Dat ik dát ook nog gemist hebquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
En ik Renesite. Ik was zondagavond op de fiets gestapt. Toen was WithMe me net voor![]()
*sigh* Neeheeee, maar me broer zei net nog "We halen hem gewoon opquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:01 schreef SlagerKorrel het volgende:
Je hebt de stok nog niet eens en gaat nu al uit zitten rekenen hoeveel het kost als je 'm wel krijgt?
Of is Klea een kloon van jou?![]()
Mag ik ook weer meedoen, of moet ik eerst een paar beurten wachten?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
En ik Renesite. Ik was zondagavond op de fiets gestapt. Toen was WithMe me net voor![]()
Nee. Zondag lag hij in Groningen bij Driebond.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat ik dát ook nog gemist heb![]()
![]()
Je bent toch niet naar leegkerk gefietst?
OK, lijkt me inderdaad wel zo sociaal om een paar beurten over te slaan.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee. Zondag lag hij in Groningen bij Driebond.
En WithMe, het mag wel, maar ik zou als ik jou was even nog een beurt wachten
Wel gaafquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:41 schreef WithMe het volgende:
[..]
OK, lijkt me inderdaad wel zo sociaal om een paar beurten over te slaan.![]()
En laat het nu ook maar eens afgelopen zijn met dat gezeur dat het niet opschiet buiten de Randstad. Drie mensen die de stok zoeken in een van de kleinste gehuchtjes van Groningen, hulde!
Hij lag zo'n 2 km van mijn huis af dus toen ben ik er meteen naar toe gereden toen ik dat las. Ik wou alvast een nieuwe plaats zoeken maar het was een beetje vies weer, dus ik ben er maar mee naar huis gegaan. Is het trouwens goed als ik hem eerst ga verven, want er is weinig meer over van de originele kleur.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:11 schreef WithMe het volgende:
Heb je niet wat meer info, Klea?
De originele kleur is toch... hout?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:18 schreef Klea het volgende:
Is het trouwens goed als ik hem eerst ga verven, want er is weinig meer over van de originele kleur.
Weet ik, maar dat dat er nu vanaf is heeft ook wel zijn charme.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:21 schreef sanke_pizza het volgende:
Er schijnen ooit (nadat ie van z'n originele houtkleur is ontdaan) witte letters (en uitroepteken) opgestaan te hebben.
Dat ben ik wel met je eens, jaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:33 schreef WithMe het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat dat er nu vanaf is heeft ook wel zijn charme.
WithMequote:
krijgen we dadelijk zo'n bling-bling-stok..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:45 schreef BrandX het volgende:
Moet dan wel een heel mooi verfbadje zijn wat Stokkie ondergaat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |