dat lijkt me het handigst! Immers, je moet toch naar de foto's kijken, en dan verandert de plaats van de sleutel ook iedere keerquote:Op maandag 23 januari 2006 13:23 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
En daarbij heb ik eens de topics doorgelezen, en gezien dat meestal word afgesproken wie de stok haalt of dat diegene dat even in het topic meld.
Dan maak je het wel een stuk minder toegankelijk, en veel omslachtigerquote:Op maandag 23 januari 2006 13:23 schreef Bloody_Hell het volgende:
Ik denk, dat als we hem deze keer eens wat langer rond willen laten gaan, dat we dan toch het beste het mail-idee aan kunnen houden.
Het 'mail-idee' is dus niet de bedoeling volgens mij. Zo heeft ieder de kans om hem op te halen, en kan dus zijn dat je te laat bent, wat het idee leuker maakt...quote:De persoon die de FOK!stok heeft gevonden moet de FOK!stok gelijk naar een andere lokatie brengen!
Het is de bedoeling dat de foto's na het verplaatsen zo snel mogelijk op het forum staan.
Kun je dat niet doen, laat de stok dan gewoon liggen wellicht pakt iemand anders hem dan, zoniet dan kun je hem altijd nog ophalen als je hem wel gelijk kunt verplaatsen.
Op deze manier gaat FOK! door heel Nederland
De FOK!stok moet binnen Nederland blijven .
Toppiequote:Op maandag 23 januari 2006 13:47 schreef Bloody_Hell het volgende:
Oke, dan leg ik de sleutel in het dichtsbijzijnde verkeersbord in de rand.
Ik ben er iets voor kwart op twee denk ik en kom daarna naar huis. Als ik dan gelijk de foto's post dan is scrub_nurse misschien nog net op tijd om te zien waar hij ligt.
Hij mag overal komen te liggen als het maar bij een plaatsnaambord isquote:Op maandag 23 januari 2006 13:42 schreef Damzkieee het volgende:
Is het trouwens regel dat de stok in de bewoonde wereld bij een bord moet liggen? of mag het ook in lutjebroek zuidoost bij een bord in het bos bij wijze van spreken?
Hey de wadden is wel een heel eind weg hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 14:10 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
ToppieDas wel zo leuk. Hopelijk is hij snel in het Noorden. Dan breng ik hem wat omhoog zodat de user een stukje boven mij hem naar de wadden kan brengen
Nee, kerkrade is lekker om de hoekquote:Op maandag 23 januari 2006 14:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hey de wadden is wel een heel eind weg hoor
Edit: of bedoelde je Gizmo![]()
yup. pcies, zoals ik ook al zei.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:29 schreef kree het volgende:
Ik ben ook niet zo'n voorstander van het mail-idee.
Dat haalt de spanning eraf. Als je het op zo'n manier doet dan kun je de stok net zo goed bij iemand thuis brengen.
Sorry, dan breng ik hem wel door Gelderland en Overijssel, en als Gizmo hem dan ff naar de wadden sleeptquote:
mooi niet he, hij ligt nu bij mij, morgen gaat ie denk ik naar roermond...quote:Op maandag 23 januari 2006 21:35 schreef Blik het volgende:
hij zou morgen in breda liggen ...
dan gaatie nie naar bredaquote:Op maandag 23 januari 2006 21:37 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
mooi niet he, hij ligt nu bij mij, morgen gaat ie denk ik naar roermond...![]()
Topic even doorlezenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:32 schreef Ayaxola het volgende:
Hoe kom je nou aan die sleutel? Die leg je er gewoon bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |