K#T-kloon dat je er bentquote:Op zondag 30 april 2006 23:40 schreef Mauro het volgende:
[..]
Helmjosti
Die staat ook op het papiertje namelijk.
We hebben gisteren zelfs een poging gedaan om de oude Fok!stok terug te vinden maar dat is helaas misgelukt...
Had geen zin meer om zo moeilijk te postenquote:Op zondag 30 april 2006 23:43 schreef blackbully het volgende:
[..]
K#T-kloon dat je er bent![]()
was wel een gezellig stukje tuffen
als de volgende plaats bekend is, haal hem dan met een kloon op en gooi dat ding weer eens deze kant opquote:Op zondag 30 april 2006 23:47 schreef Mauro het volgende:
[..]
Had geen zin meer om zo moeilijk te posten
Dat vergt namelijk aardig wat concentratie om het zo fout te typen dat het toch nog wat begrijpelijk is.
Morgenavond kom ik in Zuidbroekquote:Op zondag 30 april 2006 23:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ah Withme, ik had al zo'n idee dat ie daar zou liggen. Dat was de enige logische plek die nog over bleef.
Hmm, ik was erg close.
Mauro, dat was inderdaad de tweede (Westerdiepsterdallen, die was leuk), maar uit de laatste topics bleek dat hij echt uit Terneuzen was weggehaald.
Ik hoop dat hij nog even in de buurt blijft. Morgen ben ik in Sappemeer, maar heb waarschijnlijk niet de mogelijkheden om hem ergens op te halen (of het moet al Sappemeer, Sappemeer-Noord, Stootshorn, Zuidbroek oid zijn)
Haal jij hem morgen op (tenzij het dichtbij voor mij is)quote:
Vanmiddag maak ik even een nieuw kaartjequote:Op zondag 30 april 2006 22:12 schreef komrad het volgende:
mooie move van de fok!stok
wie is trouwens de beheerder van de kaart, die mag wel eens bijgewerkt worden
3equote:
Is idd al de derde keer nuquote:Op maandag 1 mei 2006 08:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
3e
Ik zie hem verder geen enkele keer in de lijst staan. Of het moet onder weer een andere kloon zijn
WTF!!!quote:Op maandag 1 mei 2006 18:51 schreef WithMe het volgende:
De FOK!stok is verplaatst van Groningen naar het gehucht Leegkerk.
Het oude kerkje en het plaatsnaambord waar de stok aan ligt:
[afbeelding]
De achterkant van het bord, waar de sleutel in zit, met een boerderij op de achtergrond:
[afbeelding]
De stok in het gras:
[afbeelding]
De omgeving tegenover het bord, een groot weiland:
[afbeelding]
Jaquote:Op maandag 1 mei 2006 19:45 schreef komrad het volgende:
ik neem aan dat hij al weg is
Hoi!quote:Op maandag 1 mei 2006 19:45 schreef Renesite het volgende:
"Zoek je toevallig ook een stok?"
"Eh, ja, hoezo?"
"Die is al weg"
Ik verdenk iemand in een kleine blauwe auto.quote:Wie is de schuldige![]()
Ohquote:Op maandag 1 mei 2006 19:54 schreef frync het volgende:
[..]
Hoi!![]()
[..]
Ik verdenk iemand in een kleine blauwe auto.![]()
Daar ging m'n kans op eeuwige Fok-roem.![]()
en nu 4?quote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 20:10 schreef frync het volgende:
[..]
Neuh, een kloon van een iets bekendere user.![]()
Ja... Als het van te voren gemeld was..quote:Op maandag 1 mei 2006 20:16 schreef komrad het volgende:
maar wie heeft die stok?
quote:Op maandag 1 mei 2006 20:45 schreef Klea het volgende:
Ik ben net thuisgekomen met de stok, sorry dat het even duurde!
quote:Op maandag 1 mei 2006 20:45 schreef Klea het volgende:
Ik ben net thuisgekomen met de stok, sorry dat het even duurde!
NEE! Over een dikke week pas weer naar braboland...quote:Op maandag 1 mei 2006 22:23 schreef blackbully het volgende:
echt niet, smijt die stok weer eens naar braboland.
En ik Renesite. Ik was zondagavond op de fiets gestapt. Toen was WithMe me net voorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:22 schreef Renesite het volgende:
*SCHOP*
Gelieve in de buurt, dan gaan Frync en ik er om vechten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |