Die had ik al.quote:Op zondag 30 april 2006 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je nu een harde piemel?
Deze jat ik trouwens even, altijd leuk als slotjespost: [afbeelding]
quote:
Ja, en ik heb hem ook meteen goed in gebruik genomenquote:Tof is die, hè?
Vissen naar complimentenquote:
mijn fanbase werd die dag verdubbeldquote:Op zondag 30 april 2006 12:04 schreef Dizer het volgende:
Oh jahToen was je zooo tof dat je hem afbekte
![]()
Over 3 uur en 12 minuten regent het ook bij jouquote:
om 15.15 dus... we'll seequote:Op zondag 30 april 2006 12:09 schreef Dizer het volgende:
Over 3 uur en 12 minuten regent het ook bij jou![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 12:11 schreef babette21 het volgende:
ik denk dat ik straks maar 's een bakkie bij m'n ouders ga doen.....
nu nog bedenken wélke ouder
2 ouders op één dag....?! neuh, dat kan ik niet aan, geloof ik.........quote:Op zondag 30 april 2006 12:12 schreef Airelle het volgende:. Beide? Dan kun je gelijk meerdere kopjes koffie bietsen
.
Haha, ik ben er ook bjina van verlostquote:Op zondag 30 april 2006 12:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
2 ouders op één dag....?! neuh, dat kan ik niet aan, geloof ik.........
Lekker buiten zitten 's middags (die zonquote:
ze zijn lief hoor, maar als je ze een vinger geeft nemen ze je hele handquote:
Whahaquote:Op zondag 30 april 2006 12:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze zijn lief hoor, maar als je ze een vinger geeft nemen ze je hele hand
van daar dat ik de verwachtingen vooral laag hou haha
quote:Op zondag 30 april 2006 12:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die Karin van jou, woont hier in de buurt kwamen we gister achter..
quote:
KLIKquote:Op zondag 30 april 2006 12:21 schreef BVO het volgende:
[..]Vertel
.
Dacht dat ze in Amsterdam woonde.
Karin is tof.
Nou en? Ik vind Frank tof.quote:Op zondag 30 april 2006 12:23 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Vond het vorige keer ook al zo'n dweil.
quote:Op zondag 30 april 2006 12:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
KLIK
Nog een pikant detail: volgens de geruchten heeft ze een relatie met een Engelse lerares op mijn school.
Whaha, ach dit is een klein durp. 'Nieuwtjes' gaan hier als een lopend vuur. Waarschijnlijk is het toch niet waar.quote:
Nou ja, dat ze van de vrouwenliefde is zal dan toch wel een kern van waarheid hebbenquote:Op zondag 30 april 2006 12:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Whaha, ach dit is een klein durp. 'Nieuwtjes' gaan hier als een lopend vuur. Waarschijnlijk is het toch niet waar.
Zit 'm natuurlijk ook wel een beetje in het programma. Het zijn niet de stereotype heteroseksuele vrouwen die er aan mee doen.quote:Op zondag 30 april 2006 12:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, dat ze van de vrouwenliefde is zal dan toch wel een kern van waarheid hebben.
Alhoewel, bisexuele vrouwen.....
Nee hoor. Feestje vanavondquote:Op zondag 30 april 2006 12:31 schreef Duiveltja het volgende:
Vandaag wordt het een saaie kutdag.
Ben ik even blij dat ik niet naar Arnhem ben geweest.quote:Op zondag 30 april 2006 12:36 schreef Bupatih het volgende:
Mijn feestje...
Gisteravond waren Lange Frans en Baas B in Arnhem.
"Het wordt toch nooit zo dope als de mijne"quote:Op zondag 30 april 2006 12:36 schreef Bupatih het volgende:
Mijn feestje...
Gisteravond waren Lange Frans en Baas B in Arnhem.
of het gaat over Karen?? die Belgische deelneemster van 2 jaar terug ofzo....quote:Op zondag 30 april 2006 12:26 schreef Airelle het volgende:
Whaha, ach dit is een klein durp. 'Nieuwtjes' gaan hier als een lopend vuur. Waarschijnlijk is het toch niet waar.
Nee, die is - zoals je zegt - belgischquote:Op zondag 30 april 2006 12:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
of het gaat over Karen?? die Belgische deelneemster van 2 jaar terug ofzo....
of heeft die nog steeds wat met Ilona????
da's wel erg hokjes denken, alsof er alleen maar potten mee doen aan Robinsonquote:Op zondag 30 april 2006 12:28 schreef Airelle het volgende:
Zit 'm natuurlijk ook wel een beetje in het programma. Het zijn niet de sterotype heteroseksuele vrouwen die er aan mee doen.
quote:hee ik heb geen probleem
ik heb alles gefixt
wou nog iets zeggen
maar ik weet niet meer
dan was het zeker niks
de dag is nog jong
ze trilt in de zon
.............
Hoor je mij dat zeggen?quote:Op zondag 30 april 2006 12:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's wel erg hokjes denken, alsof er alleen maar potten mee doen aan Robinson
ja zo'n blonde bimbo was dat...quote:Op zondag 30 april 2006 12:39 schreef Airelle het volgende:
Nee, die is - zoals je zegt - belgisch. En zag er ook anders uit volgens mij (blond).
jij bent ook tofquote:
Nou ja, het zou kunnen hoor. Ik hoorde het ook maar, toen ik gister in DTC wasquote:Op zondag 30 april 2006 12:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja zo'n blonde bimbo was dat...
ik weet dat Karin in de tijd van ER1 op Nijenrode [ofzo?] ging studeren...
dacht dat ze zeiden dat ze nu een eigen toko in A'dam heeft
nee ik maak jouw verhaal nog even wat zwaarder, om het tegendeel aan te wijzen [ofzoquote:Op zondag 30 april 2006 12:41 schreef Airelle het volgende:
Hoor je mij dat zeggen?
Ik hoor 't haar zo zeggenquote:
Ik snap wat je bedoelt. Maar zo ongenuanceerd bedoel ik het ook nietquote:Op zondag 30 april 2006 12:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee ik maak jouw verhaal nog even wat zwaarder, om het tegendeel aan te wijzen [ofzo]
ik vind dat er best wat vrouw-vrouwen [if you know what I mean] aan mee hebben gedaan hoor;
't valt alleen niet op omdat ze wekenlang make-uploos in beeld zijn....
Nee, ik houd niet zo van bestialiteit.quote:Op zondag 30 april 2006 13:48 schreef alwaysthebest het volgende:
Iedereen is nog van zijn kater aan het genieten?
quote:Op zondag 30 april 2006 13:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet zo van bestialiteit.
Lekker zachte vacht, en lekker ruw met die poten.quote:Op zondag 30 april 2006 13:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet zo van bestialiteit.
Hee, het is hier geen TTKquote:
Whehe.quote:Op zondag 30 april 2006 14:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hee, het is hier geen TTK. (Alhoewel ze wel een ster is).
Leuke fotoquote:
Buup: "Wat lief!"quote:
Zo gaat het meestal.quote:Op zondag 30 april 2006 15:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Buup: "Wat lief!"
Carice: "Hoi, neuken?"
quote:
Ben je homo?quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 30 april 2006 16:04 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, als je als vrouw een andere vrouw lelijk vind ben je altijd jaloers he![]()
![]()
Oh.quote:
quote:
Wel als je Carice van Houten lelijk vindt.quote:Op zondag 30 april 2006 16:04 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 16:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel als je Carice van Houten lelijk vindt.![]()
![]()
Nauw, gister bij Onder de tram hadden ze daar een interessant item over, als mannen mooie hunks zagen werden ze depressief, idem dito bij vrouwen die andere mooie vrouwen zien.quote:Op zondag 30 april 2006 16:04 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 16:07 schreef rena het volgende:
[..]
Ze heeft de uitstraling van een baksteen![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 16:05 schreef BVO het volgende:
Deze is helemaal briljant. http://www.watchersweb.com/sub_preview.php?sub_no=r95zc1146185272
VInd het wel iets voor Dizer.
Nauw = nou.quote:Op zondag 30 april 2006 16:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Nauw, gister bij Onder de tram hadden ze daar een interessant item over, als mannen mooie hunks zagen werden ze depressief, idem dito bij vrouwen die andere mooie vrouwen zien.
Alleen homo's kijken naar de kop en naar het behangquote:Op zondag 30 april 2006 16:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat een Jerneykop.
Wel een leuk behangetje..
Dan maar homo.quote:Op zondag 30 april 2006 16:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Alleen homo's kijken naar de kop en naar het behang.
Check die tieten!
quote:Op zondag 30 april 2006 16:08 schreef Bupatih het volgende:
[..].
Oké, nu neem ik je dus nooit meer serieus, hè.
quote:
Oe, waar gaat die dis dan over? Dat Extince z'n belastingformulieren nooit goed invult?quote:Op zondag 30 april 2006 16:30 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih luistert naar Brainpower - Extince Diss
Dope shit.[afbeelding]
Heeft hij trouwens nog steeds met Hind?
See for yourself.quote:Op zondag 30 april 2006 16:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Oe, waar gaat die dis dan over? Dat Extince z'n belastingformulieren nooit goed invult?
Wat een gezeik zeg.quote:Op zondag 30 april 2006 16:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
See for yourself.
3voor12 (Daar kun je het nummer ook beluisteren)
Maar dit is allemaal best wel oud, hoor.
quote:Op zondag 30 april 2006 17:50 schreef Bupatih het volgende:
Bush en zijn dubbelganger!(IE - in FF werkt 'ie niet)
De andere meid op de 2e foto is mooi (mooie tandvleeslook)quote:
quote:Op zondag 30 april 2006 17:50 schreef Bupatih het volgende:
Bush en zijn dubbelganger!(IE - in FF werkt 'ie niet)
Dan houdt ze het nog best lang vol met hem.quote:
En superschoonheden sabbelen aan zijn dop.quote:Op zondag 30 april 2006 20:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan houdt ze het nog best lang vol met hem.!
Zij is 'zijn indiaantje beslist'.
Ja, en?quote:
Heb je ook de Brainpower-diss gehoord?quote:Op zondag 30 april 2006 16:30 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih luistert naar Brainpower - Extince Diss
Dope shit.[afbeelding]
Heeft hij trouwens nog steeds met Hind?
Ja.quote:
En toen?quote:
Ja, maar die is slecht.quote:Op zondag 30 april 2006 20:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb je ook de Brainpower-diss gehoord?
Klopt.quote:
quote:
ROFL D : Dquote:
quote:
Origineel topic: http://www.sherdog.net/forums/showthread.php?t=322041&page=1&pp=20quote:Op zondag 30 april 2006 22:21 schreef pberends het volgende:
Dit weet Buup vast wel; waar komt dat Lee Hotti fenomeen vandaan en uit welk land komt die gek?
Je weet zelf ook dat dat onzin is, rena.quote:Op zondag 30 april 2006 22:27 schreef rena het volgende:
[..]
Net zoals bij jou 99% van de tijd gedaan word he![]()
Bij de hand.quote:Op zondag 30 april 2006 22:27 schreef rena het volgende:
[..]
Net zoals bij jou 99% van de tijd gedaan word he![]()
Ik weet niet wat te zeggen, maar ik móet gewoon reageren op jou!quote:Op zondag 30 april 2006 22:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat dat onzin is, rena.
Er wordt volop op mij gereageerd.
Nice try, though.
Kneus.quote:Op zondag 30 april 2006 22:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat dat onzin is, rena.
Er wordt volop op mij gereageerd.
Nice try, though.
quote:
Wie heeft dat gepost?quote:Op zondag 30 april 2006 22:40 schreef BVO het volgende:
Andijvie: bladgroente, bestaande uit kroppen van de plant Cichorium endivia
(volgens de van Dale) lijkt me al een oud woord !!!!!!!!!
Goedquote:
quote:
quote:
Engelse dropquote:
Ah, thanxquote:Op zondag 30 april 2006 22:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Origineel topic: http://www.sherdog.net/forums/showthread.php?t=322041&page=1&pp=20
Gewoon een of andere kneus die denkt dat 'ie stoer is met zijn stekelvarken-kapsel en zijn vrienden.
Jou mag ik welquote:
quote:
Trouwen? Dat gaat me te snel.quote:
Jammer.quote:
Daar ben ik dan heel aardig onderuit gekomen.quote:Op zondag 30 april 2006 23:20 schreef rena het volgende:
O ErikNu wil ik niet eens meer met jou trouwen
![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar ben ik dan heel aardig onderuit gekomen.
Ach, ik heb nog zat andere excusesquote:
Ik ook.quote:Op zondag 30 april 2006 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, ik heb nog zat andere excuses.
Wispelturig kind.quote:Op zondag 30 april 2006 23:20 schreef rena het volgende:
O ErikNu wil ik niet eens meer met jou trouwen
![]()
Vast van die kuttige redenenquote:
Like duhquote:
Hoe bedoel je?quote:
lijkt me wel he.......quote:Op maandag 1 mei 2006 12:17 schreef rena het volgende:
Zijn de winkels en supermarkten open vandaag? Ik las net ergens van niet![]()
België is geen gehucht!quote:Op maandag 1 mei 2006 12:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
lijkt me wel he.......
tenzij je misschien in één of ander gehucht woont ofzo
En verder...?quote:
Ik had honger gisteren.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je moet wel wat gaan afvallen hoor, atb.
Hee Tom_Tom-!quote:Op maandag 1 mei 2006 13:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hallo.
1 oktober beginnen we weer.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:46 schreef R_ON het volgende:
Hey Tom_Tom...nou, dat is lang geleden?! Je bent hier een tijdje niet geweest, toch? Hoe komt dat? Alles toch wel goed? Wanneer is het weer idols?
Heb jij geen Svenseo te zetten, ofzo? Ik vroeg het aan mijn grote vriend Tom_Tom- hequote:
Zelfs de puntjes en de posticoontjes zijn tot de krochten van soaps, showbizz & sterren doorgedrongen. Leuk man!quote:Op maandag 1 mei 2006 15:11 schreef R_ON het volgende:
[..]
Heb jij geen Svenseo te zetten, ofzo? Ik vroeg het aan mijn grote vriend Tom_Tom- he.
Ik ookquote:
Maar dat interesseert niemand, Zhenar.quote:
Vertel, Zhenar...quote:
Moet jij niet users een ban aannaaien ofzoquote:
Thanks for the backupquote:Op maandag 1 mei 2006 16:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Moet jij niet users een ban aannaaien ofzo![]()
?
quote:Op maandag 1 mei 2006 16:33 schreef Svensational het volgende:
Ik voel een Tom in aantocht. [afbeelding]
quote:Op maandag 1 mei 2006 16:33 schreef Svensational het volgende:
Ik voel een Tom in aantocht. [afbeelding]
quote:Op maandag 1 mei 2006 16:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar dat interesseert niemand, Zhenar..
Wat heb je allemaal gedaan,MissBliss
?
Goed zoquote:
Ik ben vrijdagavond naar de Black geweest, vriendinnetje geholpen die bij de wc's zat en strontlazerus gewordenquote:Op maandag 1 mei 2006 16:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar dat interesseert niemand, Zhenar..
Wat heb je allemaal gedaan,MissBliss
?
quote:Op maandag 1 mei 2006 16:43 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben vrijdagavond naar de Black geweest, vriendinnetje geholpen die bij de wc's zat en strontlazerus geworden
Zaterdag had ik de ergste kater uit mn leven een lichte kater... dus ben ik om 3 uur maar eens richting stad gegaan... Eerst Jordaan en toen VondelparkToen werd de gevoelstemperatuur -10 en ben ik eerst naar een hip loungeachtig tentje geweest, alwaar ik totaal instortte.. Koud, trillen en misselijk
![]()
Toen door naar café de Ridder waar ik een héérlijk broodje kaas op heb en tegen een uur of 10 naar de Black. Iedereen was strontlazarus en ik nog helemaal nuchter en katerig![]()
Maar 2 wijntjes doen wonderenHoofdpijn verdween, ik had energie voor 10 en heb iedereen uitgelachen die in slaap viel in de Black. Dus nog heel de nacht doorgegaan, want hey... het was wél Koninginnedag
Toen nog even een laatste wijn in de Cave en toen richting bed
Hoe moet ik dit opvattenquote:Op maandag 1 mei 2006 16:43 schreef MissBliss het volgende:
vriendinnetje geholpen die bij de wc's zat
Ik heb vanaf 14.00 uur bier gedronken tot een uur of vijf. In verschillende kroegen geweest en ook strontlazerus geworden. En veel pizza, patat en kroketten gegeten. En stokbrood met kruidenboter!quote:
Zo lesbo-erotisch als het maar kan.quote:
wat zal jij óngelooflijk uit je bek gestonken hebbenquote:Op maandag 1 mei 2006 18:19 schreef Svensational het volgende:
Ik heb vanaf 14.00 uur bier gedronken tot een uur of vijf. In verschillende kroegen geweest en ook strontlazerus geworden. En veel pizza, patat en kroketten gegeten. En stokbrood met kruidenboter!
Nee hoor, pepermuntje en ik was weer klaarquote:Op maandag 1 mei 2006 18:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat zal jij óngelooflijk uit je bek gestonken hebben![]()
nog gescoord???quote:Op maandag 1 mei 2006 18:27 schreef Svensational het volgende:
Nee hoor, pepermuntje en ik was weer klaar. Bovendien verdrong het bier de kruidenboterlucht.
Zeker ook zo'n kruidenboterbiersletquote:
Iddquote:
nee!! daar zal Sven zich toch niet tot verlagen?!!?quote:Op maandag 1 mei 2006 18:36 schreef Zhenar het volgende:
Idd [afbeelding]
Of zo'n pestopistoletjeswodkawicht![]()
![]()
![]()
!
Ik zie Sven het zo doenquote:Op maandag 1 mei 2006 18:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee!! daar zal Sven zich toch niet tot verlagen?!!?
een broodjebeenhampisangambonsnol oke, maar een pestopistoletjeswodkawicht, dan kán niet
en dat moet dan onze kinderen de grote Normen, Waarden en Wijsheden bijbrengen.....quote:Op maandag 1 mei 2006 18:42 schreef Zhenar het volgende:
Ik zie Sven het zo doenEthiek is hem vreemd
![]()
ik een broodjegezondversejeperstejusdorangevrouwquote:Op maandag 1 mei 2006 18:43 schreef Zhenar het volgende:
Ik was met Koninginnedag trouwens een patatjemayoheinekenbierboy![]()
Was het ookquote:
Als een vriendinnetje die bij de wc's zat die ik geholpen heb... toiletdame dusquote:
Dat natuurlijk ookquote:Op maandag 1 mei 2006 18:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo lesbo-erotisch als het maar kan. [afbeelding]
Ik een broodjekaasheelveelwittewijndamequote:Op maandag 1 mei 2006 18:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik een broodjegezondversejeperstejusdorangevrouw![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 19:07 schreef Bupatih het volgende:
Weten doe je het nooit
Maar in principe gaan we dood
Spinvis - In de staat van narcose
Dat wist ik toch niet!quote:Op maandag 1 mei 2006 20:42 schreef Bupatih het volgende:
rena, stomme snol.Ik had mijn prachtige uurschop al klaar staan.
:R
R!!! Ik hoop dat je alsnog doodgaat!!!
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 20:42 schreef Bupatih het volgende:
rena, stomme snol.Ik had mijn prachtige uurschop al klaar staan.
:R
R!!! Ik hoop dat je alsnog doodgaat!!!
![]()
![]()
Leuk topic, Pberends in Onzin!quote:Op maandag 1 mei 2006 21:03 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing Jimmy Helms - Gonna Make You an Offer You Can't Refuse
Echt een Buup-nummer.
* Onschuldig kijk doequote:Op maandag 1 mei 2006 22:03 schreef Bupatih het volgende:
KUT-R_ON!!!!!!!JE DEED HET EROM, HÈ?!@!:$@!#!
![]()
@##%#
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:04 schreef Dizer het volgende:
OP is verneuktIk heb Firas.nl opgezegd, maar ik was vergeten mijn server te backuppen. Nou is alles weg, ik moet dus zoeken of ik het ergens nog kan vinden en zo
OP is verneuktIk heb Firas.nl opgezegd, maar ik was vergeten mijn server te backuppen. Nou is alles weg, ik moet dus zoeken of ik het ergens nog kan vinden en zo
quote:
Moet je maar op tijd zijn!quote:Op maandag 1 mei 2006 22:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Verdorie.
Haiquote:
Al m'n topics in ONZ zijn goed.quote:
Pfff, ik sla toe op onverwachte momenten.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:17 schreef rena het volgende:
La la la la. Nu moet Bupa nog langer opblijven om weer een uurschop te geven![]()
Oftewel, wanneer het jou goed uitkomt.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, ik sla toe op onverwachte momenten.![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, ik sla toe op onverwachte momenten.![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:20 schreef Bupatih het volgende:
Ontwerp *Hier* de nieuwe slotje !
De gave om een matig om te toveren tot een...minder matig topic. ()
Je moet het maar hebben.
Oh god mn schaduw is er weerquote:Op maandag 1 mei 2006 23:33 schreef donnahvh het volgende:
[..]
dit is SHO en sorry zal voortaan eerst t bad leeglaten lopen![]()
spoooooooooookie![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh god mn schaduw is er weer![]()
Ik heb beroerdere gezien
O? En toen?quote:
Hoooooi.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:34 schreef donnahvh het volgende:
[..]
BUUP![]()
![]()
![]()
me love you long time![]()
alles ok in buupville?![]()
spookstaddorp johquote:Op maandag 1 mei 2006 23:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoooooi.!!
Uhuh.Daar ook in Donna City?
Ik wou alleen even kwijt dat Jeff Buckleyquote:
lekker toch , hebbie wat aan je dag ookquote:Op maandag 1 mei 2006 23:38 schreef rena het volgende:
Ik ga slapen.Moet autorijden om 8.30
![]()
![]()
!112!!11 in mijn vakantie
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wou alleen even kwijt dat Jeef Buckleyis Rena!
Niet zo snel quotenquote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:40 schreef donnahvh het volgende:
[..]
lekker toch , hebbie wat aan je dag ook![]()
en lekker filerijden vanwege nasleep vakantiedrukte , kan je lekker doortukken in die wagen![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Niet zo snel quoten
En nee, wantJeff
is dood
Dank jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |