Het is het FOK!stokspel in NEDERLAND. Je kan toch wel lezen? Er staat inde OP volgens mij duidelijk dat hij niet de grens over mag.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:21 schreef B_BOY het volgende:
as hij naar tilburg komt dan verplaats ik hem internationaal. dat beloofik.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:58 schreef sanke_pizza het volgende:
[..]
Mjah.. maar de dag nadat we 'm vervoerd hadden vonden we wel fluoriserende sterren in de auto![]()
Dus ik kan hem overal in een plaats neerleggen ??quote:Spelregels
Zoek deze stok en plaats hem in een andere stad of dorp.
Vervolgens moeten er minimaal 3 foto's genomen worden die in hetlopende FOK!stok topic worden geplaatst.
De Foto's:
1 v/d voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord
1 v/d achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord
En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is
quote:Let op: Er zit een dop op de FOK!stok, waarachter een A4tje te vinden is waarop je je naam kan schrijven
jahhhh heeeeuj, ik helemaal daarheen gefietst ik kijken.. staan er nog voetstappen enzo en fietssporen.. maar stok? waar? PRECIES: geen stokquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:28 schreef fendt het volgende:
oo gevonden ...........ik was aan het zoeken hoe ik een smile erbij kreeg maar ik moet dus aanmelden i.pv. snelle reactie.
Ik ben niet zo'n computer freak enzo maar was aan het werk (o.a die stok verwijderen van het plaatsnaambord) toen ik een beetje ingelicht werd door iemand dat ik dat hier moest melden....![]()
Nu ik heb hem![]()
![]()
![]()
![]()
en zal hem morgen ergens anders naar toe brengen ........ fff de regels lezen enzo
of ie ook echt aan een plaatsnaambord moet enzo ......... en er moet een foto bij werd mij verteld![]()
Kom hier morgen op terug maar eerst iedereen gerust stellen (doe ik dat trouwens wel op deze manier of raakt nu iedereen in paniek???)
Ik moest de site zoeken (sorry) ...me eerst aan melden hier....... wachtten op toegangcode enz. enz .
sorry het is niet anders![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
fff de regels lezen
[..]
Dus ik kan hem overal in een plaats neerleggen ??
Hij hoeft niet aan een plaatsnaambord??(staat niet in de regels)
Moet ik er dan ook een fot bij doen van waar die ligt of de omgeveing er van ??
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het is neit eerlijk he,quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
jahhhh heeeeuj, ik helemaal daarheen gefietst ik kijken.. staan er nog voetstappen enzo en fietssporen.. maar stok? waar? PRECIES: geen stok![]()
Hij lag in de molenstraat.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:27 schreef sanke_pizza het volgende:
Het lijkt aan de zuidkant van Valkenswaard te zijn. Op de Zeelberg of Bruggerhuizen ofzo.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:03 schreef Isdatzo het volgende:
WTF
die GOTters hebben hem verdomme al weggehaald
Ik ben zojuist daarheen gefietst en nix fokstok.. nergens![]()
Je was de stok al aan het verwijderen voordat je van dit topic had gehoord?quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:28 schreef fendt het volgende:
Ik ben niet zo'n computer freak enzo maar was aan het werk (o.a die stok verwijderen van het plaatsnaambord) toen ik een beetje ingelicht werd door iemand dat ik dat hier moest melden....![]()
@SuperRembo bedanktquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:49 schreef SuperRembo het volgende:
Het is wel de bedoeling dat je de stok bij een plaatsnaambord legt.
Welke foto's je er bij moet maken staat wel duidelijk in de regels:
quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:31 schreef victorinox het volgende:
Je was de stok al aan het verwijderen voordat je van dit topic had gehoord?
Hoe wist je dan waar de sleutel lag?
Met alles behalve imageshackquote:
kijk een post boven jequote:Op zaterdag 29 april 2006 02:17 schreef fendt het volgende:
[..]
Zie hierboven "een toevallige voorbijganger"
maar nu baal ik dat ik hier geen foto kan plaatsen, ik wacht nog even op een reactie en anders leg ik hem ergens neer en type ik hier de plaats, straat enzo wel of ik breng hem naar die man in Tilburg ....
Dus hoe krijg ik hier een foto op ???![]()
![]()
![]()
@ Predatorrr kan je ze ergens hosten dn mail ik ze naar jou (2 is dan wel zat)
Een dorpsgenootquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
jahhhh heeeeuj, ik helemaal daarheen gefietst ik kijken.. staan er nog voetstappen enzo en fietssporen.. maar stok? waar? PRECIES: geen stok![]()
Imageshack heeft ingesteld dat plaatjes die daar worden neergezet hier niet te zien zijn. Dat gaat per website.quote:Op zaterdag 29 april 2006 09:22 schreef fendt het volgende:
snap er niets vanwerk altijd met Imageshack nooit problemen maar hier
![]()
VRIEND!!!!!! BEDANKT !!!quote:Op zaterdag 29 april 2006 09:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
www.photobucket.com
Daar kun je je foto's makkelijk uploaden
quote:Spelregels
Zoek deze stok en plaats hem in een andere stad of dorp.
Vervolgens moeten er minimaal 3 foto's genomen worden die in hetlopende FOK!stok topic worden geplaatst.
De Foto's:
1 v/d voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord
1 v/d achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord
En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is
Bij deze ............"downTown Vessem"quote:1 v/d voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord
Wat je hieraan hebt snap ik niet maar bij deze "de achterkant"quote:1 v/d achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord
[/quote]quote:En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is
ja daar denk ik wel aan voldaan te hebben, dus succesquote:minimaal 3 foto's
Ja leg hem in tilburg!quote:Op zaterdag 29 april 2006 02:17 schreef fendt het volgende:
[..]
Zie hierboven "een toevallige voorbijganger"
maar nu baal ik dat ik hier geen foto kan plaatsen, ik wacht nog even op een reactie en anders leg ik hem ergens neer en type ik hier de plaats, straat enzo wel of ik breng hem naar die man in Tilburg ....
Dus hoe krijg ik hier een foto op ???![]()
![]()
![]()
@ Predatorrr kan je ze ergens hosten dn mail ik ze naar jou (2 is dan wel zat)
Jammer.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:19 schreef fendt het volgende:
^^ sorry hij ligt er al en ik kan intussen foto uploaden dus .......
(was om 12.30 al terug van de wandel maar het duurt bij mij iets langer voor ik ze geplaats had (nu 14.30 uur)
Als hij nou nóg dichterbij komt.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hij is wel dichterbij Tilburg gekomen.
Mooi verplaatsing
Ik werk de Wiki's gelijk bij
23 km , dat is best fietsbaar (en met de auto is het helemaal te doen). Je moet er ook wat moeite voor doen hoor. Als je dat ding op de stoep wilt hebben kun je er wel om gaan roepen, maar zelf halen is ook een optie. Ik zou zeggen, breng hem zelf naar Tilburgquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Als hij nou nóg dichterbij komt.
Wat houd dat nu weer in???? je gaat toch niet slaan ofzo he?quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik werk de Wiki's gelijk bij
Wikipedia:quote:Wat houd dat nu weer in???? je gaat toch niet slaan ofzo he?
Inderdaad. Ik heb het aangepast.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:02 schreef Predatorrr het volgende:
[..]
Wikipedia:
http://wiki.fok.nl/index.php/FOK%21stok
![]()
(alleen staan de laatste 2 foto's verkeerd om)
Het zijn anders wel steeds kleine verplaatsingenquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:56 schreef kalibr het volgende:
de stok gaat lekker snel hier in brabant
Maar niet richting Tilburg.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het zijn anders wel steeds kleine verplaatsingen
Pak de fiets en haal hem opquote:
Vessem. Da's zo'n 5 uur fietsen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Pak de fiets en haal hem op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |