Ja duh, als ik dat ding gelijk moet gaan verplaatsen denk je toch niet dat ik ga lopen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
5 minuten lopen en je wil in de auto springen ?
Duw hem eens een eind naar onder toe! richting Arnhem ofzo!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:20 schreef erkel het volgende:
Erkel got the stick!! Morgen ligt ie ergens anders, vanavond lukte dat nog niet![]()
quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:39 schreef erkel het volgende:
Gaat weer ietsjes richting noorden en blijft in Fryslan !!
http://xs.to/quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:55 schreef erkel het volgende:
niet echt optimaal dit. Iemand andere oplossing?
kleine twee maanden alweerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Héy sinds wanneer ben jij blauw? Of is me dat gewoon nooit eerder opgevallen?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:46 schreef TommyGun het volgende:
"Kunt u dat spellen?"
"Ja hoor; D....A....T."
![]()
weet ik, die zet het programma er niet goed opquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:07 schreef D-MIXXX het volgende:
Op foto 1 mist plaats 'Drachten' nog de naam _Xbox_Master_
quote:Op zondag 5 maart 2006 09:23 schreef Bosheksje21 het volgende:
Een vriendin komt vanmiddag in Burgum en wil de stok wel meenemen naar Schiermonnikoog.
Geen idee, maar er komen iedere dag behoorlijk veel mensen vanaf het vaste land op Schiermonnikoog. Zitten vast wel FOK!kers bij.quote:Op zondag 5 maart 2006 09:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
top idee
Wonen er uberhaupt FOK!kers op Schiermonnikoog?
Volgens het fotoboek niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 09:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
top idee
Wonen er uberhaupt FOK!kers op Schiermonnikoog?
In friesland en Drenthe looptie prima. Die stugge groningers wilde hem voor zichzelf houden.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
hehe, tot nu toe zijn we wel met een grote boog om de randstad heen gegaan
dat bewijst maar weer dat ie ook in de minder dicht bevolkte gebieden prima loopt
En de algehele OSG de Bergen slowchatploeg!quote:Op zondag 5 maart 2006 11:08 schreef barman het volgende:
[..]
Volgens het fotoboek niet.
Wel op Texel.
Den Burg: Fotoboek van Ketjap
Den Hoorn: Fotoboek van Tjeerdo
Duurt alleen allemaal wat langer omdat iedereen op de fiets moetquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
hehe, tot nu toe zijn we wel met een grote boog om de randstad heen gegaan
dat bewijst maar weer dat ie ook in de minder dicht bevolkte gebieden prima loopt
Einde Fok! Stokquote:Op zondag 5 maart 2006 09:23 schreef Bosheksje21 het volgende:
Een vriendin komt vanmiddag in Burgum en wil de stok wel meenemen naar Schiermonnikoog.
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:42 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Yep.... Maar alleen fok!kers mogen de stok verplaatsen toch.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |