Hij is nog niet heengelegtquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:20 schreef Repeat het volgende:
TT update! Snel!
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij is nog niet heengelegt
Hij is daar al weg.
3 km bij Groningen Stad vandaan. Ik vind het wel meevallen eigenlijkquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:22 schreef Repeat het volgende:
[..]![]()
![]()
Anyway, wat een takke-eind van de bewoonde wereld is dit zeg
als jij hem weer hier in de buurt legt (quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zou de stok al op een nieuwe plek liggen?
of iig een kloon van een user.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
frync
Weer Mauro?quote:
Nou die kerel die ik op de fiets zag was geen 34quote:
(vouw)fiets of skeelers mee in de trein!quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
veels te ver op de fiets en te ver lopen vanaf het station
Het is gewoon geen flikker aan als zo'n stok zolang bij iemand thuis is. Er staat in de OP niet voor niets dat de stok zo snel mogelijk naar een andere plek moet worden gebracht. Je zei gister dat je vroeg op pad zou gaan. Ik hou dit topic goed in de gaten omdat ik niet weer achter het net wil vissen. En om 5 uur komt pas het verlossende woord. Daar baal ik gewoon van, het is nu veels te laat voor een ritje Appingedam voor mij.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:38 schreef frync het volgende:
Ik heb hem wel binnen 24 uur verplaatst (aan het begin van de middag al), ik was alleen iets later thuis om het te kunnen posten.
meer dan 24 km, tegen de wind in (komt nogal sterk uit het oosten) door vlak land, langs water.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:38 schreef komrad het volgende:
hoe ver is het exact voor je Tara?
Omstandigheden zijn iets anders, wind komt pal uit het oosten momenteel en het is een kuteind fietsen langs het Damsterdiep. Ik heb die stunt in 2004 wel uitgehaald met Hardenberg, maar toen was het windstil, redelijk lekker weer, veel plaatsen en bos onderweg, wat afwisseling etc.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:55 schreef komrad het volgende:
24km is een goed uur fietsen, dan ben je om 8:20 of zo terug
Jupz, hij ligt dan een uurtje (misschien 2) bij een plaatsnaambord en vervolgens 10 uur lang bij iemand thuis. Erg jammer, verpest het spelletje een beetje naar mijn idee.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:58 schreef WithMe het volgende:
Wel jammer dat stok de laatste tijd meer binnen heeft gelegen dan aan plaatsnaamborden.![]()
Maar wat een mooi plekje!![]()
Het was toch niet de bedoeling dat je het zou verklappen waar hij lagquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nou mensen, hij ligt aan de Alberdaweg/Westersingel, bij het Damsterdiep. Aan de westkant van Appingedam. Zie het kaartje (rode stip):
[afbeelding]
Ik ga de Wiki's bijwerken. Happy hunting.
Je kunt je ook aan stellen zeg, die stok ligt eventjes een dagje bij iemand thuis, nou boohoo. Ga lekker in een hoekje staan huilen ofzo. Dat dit te laat is voor JOU om de stok te pakken heeft frync toch geen boodschap aan, het is niet jouw spel ofzo, waarin me moeten zorgen dat jij de stok krijgt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jupz, hij ligt dan een uurtje (misschien 2) bij een plaatsnaambord en vervolgens 10 uur lang bij iemand thuis. Erg jammer, verpest het spelletje een beetje naar mijn idee.
Overigens is dat stukje Damsterdiep inderdaad erg mooi.
De plaatser zelf niet nee. Maar in eerdere topics werd er ook druk gepuzzeld over de plek waar hij lag door anderen, voordat hij werd gehaald.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het was toch niet de bedoeling dat je het zou verklappen waar hij lag
Hij ligt de hele week al lang bij iemand thuis. Tussen Groningen en Leegkerk zat 2 dagen, er zat ongeveer 24 uur tussen het weghalen uit Leegkerk en het neerleggen in Noordwolde, en nu weer. Het is echt veel leuker als er directe verplaatsingen zijn. Dat die stok vaker bij plaatsnaamborden ligt, dan bij iemand thuis (want dan moet je steeds maar weer wachten). Daarbij probeer ik de hele week dat ding al te pakken te krijgen en grijp ik er steeds naast. frync wist dat, ik heb gisteravond nog geprobeerd te vragen om een snelle verplaatsing en anders vandaag, maar dan wel vroeg. Vervolgens komen de foto's pas om 5 uur. Ja dan baal ik jaquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kunt je ook aan stellen zeg, die stok ligt eventjes een dagje bij iemand thuis, nou boohoo. Ga lekker in een hoekje staan huilen ofzo. Dat dit te laat is voor JOU om de stok te pakken heeft frync toch geen boodschap aan, het is niet jouw spel ofzo, waarin me moeten zorgen dat jij de stok krijgt.
Andersom, ik heb hem toen 's avonds laat bij Driebond weggehaald en de volgende middag in Leegkerk gelegd. Klea (na mij) had hem wel achterlijk lang thuis liggen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Tussen Groningen en Leegkerk zat 2 dagen, er zat ongeveer 24 uur tussen het weghalen uit Leegkerk en het neerleggen in Noordwolde
Excuses, dat is inderdaad waar. En Klea had hem volgens mij geverftquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:12 schreef WithMe het volgende:
[..]
Andersom, ik heb hem toen 's avonds laat bij Driebond weggehaald en de volgende middag in Leegkerk gelegd. Klea (na mij) had hem wel achterlijk lang thuis liggen.
Hmm, niet dus. En morgen ook niet (Bevrijdingsfestival).quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:15 schreef WithMe het volgende:
Ik zou vanavond eventueel nog naar Appingedam kunnen gaan, dan leg ik hem wel weer op een voor jou bereikbare plek neer.
Ja, daar achter dat hokje, tegen de kerk aan, ligt m'n opa.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh en Nietzman, dat kerkje is inderdaad wel een leuk dingetje
Zeg je morgen mijn vriendin dan even gedag? (Ze staat bij de ingang met zo'n bevrijdingsdags-shirt folders uit te delen en info te geven, rood krullend lang haar)quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:56 schreef WithMe het volgende:
[..]
Hmm, niet dus. En morgen ook niet (Bevrijdingsfestival).
Haha, gaaf! Als ik er nog kan komenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Zeg je morgen mijn vriendin dan even gedag? (Ze staat bij de ingang met zo'n bevrijdingsdags-shirt folders uit te delen en info te geven, rood krullend lang haar)
Maareh, mag het weer en de wind meezitten morgen dan kan er nog een reisje inzitten. Maar ik beloof niets.
Als die stok vanavond er niet meer ligt ga ik nog wel ffquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:28 schreef freecell het volgende:
Daar gaan we weer! Nou de stok ligt eindelijk langer dan een kwartiertje bij de paal
Het was in ieder geval een leuk etentje en TARA was best blij
Als er nog iemand naar bevrijdingsfestifal Groningen gaat.
Ik sta inderdaad aan het begin van de renbaan (stadspark) foldertjes uit te delen. Inderdaad rood krullend haar en waarschijnlijk een lichtblauw hoedje op. (Nu in ieder geval wel en ik houd hem wel op denk ik)
Ik vind mensen die "hoi" zeggen heel leuk
Euhhhhquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hmm, ik kan hem wel gaan ophalen, maar waar leg ik hem dan neer?
Mijn geniale ideeën voor een leuke verplaatsing (Kostverloren, Hongerige Wolf, Doodstil, Noordpolderzijl, Valom, Pasop en uiteraard Kornwerderzand) zijn vanwege onbereikbaarheid op dit moment niet echt uit te voeren.
Annen en Spijkerboor, dat laatste is ook een gat, maar daar is de vorige stok al vlakbij geweest (Westerdiepsterdallen)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:26 schreef Svensational het volgende:
Breng 'm naar je oude woonplaats, Tara
Nee, ik had geen toestel bij me (enige wat digitale foto's kan maken hier is de telefoon van freecell, en die heeft zijzelf mee)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:06 schreef komrad het volgende:
heb je al foto's van de ophaallocatie??
GEFELICITEERDquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat klopt. Ik ben net thuis en heb hem te pakken. Dat was me het reisje wel zeg. Hij wordt vandaag nog ergens anders neergelegd
Big bro has an carquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wordt wel een fietstochtje hoor. Ik gok dat ik over een uurtje ofzo terug ben
Dat je broer dat doetquote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ben eindelijk weer terug. De stok heeft een mooi nieuw plaatsje gekregen. Niet wat ik eigenlijk wilde, maar toch...
Excuses voor de vertraging, het ging totaal niet zoals ik eigenlijk wilde, maar dat zien jullie zo wel in de fotoreportage die er zometeen aankomt (even uploaden etc.)
Nou ja, ga je gangquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:05 schreef WithMe het volgende:
Mooi dat je hem eindelijk te pakken hebt gekregen, TARA.![]()
En Renesite, dat wordt dan vroeg opstaan morgen, want er zijn meer kapers op de kust.![]()
En dit lees ik nu pas.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Zeg je morgen mijn vriendin dan even gedag? (Ze staat bij de ingang met zo'n bevrijdingsdags-shirt folders uit te delen en info te geven, rood krullend lang haar)
Ik zou je met jenever en gebakjes hebben ontvangen!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maybe next time.
Ik ben ook totaal niet bij Winsum in de buurt gekomen. Sauwerd, toen richting Bedum. Verder niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |