Die had ik al.quote:Op zondag 30 april 2006 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je nu een harde piemel?
Deze jat ik trouwens even, altijd leuk als slotjespost: [afbeelding]
quote:
Ja, en ik heb hem ook meteen goed in gebruik genomenquote:Tof is die, hè?
Vissen naar complimentenquote:
mijn fanbase werd die dag verdubbeldquote:Op zondag 30 april 2006 12:04 schreef Dizer het volgende:
Oh jahToen was je zooo tof dat je hem afbekte
![]()
Over 3 uur en 12 minuten regent het ook bij jouquote:
om 15.15 dus... we'll seequote:Op zondag 30 april 2006 12:09 schreef Dizer het volgende:
Over 3 uur en 12 minuten regent het ook bij jou![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 12:11 schreef babette21 het volgende:
ik denk dat ik straks maar 's een bakkie bij m'n ouders ga doen.....
nu nog bedenken wélke ouder
2 ouders op één dag....?! neuh, dat kan ik niet aan, geloof ik.........quote:Op zondag 30 april 2006 12:12 schreef Airelle het volgende:. Beide? Dan kun je gelijk meerdere kopjes koffie bietsen
.
Haha, ik ben er ook bjina van verlostquote:Op zondag 30 april 2006 12:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
2 ouders op één dag....?! neuh, dat kan ik niet aan, geloof ik.........
Lekker buiten zitten 's middags (die zonquote:
ze zijn lief hoor, maar als je ze een vinger geeft nemen ze je hele handquote:
Whahaquote:Op zondag 30 april 2006 12:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze zijn lief hoor, maar als je ze een vinger geeft nemen ze je hele hand
van daar dat ik de verwachtingen vooral laag hou haha
quote:Op zondag 30 april 2006 12:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die Karin van jou, woont hier in de buurt kwamen we gister achter..
quote:
KLIKquote:Op zondag 30 april 2006 12:21 schreef BVO het volgende:
[..]Vertel
.
Dacht dat ze in Amsterdam woonde.
Karin is tof.
Nou en? Ik vind Frank tof.quote:Op zondag 30 april 2006 12:23 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Vond het vorige keer ook al zo'n dweil.
quote:Op zondag 30 april 2006 12:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
KLIK
Nog een pikant detail: volgens de geruchten heeft ze een relatie met een Engelse lerares op mijn school.
Whaha, ach dit is een klein durp. 'Nieuwtjes' gaan hier als een lopend vuur. Waarschijnlijk is het toch niet waar.quote:
Nou ja, dat ze van de vrouwenliefde is zal dan toch wel een kern van waarheid hebbenquote:Op zondag 30 april 2006 12:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Whaha, ach dit is een klein durp. 'Nieuwtjes' gaan hier als een lopend vuur. Waarschijnlijk is het toch niet waar.
Zit 'm natuurlijk ook wel een beetje in het programma. Het zijn niet de stereotype heteroseksuele vrouwen die er aan mee doen.quote:Op zondag 30 april 2006 12:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, dat ze van de vrouwenliefde is zal dan toch wel een kern van waarheid hebben.
Alhoewel, bisexuele vrouwen.....
Nee hoor. Feestje vanavondquote:Op zondag 30 april 2006 12:31 schreef Duiveltja het volgende:
Vandaag wordt het een saaie kutdag.
Ben ik even blij dat ik niet naar Arnhem ben geweest.quote:Op zondag 30 april 2006 12:36 schreef Bupatih het volgende:
Mijn feestje...
Gisteravond waren Lange Frans en Baas B in Arnhem.
"Het wordt toch nooit zo dope als de mijne"quote:Op zondag 30 april 2006 12:36 schreef Bupatih het volgende:
Mijn feestje...
Gisteravond waren Lange Frans en Baas B in Arnhem.
of het gaat over Karen?? die Belgische deelneemster van 2 jaar terug ofzo....quote:Op zondag 30 april 2006 12:26 schreef Airelle het volgende:
Whaha, ach dit is een klein durp. 'Nieuwtjes' gaan hier als een lopend vuur. Waarschijnlijk is het toch niet waar.
Nee, die is - zoals je zegt - belgischquote:Op zondag 30 april 2006 12:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
of het gaat over Karen?? die Belgische deelneemster van 2 jaar terug ofzo....
of heeft die nog steeds wat met Ilona????
da's wel erg hokjes denken, alsof er alleen maar potten mee doen aan Robinsonquote:Op zondag 30 april 2006 12:28 schreef Airelle het volgende:
Zit 'm natuurlijk ook wel een beetje in het programma. Het zijn niet de sterotype heteroseksuele vrouwen die er aan mee doen.
quote:hee ik heb geen probleem
ik heb alles gefixt
wou nog iets zeggen
maar ik weet niet meer
dan was het zeker niks
de dag is nog jong
ze trilt in de zon
.............
Hoor je mij dat zeggen?quote:Op zondag 30 april 2006 12:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's wel erg hokjes denken, alsof er alleen maar potten mee doen aan Robinson
ja zo'n blonde bimbo was dat...quote:Op zondag 30 april 2006 12:39 schreef Airelle het volgende:
Nee, die is - zoals je zegt - belgisch. En zag er ook anders uit volgens mij (blond).
jij bent ook tofquote:
Nou ja, het zou kunnen hoor. Ik hoorde het ook maar, toen ik gister in DTC wasquote:Op zondag 30 april 2006 12:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja zo'n blonde bimbo was dat...
ik weet dat Karin in de tijd van ER1 op Nijenrode [ofzo?] ging studeren...
dacht dat ze zeiden dat ze nu een eigen toko in A'dam heeft
nee ik maak jouw verhaal nog even wat zwaarder, om het tegendeel aan te wijzen [ofzoquote:Op zondag 30 april 2006 12:41 schreef Airelle het volgende:
Hoor je mij dat zeggen?
Ik hoor 't haar zo zeggenquote:
Ik snap wat je bedoelt. Maar zo ongenuanceerd bedoel ik het ook nietquote:Op zondag 30 april 2006 12:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee ik maak jouw verhaal nog even wat zwaarder, om het tegendeel aan te wijzen [ofzo]
ik vind dat er best wat vrouw-vrouwen [if you know what I mean] aan mee hebben gedaan hoor;
't valt alleen niet op omdat ze wekenlang make-uploos in beeld zijn....
Nee, ik houd niet zo van bestialiteit.quote:Op zondag 30 april 2006 13:48 schreef alwaysthebest het volgende:
Iedereen is nog van zijn kater aan het genieten?
quote:Op zondag 30 april 2006 13:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet zo van bestialiteit.
Lekker zachte vacht, en lekker ruw met die poten.quote:Op zondag 30 april 2006 13:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet zo van bestialiteit.
Hee, het is hier geen TTKquote:
Whehe.quote:Op zondag 30 april 2006 14:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hee, het is hier geen TTK. (Alhoewel ze wel een ster is).
Leuke fotoquote:
Buup: "Wat lief!"quote:
Zo gaat het meestal.quote:Op zondag 30 april 2006 15:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Buup: "Wat lief!"
Carice: "Hoi, neuken?"
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |