar toen er ook 3000 dingen geroepen werden en de meest geweldige scenario's de revue passeerden. Een cool fimpje net als Nintendo ON zou me weer helemaal gek maken...
Ja, dat begrijp ik wel, waarre het niet dat mijn tv kaduuk ging dan had ik m ook niet gehad. Maar ik zeg alleen dat de gameervaring weldegelijk intenser wordt met die resolutie.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:38 schreef Poit het volgende:
@ Alex
Bij mij is het juist andersom, als student zijnde heb ik voorlopig nog echt geen geld voor een HDtv, zolang deze het blijft doen ben ik er nog zeker gelukkig mee. Het feit dat XboX 360 games gemaakt worden voor een HDtv (net als de PS3 natuurlijk) zorgt ervoor dat ik niet van de volledige kwaliteit kan genieten. Ik koop dan dus een console die niet optimaal werkt.
Zoals je leest ben ik juist blij met de keuze om niet voor HDtv ondersteuning te gaan zodat ik met mijn huidige spullen van alles kan genieten op maximale kwaliteit zonder dat er in m'n achterhoofd speelt dat het met een andere TV er beter uit zou zien.
Natuurlijk wordt HD de toekomst, maar zolang mijn huidige TV het nog doet (en ik hoop dat dat nog lang zal zijn) heb ik nog geen behoefte aan een HDtv en dus ook geen console die dit ondersteund.
Nee, dan kan je maar met maximaal 2 personen spelen. De Wii kan maar 4 controllers aan geloof ik.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja. Waarom niet? Het is een console om samen op de spelen. Dus ik neem aan dat iedereen minimaal 2 wiisticks zal hebben.
/editquote:" What I will say is that there is a cool game coming and it's unexpected "
-Matt
ZOMGquote:Matt-IGN posted:
Hah. Not Blizzard, guys.
Better.
Matt
quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:57 schreef Xrenity het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=98031
Over mystery post van Matt :]
Juistquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Beter dan Blizzard.... NINTENDO!!
quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Als dat het geval zou zijn dan is er echt een langer touwtje tussen die 2 apparaten nodig. Geef mij dan maar gewoon twee Wiimotes. Anders lijkt het net of je de drummer van Def Leppard bent(Bloodhound Gang anyone?
)
`quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:35 schreef Cheiron het volgende:
Waar komt jouw vermoeden van een Wii-GTA vandaan Alex?
Sales gewijs wel. Het doet er niet altijd toe wat je zelf vindt, maar wat de massa vindt. Ik vind de iPod niet echt fijn en handig, maar de massa wel, dus is het een succesvol productquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:52 schreef _Supreme het volgende:
Ik vind Rockstar niet bepaald better dan Blizzard. Met je GTA.
quote:Blitz(R): The League(TM) (Xbox 360(TM), Nintendo Wii(TM), PSP(TM)
(PlayStation(R)Portable) system; October 2006) -- The celebrated
arcade-style football franchise is back and better than ever with
a new treatment of America's most popular sport. Blitz: The League
exposes the harsh and troubling, behind-the-scenes stories of a
fictional professional football league.
quote:Happy Feet(TM) (PlayStation 2, Nintendo GameCube(TM), Nintendo
Wii, Game Boy(R) Advance, Nintendo DS(TM), PC; November 2006) --
Based on Warner Bros. Pictures' upcoming comedy adventure Happy
Feet(TM), Midway's immersive video game puts the player in the
"tap shoes" of Mumble, a young penguin born into a nation of
singing Emperor Penguins where each needs a Heartsong to attract a
soul mate. Unfortunately, Mumble is the worst singer in the
world...however, as it happens, he is a brilliant tap dancer!
Based on the general storyline of the film, the player will be
able to experience life from the point of view of Mumble in music,
dance and interaction with the friends and enemies of the
penguin's world.
Games van Midway voor Wii.quote:The Ant Bully (PlayStation 2, Nintendo GameCube, Game Boy Advance,
PC; July 2006 - Nintendo Wii; November 2006) -- Go pick on someone
your own size! After bullying an innocent ant colony, a young boy
named Lucas is magically shrunk down to ant size and embarks on a
remarkable adventure. Play as Lucas, experiencing the dangerous
and thrilling life of an ant as you battle, explore and forge new
friendships with natives and other species in his new ant world.
Based on exciting moments from Warner Bros. Pictures upcoming
digitally animated family adventure The Ant Bully, and featuring
all-new challenges created especially for the game, help Lucas
evolve from recluse to hero in his quest to save the colony from
extermination
Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:10 schreef speknek het volgende:
Lijkt me een Square-Enix exclusive.
Heeft hij het over exclusive?quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:54 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Ik kan me niet voorstellen dat een Westerse games maker die beter is dan Blizzard een exclusieve game maakt voor Wii.
Ik weet het niet... ik heb overigens volle vertrouwen in Matt.
We mogen aannemen dat het een veelbelovend spel is. Als dat zo is, dan zijn de controls ook zo speciaal dat het alleen op Wii te spelen is.quote:
Ik ben eigelijk een beetje bang voor GTA op Wii... je zou dan mensen neer kunnen knallen zoals in het echt, en de Wii controller gebruiken als een honkballknuppel en mensen in elkaar kunnen slaan... nou, dan wordt de Wii gelijk verboden in Amerika en Australie en weet ik veel waar.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:02 schreef Tomasso het volgende:
Maar iig, Rockstar met GTA zou ook een behoorlijke hit zijn. Of je de game nu goed vindt of niet, Nintendo heeft zulk soort grote games wel nodig willen ze een beetje weer fatsoenlijk verkopen
Gewoon wachten tot een of andere gamespot member het kraakt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Kraak de Luigi code:
http://www.nintendo.com/newsarticle?articleid=T8g6n2c1hqhQU6dUPNVunTkcB5Nfr43t&page=
Ik ben hier niet goed in.
Rayman Raving Rabbids is de huidige titel.quote:"Control your spider and other creatures by rotating your controller."
Wtf Ancel.quote:* Combat the Ultra-Crazed Evil Rabbits – Take control of Rayman and his knack for attack to help save his world from the raving rabbids. They are mischievous, insane and completely out of control. There are several types of rabbids each with its own mischievous characteristics.
* Master and Ride Creatures – Tame and control various creatures such as sharks, eagles, rhinos, spiders and angelfish. Rayman can master each animal’s unique capabilities to help in his battle against the devious rabbits.
* Dress to Impress – Customize and disguise Rayman. Go punk, pop, rock or hip hop to infiltrate the bunnies and foil their devious plans.
* Explore the Colorful Fantastic World of Rayman – Explore amazing free-roaming environments and beautiful epic landscapes that mix real and fantastical styles to create a visually stunning experience.
Titel is officieelquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:37 schreef Ruzbeh het volgende:
Ubisoft's E3 lineup:
Assassin’s Creed
Brothers In Arms Hell’s Highway
Dark Messiah of Might & Magic
Enchanted Arms
“Unannounced title” (FPS by Free Radical)
Open Season
Rayman Raving Rabbids
Red Steel
Tom Clancy’s Splinter Cell Double Agent
Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas
Die Free Radical game is voor Wii.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:34 schreef Xrenity het volgende:
http://www.gaming-age.com/previews/wii/rayman_rr/1.jpg
HOWDYPquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Kraak de Luigi code:
http://www.nintendo.com/newsarticle?articleid=T8g6n2c1hqhQU6dUPNVunTkcB5Nfr43t&page=
Ik ben hier niet goed in.
Howdy partners, way to crack the code, but you will have to wait to find it out, wont youquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
HOWDYP
ARDNERS
WAYTO(CRACK)THE
CODEBUTYOUWILL
HAVETO
WAITTOFINDOUT
WONTYOU
Ja, ik denk dat hij zich gewoon verveeldequote:Op woensdag 3 mei 2006 18:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Howdy partners, way to crack the code, but you will have to wait to find it out, wont you?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:12 schreef MMaRsu het volgende:
Wii *fapfap*
NCsoft zou vet zijn. Guild Wars op de Wiiquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:57 schreef Xrenity het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=98031
Over mystery post van Matt :]
[..]
/edit
[..]
ZOMG
Guild Wars op de Wii zou echt waanzinnig zijn. O_Oquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:31 schreef EricG het volgende:
[..]
NCsoft zou vet zijn. Guild Wars op de Wii![]()
tevens een tvp
Duurt niet lang meer dus.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:29 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot een of andere gamespot member het kraakt.
*RaymanNL's hoofd rood wordt van woede*quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:58 schreef Tomasso het volgende:
Maar daarnaast, ik wil interessante titels horen, geen games die toch niemand koopt.
OMFG Secret functie van de Wii:hij past je haar aan aan de main character!quote:
zekerquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:38 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Guild Wars op de Wii zou echt waanzinnig zijn. O_O
Eensch.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:36 schreef RaymanNL het volgende:
SorryIk word een beetje gek
Kut konijnen![]()
Doelgroep Rayman - 5
Nee, maar even mijn mening:quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Eensch.
Het hadden pitbulls moeten zijn.
1 |
1 |
quote:IGN.com reports in the Wii section, that 100 Bullets, based on a comic-book is a game by D3Pubisher of America and WB. They will be releasing the game next year in the third quarter.
DAN ZAL 'T AAN M'N REET ROESTEN.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nope
http://revolution.ign.com/articles/704/704632p1.html
DAT WIL IK ZIEN!quote:
De game is multiplatform.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:36 schreef Maisnon het volgende:
Kut Rayman doelgroep portrayingleuk hoor, zo kom je wel van je imago af
Design >>> graphics.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Grote screen
[afbeelding]
Ook al denk ik dat het geen Wii versie is
Meteen de reden dat ik het helemaal niets vindquote:
Zie je wel, ze maken het gelijk weer kapot, alsof het hun ook maar ene reet kan boeien dat het multiplatform isquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:41 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.overpal.net/2006/05/03/llega-rayman-para-wii/![]()
Niet direct zo doenquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meteen de reden dat ik het helemaal niets vindIk vond de stijl in Psychonauts ook al kut.
Dat soort dingen ben ik al gewend.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:34 schreef Cheiron het volgende:
De Wii werd vanochtend vakkunstig buiten het stukje over de gamesindustrie gehouden in de Spits
Troost je, Nu.nl zei dat er het meest werd uitgekeken naar de ps3 demonstratie op de E3, en ook daar werd er helemaal niets gemeld over de Wiiquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:34 schreef Cheiron het volgende:
De Wii werd vanochtend vakkunstig buiten het stukje over de gamesindustrie gehouden in de Spits
quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:41 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.overpal.net/2006/05/03/llega-rayman-para-wii/![]()
En dat is troostend omdat.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:37 schreef remcheese het volgende:
[..]
Troost je, Nu.nl zei dat er het meest werd uitgekeken naar de ps3 demonstratie op de E3, en ook daar werd er helemaal niets gemeld over de Wii
Wie heeft dat gedaanquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:34 schreef Roi het volgende:
Wii !Believe!'s in Amsterdam!
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
Ik zie niets?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die screenshots waren idd van Sadness (trailer)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Het was weer kiezen of delen voor de [N]Gamer redactie: óf ons pre-E3-nummer verscheen keurig op 4 mei, maar dan zónder previews van games voor Nintendo's volgende thuisconsole - de Wii, voorheen de Revolution - óf het blad zou een weekje later uitkomen, of 11 mei, maar dan kregen we wel toestemming om een zes pagina's tellende hands-on preview van een Wii-launchgame, te plaatsen. Dat niet alleen, maar ook exclusieve screenshots van twee andere Wii-titels kwamen onze kant op, zolang het nummer maar na de start van de E3 in de schappen lag. Je snapt, wij kozen voor dat weekje uitstel... en kunnen je daardoor een [N]Gamer bieden die bomvol topnieuws staat! Check hier op 10 mei de inhoud!
Ik las het alquote:
Op werkquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:05 schreef BMH het volgende:
Hoe heb je die stickertjes gemaakt?
Had je eigenlijk met het orginele Wii logo moeten doen, dit is volgens mij gewoon getyptquote:
Je weet dat ze allemaal ongelijk hebben en Nintendo ze straks schaamteloos te kakken zetquote:
Je bent de eerste die dat vraagtquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:56 schreef Tware het volgende:
Weet iemand overigens waar je Nintendo's conferentie LIVE kan bekijken?
Overigens interessante Q&A met Reggie:
http://video.google.com/videoplay?docid=7460889575675822779
Moet je bij IGN en Gamespot dan niet betalen? En ik dacht dat Nintendo.com alleen live geupdate werd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN, Gamespot, Nintendo.com. Kom op zeg, dat is al minstens 2 jaar zo en komt elk jaar weer terug. Verder staat het ook al een aantal keer in verschillende Nintendo gerelateerde topics.
Mischien ikquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:01 schreef Tware het volgende:
[..]
wie is de eerste dan die een fatsoenlijk antwoord geeft![]()
quote:Nintendo Pre-E3 Press Briefing Live, Free & Online
We mentioned not too long ago that we would promise fans of CR an update on watching Nintendo’s Pre-E3 Press Briefing, Live and Free. Well, although it wasn’t exactly official before, a press release was given by GCCafe.com today that confirms this to be true. If you have bandwidth issues on that day, CR will have a Live update session of what is going on.
De conferenties is zo'n gigantische happening... Ik vind het altijd het toppunt van de E3.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:44 schreef peristilius het volgende:
Misschien dat ik dit jaar ook eens ga kijken, vind die conferenties meestal maar saai eigenlijk, lees liever de nieuwsberichten.
Wat jij zegt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:46 schreef BMH het volgende:
[..]
De conferenties is zo'n gigantische happening... Ik vind het altijd het toppunt van de E3.
Dat "wiiiiiii" begint vervelend te wordenquote:
Ze duren zo lang... en de meeste Japanners die aan het woord zijn, zijn niet te verstaan!quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:44 schreef peristilius het volgende:
Misschien dat ik dit jaar ook eens ga kijken, vind die conferenties meestal maar saai eigenlijk, lees liever de nieuwsberichten.
Nee hoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat "wiiiiiii" begint vervelend te worden
Ik neem vrijquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:08 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben lekker vrij tijdens de E3. Dan kan ik er lekker voor gaan zitten
Ik heb 9mei in de ochtend een perspresentatie van FOK!, smiddags moet ik dingen doen voor school, om half 7 ga ik kijken en om 21u moet ik weer naar mn werk. Wat een drukke dagquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:08 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben lekker vrij tijdens de E3. Dan kan ik er lekker voor gaan zitten
Heb ik weer eens gelijkquote:Zoals we al konden opmaken uit de reacties bij het eerder geplaatste artikel over dit vierde avontuur van Rayman, is nu ook gebleken dat de vrijgegeven foto totaal niets met de Nintendo Wii te maken heeft. Ubisoft is namelijk zo handig geweest om de screen te koppelen aan een aparte foto voor de console van Nintendo, met geen indicatie richting de ingame beelden die zij op dat moment naar voren brachten.
LOLquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:02 schreef merino het volgende:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/weeee.php
nog 5 dagen
Ik gok dat we tegen die tijd niet tegen de 100 zitten.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Weddenschapje op hoeveel topics we woensdagochtend zitten?
Ik gok 103
Dat is nog maar de vraag... Waarschijnlijk zullen een paar insiders van Gamespot of IGN het wel doorlinken....quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:59 schreef Bot13 het volgende:
Is de E3 ook live gratis te volgen ergens?
quote:Nintendo Pre-E3 Press Briefing Live, Free & Online
We mentioned not too long ago that we would promise fans of CR an update on watching Nintendo’s Pre-E3 Press Briefing, Live and Free. Well, although it wasn’t exactly official before, a press release was given by GCCafe.com today that confirms this to be true. If you have bandwidth issues on that day, CR will have a Live update session of what is going on.
quote:9. BOOMERANG
Sony will show a new version of the PS3 controller. While I'm not sure if the controller will have a new shape, I have heard that it will have motion sensor technology built in.
't zou me niet echt verbazen. Nintendo houdt niet voor niets tot 't laatste moment bepaalde dingen voor zich.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Van Anoop's blog ( hijs van Ign, respected gozer ).
als ze dat doen dan hebben ze in ieder geval dikke achterstand, zal het systeem vast zwaar zuigen en hebben de developers er in ieder geval nog niet goed op in kunnen spelen...quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
http://electronics.howstuffworks.com/nintendo-revolution1.htmquote:"The graphics processor (code-named "Hollywood") will use an ATI chipset running at 243Mhz with 3 MB of texture memory. It might also have 32 shader pipelines -- 16 fewer than the Xbox 360. However, the Nintendo GPU is rumored to run at 500 million triangles per second (100 million sustained) -- roughly equivalent to the Xbox 360. It will also be able to handle 50 billion shader operations per second, which is about the same as the 360 as well.
If Nintendo pulls it off, the Wii console will have all the firepower of Xbox 360 and much simpler architecture that makes life easier for software developers."
Nou, als dat mocht kloppen dan gaan er een hoop mensen hun woorden opvreten.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
http://electronics.howstuffworks.com/nintendo-revolution1.htm
www.bashers.nlquote:Zoals gezegd is het screenshot van de PlayStation 2 versie. Ubisoft 'realiseerde zich niet dat dit verwarring kon scheppen' (tussen 'rabid' fanboys van beide kampen zeker) en ondertussen is de bewuste afbeelding weer ingetrokken. Dus dat je het ook even weet: het screenshot geeft niet aan hoe de Nintendo Wii-versie eruitziet, en wel hoe de PlayStation 2 versie eruit ziet. De besturing en het bijbehorende androgyne uiterlijk krijg je alleen bij de Wii-versie. PlayStation 2 spelers schijnen een uitdrukking zoals het in beeld zijnde jochie te krijgen.
Neeee!quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:02 schreef merino het volgende:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/weeee.php
nog 5 dagen
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
http://electronics.howstuffworks.com/nintendo-revolution1.htm
2006? in de complete history of gamingquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:21 schreef MMaRsu het volgende:
Trainen? Voor wat? Kun je toch wel afzegge ! Dit is het belangrijkste moment qua gaming in 2006!
E3 2003 (cam)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:37 schreef Junkie het volgende:
E3 - 2004
http://www.gamespot.com/gamecube/adventure/residentevil4/download_ini.html?sid=6097561&id=6097561
E3 - 2005
http://www.gamespot.com/features/e305nintendo/index.html (Net boven screens)
Voor de mensen die niet kunnen wachten en zich vervellen...![]()
![]()
![]()
(En te lui zijn om zelf te zoeken)
Reggie Fils-Aime's Presentation from the Gamers Summit
http://media.cube.ign.com/articles/664/664497/vids_1.html
DICE 2006: Reggie's Speech Video Clips
http://media.revolution.ign.com/articles/688/688615/vids_1.html
iddquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
18:30 begint 't
Nintendo kennende begint hetdus om 19:30quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
ah nice, dat hoef ik waarschijnlijk niet eens later te komenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb nu al weer zin om 2 topics vol over de muziek te schelden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:59 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En krijgen we de slechtst mogelijke wachtmuziek te horen op de stream
Ik ookquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:01 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik heb nu al weer zin om 2 topics vol over de muziek te schelden.
Ik zit te wachten op Powerpoint plaatjes waarop staat hoeveel consoles en handhelds ze wel niet kunnen verschepen (ipv verkopenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:06 schreef Retuobak het volgende:
Ik verheug me vooral op die van Sony, maar dat is meer omdat die het eerste is
IDD, en de volledig naam van de PS3, de Sony Piiquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op Powerpoint plaatjes waarop staat hoeveel consoles en handhelds ze wel niet kunnen verschepen (ipv verkopen) en dat de PS2 zoveel meer verkocht heeft enzo
Dan op z'n minst Piiiquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
IDD, en de volledig naam van de PS3, de Sony Pii![]()
t Zal toch niet gvd waar zijn he?!? Daar raak ik wel erg geirriteerd door. t Is op zich niet erg, maar dan krijgt Sony over een paar jaar weer een Emmy omdat ze zo innovatief waren in de inputrevolutie. Net als toen ze een prijs wonnen met de PS1 voor 3D software.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:54 schreef MMaRsu het volgende:
9. BOOMERANG
Sony will show a new version of the PS3 controller. While I'm not sure if the controller will have a new shape, I have heard that it will have motion sensor technology built in.
Not gonna happen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:19 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wie weet. Heb nu al zin om met die knuppel te zwaaien.
Het gaat niet eens over het 'idee' maar over het feit dat Nintendo vorig jaar de kaarten op tafel legde en een groot risico nam met de Wiimote. Sony deed hetzelfde en toonde de nieuwe boemerang en zei daarbij dat ie niet echt verschilde met de dual stick.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:43 schreef peristilius het volgende:
Nintendo heeft het idee gewoon van Sony gejat.![]()
Nintendo & Sony werkten samen aan de Playstation tot Nintendo het project stopte en voor de N64 ging. Sony zag nog wel heil in de Playstation en bracht em zonder Nintendo uit.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:11 schreef MMaRsu het volgende:
Hebben ze die naam serieus gejat van Nintendo
Wiicon >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Sidewinder/muis/wat dan ook.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:41 schreef Retuobak het volgende:
Ach als het al gebeurt dan is het gewoon ongeveer hetzelfde als in de MS Sidewinder controller en kun je Sony eerder betichten van jatten van MS dan van jatten van Nintendo.
Dat klopt niet helemaal. Philips kocht de zelda licensie van Nintendo voor 3 games. Nintendo heeft zelf niets met die games of met de CDI te maken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:26 schreef MMaRsu het volgende:
Sony en Nintendo hebben niet samen aan de Ps gewerkt Bernie. Wel aan een eventuele cd uitbreiding voor de Snes. Maar die is toen gecanceled, en Sony is uiteindelijk doorgegaan in het ontwikkelen hiervan.
Nintendo is toen samen met Phillips Cdi games gaan ontwikkelen, wat nergens op sloeg en ook een grote flop was.
Trainen is voor rugby, en nou je 't zegt, competitie is toch zo goed als afgelopenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:21 schreef MMaRsu het volgende:
Trainen? Voor wat? Kun je toch wel afzegge ! Dit is het belangrijkste moment qua gaming in 2006!
Hmja dacht k al, nouja zat er dicht bij in de buurtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal. Philips kocht de zelda licensie van Nintendo voor 3 games. Nintendo heeft zelf niets met die games of met de CDI te maken.
Ik zie amper wat.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:47 schreef MMaRsu het volgende:
Ziet er VET uit!
Dat wist ik welquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:26 schreef MMaRsu het volgende:
Sony en Nintendo hebben niet samen aan de Ps gewerkt Bernie. Wel aan een eventuele cd uitbreiding voor de Snes. Maar die is toen gecanceled, en Sony is uiteindelijk doorgegaan in het ontwikkelen hiervan.
Nintendo is toen samen met Phillips Cdi games gaan ontwikkelen, wat nergens op sloeg en ook een grote flop was.
Nee.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:58 schreef Tware het volgende:
OMFG Luigi's Mansion 2: The Code als Launchgame voor de Wii?:
[afbeelding]
Hint van Nintendo.com
Ja, maar dat duurt te langquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:18 schreef MMaRsu het volgende:
MOET JE WACHTEN TOT E3 ZEIKERD!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee maar serieus, dat komt vanzelf
Vertel ons over al je uitgebreide ervaringenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wiicon >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Sidewinder/muis/wat dan ook.
Anders doe jij dat ff. Neem gelijk de Eyetoy 2 mee dan.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Vertel ons over al je uitgebreide ervaringen
Waarom doe jij meerdere tvp's per topicquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:16 schreef ikookhier het volgende:
tvp
Ik oordeel nergens over, jij welquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Anders doe jij dat ff. Neem gelijk de Eyetoy 2 mee dan.
Het enige voordeel van de Eyetoy 2 waar je mee kwam is dat je geen dansmat nodig hebtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:27 schreef Retuobak het volgende:
Tja, ik concludeer alleen dat als bij beide alternatieven alles werkt naar behoren dat de EyeToy 2 meer kan. Jij gaat er direct, zonder enig voorbehoud van uit dat de Revmote superieur is aan al het andere op de markt. Dat heet fanboy gedrag
.
Neuh, ook dat je je hele lichaam kunt gebruikenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het enige voordeel van de Eyetoy 2 waar je mee kwam is dat je geen dansmat nodig hebt
En PI's zeggen vaak veel
Sterke geruchten gaan dat dat zo isquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Kan de Eyetoy 2 ook diepte berekenen dan? Lijkt me stug.
Nu komen ze ermee dat je dat bij de Wii ook moet doen, wedden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja dan moet de hele tijd gaan staan zeker. Daar heb ik veel zin in.
Ik beweer dus dat als dat inderdaad de mogelijkheden worden dat de EyeToy 2 meer kan dan de Revmote, wat ook zo isquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:59 schreef Tomasso het volgende:
Maar Kabouter, je beweert dus dat iets, waarvan nog lang niet zeker is of het wel zo is, waarschijnlijk beter wordt dan de Wiicon, terwijl je met beide nog 0 keer hebt gespeeld?
Hij kan jezelf op het scherm afbeelden jaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:17 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik beweer dus dat als dat inderdaad de mogelijkheden worden dat de EyeToy 2 meer kan dan de Revmote, wat ook zo is.
Dingen op jezelf gaan plakken?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:34 schreef Retuobak het volgende:
-Kleine pads/stickers die je op je lichaam kunt plakken mocht het niet al gewoon werken
-Nee dat hoeft niet, je kunt zo'n ding een heel ruim bereik geven.
En de rest vervalt ook door punt een
Na dat zinnetje ben ik gestopt met lezenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:34 schreef Retuobak het volgende:
-Kleine pads/stickers die je op je lichaam kunt plakken mocht het niet al gewoon werken
Whehe. Je hebt gewoon best een punt hoor, een geavanceerde eyetoy kan een hoop betekenen. Maar met argumenten als deze maak je het punt niet echt verkoopbaarquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:34 schreef Retuobak het volgende:
Ijzersterk beargumenteerdquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:34 schreef Retuobak het volgende:
Het hoeft ook niet noodzakelijk, maar dat kan het systeem makkelijker maken. Maar ik heb al lang gezien dat mensen als Tomasso alleen lezen wat ze willen lezenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:42 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Whehe. Je hebt gewoon best een punt hoor, een geavanceerde eyetoy kan een hoop betekenen. Maar met argumenten als deze maak je het punt niet echt verkoopbaar
Wii spelen met de hoofdrolspeler denk ikquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Zit ze nou tv te kijken of met de Wii te spelen?
Volgens mij zijn het geen ingame beelden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Meer van de Sadness trailer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze doet me denken aan Mona Sax.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Meer van de Sadness trailer:
[afbeelding]
[afbeelding]
doet me denken aan die keer dat m'n buurjongen bij de pre-rendered intro van jedi power battles verkondigde dat alleen de playstation zulke mooie graphics aankon.quote:
Dus ik was niet de enige.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
THANK YOU!
Ik zat al de hele tijd te denken aan welke personage ze me deed denken
Pfff... De pot verwijt de ketel... Maar goed, ik hou erover opquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:14 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet noodzakelijk, maar dat kan het systeem makkelijker maken. Maar ik heb al lang gezien dat mensen als Tomasso alleen lezen wat ze willen lezen.
Omdat het plaatje dat ik gegoogled had niet te groot was qua filesizequote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal van die avatars die niet 60x60 zijn.
Neem die van mij over.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Omdat het plaatje dat ik gegoogled had niet te groot was qua filesize
Maar nu je het zegt ben ik wel toe aan een nieuwe avatar
Als ik hem afgeschreven had had ik hem al weggedaanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:42 schreef Erwtensoep het volgende:
En waarom schrijf je die console zo snel af dan?
Tja, en ik voor de PC want dat heeft een groot deel van de 360 titels of equivalenten daarvan. En daarnaast mijn favo genres in overvloed (godgames en adventure).quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Tja als een pc hebt die bij de tijd is bied de 360 inderdaad weinig nieuws. Al zou ik dan toch liever voor de console kiezen.
Ken hem nog jaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:04 schreef Ruzbeh het volgende:
Voor de mensen die 'm vorig jaar gemist hebben:
You will say 'wow'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |