ah nice, dat hoef ik waarschijnlijk niet eens later te komenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
18:30 begint 't
Ik heb nu al weer zin om 2 topics vol over de muziek te schelden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:59 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En krijgen we de slechtst mogelijke wachtmuziek te horen op de stream
Ik ookquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:01 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik heb nu al weer zin om 2 topics vol over de muziek te schelden.
Ik zit te wachten op Powerpoint plaatjes waarop staat hoeveel consoles en handhelds ze wel niet kunnen verschepen (ipv verkopenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:06 schreef Retuobak het volgende:
Ik verheug me vooral op die van Sony, maar dat is meer omdat die het eerste is
IDD, en de volledig naam van de PS3, de Sony Piiquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op Powerpoint plaatjes waarop staat hoeveel consoles en handhelds ze wel niet kunnen verschepen (ipv verkopen) en dat de PS2 zoveel meer verkocht heeft enzo
Dan op z'n minst Piiiquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
IDD, en de volledig naam van de PS3, de Sony Pii![]()
t Zal toch niet gvd waar zijn he?!? Daar raak ik wel erg geirriteerd door. t Is op zich niet erg, maar dan krijgt Sony over een paar jaar weer een Emmy omdat ze zo innovatief waren in de inputrevolutie. Net als toen ze een prijs wonnen met de PS1 voor 3D software.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:54 schreef MMaRsu het volgende:
9. BOOMERANG
Sony will show a new version of the PS3 controller. While I'm not sure if the controller will have a new shape, I have heard that it will have motion sensor technology built in.
Van Anoop's blog ( hijs van Ign, respected gozer ).
Not gonna happen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Van Anoop's blog ( hijs van Ign, respected gozer ).
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:19 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wie weet. Heb nu al zin om met die knuppel te zwaaien.
Het gaat niet eens over het 'idee' maar over het feit dat Nintendo vorig jaar de kaarten op tafel legde en een groot risico nam met de Wiimote. Sony deed hetzelfde en toonde de nieuwe boemerang en zei daarbij dat ie niet echt verschilde met de dual stick.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:43 schreef peristilius het volgende:
Nintendo heeft het idee gewoon van Sony gejat.![]()
Nintendo & Sony werkten samen aan de Playstation tot Nintendo het project stopte en voor de N64 ging. Sony zag nog wel heil in de Playstation en bracht em zonder Nintendo uit.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:11 schreef MMaRsu het volgende:
Hebben ze die naam serieus gejat van Nintendo
Wiicon >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Sidewinder/muis/wat dan ook.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:41 schreef Retuobak het volgende:
Ach als het al gebeurt dan is het gewoon ongeveer hetzelfde als in de MS Sidewinder controller en kun je Sony eerder betichten van jatten van MS dan van jatten van Nintendo.
Dat klopt niet helemaal. Philips kocht de zelda licensie van Nintendo voor 3 games. Nintendo heeft zelf niets met die games of met de CDI te maken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:26 schreef MMaRsu het volgende:
Sony en Nintendo hebben niet samen aan de Ps gewerkt Bernie. Wel aan een eventuele cd uitbreiding voor de Snes. Maar die is toen gecanceled, en Sony is uiteindelijk doorgegaan in het ontwikkelen hiervan.
Nintendo is toen samen met Phillips Cdi games gaan ontwikkelen, wat nergens op sloeg en ook een grote flop was.
Trainen is voor rugby, en nou je 't zegt, competitie is toch zo goed als afgelopenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:21 schreef MMaRsu het volgende:
Trainen? Voor wat? Kun je toch wel afzegge ! Dit is het belangrijkste moment qua gaming in 2006!
Hmja dacht k al, nouja zat er dicht bij in de buurtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal. Philips kocht de zelda licensie van Nintendo voor 3 games. Nintendo heeft zelf niets met die games of met de CDI te maken.
Ik zie amper wat.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:47 schreef MMaRsu het volgende:
Ziet er VET uit!
Dat wist ik welquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:26 schreef MMaRsu het volgende:
Sony en Nintendo hebben niet samen aan de Ps gewerkt Bernie. Wel aan een eventuele cd uitbreiding voor de Snes. Maar die is toen gecanceled, en Sony is uiteindelijk doorgegaan in het ontwikkelen hiervan.
Nintendo is toen samen met Phillips Cdi games gaan ontwikkelen, wat nergens op sloeg en ook een grote flop was.
Nee.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:58 schreef Tware het volgende:
OMFG Luigi's Mansion 2: The Code als Launchgame voor de Wii?:
[afbeelding]
Hint van Nintendo.com
Ja, maar dat duurt te langquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:18 schreef MMaRsu het volgende:
MOET JE WACHTEN TOT E3 ZEIKERD!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee maar serieus, dat komt vanzelf
Vertel ons over al je uitgebreide ervaringenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wiicon >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Sidewinder/muis/wat dan ook.
Anders doe jij dat ff. Neem gelijk de Eyetoy 2 mee dan.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Vertel ons over al je uitgebreide ervaringen
Waarom doe jij meerdere tvp's per topicquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:16 schreef ikookhier het volgende:
tvp
Ik oordeel nergens over, jij welquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Anders doe jij dat ff. Neem gelijk de Eyetoy 2 mee dan.
Het enige voordeel van de Eyetoy 2 waar je mee kwam is dat je geen dansmat nodig hebtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:27 schreef Retuobak het volgende:
Tja, ik concludeer alleen dat als bij beide alternatieven alles werkt naar behoren dat de EyeToy 2 meer kan. Jij gaat er direct, zonder enig voorbehoud van uit dat de Revmote superieur is aan al het andere op de markt. Dat heet fanboy gedrag
.
Neuh, ook dat je je hele lichaam kunt gebruikenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het enige voordeel van de Eyetoy 2 waar je mee kwam is dat je geen dansmat nodig hebt
En PI's zeggen vaak veel
Sterke geruchten gaan dat dat zo isquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Kan de Eyetoy 2 ook diepte berekenen dan? Lijkt me stug.
Nu komen ze ermee dat je dat bij de Wii ook moet doen, wedden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja dan moet de hele tijd gaan staan zeker. Daar heb ik veel zin in.
Ik beweer dus dat als dat inderdaad de mogelijkheden worden dat de EyeToy 2 meer kan dan de Revmote, wat ook zo isquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:59 schreef Tomasso het volgende:
Maar Kabouter, je beweert dus dat iets, waarvan nog lang niet zeker is of het wel zo is, waarschijnlijk beter wordt dan de Wiicon, terwijl je met beide nog 0 keer hebt gespeeld?
Hij kan jezelf op het scherm afbeelden jaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:17 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik beweer dus dat als dat inderdaad de mogelijkheden worden dat de EyeToy 2 meer kan dan de Revmote, wat ook zo is.
Dingen op jezelf gaan plakken?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:34 schreef Retuobak het volgende:
-Kleine pads/stickers die je op je lichaam kunt plakken mocht het niet al gewoon werken
-Nee dat hoeft niet, je kunt zo'n ding een heel ruim bereik geven.
En de rest vervalt ook door punt een
Na dat zinnetje ben ik gestopt met lezenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:34 schreef Retuobak het volgende:
-Kleine pads/stickers die je op je lichaam kunt plakken mocht het niet al gewoon werken
Whehe. Je hebt gewoon best een punt hoor, een geavanceerde eyetoy kan een hoop betekenen. Maar met argumenten als deze maak je het punt niet echt verkoopbaarquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:34 schreef Retuobak het volgende:
Ijzersterk beargumenteerdquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:34 schreef Retuobak het volgende:
Het hoeft ook niet noodzakelijk, maar dat kan het systeem makkelijker maken. Maar ik heb al lang gezien dat mensen als Tomasso alleen lezen wat ze willen lezenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:42 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Whehe. Je hebt gewoon best een punt hoor, een geavanceerde eyetoy kan een hoop betekenen. Maar met argumenten als deze maak je het punt niet echt verkoopbaar
Wii spelen met de hoofdrolspeler denk ikquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Zit ze nou tv te kijken of met de Wii te spelen?
Volgens mij zijn het geen ingame beelden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Meer van de Sadness trailer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze doet me denken aan Mona Sax.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Meer van de Sadness trailer:
[afbeelding]
[afbeelding]
doet me denken aan die keer dat m'n buurjongen bij de pre-rendered intro van jedi power battles verkondigde dat alleen de playstation zulke mooie graphics aankon.quote:
Dus ik was niet de enige.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
THANK YOU!
Ik zat al de hele tijd te denken aan welke personage ze me deed denken
Pfff... De pot verwijt de ketel... Maar goed, ik hou erover opquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:14 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet noodzakelijk, maar dat kan het systeem makkelijker maken. Maar ik heb al lang gezien dat mensen als Tomasso alleen lezen wat ze willen lezen.
Omdat het plaatje dat ik gegoogled had niet te groot was qua filesizequote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal van die avatars die niet 60x60 zijn.
Neem die van mij over.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Omdat het plaatje dat ik gegoogled had niet te groot was qua filesize
Maar nu je het zegt ben ik wel toe aan een nieuwe avatar
Als ik hem afgeschreven had had ik hem al weggedaanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:42 schreef Erwtensoep het volgende:
En waarom schrijf je die console zo snel af dan?
Tja, en ik voor de PC want dat heeft een groot deel van de 360 titels of equivalenten daarvan. En daarnaast mijn favo genres in overvloed (godgames en adventure).quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Tja als een pc hebt die bij de tijd is bied de 360 inderdaad weinig nieuws. Al zou ik dan toch liever voor de console kiezen.
Ken hem nog jaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:04 schreef Ruzbeh het volgende:
Voor de mensen die 'm vorig jaar gemist hebben:
You will say 'wow'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |