Het bordje geeft einde bebouwde kom aan.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:00 schreef kalibr het volgende:
hij ligt in eindhoven tog gewoon ergens aan de ring ?
een middagje rondrijden en dan heb je hem wel denk ik
naja ik doelde meer op een grote weg door dat verboden fietsers bordje.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:03 schreef victorinox het volgende:
[..]
Het bordje geeft einde bebouwde kom aan.
Vrijwel alle wegen aan de ring liggen binnen de bebouwde kom, maar ik heb wel een paar ingevingen waar ie kan liggen...
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:18 schreef B_BOY het volgende:
degene die hem ophaalt breng hem please naar tilburg. dan ga ik hem miss wel internationaal verplaatsen.
Tuurlijk.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:18 schreef B_BOY het volgende:
degene die hem ophaalt breng hem please naar tilburg. dan ga ik hem miss wel internationaal verplaatsen.
mjah... daar gaat het zo'n beetje om hequote:Op woensdag 26 april 2006 20:58 schreef TommyGun het volgende:
Waar is dat ongeveer?
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:13 schreef sanke_pizza het volgende:
[..]
mjah... daar gaat het zo'n beetje om he![]()
Anders ga je gewoon kijken bij de plaatsnaamborden in je directe omgevingquote:Op woensdag 26 april 2006 20:58 schreef TommyGun het volgende:
Waar is dat ongeveer? Als het niet te ver weg is van de Frederiklaan óf Heezerweg dan wil ik m wel ophalen.
En neen ik ga niet heel Eindhoven af met de fiets om te zoeken waar ie ligt
Nee, dit is niet de kennedylaan.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:34 schreef komrad het volgende:
is dit niet de kennedylaan?
Ook niet.... maar genoeg hints voor vandaag.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:37 schreef VASND het volgende:
in de buurt van het station?
dat is ruim 200km van waar ik nu ben, wat denk je zelfquote:
Met een beetje auto is dat vandaag nog te halen.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:53 schreef komrad het volgende:
dat is ruim 200km van waar ik nu ben, wat denk je zelf
welke autoquote:Op woensdag 26 april 2006 21:55 schreef sanke_pizza het volgende:
[..]
Met een beetje auto is dat vandaag nog te halen.
dat was inmiddels wel duidelijkquote:Op woensdag 26 april 2006 22:19 schreef sanke_pizza het volgende:
[..]
Oke, hij ligt daar toch niet. Dus doe geen moeite.
Hmmm, station ligt in het centrum. Denk niet dat je daar veel plaatsnaambordjes zult vinden.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:37 schreef VASND het volgende:
in de buurt van het station?
Op elk station staan meerdere plaatsnaambordjes.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:38 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hmmm, station ligt in het centrum. Denk niet dat je daar veel plaatsnaambordjes zult vinden.
ja mssquote:Op woensdag 26 april 2006 22:53 schreef TommyGun het volgende:
Ergens bij het floraplein mss?
lucht?quote:Op donderdag 27 april 2006 14:15 schreef Predatorrr het volgende:
Nope, maar er is wel iets in de buurt wat met vliegtuigen te maken heeft.![]()
Dan is het ook in de buurt van de A.Fokkerweg, toch?quote:Op donderdag 27 april 2006 14:15 schreef Predatorrr het volgende:
[..]
Nope, maar er is wel iets in de buurt wat met vliegtuigen te maken heeft.![]()
of het vliegveld.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:45 schreef kalibr het volgende:
in de buurt van welschap/flightforum dus
Of ergens anders... (hint)quote:Op donderdag 27 april 2006 16:16 schreef B_BOY het volgende:
of het vliegveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |