De plaatsen van de tweede ronde:quote:1: Hoorn (Noord Holland)
2: Oosterdijk (Noord Holland)
3: Neck (Noord Holland)
4: Lelystad (Flevoland)
5: Sassenheim (Zuid Holland)
6: Beinsdorp (Noord Holland)
7: Haarlem (Noord Holland)
8: Nootdorp (Zuid Holland)
9: 's-Gravenzande (Zuid Holland)
10: Vlaardingen (Zuid Holland)
11: Stellendam (Zuid Holland)
12: Biert (Zuid Holland)
13: Made (Noord-Brabant)
14: Riel (Noord-Brabant)
15: Beek en Donk (Noord-Brabant)
16: Reuver (Limburg)
17: Echt (Limburg)
18: Vaals (Limburg)
19: Landgraaf (Limburg)
20: Windraak (Limburg)
De plaatsen van de nieuwe ronde (3):quote:1: Oldenzaal (Overijssel)
2: Enschede (Overijssel)
3: Vriezenveen (Overijssel)
4: Hardenberg (Overijssel)
5: Westerdiepsterdallen (Groningen)
6: Nooitgedacht (Drenthe)
7: Gasselternijveenschemond (Drenthe)
8: Akkrum (Friesland)
9: Amsterdam (Noord Holland)
10: Zaandijk (Noord Holland)
11: Utrecht (Jaarbeurs) (Utrecht)
12: Teckop (Utrecht)
13: Hoogmade (Zuid Holland)
14: Wassenaar (Zuid Holland)
15: Barneveld (Gelderland)
16: Hoevelaken (Gelderland)
17: Soestdijk (Utrecht)
18: Enschede (Overijssel)
19: Delden (Overijssel)
20: Zwolle (Overijssel)
21: Diever (Drenthe)
22: Jubbega (Friesland)
23: Kolderveen (Drenthe)
24: Dordrecht (Zuid Holland)
25: Nuenen (Noord-Brabant)
26: Veldhoven (Noord-Brabant)
27: Luyksgestel (Noord-Brabant)
28: Helmond (Noord-Brabant)
29: Ysselsteyn (Limburg)
30: Eindhoven (Noord-Brabant)
31: Roermond (Limburg)
32: Tegelen (Limburg)
33: Arnhem (Gelderland)
34: Oosterbeek (Gelderland)
35: Renkum (Gelderland)
36: Wageningen (Gelderland)
37: Delft (Zuid Holland)
38: Stompwijk (Zuid Holland)
39: Capelle aan den IJssel (Zuid Holland)
40: Gouda (Zuid Holland)
41: Zeist (Utrecht)
42: Hoogland (Utrecht)
43: Bikbergen (Noord Holland)
44: Renesse (Zeeland)
45: Terneuzen (Zeeland)
Wie hebben de FOK!stok in de derde ronde op weg gebracht?quote:1: Sittard (Limburg)
2: Roermond (Limburg)
3: Ulvenhout (Noord-Brabant)
4: 's Hertogenbosch (Noord-Brabant)
5: Aalten (Gelderland)
6: Groenlo (Gelderland)
7: Enschede (Overijssel)
8: Denemarken (Groningen)
9: Scheemda (Groningen)
10: Nieuweschans (Groningen)
11: Hoogezand (Groningen)
12: Lellens (Groningen)
13: Middelbert (Groningen)
14: Kolham (Groningen)
15: Peizermade (Drenthe)
16: Roderwolde (Drenthe)
17: Roden (Drenthe)
18: Leek (Groningen)
19: Zevenhuizen (Groningen)
20. Drachten (Friesland)
21. Oosterwolde (Friesland)
22. Bergum (Friesland)
23. Leeuwarden (Friesland)
24. Nieuw-Vennep (Noord Holland)
25. Zoetermeer (Zuid Holland)
26. Alphen aan den Rijn (Zuid Holland)
27. Rotterdam (Zuid Holland)
28: Berkel en Rodenrijs (Zuid Holland)
29: Reeuwijk-Brug (Zuid Holland)
30: Utrecht (Utrecht)
31: Bussum (Noord Holland)
32: Ermelo (Gelderland)
33: Hilversum (Noord Holland)
34: Boomhoek (Utrecht)
35: Almere-Stad (Flevoland)
36: Naarden (Noord Holland)
37: Bikbergen (Noord Holland)
38: Eemnes (Utrecht)
39: Utrecht (Utrecht)
40: Vianen (Utrecht)
41: Beusichem (Gelderland)
42: Via Amsterdam en Gouda in het Oostvoornsemeer (Zuid Holland)
43: Kruiningergors (Zuid Holland)
44: Spijkenisse (Zuid Holland)
45: Rozenburg (Zuid Holland)
46: Burgh-Haamstede (Zeeland)
47: Beldert (Zeeland)
48: Roosendaal (Noord-Brabant)
49: Boxtel (Noord-Brabant)
50: Best (Noord-Brabant)
51: Eindhoven (Noord-Brabant)
52: Valkenswaard (Noord-Brabant)
53: Vessem (Noord-Brabant)
quote:1: ID-Tweak en Dafar (Starters Deel3)
2: Bloody_Hell (maker Huidige fok!Stok)
3: zwartedoos en scrub_nurse
4: Dafar
5: Allan24
6: _Xbox_Master_
7: bolletje_25
8: erikkll
9: Rocksteen
10: mien-moeke
11: KiwiTjuHh
12: gelly
13: Rocksteen
14: MrBean
15: Alieda1984
16: Duckman
17: Renesite
18: nikky
19: P8
20: RedFever007
21: Duckman
22: D-MIXXX
23: erkel
24: XLerate
25: Faceoff
26: Repeat
27: MissHobje
28: mp3neo en tijnnl
29: MeneerMuis
30: MissHobje
31: Trebweb
32: qu63
33: ikwilookwatzeggen
34: SuperRembo
35: qu63
36: webspider
37: qu63
38: snellejelle
39: webspider
40: SuperRembo
41: F4T4L_3RR0R
42: hollander172
43: stinkie
44: Five_Horizons
45: Worldbeater
46: druide10
47: JapyDooge
48: webspider
49: _Xbox_Master_
50: VASND en kalibr
51: sanke_pizza en Predatorrr
52: victorinox
53: fendt
quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:13 schreef fendt het volgende:
He he eindelijk terug van het wandelen met de hond
Bij deze ............"downTown Vessem"
Wat je hieraan hebt snap ik niet maar bij deze "de achterkant"
Of bedoelen jullie het einde bebouwdekom bord
Ik had de regels niet goed onthouden en mijn laptop niet meegenomen, dus ik dacht een foto van de omgeving.
Nu hierboven lezend denk ik dat hetplaatsnaambord er ook op had moeten staan.......![]()
Helaas dat staat hier een meter of 5 naar rechts want de rest van de foto's heb ik vanaf het kruispunt genomen maar ik denk dat dat in totaal wel een duidelijk beeld geeft van de omgeving ....
Misschien trouwens wel een te duidelijk beeld, het moet n.l. ook weer niet te makkelijk zijn![]()
Trouwens hier de foto van waar "Stokkie" rust en dat voldoet meteen aan "van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is " n.l. rustige omgeving maar ja waar is dat in Vessem niet??
Ik heb hem begraven omdat hij anders veel te veel in het zicht ligt en er te veel mensen langs komen, hij ligt in de cirkel en bij de pijl is nog een schakel van de ketting te zien![]()
de sleutel ligt in het middelste buisje (eens wat anders dan de achterkant van een bord) en ik heb dat aan 1 kant dicht gemaakt met wat zand/gras.
Als je er niet bij kan moet je even een stokje zoeken en duw je hem er zo uit
Nou de plaats van de sleutel is veel herkenbaarder dan het plaatsnaambord (want die zijn er meer) dus ik denk dat hij door mensen uit de omgeving (de kempen) zo gevonden is, zo niet dan plaats ik maandag wel wat meer foto's
[..]
ja daar denk ik wel aan voldaan te hebben, dus succes![]()
Volgende week word het prachtig weer, 24 gradenquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En terugkomend op dat fietsen, Tilburg-Vessem is 23 km, daar doe je iets meer dan een uur over, dus zeg 2.5 uur fietsen at max. (heen en terug)
4 uur is wat overdreven
quote:
quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat een kuttopic.
Mooi en sportief geregeldquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het was even overleg, maar we zijn er allemaal uit. Dit wordt deel 51 en hier gaan we dus verder met die FOK!stok
Niet alleen modsquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:28 schreef Trebweb het volgende:
hij leeft nog steeds![]()
Offtopic:
Wat zijn de mods feestelijk gekleurd :p
bekent dat ze ook even moest zoekenquote:Op zondag 30 april 2006 10:48 schreef komrad het volgende:
en ik maar zoeken naar het topic, is het helemaal naar onder geschoven in de AT list van GC
Go Fok!Stok
Bginn dann maarr fazt dte soekunnquote:Op zondag 30 april 2006 16:18 schreef mien-moeke het volgende:
Mee-zoek-als-ie-weer-in-de-buurt-is-tvp
Dan gaan we hem halen?!quote:Op zondag 30 april 2006 20:24 schreef blackbully het volgende:
hmmm dacht eens kijken waar de stok is,
blijkt hij afgelopen week mijn huis te hebben gepaseerd, denk hij is in de buurt
heeft een user dat ding naar het noorden geschopt. kan ik weer maanden wachten voor hij in de buurt is
Naar Tilburg gaarne.quote:Op zondag 30 april 2006 22:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nou, er zijn twee mogelijkheden. Eentje ga ik nu onderzoeken, dus ik stap lekker op de fiets
oke laat je het straks wetenquote:Op zondag 30 april 2006 22:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nou, er zijn twee mogelijkheden. Eentje ga ik nu onderzoeken, dus ik stap lekker op de fiets
bastion hotelquote:Op zondag 30 april 2006 22:11 schreef freecell het volgende:
Geweldig! Hij is weer in de buurt!
Is dit in de buurt van de wijlen veldspaatflat of in de buurt van het bastionhotel? Scheelt namelijk 30 minuten fietsen
Downsyndroomtown Vessem iznie zoow grood horquote:Op zondag 30 april 2006 20:11 schreef fendt het volgende:
Helmjosti, hoe had je hem zo snel gevonden ??? woon je daar en herkende je de bergplaats van de sleutel ??
Dan is TARA de goede kant op aan het fietsenquote:Op zondag 30 april 2006 22:26 schreef blackbully het volgende:
[..]
bastion hotel
![]()
veldspaatflat kan ook maar dat ken ik echt niet ben daar niet zo bekend
Echt? Wij hadden zo'n goed plekje.....quote:Op zondag 30 april 2006 22:53 schreef WithMe het volgende:
Ik heb hem!
Sorry TARA.quote:Op zondag 30 april 2006 22:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Echt? Wij hadden zo'n goed plekje.....
Dan bel ik nu ff TARA dat hij terug kan komen
Tara vond het niet grappig, maar hij komt nu weer naar huisquote:Op zondag 30 april 2006 22:57 schreef WithMe het volgende:
[..]
Sorry TARA.![]()
Er komt zo een foto als bewijs, morgen krijgt hij een nieuw plekje!
Hij lag idd bij de driebond. Daar had ik hem neergelegd met mijn kloonnaamquote:Op zondag 30 april 2006 23:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nou, daar ben ik weer. Ik had dus Hereweg, langs de ring, Bornholmstraat, via Hooghoudt over de Euvelgunnerweg (toen kreeg ik het telefoontje) en daarna weer richting Hereweg gefietst.
Ik ben de plek waar hij lag niet tegengekomen (ik gok dat het ergens bij Driebond was, maar ben erg benieuwd waar precies).
Ik baal er wel een beetje van. Dit was mijn enige kans om deze stok te pakken te krijgen en hem leuk te kunnen verplaatsen (daar ik alleen OV en fiets heb)
(oh en ik ben best moe nu)
Helmjostiquote:Op zondag 30 april 2006 23:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Moet ik je onder Mauro of Helmjosti in de wiki-lijst zetten?
Omdat ik de locatie ken waar ie verdwenen is. (2e stok/plank)quote:Op zondag 30 april 2006 23:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
OK, done
de oude? welke van de 2? die in Windraak verdwenen is, of die in Terneuzen verdwenen is?
En hoe had je die terug willen vinden dan?
K#T-kloon dat je er bentquote:Op zondag 30 april 2006 23:40 schreef Mauro het volgende:
[..]
Helmjosti
Die staat ook op het papiertje namelijk.
We hebben gisteren zelfs een poging gedaan om de oude Fok!stok terug te vinden maar dat is helaas misgelukt...
Had geen zin meer om zo moeilijk te postenquote:Op zondag 30 april 2006 23:43 schreef blackbully het volgende:
[..]
K#T-kloon dat je er bent![]()
was wel een gezellig stukje tuffen
als de volgende plaats bekend is, haal hem dan met een kloon op en gooi dat ding weer eens deze kant opquote:Op zondag 30 april 2006 23:47 schreef Mauro het volgende:
[..]
Had geen zin meer om zo moeilijk te posten
Dat vergt namelijk aardig wat concentratie om het zo fout te typen dat het toch nog wat begrijpelijk is.
Morgenavond kom ik in Zuidbroekquote:Op zondag 30 april 2006 23:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ah Withme, ik had al zo'n idee dat ie daar zou liggen. Dat was de enige logische plek die nog over bleef.
Hmm, ik was erg close.
Mauro, dat was inderdaad de tweede (Westerdiepsterdallen, die was leuk), maar uit de laatste topics bleek dat hij echt uit Terneuzen was weggehaald.
Ik hoop dat hij nog even in de buurt blijft. Morgen ben ik in Sappemeer, maar heb waarschijnlijk niet de mogelijkheden om hem ergens op te halen (of het moet al Sappemeer, Sappemeer-Noord, Stootshorn, Zuidbroek oid zijn)
Haal jij hem morgen op (tenzij het dichtbij voor mij is)quote:
Vanmiddag maak ik even een nieuw kaartjequote:Op zondag 30 april 2006 22:12 schreef komrad het volgende:
mooie move van de fok!stok
wie is trouwens de beheerder van de kaart, die mag wel eens bijgewerkt worden
3equote:
Is idd al de derde keer nuquote:Op maandag 1 mei 2006 08:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
3e
Ik zie hem verder geen enkele keer in de lijst staan. Of het moet onder weer een andere kloon zijn
WTF!!!quote:Op maandag 1 mei 2006 18:51 schreef WithMe het volgende:
De FOK!stok is verplaatst van Groningen naar het gehucht Leegkerk.
Het oude kerkje en het plaatsnaambord waar de stok aan ligt:
[afbeelding]
De achterkant van het bord, waar de sleutel in zit, met een boerderij op de achtergrond:
[afbeelding]
De stok in het gras:
[afbeelding]
De omgeving tegenover het bord, een groot weiland:
[afbeelding]
Jaquote:Op maandag 1 mei 2006 19:45 schreef komrad het volgende:
ik neem aan dat hij al weg is
Hoi!quote:Op maandag 1 mei 2006 19:45 schreef Renesite het volgende:
"Zoek je toevallig ook een stok?"
"Eh, ja, hoezo?"
"Die is al weg"
Ik verdenk iemand in een kleine blauwe auto.quote:Wie is de schuldige![]()
Ohquote:Op maandag 1 mei 2006 19:54 schreef frync het volgende:
[..]
Hoi!![]()
[..]
Ik verdenk iemand in een kleine blauwe auto.![]()
Daar ging m'n kans op eeuwige Fok-roem.![]()
en nu 4?quote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 20:10 schreef frync het volgende:
[..]
Neuh, een kloon van een iets bekendere user.![]()
Ja... Als het van te voren gemeld was..quote:Op maandag 1 mei 2006 20:16 schreef komrad het volgende:
maar wie heeft die stok?
quote:Op maandag 1 mei 2006 20:45 schreef Klea het volgende:
Ik ben net thuisgekomen met de stok, sorry dat het even duurde!
quote:Op maandag 1 mei 2006 20:45 schreef Klea het volgende:
Ik ben net thuisgekomen met de stok, sorry dat het even duurde!
NEE! Over een dikke week pas weer naar braboland...quote:Op maandag 1 mei 2006 22:23 schreef blackbully het volgende:
echt niet, smijt die stok weer eens naar braboland.
En ik Renesite. Ik was zondagavond op de fiets gestapt. Toen was WithMe me net voorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:22 schreef Renesite het volgende:
*SCHOP*
Gelieve in de buurt, dan gaan Frync en ik er om vechten
Dat ik dát ook nog gemist hebquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
En ik Renesite. Ik was zondagavond op de fiets gestapt. Toen was WithMe me net voor![]()
*sigh* Neeheeee, maar me broer zei net nog "We halen hem gewoon opquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:01 schreef SlagerKorrel het volgende:
Je hebt de stok nog niet eens en gaat nu al uit zitten rekenen hoeveel het kost als je 'm wel krijgt?
Of is Klea een kloon van jou?![]()
Mag ik ook weer meedoen, of moet ik eerst een paar beurten wachten?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
En ik Renesite. Ik was zondagavond op de fiets gestapt. Toen was WithMe me net voor![]()
Nee. Zondag lag hij in Groningen bij Driebond.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat ik dát ook nog gemist heb![]()
![]()
Je bent toch niet naar leegkerk gefietst?
OK, lijkt me inderdaad wel zo sociaal om een paar beurten over te slaan.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee. Zondag lag hij in Groningen bij Driebond.
En WithMe, het mag wel, maar ik zou als ik jou was even nog een beurt wachten
Wel gaafquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:41 schreef WithMe het volgende:
[..]
OK, lijkt me inderdaad wel zo sociaal om een paar beurten over te slaan.![]()
En laat het nu ook maar eens afgelopen zijn met dat gezeur dat het niet opschiet buiten de Randstad. Drie mensen die de stok zoeken in een van de kleinste gehuchtjes van Groningen, hulde!
Hij lag zo'n 2 km van mijn huis af dus toen ben ik er meteen naar toe gereden toen ik dat las. Ik wou alvast een nieuwe plaats zoeken maar het was een beetje vies weer, dus ik ben er maar mee naar huis gegaan. Is het trouwens goed als ik hem eerst ga verven, want er is weinig meer over van de originele kleur.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:11 schreef WithMe het volgende:
Heb je niet wat meer info, Klea?
De originele kleur is toch... hout?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:18 schreef Klea het volgende:
Is het trouwens goed als ik hem eerst ga verven, want er is weinig meer over van de originele kleur.
Weet ik, maar dat dat er nu vanaf is heeft ook wel zijn charme.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:21 schreef sanke_pizza het volgende:
Er schijnen ooit (nadat ie van z'n originele houtkleur is ontdaan) witte letters (en uitroepteken) opgestaan te hebben.
Dat ben ik wel met je eens, jaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:33 schreef WithMe het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat dat er nu vanaf is heeft ook wel zijn charme.
WithMequote:
krijgen we dadelijk zo'n bling-bling-stok..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:45 schreef BrandX het volgende:
Moet dan wel een heel mooi verfbadje zijn wat Stokkie ondergaat![]()
Hij is al 24 uur wegquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:19 schreef prupke het volgende:
[..]
fok stok aka plank met een lampekap![]()
zo hij er nog liggen btw?
ik bedoelde een vorige fokstokquote:
Nope, is gekaapt zegmaar.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:23 schreef prupke het volgende:
[..]
ik bedoelde een vorige fokstok
die heeft niemand meer gehaald en misschien ligt hij er nog of heeft de gemeentegrasmaaier hem opgegeten dat kan ook nog![]()
maar het bier smaakte goedquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:30 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Niemand heeft de moeite genomen om onze fok-stok-plank-lamp creatie op te halen..
Oh?quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:30 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Niemand heeft de moeite genomen om onze fok-stok-plank-lamp creatie op te halen..
*XBM doet hetzelfdequote:Op woensdag 3 mei 2006 12:23 schreef BrandX het volgende:
* BrandX houdt haar hart vast voor Stokkie's welzijn
![]()
Frieslandquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:01 schreef Klea het volgende:
Niet getreurd, de stok ligt in:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De sleutel ligt onder het metalen plaatje van dit hekwerk:
[afbeelding]
Wat is daar mis meequote:
ohja, nu je het zegtquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:46 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
* Vjenne_kloet dacht dat het de Noordwolde in Groningen was.![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mensen, ik ga hem halen. Ik heb wel zin in een fietstochtje
TARA is met mij verloofd en ik ben het meisjequote:Op woensdag 3 mei 2006 17:32 schreef SlagerKorrel het volgende:
En ik altijd maar denken dat TARA een meisje was.
Gaat verder wel lekker met de stok daar in Groningen, gebeurt verder natuurlijk ook niet zoveel
ahquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:38 schreef freecell het volgende:
TARA is nu in Noordwolde, maar hij ligt er niet meer
Arme TARA
Jaquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ah![]()
Er word serieus jacht op die stok gemaakt in Groningen zeg
whehe da's snelquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:38 schreef freecell het volgende:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:38 schreef freecell het volgende:
Jij hebt hem?quote:
En? waar gaat hij heen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:56 schreef frync het volgende:
Sorry mensen, maar ik heb hem inderdaad. Voor TARA is dit natuurlijk dubbel sneu.![]()
![]()
![]()
Hoe laat fietste jij dan rond en waar vandaan? TARA nog gezien?quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:58 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe laat was je dan in Noordwolde. Ik zag namelijk bij het hek wel een oranje auto staan, maar geen persoon in de buurt.
Ik ben er meteen naartoe geracet toen ik het las.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:58 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe laat was je dan in Noordwolde. Ik zag namelijk bij het hek wel een oranje auto staan, maar geen persoon in de buurt.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:09 schreef frync het volgende:
[..]
Ik ben er meteen naartoe geracet toen ik het las.Ik denk dat ik er tegen half 5 zal zijn geweest. Op de terugweg helaas verkeerd gereden in het doolhof dat Beijum heet, anders had ik het hier zeker eerder vermeld.
Vanavond denk ik niet meer, maar ik heb voor morgen een heel leuk tochtje gepland!quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:00 schreef freecell het volgende:
[..]
En? waar gaat hij heen?
Gaat hij vandaag nog naar een nieuw plekje?
Zowel Groningen, Leegkerk en Noordwolde liggen vlakbij de stad Groningen, daarbij is het vakantie.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Weer 3 mensen die als gekken op een gehucht in the middle of nowhere afstormen voor een houten balk met een ketting![]()
Echt geweldig dit![]()
Jaquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Je had hem dus al een half uur toen TARA begon te fietsen
In ronde 2 was er een sms iets opgesteld waar de meldingen werden gegeven. Werkte prima. En ik hou altijd met een andere FOK!ker telefonisch contact. Ook omdat die dan het topic in de gaten houdt. Als jij bijvoorbeeld 5 min. na mijn vertrek opeens op het forum had gemeld dat je hem had, dan hoefde ik niet meer verder te fietsen omdat ik dan werd gebeld. Ook handigquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:22 schreef frync het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik had eigenlijk ook wel iemand telefonisch op de hoogte kunnen houden.![]()
Wees niet bang, hij blijft in onze mooie provincie.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Zowel Groningen, Leegkerk en Noordwolde liggen vlakbij de stad Groningen, daarbij is het vakantie.
frync, een tochtje, dat klinkt dat ie uit de buurt verdwijnt
Damn, ik ben rond 16.15 op mn fiets gestapt. Jij was me 5 minuten voorquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:09 schreef frync het volgende:
[..]
Ik ben er meteen naartoe geracet toen ik het las.Ik denk dat ik er tegen half 5 zal zijn geweest. Op de terugweg helaas verkeerd gereden in het doolhof dat Beijum heet, anders had ik het hier zeker eerder vermeld.
Ik ga morgen redelijk vroeg op pad.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maareh, ga je een beetje vroeg op pad dan frync?
(of toch nog vanavond)
Misschien hebben we elkaar nog gezien? (Ik reed op een groene fiets met de stok in een oranje boodschappentas.)quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Damn, ik ben rond 16.15 op mn fiets gestapt. Jij was me 5 minuten voor![]()
Dan zijn wij elkaar misschien ergens tegengekomen? (grijs blousje, gele korte broek, blauw/grijze fiets)quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:44 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb voor zover ik weet niemand met een oranje boodschappentas gezien. Ik ben om zuidwolde heen gegaan, misschien dat het daar aan lag. Verder ben ik ook om Beyum heen gefietst.
Vanavond alleen een fiets...quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ik ben trouwens mooi om Beijum heengefietst (bij de Hornbach langs)
Toch jammer dat ik weer een nacht moet wachten (heb je auto of fiets tot je beschikking frync?)
Nee, toen was ik al bijna weer terug, toen jij weggingquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dan zijn wij elkaar misschien ergens tegengekomen? (grijs blousje, gele korte broek, blauw/grijze fiets)
en morgen?quote:
Ik krijg 0 connectie met die serverquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:53 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Wat krijg je dan als je ze opslaat?
Hij is nog niet heengelegtquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:20 schreef Repeat het volgende:
TT update! Snel!
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij is nog niet heengelegt
Hij is daar al weg.
3 km bij Groningen Stad vandaan. Ik vind het wel meevallen eigenlijkquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:22 schreef Repeat het volgende:
[..]![]()
![]()
Anyway, wat een takke-eind van de bewoonde wereld is dit zeg
als jij hem weer hier in de buurt legt (quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zou de stok al op een nieuwe plek liggen?
of iig een kloon van een user.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
frync
Weer Mauro?quote:
Nou die kerel die ik op de fiets zag was geen 34quote:
(vouw)fiets of skeelers mee in de trein!quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
veels te ver op de fiets en te ver lopen vanaf het station
Het is gewoon geen flikker aan als zo'n stok zolang bij iemand thuis is. Er staat in de OP niet voor niets dat de stok zo snel mogelijk naar een andere plek moet worden gebracht. Je zei gister dat je vroeg op pad zou gaan. Ik hou dit topic goed in de gaten omdat ik niet weer achter het net wil vissen. En om 5 uur komt pas het verlossende woord. Daar baal ik gewoon van, het is nu veels te laat voor een ritje Appingedam voor mij.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:38 schreef frync het volgende:
Ik heb hem wel binnen 24 uur verplaatst (aan het begin van de middag al), ik was alleen iets later thuis om het te kunnen posten.
meer dan 24 km, tegen de wind in (komt nogal sterk uit het oosten) door vlak land, langs water.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:38 schreef komrad het volgende:
hoe ver is het exact voor je Tara?
Omstandigheden zijn iets anders, wind komt pal uit het oosten momenteel en het is een kuteind fietsen langs het Damsterdiep. Ik heb die stunt in 2004 wel uitgehaald met Hardenberg, maar toen was het windstil, redelijk lekker weer, veel plaatsen en bos onderweg, wat afwisseling etc.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:55 schreef komrad het volgende:
24km is een goed uur fietsen, dan ben je om 8:20 of zo terug
Jupz, hij ligt dan een uurtje (misschien 2) bij een plaatsnaambord en vervolgens 10 uur lang bij iemand thuis. Erg jammer, verpest het spelletje een beetje naar mijn idee.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:58 schreef WithMe het volgende:
Wel jammer dat stok de laatste tijd meer binnen heeft gelegen dan aan plaatsnaamborden.![]()
Maar wat een mooi plekje!![]()
Het was toch niet de bedoeling dat je het zou verklappen waar hij lagquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nou mensen, hij ligt aan de Alberdaweg/Westersingel, bij het Damsterdiep. Aan de westkant van Appingedam. Zie het kaartje (rode stip):
[afbeelding]
Ik ga de Wiki's bijwerken. Happy hunting.
Je kunt je ook aan stellen zeg, die stok ligt eventjes een dagje bij iemand thuis, nou boohoo. Ga lekker in een hoekje staan huilen ofzo. Dat dit te laat is voor JOU om de stok te pakken heeft frync toch geen boodschap aan, het is niet jouw spel ofzo, waarin me moeten zorgen dat jij de stok krijgt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jupz, hij ligt dan een uurtje (misschien 2) bij een plaatsnaambord en vervolgens 10 uur lang bij iemand thuis. Erg jammer, verpest het spelletje een beetje naar mijn idee.
Overigens is dat stukje Damsterdiep inderdaad erg mooi.
De plaatser zelf niet nee. Maar in eerdere topics werd er ook druk gepuzzeld over de plek waar hij lag door anderen, voordat hij werd gehaald.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het was toch niet de bedoeling dat je het zou verklappen waar hij lag
Hij ligt de hele week al lang bij iemand thuis. Tussen Groningen en Leegkerk zat 2 dagen, er zat ongeveer 24 uur tussen het weghalen uit Leegkerk en het neerleggen in Noordwolde, en nu weer. Het is echt veel leuker als er directe verplaatsingen zijn. Dat die stok vaker bij plaatsnaamborden ligt, dan bij iemand thuis (want dan moet je steeds maar weer wachten). Daarbij probeer ik de hele week dat ding al te pakken te krijgen en grijp ik er steeds naast. frync wist dat, ik heb gisteravond nog geprobeerd te vragen om een snelle verplaatsing en anders vandaag, maar dan wel vroeg. Vervolgens komen de foto's pas om 5 uur. Ja dan baal ik jaquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kunt je ook aan stellen zeg, die stok ligt eventjes een dagje bij iemand thuis, nou boohoo. Ga lekker in een hoekje staan huilen ofzo. Dat dit te laat is voor JOU om de stok te pakken heeft frync toch geen boodschap aan, het is niet jouw spel ofzo, waarin me moeten zorgen dat jij de stok krijgt.
Andersom, ik heb hem toen 's avonds laat bij Driebond weggehaald en de volgende middag in Leegkerk gelegd. Klea (na mij) had hem wel achterlijk lang thuis liggen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Tussen Groningen en Leegkerk zat 2 dagen, er zat ongeveer 24 uur tussen het weghalen uit Leegkerk en het neerleggen in Noordwolde
Excuses, dat is inderdaad waar. En Klea had hem volgens mij geverftquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:12 schreef WithMe het volgende:
[..]
Andersom, ik heb hem toen 's avonds laat bij Driebond weggehaald en de volgende middag in Leegkerk gelegd. Klea (na mij) had hem wel achterlijk lang thuis liggen.
Hmm, niet dus. En morgen ook niet (Bevrijdingsfestival).quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:15 schreef WithMe het volgende:
Ik zou vanavond eventueel nog naar Appingedam kunnen gaan, dan leg ik hem wel weer op een voor jou bereikbare plek neer.
Ja, daar achter dat hokje, tegen de kerk aan, ligt m'n opa.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh en Nietzman, dat kerkje is inderdaad wel een leuk dingetje
Zeg je morgen mijn vriendin dan even gedag? (Ze staat bij de ingang met zo'n bevrijdingsdags-shirt folders uit te delen en info te geven, rood krullend lang haar)quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:56 schreef WithMe het volgende:
[..]
Hmm, niet dus. En morgen ook niet (Bevrijdingsfestival).
Haha, gaaf! Als ik er nog kan komenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Zeg je morgen mijn vriendin dan even gedag? (Ze staat bij de ingang met zo'n bevrijdingsdags-shirt folders uit te delen en info te geven, rood krullend lang haar)
Maareh, mag het weer en de wind meezitten morgen dan kan er nog een reisje inzitten. Maar ik beloof niets.
Als die stok vanavond er niet meer ligt ga ik nog wel ffquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:28 schreef freecell het volgende:
Daar gaan we weer! Nou de stok ligt eindelijk langer dan een kwartiertje bij de paal
Het was in ieder geval een leuk etentje en TARA was best blij
Als er nog iemand naar bevrijdingsfestifal Groningen gaat.
Ik sta inderdaad aan het begin van de renbaan (stadspark) foldertjes uit te delen. Inderdaad rood krullend haar en waarschijnlijk een lichtblauw hoedje op. (Nu in ieder geval wel en ik houd hem wel op denk ik)
Ik vind mensen die "hoi" zeggen heel leuk
Euhhhhquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hmm, ik kan hem wel gaan ophalen, maar waar leg ik hem dan neer?
Mijn geniale ideeën voor een leuke verplaatsing (Kostverloren, Hongerige Wolf, Doodstil, Noordpolderzijl, Valom, Pasop en uiteraard Kornwerderzand) zijn vanwege onbereikbaarheid op dit moment niet echt uit te voeren.
Annen en Spijkerboor, dat laatste is ook een gat, maar daar is de vorige stok al vlakbij geweest (Westerdiepsterdallen)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:26 schreef Svensational het volgende:
Breng 'm naar je oude woonplaats, Tara
Nee, ik had geen toestel bij me (enige wat digitale foto's kan maken hier is de telefoon van freecell, en die heeft zijzelf mee)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:06 schreef komrad het volgende:
heb je al foto's van de ophaallocatie??
GEFELICITEERDquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat klopt. Ik ben net thuis en heb hem te pakken. Dat was me het reisje wel zeg. Hij wordt vandaag nog ergens anders neergelegd
Big bro has an carquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wordt wel een fietstochtje hoor. Ik gok dat ik over een uurtje ofzo terug ben
Dat je broer dat doetquote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ben eindelijk weer terug. De stok heeft een mooi nieuw plaatsje gekregen. Niet wat ik eigenlijk wilde, maar toch...
Excuses voor de vertraging, het ging totaal niet zoals ik eigenlijk wilde, maar dat zien jullie zo wel in de fotoreportage die er zometeen aankomt (even uploaden etc.)
Nou ja, ga je gangquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:05 schreef WithMe het volgende:
Mooi dat je hem eindelijk te pakken hebt gekregen, TARA.![]()
En Renesite, dat wordt dan vroeg opstaan morgen, want er zijn meer kapers op de kust.![]()
En dit lees ik nu pas.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Zeg je morgen mijn vriendin dan even gedag? (Ze staat bij de ingang met zo'n bevrijdingsdags-shirt folders uit te delen en info te geven, rood krullend lang haar)
Ik zou je met jenever en gebakjes hebben ontvangen!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maybe next time.
Ik ben ook totaal niet bij Winsum in de buurt gekomen. Sauwerd, toen richting Bedum. Verder niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |