map24.nlquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:48 schreef MrBean het volgende:
Zijn er ook programma's waarmee je hemelsbreed afstanden kunt uitrekenen ipv via een autoroute?
Gerucht gaat dat iemand hem wel naar Leeuwarden wil brengen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Finally, uit Zevenhuizen weg, hij was daar best lang
OK, Drachten, daar woont toch wel wat meer dan in Zevenhuizen? Wie neemt hem weer mee?
Als dat zo is, stap ik op de fiets naar Ljouwertquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:18 schreef MrBean het volgende:
[..]
Gerucht gaat dat iemand hem wel naar Leeuwarden wil brengen.
Hee, een plaatsgenoot!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:40 schreef El_Rolando het volgende:
Hey hij ligt in mij woonplaats, wel aan de andere kant van het dorp.
Och, zo ver is dat toch niet, Drachten-Duitsland...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:04 schreef XLerate het volgende:
Argh. Jammer dat ik nu op stage ben in Duitsland. Anders was ik nu in de auto gestapt. Woon vlakbij Drachten (Bergum).
Als jij hem in Oosterwolde legt neem ik hem morgen weer mee...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:51 schreef D-MIXXX het volgende:
Als niemand hem ophaalt haal ik hem op. Ik ben daar dan rond half 5 / kwart voor 5. Ik breng hem dan naar Oosterwolde toe aangezien ik vanuit Leeuwarden vertrek. Als hij daar niet weg is maandag/dinsdag en het is toegestaan verplaats ik hem dan naar Leeuwarden aangezien ik dan weer naart werk moet
Ik denk het toch niet hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:59 schreef MeneerMuis het volgende:
Nee NeoPhythe, dan ben ik zeker weten eerder
Als hij er nog ligt vind ik het prima. Welke plaats woon jij dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:53 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Als jij hem in Oosterwolde legt neem ik hem morgen weer mee...
Deal![]()
Klopt dus welquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:51 schreef D-MIXXX het volgende:
Als niemand hem ophaalt haal ik hem op. Ik ben daar dan rond half 5 / kwart voor 5. Ik breng hem dan naar Oosterwolde toe aangezien ik vanuit Leeuwarden vertrek. Als hij daar niet weg is maandag/dinsdag en het is toegestaan verplaats ik hem dan naar Leeuwarden aangezien ik dan weer naart werk moet
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:12 schreef Duckman het volgende:
Zonet heb ik gekeken en nu is ie weg...
OP? De titel bedoel je?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:02 schreef Renesite het volgende:
OP updeet
Bedoel ik ookquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
OP? De titel bedoel je?
In de OP staat alles op als laatste Zevenhuizen (zowel de foto's als de lijst met plaatsnamen, odneraan)
Heb je niks te doen ofzoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:19 schreef Gizmo112 het volgende:
Hmmmm....hangt een beetje van het weer af, maar als het meezit breng ik hem morgen de afsluitdijk over...
Ligt Assen helemaal daar? Tering, nooit bij stil gestaan.quote:
Je moet dan ook hard er aan voorbij rijdenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ligt Assen helemaal daar? Tering, nooit bij stil gestaan.
Yepquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:02 schreef erkel het volgende:
Hij ligt nu dus in Oosterwolde? ik moet er vanavond heen...![]()
Precies, dacht echt dat het 100 km zuidelijker lag ofzo.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je moet dan ook hard er aan voorbij rijden
Maar ik had idd laatst precies hetzelfde
Schrok er ook van hoe ver dat in het noorden is
graag in de buurt van flevolandquote:Ok Ik haal hem vanavond op...en zal hem vanavond nog een nieuw plekje geven
Ik kan nu best in de auto springen en hem ergens heen jagen, alleen erkel ging hem halen zei die.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:45 schreef gr8w8 het volgende:
Het is net het wachten op Sinterklaas zo.
5 minuten lopen en je wil in de auto springen ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:47 schreef nexcro het volgende:
[..]
Ik kan nu best in de auto springen en hem ergens heen jagen, alleen erkel ging hem halen zei die.
Ja duh, als ik dat ding gelijk moet gaan verplaatsen denk je toch niet dat ik ga lopen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
5 minuten lopen en je wil in de auto springen ?
Duw hem eens een eind naar onder toe! richting Arnhem ofzo!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:20 schreef erkel het volgende:
Erkel got the stick!! Morgen ligt ie ergens anders, vanavond lukte dat nog niet![]()
quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:39 schreef erkel het volgende:
Gaat weer ietsjes richting noorden en blijft in Fryslan !!
http://xs.to/quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:55 schreef erkel het volgende:
niet echt optimaal dit. Iemand andere oplossing?
kleine twee maanden alweerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Héy sinds wanneer ben jij blauw? Of is me dat gewoon nooit eerder opgevallen?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:46 schreef TommyGun het volgende:
"Kunt u dat spellen?"
"Ja hoor; D....A....T."
![]()
weet ik, die zet het programma er niet goed opquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:07 schreef D-MIXXX het volgende:
Op foto 1 mist plaats 'Drachten' nog de naam _Xbox_Master_
quote:Op zondag 5 maart 2006 09:23 schreef Bosheksje21 het volgende:
Een vriendin komt vanmiddag in Burgum en wil de stok wel meenemen naar Schiermonnikoog.
Geen idee, maar er komen iedere dag behoorlijk veel mensen vanaf het vaste land op Schiermonnikoog. Zitten vast wel FOK!kers bij.quote:Op zondag 5 maart 2006 09:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
top idee
Wonen er uberhaupt FOK!kers op Schiermonnikoog?
Volgens het fotoboek niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 09:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
top idee
Wonen er uberhaupt FOK!kers op Schiermonnikoog?
In friesland en Drenthe looptie prima. Die stugge groningers wilde hem voor zichzelf houden.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
hehe, tot nu toe zijn we wel met een grote boog om de randstad heen gegaan
dat bewijst maar weer dat ie ook in de minder dicht bevolkte gebieden prima loopt
En de algehele OSG de Bergen slowchatploeg!quote:Op zondag 5 maart 2006 11:08 schreef barman het volgende:
[..]
Volgens het fotoboek niet.
Wel op Texel.
Den Burg: Fotoboek van Ketjap
Den Hoorn: Fotoboek van Tjeerdo
Duurt alleen allemaal wat langer omdat iedereen op de fiets moetquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
hehe, tot nu toe zijn we wel met een grote boog om de randstad heen gegaan
dat bewijst maar weer dat ie ook in de minder dicht bevolkte gebieden prima loopt
Einde Fok! Stokquote:Op zondag 5 maart 2006 09:23 schreef Bosheksje21 het volgende:
Een vriendin komt vanmiddag in Burgum en wil de stok wel meenemen naar Schiermonnikoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |