ik denk in tolbert, aan de auwemalaan ergens. Even kijken of ik morgen een plek kan vinden waar je niet met de auto stil kan staanquote:Op maandag 27 februari 2006 23:21 schreef Gizmo112 het volgende:
Maar waar ligt 'ie morgenavond rond uurtje of half zeven...lees het wel.
Het was typisch een Nikky actiequote:
Het is nu weer in Groningenquote:Op maandag 27 februari 2006 23:38 schreef Steve-O het volgende:
Yeuj drente
Wat ben ik blij als dat ding ergens legt waar ik de plaatsnaam van kenquote:Op maandag 27 februari 2006 23:39 schreef nikky het volgende:
[..]
Het is nu weer in Groningen( Leek )
Neequote:
Zolang je hem maar aan een plaatsnaambord vastmaakt, je naam op het papiertje schrijft en foto's maaktquote:Op maandag 27 februari 2006 23:23 schreef P8 het volgende:
[..]
ik denk in tolbert, aan de auwemalaan ergens. Even kijken of ik morgen een plek kan vinden waar je niet met de auto stil kan staan![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:07 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
je naam op het papiertje schrijft
Dat komt omdat niet iedereen beschikt over een auto volgens mij.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:29 schreef Allan24 het volgende:
En opschieten!En een eind verleggen, van Roden naar Roderwolde naar Foxwolde naar weet ik het allemaal veel die paar honderd meters schiet echt niet op
het is wel de FOK!-stok niet een Libelle- of Margriet-stok! Jong en dynamisch enzo
Ik kom er nu ook pas achter dat er een papiertje in zit. Kijk hier maar even waar hij zit.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:12 schreef MrBean het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb geen papiertje gezien toen ik hem van Lellens naar Middelbert bracht
Moet dat rare blokje een "dopje" voorstellen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:17 schreef Duckman het volgende:
[..]
Ik kom er nu ook pas achter dat er een papiertje in zit. Kijk hier maar even waar hij zit.
Blijkbaar... ik heb er ook niet zo op gelet tijdens het verplaatsen...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:21 schreef MrBean het volgende:
[..]
Moet dat rare blokje een "dopje" voorstellen?
En die A4 zit dus zeg maar in dat blok als een rolletje?
Ja, gisteren van Kolham naar Peizermade.quote:Heb jij trouwens al eerder de Fok!stok verplaatst?
We houden hem lekker in het noordenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:29 schreef ChopperMick het volgende:
En nu naar de bewoonde wereld met dat ding! Kilometers maken! Neem hem mee naar Carnaval of zo, alles beter dan telkens honderd meter opschuiven tussen de koeien.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:29 schreef ChopperMick het volgende:
En nu naar de bewoonde wereld met dat ding! Kilometers maken! Neem hem mee naar Carnaval of zo, alles beter dan telkens honderd meter opschuiven tussen de koeien.![]()
JeWeetquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:31 schreef MrBean het volgende:
[..]bewoonde wereld zegt ie. het zuidens des landsch.
Heb je je naam nog opgeschreven?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:34 schreef Renesite het volgende:
nu nog de foto's
Dopje kwam ik ook erggg laat achter!
quote:
Ik geloof dat iemand hem naar Drachten gaat brengen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:17 schreef FritsFluitketel het volgende:
Benieuwd waar hij nu heen gaat, hopelijk eens uit die provincies daarboven
Misschien is het handig als het ff in de OP komt te staan dat de stok hol is ...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:34 schreef Renesite het volgende:
nu nog de foto's
Dopje kwam ik ook erggg laat achter!
Ik stem ook voor Drachten!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:53 schreef MrBean het volgende:
Doe Drachten maar. Hij is nu wel lang genoeg in het noordoosten van NL geweest.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Stad Groningen is ook een goede optie
Idd, wel hopen dát hij ook daadwerkelijk ver verplaatst wordt, die kleine kuteindjes steedsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Stad Groningen is ook een goede optie, er zijn daar veel FOK!kers, dus meer kans dat ie een grotere afstand gaat afleggen
haha daar boven in het noorden moeten ze nog alles op de fiets doen...quote:Idd, wel hopen dát hij ook daadwerkelijk ver verplaatst wordt, die kleine kuteindjes steeds
Haal hem op zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:01 schreef scrub_nurse het volgende:
pff nou die groningers willen m wel erg graag hebben, ik dacht dat ie nu wel eindelijk een eind zou afleggen, maar nee hoor. jammer...
Houdt er iemand ook bij wie de 100ste user is?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Deze mist nog in de OP
Het grote FOK! stok door nederland spel deel 21! B.I.B.!
De 100e user die de FOK!stok verplaatst? Bedoel je dan van het totaal? Uit alle rondes?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:22 schreef MrBean het volgende:
[..]
Houdt er iemand ook bij wie de 100ste user is?
Mja, weet ik niet, precies zoals die maker van die OP dat bedoelt. "De 100ste krijgt een krat bier!"quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De 100e user die de FOK!stok verplaatst? Bedoel je dan van het totaal? Uit alle rondes?
Aangepastquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Deze mist nog in de OP
Het grote FOK! stok door nederland spel deel 21! B.I.B.!
Dat dacht ik al toen ik hem uit Middelbert haalde, want er stond als laatste Lellens op.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:12 schreef MrBean het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb geen papiertje gezien toen ik hem van Lellens naar Middelbert bracht
Momenteel is de 3e rondequote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:39 schreef MrBean het volgende:
[..]
Mja, weet ik niet, precies zoals die maker van die OP dat bedoelt. "De 100ste krijgt een krat bier!"
Hoeveel rondes zijn er eigenlijk geweest?
Ja, van alle ronden of 1 ronde?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Momenteel is de 3e ronde
De 100e verplaatser is wat er in de OP wordt bedoeld.
E de rest ook zie ik, Great Job!quote:
Was al bezigquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
E de rest ook zie ik, Great Job!![]()
maareh, van ronde #3, de huidige ronde, daarvan staan de topic er nu niet meer in (deel 22 t/m 30, waarvan de telling nu niet meer klopt)
Als ik nog mod was geweest had ik van die 9 topics de topictitel aangepast en ze opnieuw in de lijst gezet (tellend vanaf 39).
Als je dat zou willen doen ben ik je erg erkentelijk
Niet meerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
41 en 42 staan omgekeerd
41 moet 42 zijn en andersom
Ah, dat gaat per ronde dus.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nou, ik zie in deze OP nergens iets staan over een 100e user. Dus van wie krijg je dat kratje bier? Waar staat het? Het staat in oude OP's van oude rondes, uitgeloofd door Harrie1. Maar ik weet niet of hij nog steeds dat krat heeft uitgeloofd, of hij uberhaupt meekijkt in dit topic.
Nou, ik heb geen flauw idee dus. Wordt dat kratje bier nog steeds uitgeloofd?quote:
Hij zal toch niet tot donderdag wachten ...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:05 schreef Gizmo112 het volgende:
Maar hij ligt nu nog bij P8 in de kofferbak
Dat verdient ie wel!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij is nog wel aktief op Fok!![]()
Heb onderaan eervolle vermelding gedaan voor Harrie![]()
Test!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
deel 22, moet 39 worden: (1e deel ronde #3)
Het grote FOK! stok door nederland spel deel 39! B.I.B.!
was deel 23, nu deel 39, moet 40 worden:
Het grote FOK! stok door nederland spel deel 40! B.I.B.!
was deel 24, nu deel 40, moet deel 41 worden:
FOK! stok door nederland spel deel 41! Nieuweschans!!
was deel 25, nu deel 42, klopt dus:
FOK!stok door Nederland-spel deel 42! Roderwolde!
Huidige deel, was deel 26, is nu 43, klopt ook:
FOK!stok door Nederland-spel deel 43! Leek! Groningen
(verdwenen deel 41 was een dubbel topic, en hoeft niet in de lijst:)
Het grote FOK! stok door nederland spel deel 41! Wie verder?
Zo klopt het helemaalquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Test!
Het grote FOK! stok door nederland spel deel 39! B.I.B.!
Het grote FOK! stok door nederland spel deel 40! B.I.B.!
FOK! stok door nederland spel deel 41! Nieuweschans!!
FOK!stok door Nederland-spel deel 42! Roderwolde!
FOK!stok door Nederland-spel deel 43! Leek! Groningen
Zo iets dus?
En tnx![]()
haha lolquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:17 schreef Duckman het volgende:
[..]
Ik kom er nu ook pas achter dat er een papiertje in zit. Kijk hier maar even waar hij zit.
Misschien handig dit even in de OP te zetten.
Mocht ie nog in de buurt van Drachten komen, dan kalk ik er nog even mijn naam op het papiertje. Laat ik em natuurlijk wel liggen voor een andere Fokker....
quote:
Als de stok gestolen/dood/weg is, maar er zit een dik slot op dus deze stok zou het moeten kunnen overleven.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:25 schreef MrBean het volgende:
Hoe werkt dat met die rondes? Wanneer begint er weer een nieuwe?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:33 schreef scrub_nurse het volgende:
Haal hem op zou ik zeggen.
[/quote
ik sta al aan t begin van dit avontuur van deze fokstok, nl van sittard naar herten, dus groningen is n beetje ver weg. ik kan me wel nog t negatieve commentaar herinneren op de tijd dat de stok in limburg verbleef.....en dat was way korter dan nu in t groningse.....de reacties zijn alleen nu wat minder negatief.....![]()
Dan had P8 hem dus tot donderdag moeten laten liggen en naar Utrecht moeten nemen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ben echt van mening dat ie moet blijven liggen tot iemand eindelijk eens een sprong kan maken.
Van dorp naar dorp in rondjes schiet niet op.
De FOK!stok is een paar keer gestolen/verdwenen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:25 schreef MrBean het volgende:
Hoe werkt dat met die rondes? Wanneer begint er weer een nieuwe?
En elke keer redelijke sprongenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dit is trouwens de lijst met plaatsnamen waar de FOK!stok in de 2e ronde is geweest:
1: Oldenzaal (Overijssel)
2: Enschede (Overijssel)
3: Vriezenveen (Overijssel)
4: Hardenberg (Overijssel)
5: Westerdiepsterdallen (Groningen)
6: Nooitgedacht (Drenthe)
7: Gasselternijveenschemond (Drenthe)
8: Akkrum (Friesland)
9: Zaandijk (Noord Holland)
10: Utrecht (Jaarbeurs) (Utrecht)
11: Teckop (Utrecht)
12: Hoogmade (Zuid Holland)
13: Wassenaar (Zuid Holland)
14: Barneveld (Gelderland)
15: Hoevelaken (Gelderland)
16: Soestdijk (Utrecht)
17: Enschede (Overijssel)
18: Delden (Overijssel)
19: Zwolle (Overijssel)
20: Diever (Drenthe)
21: Jubbega (Friesland)
22: Kolderveen (Drenthe)
23: Dordrecht (Zuid Holland)
24: Nuenen (Noord-Brabant)
25: Veldhoven (Noord-Brabant)
26: Luyksgestel (Noord-Brabant)
27: Helmond (Noord-Brabant)
28: Ysselsteyn (Limburg)
29: Eindhoven (Noord-Brabant)
30: Roermond (Limburg)
31: Tegelen (Limburg)
32: Arnhem (Gelderland)
33: Oosterbeek (Gelderland)
34: Renkum (Gelderland)
35: Wageningen (Gelderland)
36: Delft (Zuid Holland)
37: Stompwijk (Zuid Holland)
38: Capelle aan den IJssel (Zuid Holland)
39: Gouda (Zuid Holland)
40: Zeist (Utrecht)
41: Hoogland (Utrecht)
42: Bikbergen (Noord Holland)
43: Renesse (Zeeland)
44: Terneuzen (Zeeland)
Wat zei je?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En elke keer redelijke sprongen![]()
quote:32: Arnhem (Gelderland)
33: Oosterbeek (Gelderland)
34: Renkum (Gelderland)
35: Wageningen (Gelderland)
Altijd nog beter dan nr 15 t/m 18 met deze stokquote:
Wat zijn dat voor kruisjes?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Route van de Fok! Stok door Nederland:
[afbeelding]
Route door Groningen:
[afbeelding]
blokadesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor kruisjes?
Kun je een grote stap maken?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:14 schreef Jo0Lz het volgende:
Hij ligt nu in Leek?
Moet er morgen weer heen met werk waarschijnlijk, denk dat ik hem dan maar ophaal
Roden was ook wel te doen geweest, had ik effe Jointje kunnen roken enzo
Liefst weer iets verder naar het zuiden.....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:23 schreef Gizmo112 het volgende:
Ik haal hem op vanavond, als niemand mij voor is.
Kun je trouwens ook een nieuw kaartje maken van ronde 2?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Route van de Fok! Stok door Nederland:
[afbeelding]
Route door Groningen:
[afbeelding]
Is goedquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Kun je trouwens ook een nieuw kaartje maken van ronde 2?
(welk programma is dat trouwens?)
Even om je te helpen. Westerdiepsterdallen ligt tussen Annerveenschekanaal, Wildervank en Veendam.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Is goed![]()
Het programma heet Route 66 2005
Die plaatsjes zijn zelfs te vinden met de zoekfunctie van het programmaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Even om je te helpen. Westerdiepsterdallen ligt tussen Annerveenschekanaal, Wildervank en Veendam.
Nooitgedacht ligt in de buurt van Rolde (ten zuiden ergens)
Bikbergen ligt tussen Naarden en Huizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |