Ik ookquote:
Maar dat interesseert niemand, Zhenar.quote:
Vertel, Zhenar...quote:
Moet jij niet users een ban aannaaien ofzoquote:
Thanks for the backupquote:Op maandag 1 mei 2006 16:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Moet jij niet users een ban aannaaien ofzo![]()
?
quote:Op maandag 1 mei 2006 16:33 schreef Svensational het volgende:
Ik voel een Tom in aantocht. [afbeelding]
quote:Op maandag 1 mei 2006 16:33 schreef Svensational het volgende:
Ik voel een Tom in aantocht. [afbeelding]
quote:Op maandag 1 mei 2006 16:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar dat interesseert niemand, Zhenar..
Wat heb je allemaal gedaan,MissBliss
?
Goed zoquote:
Ik ben vrijdagavond naar de Black geweest, vriendinnetje geholpen die bij de wc's zat en strontlazerus gewordenquote:Op maandag 1 mei 2006 16:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar dat interesseert niemand, Zhenar..
Wat heb je allemaal gedaan,MissBliss
?
quote:Op maandag 1 mei 2006 16:43 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben vrijdagavond naar de Black geweest, vriendinnetje geholpen die bij de wc's zat en strontlazerus geworden
Zaterdag had ik de ergste kater uit mn leven een lichte kater... dus ben ik om 3 uur maar eens richting stad gegaan... Eerst Jordaan en toen VondelparkToen werd de gevoelstemperatuur -10 en ben ik eerst naar een hip loungeachtig tentje geweest, alwaar ik totaal instortte.. Koud, trillen en misselijk
![]()
Toen door naar café de Ridder waar ik een héérlijk broodje kaas op heb en tegen een uur of 10 naar de Black. Iedereen was strontlazarus en ik nog helemaal nuchter en katerig![]()
Maar 2 wijntjes doen wonderenHoofdpijn verdween, ik had energie voor 10 en heb iedereen uitgelachen die in slaap viel in de Black. Dus nog heel de nacht doorgegaan, want hey... het was wél Koninginnedag
Toen nog even een laatste wijn in de Cave en toen richting bed
Hoe moet ik dit opvattenquote:Op maandag 1 mei 2006 16:43 schreef MissBliss het volgende:
vriendinnetje geholpen die bij de wc's zat
Ik heb vanaf 14.00 uur bier gedronken tot een uur of vijf. In verschillende kroegen geweest en ook strontlazerus geworden. En veel pizza, patat en kroketten gegeten. En stokbrood met kruidenboter!quote:
Zo lesbo-erotisch als het maar kan.quote:
wat zal jij óngelooflijk uit je bek gestonken hebbenquote:Op maandag 1 mei 2006 18:19 schreef Svensational het volgende:
Ik heb vanaf 14.00 uur bier gedronken tot een uur of vijf. In verschillende kroegen geweest en ook strontlazerus geworden. En veel pizza, patat en kroketten gegeten. En stokbrood met kruidenboter!
Nee hoor, pepermuntje en ik was weer klaarquote:Op maandag 1 mei 2006 18:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat zal jij óngelooflijk uit je bek gestonken hebben![]()
nog gescoord???quote:Op maandag 1 mei 2006 18:27 schreef Svensational het volgende:
Nee hoor, pepermuntje en ik was weer klaar. Bovendien verdrong het bier de kruidenboterlucht.
Zeker ook zo'n kruidenboterbiersletquote:
Iddquote:
nee!! daar zal Sven zich toch niet tot verlagen?!!?quote:Op maandag 1 mei 2006 18:36 schreef Zhenar het volgende:
Idd [afbeelding]
Of zo'n pestopistoletjeswodkawicht![]()
![]()
![]()
!
Ik zie Sven het zo doenquote:Op maandag 1 mei 2006 18:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee!! daar zal Sven zich toch niet tot verlagen?!!?
een broodjebeenhampisangambonsnol oke, maar een pestopistoletjeswodkawicht, dan kán niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |