Ik ga eens een kijkje nemenquote:Op donderdag 27 april 2006 18:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb de Wiki een update gegeven. Ik heb de foto's die ik terug heb kunnen vinden van ronde 2 allemaal toegevoegd. Daar zaten wat leuke plekken (en mooie foto's) tussen.
Alle rondes hebben nu een aantal (of meer) foto's op de wiki.
SuperRembo hield zich bezig met ronde 3. Ik met Ronde 1 en 2quote:Op donderdag 27 april 2006 18:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga eens een kijkje nemen
De foto's van de fok!stok die ik heb gelegd staan er niet tussen?![]()
http://www.renesite.nl/fokstok/3.jpg
Dunno waarquote:Op donderdag 27 april 2006 18:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
SuperRembo hield zich bezig met ronde 3. Ik met Ronde 1 en 2
Maar voeg hem vooral toe
Ik zie hem nog niet in de galleryquote:
Dat ding wil niet veranderenquote:Op donderdag 27 april 2006 19:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik zie hem nog niet in de gallery
Je moet een paar keer op alt+s drukken voordat die hem eindelijk piktquote:Op donderdag 27 april 2006 19:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat ding wil niet veranderen
"Dit is een overview pagina" ofzoo
Voor degene met een beetje compie en dito tekenprogramma is op deze foto de straatnaam wellicht te verkrijgen???quote:Op donderdag 27 april 2006 12:38 schreef sanke_pizza het volgende:
Hint 2:
[afbeelding]
En nee, het is niet hetzelfde richtingen-wegwijs-ding als de vorige hint.
.... .....wegquote:Op donderdag 27 april 2006 19:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
Voor degene met een beetje compie en dito tekenprogramma is op deze foto de straatnaam wellicht te verkrijgen???![]()
![]()
Helaas heb ik die camera zelf moeten betalen, dus kun je het niet lezenquote:Op donderdag 27 april 2006 19:32 schreef BrandX het volgende:
Voor degene met een beetje compie en dito tekenprogramma is op deze foto de straatnaam wellicht te verkrijgen???![]()
![]()
Als ik naar dit plaatje kijk, dan lijkt het de oprit van de Eindhovense weg naar de Kennedylaan.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:15 schreef sanke_pizza het volgende:
Rechts bij dat plaatsnaambordje bijvoorbeeld.
[afbeelding]
Nu is het toch niet zo heel moeilijk meer...
Of iemand van GoT heeft hem gejatquote:Op donderdag 27 april 2006 22:09 schreef sanke_pizza het volgende:
Ik ben net nog een keer langs de plaats delict gereden.... en Stokkie is niet meer op z'n Stekkie.![]()
Dus.... er zal binnen afzienbare tijd wel een nieuwe locatie bekend worden gemaakt.
Het was inderdaad de Eindhovense weg/oprit Kennedylaan.![]()
Hulde Hulde...![]()
linkquote:Op donderdag 27 april 2006 22:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Of iemand van GoT heeft hem gejat.
Het was maar een verdenking...quote:
Kut.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Het was maar een verdenking...
Lul.quote:
Verrek ja nu zie ik het ook. Jammer dat ie al weg isquote:Op donderdag 27 april 2006 22:02 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als ik naar dit plaatje kijk, dan lijkt het de oprit van de Eindhovense weg naar de Kennedylaan.
Aangezien ik er rond 21:30 ben geweest en Stokkie er toen niet meer lag, vrees ik dat iemand je voor is geweest, aangezien jouw post om 22:02 is geplaatst.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:02 schreef Bruce117 het volgende:
Als ik naar dit plaatje kijk, dan lijkt het de oprit van de Eindhovense weg naar de Kennedylaan.
Wie zal het zeggenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:27 schreef sanke_pizza het volgende:
[..]
Aangezien ik er rond 21:30 ben geweest en Stokkie er toen niet meer lag, vrees ik dat iemand je voor is geweest, aangezien jouw post om 22:02 is geplaatst.![]()
ik vroeg gisteren of zo al of het aan de kennedylaan is, antwoord neequote:Op donderdag 27 april 2006 22:09 schreef sanke_pizza het volgende:
Ik ben net nog een keer langs de plaats delict gereden.... en Stokkie is niet meer op z'n Stekkie.![]()
Dus.... er zal binnen afzienbare tijd wel een nieuwe locatie bekend worden gemaakt.
Het was inderdaad de Eindhovense weg/oprit Kennedylaan.![]()
Hulde Hulde...![]()
[afbeelding]
Die straat, die foto... neej... niet de kennedylaanquote:Op donderdag 27 april 2006 22:38 schreef komrad het volgende:
ik vroeg gisteren of zo al of het aan de kennedylaan is, antwoord nee
grrrrrrrrrrrrr![]()
Jij neemt aan dat ik dat niet gedaan heb, maar ik heb nergens een uitspraak over gedaan.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:37 schreef sanke_pizza het volgende:
Je kunt natuurlijk ook eerst gaan kijken en dan pas posten
![]()
Nee, jij neemt aan dat ik dat aanneem, maar ik heb nergens een uitspraak over gedaan. Ik bedoel dat je dat waarschijnlijk gedaan hebtquote:Op donderdag 27 april 2006 22:40 schreef Bruce117 het volgende:
Jij neemt aan dat ik dat niet gedaan heb, maar ik heb nergens een uitspraak over gedaan.
Het wordt binnenkort vast wel duidelijker.
Grote huldequote:Op vrijdag 28 april 2006 01:39 schreef victorinox het volgende:
Nee, Bruce heeft hem niet.![]()
knip
Ik kwam hem vandaag toevallig tegen toen ik naar mijn werk fietste.
De foto's had ik helemaal niet herkend terwijl ik er elke dag langs fiets.![]()
Om 14:30 had ik hem gepakt en aangezien ik op mijn werk geen internet heb en ik nu pas thuis ben, plaats ik nu pas een foto.
Zodra het enigszins licht is buiten zal ik hem weer verstoppen.
Mooi verslag!quote:
Ja, maar ik ben benieuwd hoelang het erop blijft zitten.quote:
Mjah.. maar de dag nadat we 'm vervoerd hadden vonden we wel fluoriserende sterren in de autoquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:26 schreef VASND het volgende:
Mooi verslag!
Hij is nogsteeds gepimpt zie ik.
Daar is het mooi weer voor.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:36 schreef sanke_pizza het volgende:
Iemand zin om route 55 te fietsen? Dan kom je er langs.
Het is niet route 55 maar knooppunt 55quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:36 schreef sanke_pizza het volgende:
Iemand zin om route 55 te fietsen? Dan kom je er langs.
Jijzelf?quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:29 schreef B_BOY het volgende:
hij moet richting tilburg komen wie zorgt daar voor?
Valkenswaard-Tilburg is toch niet zover?quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:29 schreef B_BOY het volgende:
hij moet richting tilburg komen wie zorgt daar voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |