He he eindelijk terug van het wndelen met de hond
quote:
Spelregels
Zoek deze stok en plaats hem in een andere stad of dorp.
Vervolgens moeten er minimaal 3 foto's genomen worden die in hetlopende FOK!stok topic worden geplaatst.
De Foto's:
1 v/d voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord
1 v/d achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord
En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is
quote:
1 v/d voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord
Bij deze ............"downTown Vessem"
![]()
quote:
1 v/d achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord
Wat je hieraan hebt snap ik niet maar bij deze "de achterkant"
![]()
Of bedoelen jullie het einde bebouwdekom bord
![]()
quote:
En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is
[/quote]
Ik had de regels niet goed onthouden en mijn laptop niet meegenomen, dus ik dacht een foto van de omgeving.
Nu hierboven lezend denk ik dat hetplaatsnaambord er ook op had moeten staan.......
Helaas dat staat hier een meter of 5 naar rechts want de rest van de foto's heb ik vanaf het kruispunt genomen maar ik denk dat dat in totaal wel een duidelijk beeld geeft van de omgeving ....
Misschien trouwens wel een te duidelijk beeld, het moet n.l. ook weer niet te makkelijk zijn
![]()
Trouwens hier de foto van waar "Stokkie" rust en dat voldoet meteen aan "van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is " n.l. rustige omgeving maar ja waar is dat in Vessem niet??
![]()
Ik heb hem begraven omdat hij anders veel te veel in het zicht ligt en er te veel mensen langs komen, hij ligt in de cirkel en bij de pijl is nog een schakel van de ketting te zien
de sleutel ligt in het middelste buisje (eens wat anders dan de achterkant van een bord) en ik heb dat aan 1 kant dicht gemaakt met wat zand/gras.
Als je er niet bij kan moet je even een stokje zoeken en duw je hem er zo uit
![]()
Nou de plaats van de sleutel is veel herkenbaarder dan het plaatsnaambord (want die zijn er meer) dus ik denk dat hij door mensen uit de omgeving (de kempen) zo gevonden is, zo niet dan plaats ik maandag wel wat meer foto's
quote:
minimaal 3 foto's
ja daar denk ik wel aan voldaan te hebben, dus succes