quote:Op maandag 24 april 2006 23:41 schreef kalibr het volgende:
nee kanaiken niet,
die was te laat om mee te doen maar hij krijgt later vast nog wel een kans
In de OP:quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:24 schreef steenz het volgende:
Vraagje, moet de stok altijd bij een plaatsnaambord neergelegd worden?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:44 schreef SlagerKorrel het volgende:
Ergens in Nederland onder een plaatsnaambord ligt 1 fokstok met FOK! erin gekerfd.
Zoek deze stok en plaats hem in een andere stad of dorp.
Vervolgens moeten er minimaal 3 foto's genomen worden die in het lopende FOK!stok topic worden geplaatst.
De Foto's:
1 v/d voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord
1 v/d achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord
En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is
quote:Daar vonden we stokkie in diepe slaap aan het bord geketend.
quote:Ook het sleuteltje lag op de plaats waar hij hoorde te liggen.
quote:Eerst maar eens stokkie wakker en los maken..
Hij was redelijk humeurig.. maar de zon scheen en het was warm dus hij zeurde niet toen we hem fotografeerden.
quote:Na een kwartiertje foto's maken van de omgeving en treinen die langsreden vond stokkie het wel weer genoeg geweest en gingen we huiswaards.
quote:Stokkie krijgt wat te drinken:
quote:We hadden van te voren al een goede plek bedacht om hem weer neer te leggen (paar maanden ervoor had kalibr een gemeentebordje weggehaald, bordjes op de foto zijn dus gloednieuw. ) en daar gingen we dus heen.
Met de trein.
quote:Nog even een tussenstop bij kalibr thuis gemaakt, en daar Stokkie voorzien van zijn eigen show (Pimp my Fok!stok), en we gingen op weg naar de nieuwe locatie.
quote:Stokkie viel zo erg op aan het gemeentebord dat we besloten een gat te graven/stampen.
quote:Kijk, dat is beter.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:27 schreef Renesite het volgende:
whehehehe
Die tshirts.
Enige betekenis of zelf gemaakt??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens naam van bandje van ons en het heeft nog wel wat diepere betekenissen.
Maar inderdaad zelf laten maken.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
Er reden constant fietsers langsquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Mooi verslag en mooie verplaatsing
Hoe keken die fietsers die er kwamen toen jij aan dat bord hing VASND?
Ja.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:57 schreef kanaiken het volgende:
Is het heel flauw om hem weer terug naar boxtel te halen?
In Roosendaal keken al die automobilisten me ook zo vreemd aan toen ik in een bord aan het graaien was naar een sleutelquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:05 schreef VASND het volgende:
[..]
Er reden constant fietsers langs.
We hadden een statief, die moesten ze steeds ontwijken en dat vonden ze niet zo leuk geloof ik.
Maar op dat moment waren we veel te druk bezig met foto's maken en heb ik niet echt erop gelet eigenlijk, het moet er aardig maf uitgezien hebben.
Bij die boerderij daar verderop zat iemand de hele tijd naar mij te kijkenquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:35 schreef kalibr het volgende:
vet, in boxtel keken ze ook raar. Daar kwamen vooral oude mensen voorbij en een paar lijpe veel te grote tractors/vrachtwagens
quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Bij die boerderij daar verderop zat iemand de hele tijd naar mij te kijken*112 toetsen.
Ik laat het, heb er geen tijd meer voor voordat er meer dan een week voorbij is.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:25 schreef kalibr het volgende:
of naar liempde ofzo, dan leg ik hem wel weer in oirschot
Dat zei ik ook al, ik wou hem naar hier zodat ik Tilburg kon doenquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:50 schreef B_BOY het volgende:
hij komt langzaam mijn kant op. gelieve de stok west-waarts te verplaatsen.
Duh, kan ik hem desnoods richting eindhoven, vught, den bosch of andere iets verdere regionen brengen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:37 schreef kalibr het volgende:
k, kom dan maar wel met de scooter
hehe, subtielquote:
De overbekende best grappenquote:
Ja sorry.... ikm kom er nooit dus voor mij is het nieuwquote:
Het bordje geeft einde bebouwde kom aan.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:00 schreef kalibr het volgende:
hij ligt in eindhoven tog gewoon ergens aan de ring ?
een middagje rondrijden en dan heb je hem wel denk ik
naja ik doelde meer op een grote weg door dat verboden fietsers bordje.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:03 schreef victorinox het volgende:
[..]
Het bordje geeft einde bebouwde kom aan.
Vrijwel alle wegen aan de ring liggen binnen de bebouwde kom, maar ik heb wel een paar ingevingen waar ie kan liggen...
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:18 schreef B_BOY het volgende:
degene die hem ophaalt breng hem please naar tilburg. dan ga ik hem miss wel internationaal verplaatsen.
Tuurlijk.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:18 schreef B_BOY het volgende:
degene die hem ophaalt breng hem please naar tilburg. dan ga ik hem miss wel internationaal verplaatsen.
mjah... daar gaat het zo'n beetje om hequote:Op woensdag 26 april 2006 20:58 schreef TommyGun het volgende:
Waar is dat ongeveer?
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:13 schreef sanke_pizza het volgende:
[..]
mjah... daar gaat het zo'n beetje om he![]()
Anders ga je gewoon kijken bij de plaatsnaamborden in je directe omgevingquote:Op woensdag 26 april 2006 20:58 schreef TommyGun het volgende:
Waar is dat ongeveer? Als het niet te ver weg is van de Frederiklaan óf Heezerweg dan wil ik m wel ophalen.
En neen ik ga niet heel Eindhoven af met de fiets om te zoeken waar ie ligt
Nee, dit is niet de kennedylaan.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:34 schreef komrad het volgende:
is dit niet de kennedylaan?
Ook niet.... maar genoeg hints voor vandaag.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:37 schreef VASND het volgende:
in de buurt van het station?
dat is ruim 200km van waar ik nu ben, wat denk je zelfquote:
Met een beetje auto is dat vandaag nog te halen.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:53 schreef komrad het volgende:
dat is ruim 200km van waar ik nu ben, wat denk je zelf
welke autoquote:Op woensdag 26 april 2006 21:55 schreef sanke_pizza het volgende:
[..]
Met een beetje auto is dat vandaag nog te halen.
dat was inmiddels wel duidelijkquote:Op woensdag 26 april 2006 22:19 schreef sanke_pizza het volgende:
[..]
Oke, hij ligt daar toch niet. Dus doe geen moeite.
Hmmm, station ligt in het centrum. Denk niet dat je daar veel plaatsnaambordjes zult vinden.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:37 schreef VASND het volgende:
in de buurt van het station?
Op elk station staan meerdere plaatsnaambordjes.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:38 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hmmm, station ligt in het centrum. Denk niet dat je daar veel plaatsnaambordjes zult vinden.
ja mssquote:Op woensdag 26 april 2006 22:53 schreef TommyGun het volgende:
Ergens bij het floraplein mss?
lucht?quote:Op donderdag 27 april 2006 14:15 schreef Predatorrr het volgende:
Nope, maar er is wel iets in de buurt wat met vliegtuigen te maken heeft.![]()
Dan is het ook in de buurt van de A.Fokkerweg, toch?quote:Op donderdag 27 april 2006 14:15 schreef Predatorrr het volgende:
[..]
Nope, maar er is wel iets in de buurt wat met vliegtuigen te maken heeft.![]()
of het vliegveld.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:45 schreef kalibr het volgende:
in de buurt van welschap/flightforum dus
Of ergens anders... (hint)quote:Op donderdag 27 april 2006 16:16 schreef B_BOY het volgende:
of het vliegveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |