Vanavond denk ik niet meer, maar ik heb voor morgen een heel leuk tochtje gepland!quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:00 schreef freecell het volgende:
[..]
En? waar gaat hij heen?
Gaat hij vandaag nog naar een nieuw plekje?
Zowel Groningen, Leegkerk en Noordwolde liggen vlakbij de stad Groningen, daarbij is het vakantie.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Weer 3 mensen die als gekken op een gehucht in the middle of nowhere afstormen voor een houten balk met een ketting![]()
Echt geweldig dit![]()
Jaquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Je had hem dus al een half uur toen TARA begon te fietsen
In ronde 2 was er een sms iets opgesteld waar de meldingen werden gegeven. Werkte prima. En ik hou altijd met een andere FOK!ker telefonisch contact. Ook omdat die dan het topic in de gaten houdt. Als jij bijvoorbeeld 5 min. na mijn vertrek opeens op het forum had gemeld dat je hem had, dan hoefde ik niet meer verder te fietsen omdat ik dan werd gebeld. Ook handigquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:22 schreef frync het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik had eigenlijk ook wel iemand telefonisch op de hoogte kunnen houden.![]()
Wees niet bang, hij blijft in onze mooie provincie.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Zowel Groningen, Leegkerk en Noordwolde liggen vlakbij de stad Groningen, daarbij is het vakantie.
frync, een tochtje, dat klinkt dat ie uit de buurt verdwijnt
Damn, ik ben rond 16.15 op mn fiets gestapt. Jij was me 5 minuten voorquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:09 schreef frync het volgende:
[..]
Ik ben er meteen naartoe geracet toen ik het las.Ik denk dat ik er tegen half 5 zal zijn geweest. Op de terugweg helaas verkeerd gereden in het doolhof dat Beijum heet, anders had ik het hier zeker eerder vermeld.
Ik ga morgen redelijk vroeg op pad.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maareh, ga je een beetje vroeg op pad dan frync?
(of toch nog vanavond)
Misschien hebben we elkaar nog gezien? (Ik reed op een groene fiets met de stok in een oranje boodschappentas.)quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Damn, ik ben rond 16.15 op mn fiets gestapt. Jij was me 5 minuten voor![]()
Dan zijn wij elkaar misschien ergens tegengekomen? (grijs blousje, gele korte broek, blauw/grijze fiets)quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:44 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb voor zover ik weet niemand met een oranje boodschappentas gezien. Ik ben om zuidwolde heen gegaan, misschien dat het daar aan lag. Verder ben ik ook om Beyum heen gefietst.
Vanavond alleen een fiets...quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ik ben trouwens mooi om Beijum heengefietst (bij de Hornbach langs)
Toch jammer dat ik weer een nacht moet wachten (heb je auto of fiets tot je beschikking frync?)
Nee, toen was ik al bijna weer terug, toen jij weggingquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dan zijn wij elkaar misschien ergens tegengekomen? (grijs blousje, gele korte broek, blauw/grijze fiets)
en morgen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |