quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
De Fok! Stok is weer verplaatst
![]()
Na een treinreis van 3u 15 minuten en 20 minuten lopen trof ik Stokkie al zonnend aan in Roosendaal
quote:Zoals webspider al zei, werd Stokkie behoorlijk humeurig toen ik hem weghaalde![]()
Ik heb hem daarom goed in mijn tas gestopt zodat ie daar kon afkoelen en er pas weer uitgehaald...
quote:en neergelegd.....
quote:in....
quote:De sleutel zit achter in het witte bord
quote:Hier nog een omgevings foto:
quote:Succes gewenst voor de volgende ophaler![]()
Het is maar een paar km hoorquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:50 schreef --Christiaan-- het volgende:
Boxtel, hmm, als hij nog iets dichterbij komt, ga ik hem halen.
Oisterwijk, bitte!quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:55 schreef VASND het volgende:
Ik woon in boxtel.
ff kijken waar hij heen gaat.
Waarschijnlijk pleur ik em in best neerquote:
Waarom best?quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:03 schreef VASND het volgende:
[..]
Waarschijnlijk pleur ik em in best neer.
Heb je geen fiets?quote:
OP, ik heb de plaatjes uit de quote gehaaldquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:32 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Waar, wijziging?
FOK!stok door Nederland-spel deel 50! Boxtel
Da's 35KM!quote:
Is zo goed hoorquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:50 schreef SlagerKorrel het volgende:
Sorry voor de grote plaatjes. Weet ik veel; ik heb een Mac, bij mij zjn ze nu nog steeds groot.
Staat die OP ergens trouwens? Ik heb 'm gequote uit het vorige topic en een beetje met tags gerommeld. Ik schrok een beetje toen ik ineens de laatste post daar had... Oh jee, wat nu, noob.
Sorry, typoquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:38 schreef Renesite het volgende:
Henkfokker?
Ik heet Renesite![]()
*veranderd*
Leuk lijstje
Oisterwijk - Best is 22.18 km volgens de routeplannerquote:
De mijne zegt 35quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Oisterwijk - Best is 22.18 km volgens de routeplanner
Das nog zat te fietsen![]()
Zet dan ook ff als je wil de plaatsnamen in quote's als je wilt?quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
OP, ik heb de plaatjes uit de quote gehaald![]()
quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:55 schreef VASND het volgende:
Ik woon in boxtel.
ff kijken waar hij heen gaat.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:47 schreef komrad het volgende:
ik weet trouwens wel waar dat is, als niemand hem de komende week gaat verplaatsen ga ik er mss volgende week wel langs
Jullie zitten toch niet op elkaar te wachten he...quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:13 schreef kalibr het volgende:
Morgen ga ik wel even kijken
Ik snap helemaal wat je bedoelt.quote:Op zondag 23 april 2006 21:35 schreef SlagerKorrel het volgende:
Mooie Wiki!
Misschien moet je in de OP(-bron) nog een linkje zetten naar de OP-bron.
Als je snapt wat ik bedoel.
Laat maar, al gevonden. Kaartjes staan nu ook in de wikiquote:Op maandag 24 april 2006 13:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
_Xbox_Master_
Weet jij waar het kaartje van ronde 2 staat?
neequote:Op maandag 24 april 2006 17:37 schreef webspider het volgende:
Vorige zomer grotendeels in Boxtel doorgebracht, dus ik weet precies waar de stok ligt
Je hoefde niet ver te lopen vanaf het station, X
Ik heb hem in Boxtel neergelegdquote:Op maandag 24 april 2006 18:13 schreef komrad het volgende:
en waar gaat ie nu heen xbox_master?
oh ik dacht dat je hem uit boxtel gehaald hadquote:Op maandag 24 april 2006 18:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb hem in Boxtel neergelegd
Lees je een beetje in
Hij ligt nu in Boxtel, neergelegd door _Xbox_Masterquote:Op maandag 24 april 2006 18:13 schreef komrad het volgende:
en waar gaat ie nu heen xbox_master?
Oisterwijkquote:
Hoeveel kilometer van Boxtel is dat? ruim 22 zag ik staan?quote:
9.5 dacht ikquote:Op maandag 24 april 2006 19:40 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer van Boxtel is dat? ruim 22 zag ik staan?
De foto's doen het hier (XPProSP2 Firefox) ook niet goed.quote:Op maandag 24 april 2006 19:40 schreef SlagerKorrel het volgende:
De Wiki ziet er nu bij mij (Mac, Safari) heel rommelig uit, doordat je die foto's toe hebt gevoegd. Ik zou ze gewoon weghalen, iedereen kan de link naar de topics volgen om de foto's te bekijken.
Verder niets dan lof!
Hmm, blijkt dat er al het nodige gedaan is.quote:Op maandag 24 april 2006 19:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
9.5 dacht ik. Als jullie het doen dan zal ik je eeuwig adoreren!
Is hij al verplaatst?quote:Op maandag 24 april 2006 19:43 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Hmm, blijkt dat er al het nodige gedaan is.
quote:
Oisterwijk?quote:
quote:
Volgende keer beterquote:
Schiet eens op hoer.quote:Op maandag 24 april 2006 19:48 schreef VASND het volgende:
[..]
Volgende keer beter.
verslag onder weg.
1) Ik ben niet jarigquote:Op maandag 24 april 2006 19:50 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Schiet eens op hoer.
En nog mij voor niks willen laten rijden ook, ze moesten je vierendelen
"Ah OK".quote:
Nee dus, de meeste foto's zijn op andere websites te vinden of hebben een deeplink-blokkade etc. In de topics zijn haast geen foto's terug te vinden.quote:Op maandag 24 april 2006 19:40 schreef SlagerKorrel het volgende:
De Wiki ziet er nu bij mij (Mac, Safari) heel rommelig uit, doordat je die foto's toe hebt gevoegd. Ik zou ze gewoon weghalen, iedereen kan de link naar de topics volgen om de foto's te bekijken.
Verder niets dan lof!
Ah great. Dat had ik dus nodig. Dank jequote:Op maandag 24 april 2006 19:57 schreef SuperRembo het volgende:
Ik heb ff de foto's op de wiki gefixt.
<gallery>![]()
de stok mag best een keer een paar dorpjes in een provincie afgaanquote:Op maandag 24 april 2006 23:03 schreef komrad het volgende:
dat is een verplaatsing van 7km of zo
ik heb er ook geen waardeoordeel over hoorquote:Op maandag 24 april 2006 23:07 schreef kalibr het volgende:
nou en, hij was nu toch dichtbij en dit was de best(e) plek die we wisten
Een nieuw topicquote:Op maandag 24 april 2006 23:59 schreef kalibr het volgende:
jah morgen maakt VASND wel weer een nieuwe topic, vanaf dan is de stok pas officieel ergens anders. Dan pas staat het bewijs online.
En volgens mij voor het eerst komen er ook filmpjes maar dan moeten we wel ff een goede host vinden. Ik heb net al wat op rapidshare gezet maar volgens mij kan je daar niet zo superveel downloaden.
quote:Op maandag 24 april 2006 23:41 schreef kalibr het volgende:
nee kanaiken niet,
die was te laat om mee te doen maar hij krijgt later vast nog wel een kans
In de OP:quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:24 schreef steenz het volgende:
Vraagje, moet de stok altijd bij een plaatsnaambord neergelegd worden?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:44 schreef SlagerKorrel het volgende:
Ergens in Nederland onder een plaatsnaambord ligt 1 fokstok met FOK! erin gekerfd.
Zoek deze stok en plaats hem in een andere stad of dorp.
Vervolgens moeten er minimaal 3 foto's genomen worden die in het lopende FOK!stok topic worden geplaatst.
De Foto's:
1 v/d voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord
1 v/d achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord
En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is
quote:Daar vonden we stokkie in diepe slaap aan het bord geketend.
quote:Ook het sleuteltje lag op de plaats waar hij hoorde te liggen.
quote:Eerst maar eens stokkie wakker en los maken..
Hij was redelijk humeurig.. maar de zon scheen en het was warm dus hij zeurde niet toen we hem fotografeerden.
quote:Na een kwartiertje foto's maken van de omgeving en treinen die langsreden vond stokkie het wel weer genoeg geweest en gingen we huiswaards.
quote:Stokkie krijgt wat te drinken:
quote:We hadden van te voren al een goede plek bedacht om hem weer neer te leggen (paar maanden ervoor had kalibr een gemeentebordje weggehaald, bordjes op de foto zijn dus gloednieuw. ) en daar gingen we dus heen.
Met de trein.
quote:Nog even een tussenstop bij kalibr thuis gemaakt, en daar Stokkie voorzien van zijn eigen show (Pimp my Fok!stok), en we gingen op weg naar de nieuwe locatie.
quote:Stokkie viel zo erg op aan het gemeentebord dat we besloten een gat te graven/stampen.
quote:Kijk, dat is beter.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:27 schreef Renesite het volgende:
whehehehe
Die tshirts.
Enige betekenis of zelf gemaakt??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens naam van bandje van ons en het heeft nog wel wat diepere betekenissen.
Maar inderdaad zelf laten maken.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
Er reden constant fietsers langsquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Mooi verslag en mooie verplaatsing
Hoe keken die fietsers die er kwamen toen jij aan dat bord hing VASND?
Ja.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:57 schreef kanaiken het volgende:
Is het heel flauw om hem weer terug naar boxtel te halen?
In Roosendaal keken al die automobilisten me ook zo vreemd aan toen ik in een bord aan het graaien was naar een sleutelquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:05 schreef VASND het volgende:
[..]
Er reden constant fietsers langs.
We hadden een statief, die moesten ze steeds ontwijken en dat vonden ze niet zo leuk geloof ik.
Maar op dat moment waren we veel te druk bezig met foto's maken en heb ik niet echt erop gelet eigenlijk, het moet er aardig maf uitgezien hebben.
Bij die boerderij daar verderop zat iemand de hele tijd naar mij te kijkenquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:35 schreef kalibr het volgende:
vet, in boxtel keken ze ook raar. Daar kwamen vooral oude mensen voorbij en een paar lijpe veel te grote tractors/vrachtwagens
quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Bij die boerderij daar verderop zat iemand de hele tijd naar mij te kijken*112 toetsen.
Ik laat het, heb er geen tijd meer voor voordat er meer dan een week voorbij is.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:25 schreef kalibr het volgende:
of naar liempde ofzo, dan leg ik hem wel weer in oirschot
Dat zei ik ook al, ik wou hem naar hier zodat ik Tilburg kon doenquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:50 schreef B_BOY het volgende:
hij komt langzaam mijn kant op. gelieve de stok west-waarts te verplaatsen.
Duh, kan ik hem desnoods richting eindhoven, vught, den bosch of andere iets verdere regionen brengen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:37 schreef kalibr het volgende:
k, kom dan maar wel met de scooter
hehe, subtielquote:
De overbekende best grappenquote:
Ja sorry.... ikm kom er nooit dus voor mij is het nieuwquote:
Het bordje geeft einde bebouwde kom aan.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:00 schreef kalibr het volgende:
hij ligt in eindhoven tog gewoon ergens aan de ring ?
een middagje rondrijden en dan heb je hem wel denk ik
naja ik doelde meer op een grote weg door dat verboden fietsers bordje.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:03 schreef victorinox het volgende:
[..]
Het bordje geeft einde bebouwde kom aan.
Vrijwel alle wegen aan de ring liggen binnen de bebouwde kom, maar ik heb wel een paar ingevingen waar ie kan liggen...
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:18 schreef B_BOY het volgende:
degene die hem ophaalt breng hem please naar tilburg. dan ga ik hem miss wel internationaal verplaatsen.
Tuurlijk.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:18 schreef B_BOY het volgende:
degene die hem ophaalt breng hem please naar tilburg. dan ga ik hem miss wel internationaal verplaatsen.
mjah... daar gaat het zo'n beetje om hequote:Op woensdag 26 april 2006 20:58 schreef TommyGun het volgende:
Waar is dat ongeveer?
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:13 schreef sanke_pizza het volgende:
[..]
mjah... daar gaat het zo'n beetje om he![]()
Anders ga je gewoon kijken bij de plaatsnaamborden in je directe omgevingquote:Op woensdag 26 april 2006 20:58 schreef TommyGun het volgende:
Waar is dat ongeveer? Als het niet te ver weg is van de Frederiklaan óf Heezerweg dan wil ik m wel ophalen.
En neen ik ga niet heel Eindhoven af met de fiets om te zoeken waar ie ligt
Nee, dit is niet de kennedylaan.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:34 schreef komrad het volgende:
is dit niet de kennedylaan?
Ook niet.... maar genoeg hints voor vandaag.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:37 schreef VASND het volgende:
in de buurt van het station?
dat is ruim 200km van waar ik nu ben, wat denk je zelfquote:
Met een beetje auto is dat vandaag nog te halen.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:53 schreef komrad het volgende:
dat is ruim 200km van waar ik nu ben, wat denk je zelf
welke autoquote:Op woensdag 26 april 2006 21:55 schreef sanke_pizza het volgende:
[..]
Met een beetje auto is dat vandaag nog te halen.
dat was inmiddels wel duidelijkquote:Op woensdag 26 april 2006 22:19 schreef sanke_pizza het volgende:
[..]
Oke, hij ligt daar toch niet. Dus doe geen moeite.
Hmmm, station ligt in het centrum. Denk niet dat je daar veel plaatsnaambordjes zult vinden.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:37 schreef VASND het volgende:
in de buurt van het station?
Op elk station staan meerdere plaatsnaambordjes.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:38 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hmmm, station ligt in het centrum. Denk niet dat je daar veel plaatsnaambordjes zult vinden.
ja mssquote:Op woensdag 26 april 2006 22:53 schreef TommyGun het volgende:
Ergens bij het floraplein mss?
lucht?quote:Op donderdag 27 april 2006 14:15 schreef Predatorrr het volgende:
Nope, maar er is wel iets in de buurt wat met vliegtuigen te maken heeft.![]()
Dan is het ook in de buurt van de A.Fokkerweg, toch?quote:Op donderdag 27 april 2006 14:15 schreef Predatorrr het volgende:
[..]
Nope, maar er is wel iets in de buurt wat met vliegtuigen te maken heeft.![]()
of het vliegveld.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:45 schreef kalibr het volgende:
in de buurt van welschap/flightforum dus
Of ergens anders... (hint)quote:Op donderdag 27 april 2006 16:16 schreef B_BOY het volgende:
of het vliegveld.
Ik ga eens een kijkje nemenquote:Op donderdag 27 april 2006 18:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb de Wiki een update gegeven. Ik heb de foto's die ik terug heb kunnen vinden van ronde 2 allemaal toegevoegd. Daar zaten wat leuke plekken (en mooie foto's) tussen.
Alle rondes hebben nu een aantal (of meer) foto's op de wiki.
SuperRembo hield zich bezig met ronde 3. Ik met Ronde 1 en 2quote:Op donderdag 27 april 2006 18:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga eens een kijkje nemen
De foto's van de fok!stok die ik heb gelegd staan er niet tussen?![]()
http://www.renesite.nl/fokstok/3.jpg
Dunno waarquote:Op donderdag 27 april 2006 18:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
SuperRembo hield zich bezig met ronde 3. Ik met Ronde 1 en 2
Maar voeg hem vooral toe
Ik zie hem nog niet in de galleryquote:
Dat ding wil niet veranderenquote:Op donderdag 27 april 2006 19:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik zie hem nog niet in de gallery
Je moet een paar keer op alt+s drukken voordat die hem eindelijk piktquote:Op donderdag 27 april 2006 19:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat ding wil niet veranderen
"Dit is een overview pagina" ofzoo
Voor degene met een beetje compie en dito tekenprogramma is op deze foto de straatnaam wellicht te verkrijgen???quote:Op donderdag 27 april 2006 12:38 schreef sanke_pizza het volgende:
Hint 2:
[afbeelding]
En nee, het is niet hetzelfde richtingen-wegwijs-ding als de vorige hint.
.... .....wegquote:Op donderdag 27 april 2006 19:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
Voor degene met een beetje compie en dito tekenprogramma is op deze foto de straatnaam wellicht te verkrijgen???![]()
![]()
Helaas heb ik die camera zelf moeten betalen, dus kun je het niet lezenquote:Op donderdag 27 april 2006 19:32 schreef BrandX het volgende:
Voor degene met een beetje compie en dito tekenprogramma is op deze foto de straatnaam wellicht te verkrijgen???![]()
![]()
Als ik naar dit plaatje kijk, dan lijkt het de oprit van de Eindhovense weg naar de Kennedylaan.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:15 schreef sanke_pizza het volgende:
Rechts bij dat plaatsnaambordje bijvoorbeeld.
[afbeelding]
Nu is het toch niet zo heel moeilijk meer...
Of iemand van GoT heeft hem gejatquote:Op donderdag 27 april 2006 22:09 schreef sanke_pizza het volgende:
Ik ben net nog een keer langs de plaats delict gereden.... en Stokkie is niet meer op z'n Stekkie.![]()
Dus.... er zal binnen afzienbare tijd wel een nieuwe locatie bekend worden gemaakt.
Het was inderdaad de Eindhovense weg/oprit Kennedylaan.![]()
Hulde Hulde...![]()
linkquote:Op donderdag 27 april 2006 22:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Of iemand van GoT heeft hem gejat.
Het was maar een verdenking...quote:
Kut.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Het was maar een verdenking...
Lul.quote:
Verrek ja nu zie ik het ook. Jammer dat ie al weg isquote:Op donderdag 27 april 2006 22:02 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als ik naar dit plaatje kijk, dan lijkt het de oprit van de Eindhovense weg naar de Kennedylaan.
Aangezien ik er rond 21:30 ben geweest en Stokkie er toen niet meer lag, vrees ik dat iemand je voor is geweest, aangezien jouw post om 22:02 is geplaatst.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:02 schreef Bruce117 het volgende:
Als ik naar dit plaatje kijk, dan lijkt het de oprit van de Eindhovense weg naar de Kennedylaan.
Wie zal het zeggenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:27 schreef sanke_pizza het volgende:
[..]
Aangezien ik er rond 21:30 ben geweest en Stokkie er toen niet meer lag, vrees ik dat iemand je voor is geweest, aangezien jouw post om 22:02 is geplaatst.![]()
ik vroeg gisteren of zo al of het aan de kennedylaan is, antwoord neequote:Op donderdag 27 april 2006 22:09 schreef sanke_pizza het volgende:
Ik ben net nog een keer langs de plaats delict gereden.... en Stokkie is niet meer op z'n Stekkie.![]()
Dus.... er zal binnen afzienbare tijd wel een nieuwe locatie bekend worden gemaakt.
Het was inderdaad de Eindhovense weg/oprit Kennedylaan.![]()
Hulde Hulde...![]()
[afbeelding]
Die straat, die foto... neej... niet de kennedylaanquote:Op donderdag 27 april 2006 22:38 schreef komrad het volgende:
ik vroeg gisteren of zo al of het aan de kennedylaan is, antwoord nee
grrrrrrrrrrrrr![]()
Jij neemt aan dat ik dat niet gedaan heb, maar ik heb nergens een uitspraak over gedaan.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:37 schreef sanke_pizza het volgende:
Je kunt natuurlijk ook eerst gaan kijken en dan pas posten
![]()
Nee, jij neemt aan dat ik dat aanneem, maar ik heb nergens een uitspraak over gedaan. Ik bedoel dat je dat waarschijnlijk gedaan hebtquote:Op donderdag 27 april 2006 22:40 schreef Bruce117 het volgende:
Jij neemt aan dat ik dat niet gedaan heb, maar ik heb nergens een uitspraak over gedaan.
Het wordt binnenkort vast wel duidelijker.
Grote huldequote:Op vrijdag 28 april 2006 01:39 schreef victorinox het volgende:
Nee, Bruce heeft hem niet.![]()
knip
Ik kwam hem vandaag toevallig tegen toen ik naar mijn werk fietste.
De foto's had ik helemaal niet herkend terwijl ik er elke dag langs fiets.![]()
Om 14:30 had ik hem gepakt en aangezien ik op mijn werk geen internet heb en ik nu pas thuis ben, plaats ik nu pas een foto.
Zodra het enigszins licht is buiten zal ik hem weer verstoppen.
Mooi verslag!quote:
Ja, maar ik ben benieuwd hoelang het erop blijft zitten.quote:
Mjah.. maar de dag nadat we 'm vervoerd hadden vonden we wel fluoriserende sterren in de autoquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:26 schreef VASND het volgende:
Mooi verslag!
Hij is nogsteeds gepimpt zie ik.
Daar is het mooi weer voor.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:36 schreef sanke_pizza het volgende:
Iemand zin om route 55 te fietsen? Dan kom je er langs.
Het is niet route 55 maar knooppunt 55quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:36 schreef sanke_pizza het volgende:
Iemand zin om route 55 te fietsen? Dan kom je er langs.
Jijzelf?quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:29 schreef B_BOY het volgende:
hij moet richting tilburg komen wie zorgt daar voor?
Valkenswaard-Tilburg is toch niet zover?quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:29 schreef B_BOY het volgende:
hij moet richting tilburg komen wie zorgt daar voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |