Dat wist ik toch niet!quote:Op maandag 1 mei 2006 20:42 schreef Bupatih het volgende:
rena, stomme snol.Ik had mijn prachtige uurschop al klaar staan.
:R
R!!! Ik hoop dat je alsnog doodgaat!!!
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 20:42 schreef Bupatih het volgende:
rena, stomme snol.Ik had mijn prachtige uurschop al klaar staan.
:R
R!!! Ik hoop dat je alsnog doodgaat!!!
![]()
![]()
Leuk topic, Pberends in Onzin!quote:Op maandag 1 mei 2006 21:03 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing Jimmy Helms - Gonna Make You an Offer You Can't Refuse
Echt een Buup-nummer.
* Onschuldig kijk doequote:Op maandag 1 mei 2006 22:03 schreef Bupatih het volgende:
KUT-R_ON!!!!!!!JE DEED HET EROM, HÈ?!@!:$@!#!
![]()
@##%#
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:04 schreef Dizer het volgende:
OP is verneuktIk heb Firas.nl opgezegd, maar ik was vergeten mijn server te backuppen. Nou is alles weg, ik moet dus zoeken of ik het ergens nog kan vinden en zo
OP is verneuktIk heb Firas.nl opgezegd, maar ik was vergeten mijn server te backuppen. Nou is alles weg, ik moet dus zoeken of ik het ergens nog kan vinden en zo
quote:
Moet je maar op tijd zijn!quote:Op maandag 1 mei 2006 22:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Verdorie.
Haiquote:
Al m'n topics in ONZ zijn goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |