Ik zie modjes als kleine lieve forumdwergjes die altijd onzichtbaar aanwezig zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben een grote volwassen kerel hoor![]()
Niks Modje![]()
Maar het is gebeurd![]()
map24.nlquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:48 schreef MrBean het volgende:
Zijn er ook programma's waarmee je hemelsbreed afstanden kunt uitrekenen ipv via een autoroute?
Gerucht gaat dat iemand hem wel naar Leeuwarden wil brengen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Finally, uit Zevenhuizen weg, hij was daar best lang
OK, Drachten, daar woont toch wel wat meer dan in Zevenhuizen? Wie neemt hem weer mee?
Als dat zo is, stap ik op de fiets naar Ljouwertquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:18 schreef MrBean het volgende:
[..]
Gerucht gaat dat iemand hem wel naar Leeuwarden wil brengen.
Hee, een plaatsgenoot!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:40 schreef El_Rolando het volgende:
Hey hij ligt in mij woonplaats, wel aan de andere kant van het dorp.
Och, zo ver is dat toch niet, Drachten-Duitsland...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:04 schreef XLerate het volgende:
Argh. Jammer dat ik nu op stage ben in Duitsland. Anders was ik nu in de auto gestapt. Woon vlakbij Drachten (Bergum).
Als jij hem in Oosterwolde legt neem ik hem morgen weer mee...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:51 schreef D-MIXXX het volgende:
Als niemand hem ophaalt haal ik hem op. Ik ben daar dan rond half 5 / kwart voor 5. Ik breng hem dan naar Oosterwolde toe aangezien ik vanuit Leeuwarden vertrek. Als hij daar niet weg is maandag/dinsdag en het is toegestaan verplaats ik hem dan naar Leeuwarden aangezien ik dan weer naart werk moet
Ik denk het toch niet hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:59 schreef MeneerMuis het volgende:
Nee NeoPhythe, dan ben ik zeker weten eerder
Als hij er nog ligt vind ik het prima. Welke plaats woon jij dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:53 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Als jij hem in Oosterwolde legt neem ik hem morgen weer mee...
Deal![]()
Klopt dus welquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:51 schreef D-MIXXX het volgende:
Als niemand hem ophaalt haal ik hem op. Ik ben daar dan rond half 5 / kwart voor 5. Ik breng hem dan naar Oosterwolde toe aangezien ik vanuit Leeuwarden vertrek. Als hij daar niet weg is maandag/dinsdag en het is toegestaan verplaats ik hem dan naar Leeuwarden aangezien ik dan weer naart werk moet
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:12 schreef Duckman het volgende:
Zonet heb ik gekeken en nu is ie weg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |