Dat ik dát ook nog gemist hebquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
En ik Renesite. Ik was zondagavond op de fiets gestapt. Toen was WithMe me net voor![]()
*sigh* Neeheeee, maar me broer zei net nog "We halen hem gewoon opquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:01 schreef SlagerKorrel het volgende:
Je hebt de stok nog niet eens en gaat nu al uit zitten rekenen hoeveel het kost als je 'm wel krijgt?
Of is Klea een kloon van jou?![]()
Mag ik ook weer meedoen, of moet ik eerst een paar beurten wachten?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
En ik Renesite. Ik was zondagavond op de fiets gestapt. Toen was WithMe me net voor![]()
Nee. Zondag lag hij in Groningen bij Driebond.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat ik dát ook nog gemist heb![]()
![]()
Je bent toch niet naar leegkerk gefietst?
OK, lijkt me inderdaad wel zo sociaal om een paar beurten over te slaan.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee. Zondag lag hij in Groningen bij Driebond.
En WithMe, het mag wel, maar ik zou als ik jou was even nog een beurt wachten
Wel gaafquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:41 schreef WithMe het volgende:
[..]
OK, lijkt me inderdaad wel zo sociaal om een paar beurten over te slaan.![]()
En laat het nu ook maar eens afgelopen zijn met dat gezeur dat het niet opschiet buiten de Randstad. Drie mensen die de stok zoeken in een van de kleinste gehuchtjes van Groningen, hulde!
Hij lag zo'n 2 km van mijn huis af dus toen ben ik er meteen naar toe gereden toen ik dat las. Ik wou alvast een nieuwe plaats zoeken maar het was een beetje vies weer, dus ik ben er maar mee naar huis gegaan. Is het trouwens goed als ik hem eerst ga verven, want er is weinig meer over van de originele kleur.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:11 schreef WithMe het volgende:
Heb je niet wat meer info, Klea?
De originele kleur is toch... hout?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:18 schreef Klea het volgende:
Is het trouwens goed als ik hem eerst ga verven, want er is weinig meer over van de originele kleur.
Weet ik, maar dat dat er nu vanaf is heeft ook wel zijn charme.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:21 schreef sanke_pizza het volgende:
Er schijnen ooit (nadat ie van z'n originele houtkleur is ontdaan) witte letters (en uitroepteken) opgestaan te hebben.
Dat ben ik wel met je eens, jaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:33 schreef WithMe het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat dat er nu vanaf is heeft ook wel zijn charme.
WithMequote:
krijgen we dadelijk zo'n bling-bling-stok..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:45 schreef BrandX het volgende:
Moet dan wel een heel mooi verfbadje zijn wat Stokkie ondergaat![]()
Hij is al 24 uur wegquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:19 schreef prupke het volgende:
[..]
fok stok aka plank met een lampekap![]()
zo hij er nog liggen btw?
ik bedoelde een vorige fokstokquote:
Nope, is gekaapt zegmaar.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:23 schreef prupke het volgende:
[..]
ik bedoelde een vorige fokstok
die heeft niemand meer gehaald en misschien ligt hij er nog of heeft de gemeentegrasmaaier hem opgegeten dat kan ook nog![]()
maar het bier smaakte goedquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:30 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Niemand heeft de moeite genomen om onze fok-stok-plank-lamp creatie op te halen..
Oh?quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:30 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Niemand heeft de moeite genomen om onze fok-stok-plank-lamp creatie op te halen..
*XBM doet hetzelfdequote:Op woensdag 3 mei 2006 12:23 schreef BrandX het volgende:
* BrandX houdt haar hart vast voor Stokkie's welzijn
![]()
Frieslandquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:01 schreef Klea het volgende:
Niet getreurd, de stok ligt in:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De sleutel ligt onder het metalen plaatje van dit hekwerk:
[afbeelding]
Wat is daar mis meequote:
ohja, nu je het zegtquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:46 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
* Vjenne_kloet dacht dat het de Noordwolde in Groningen was.![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mensen, ik ga hem halen. Ik heb wel zin in een fietstochtje
TARA is met mij verloofd en ik ben het meisjequote:Op woensdag 3 mei 2006 17:32 schreef SlagerKorrel het volgende:
En ik altijd maar denken dat TARA een meisje was.
Gaat verder wel lekker met de stok daar in Groningen, gebeurt verder natuurlijk ook niet zoveel
ahquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:38 schreef freecell het volgende:
TARA is nu in Noordwolde, maar hij ligt er niet meer
Arme TARA
Jaquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ah![]()
Er word serieus jacht op die stok gemaakt in Groningen zeg
whehe da's snelquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:38 schreef freecell het volgende:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:38 schreef freecell het volgende:
Jij hebt hem?quote:
En? waar gaat hij heen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:56 schreef frync het volgende:
Sorry mensen, maar ik heb hem inderdaad. Voor TARA is dit natuurlijk dubbel sneu.![]()
![]()
![]()
Hoe laat fietste jij dan rond en waar vandaan? TARA nog gezien?quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:58 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe laat was je dan in Noordwolde. Ik zag namelijk bij het hek wel een oranje auto staan, maar geen persoon in de buurt.
Ik ben er meteen naartoe geracet toen ik het las.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:58 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe laat was je dan in Noordwolde. Ik zag namelijk bij het hek wel een oranje auto staan, maar geen persoon in de buurt.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:09 schreef frync het volgende:
[..]
Ik ben er meteen naartoe geracet toen ik het las.Ik denk dat ik er tegen half 5 zal zijn geweest. Op de terugweg helaas verkeerd gereden in het doolhof dat Beijum heet, anders had ik het hier zeker eerder vermeld.
Vanavond denk ik niet meer, maar ik heb voor morgen een heel leuk tochtje gepland!quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:00 schreef freecell het volgende:
[..]
En? waar gaat hij heen?
Gaat hij vandaag nog naar een nieuw plekje?
Zowel Groningen, Leegkerk en Noordwolde liggen vlakbij de stad Groningen, daarbij is het vakantie.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Weer 3 mensen die als gekken op een gehucht in the middle of nowhere afstormen voor een houten balk met een ketting![]()
Echt geweldig dit![]()
Jaquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Je had hem dus al een half uur toen TARA begon te fietsen
In ronde 2 was er een sms iets opgesteld waar de meldingen werden gegeven. Werkte prima. En ik hou altijd met een andere FOK!ker telefonisch contact. Ook omdat die dan het topic in de gaten houdt. Als jij bijvoorbeeld 5 min. na mijn vertrek opeens op het forum had gemeld dat je hem had, dan hoefde ik niet meer verder te fietsen omdat ik dan werd gebeld. Ook handigquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:22 schreef frync het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik had eigenlijk ook wel iemand telefonisch op de hoogte kunnen houden.![]()
Wees niet bang, hij blijft in onze mooie provincie.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Zowel Groningen, Leegkerk en Noordwolde liggen vlakbij de stad Groningen, daarbij is het vakantie.
frync, een tochtje, dat klinkt dat ie uit de buurt verdwijnt
Damn, ik ben rond 16.15 op mn fiets gestapt. Jij was me 5 minuten voorquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:09 schreef frync het volgende:
[..]
Ik ben er meteen naartoe geracet toen ik het las.Ik denk dat ik er tegen half 5 zal zijn geweest. Op de terugweg helaas verkeerd gereden in het doolhof dat Beijum heet, anders had ik het hier zeker eerder vermeld.
Ik ga morgen redelijk vroeg op pad.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maareh, ga je een beetje vroeg op pad dan frync?
(of toch nog vanavond)
Misschien hebben we elkaar nog gezien? (Ik reed op een groene fiets met de stok in een oranje boodschappentas.)quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Damn, ik ben rond 16.15 op mn fiets gestapt. Jij was me 5 minuten voor![]()
Dan zijn wij elkaar misschien ergens tegengekomen? (grijs blousje, gele korte broek, blauw/grijze fiets)quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:44 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb voor zover ik weet niemand met een oranje boodschappentas gezien. Ik ben om zuidwolde heen gegaan, misschien dat het daar aan lag. Verder ben ik ook om Beyum heen gefietst.
Vanavond alleen een fiets...quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ik ben trouwens mooi om Beijum heengefietst (bij de Hornbach langs)
Toch jammer dat ik weer een nacht moet wachten (heb je auto of fiets tot je beschikking frync?)
Nee, toen was ik al bijna weer terug, toen jij weggingquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dan zijn wij elkaar misschien ergens tegengekomen? (grijs blousje, gele korte broek, blauw/grijze fiets)
en morgen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |