Laat maar, al gevonden. Kaartjes staan nu ook in de wikiquote:Op maandag 24 april 2006 13:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
_Xbox_Master_
Weet jij waar het kaartje van ronde 2 staat?
neequote:Op maandag 24 april 2006 17:37 schreef webspider het volgende:
Vorige zomer grotendeels in Boxtel doorgebracht, dus ik weet precies waar de stok ligt
Je hoefde niet ver te lopen vanaf het station, X
Ik heb hem in Boxtel neergelegdquote:Op maandag 24 april 2006 18:13 schreef komrad het volgende:
en waar gaat ie nu heen xbox_master?
oh ik dacht dat je hem uit boxtel gehaald hadquote:Op maandag 24 april 2006 18:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb hem in Boxtel neergelegd
Lees je een beetje in
Hij ligt nu in Boxtel, neergelegd door _Xbox_Masterquote:Op maandag 24 april 2006 18:13 schreef komrad het volgende:
en waar gaat ie nu heen xbox_master?
Oisterwijkquote:
Hoeveel kilometer van Boxtel is dat? ruim 22 zag ik staan?quote:
9.5 dacht ikquote:Op maandag 24 april 2006 19:40 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer van Boxtel is dat? ruim 22 zag ik staan?
De foto's doen het hier (XPProSP2 Firefox) ook niet goed.quote:Op maandag 24 april 2006 19:40 schreef SlagerKorrel het volgende:
De Wiki ziet er nu bij mij (Mac, Safari) heel rommelig uit, doordat je die foto's toe hebt gevoegd. Ik zou ze gewoon weghalen, iedereen kan de link naar de topics volgen om de foto's te bekijken.
Verder niets dan lof!
Hmm, blijkt dat er al het nodige gedaan is.quote:Op maandag 24 april 2006 19:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
9.5 dacht ik. Als jullie het doen dan zal ik je eeuwig adoreren!
Is hij al verplaatst?quote:Op maandag 24 april 2006 19:43 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Hmm, blijkt dat er al het nodige gedaan is.
quote:
Oisterwijk?quote:
quote:
Volgende keer beterquote:
Schiet eens op hoer.quote:Op maandag 24 april 2006 19:48 schreef VASND het volgende:
[..]
Volgende keer beter.
verslag onder weg.
1) Ik ben niet jarigquote:Op maandag 24 april 2006 19:50 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Schiet eens op hoer.
En nog mij voor niks willen laten rijden ook, ze moesten je vierendelen
"Ah OK".quote:
Nee dus, de meeste foto's zijn op andere websites te vinden of hebben een deeplink-blokkade etc. In de topics zijn haast geen foto's terug te vinden.quote:Op maandag 24 april 2006 19:40 schreef SlagerKorrel het volgende:
De Wiki ziet er nu bij mij (Mac, Safari) heel rommelig uit, doordat je die foto's toe hebt gevoegd. Ik zou ze gewoon weghalen, iedereen kan de link naar de topics volgen om de foto's te bekijken.
Verder niets dan lof!
Ah great. Dat had ik dus nodig. Dank jequote:Op maandag 24 april 2006 19:57 schreef SuperRembo het volgende:
Ik heb ff de foto's op de wiki gefixt.
<gallery>![]()
de stok mag best een keer een paar dorpjes in een provincie afgaanquote:Op maandag 24 april 2006 23:03 schreef komrad het volgende:
dat is een verplaatsing van 7km of zo
ik heb er ook geen waardeoordeel over hoorquote:Op maandag 24 april 2006 23:07 schreef kalibr het volgende:
nou en, hij was nu toch dichtbij en dit was de best(e) plek die we wisten
Een nieuw topicquote:Op maandag 24 april 2006 23:59 schreef kalibr het volgende:
jah morgen maakt VASND wel weer een nieuwe topic, vanaf dan is de stok pas officieel ergens anders. Dan pas staat het bewijs online.
En volgens mij voor het eerst komen er ook filmpjes maar dan moeten we wel ff een goede host vinden. Ik heb net al wat op rapidshare gezet maar volgens mij kan je daar niet zo superveel downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |