Ja, van alle ronden of 1 ronde?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Momenteel is de 3e ronde
De 100e verplaatser is wat er in de OP wordt bedoeld.
E de rest ook zie ik, Great Job!quote:
Was al bezigquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
E de rest ook zie ik, Great Job!![]()
maareh, van ronde #3, de huidige ronde, daarvan staan de topic er nu niet meer in (deel 22 t/m 30, waarvan de telling nu niet meer klopt)
Als ik nog mod was geweest had ik van die 9 topics de topictitel aangepast en ze opnieuw in de lijst gezet (tellend vanaf 39).
Als je dat zou willen doen ben ik je erg erkentelijk
Niet meerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
41 en 42 staan omgekeerd
41 moet 42 zijn en andersom
Ah, dat gaat per ronde dus.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nou, ik zie in deze OP nergens iets staan over een 100e user. Dus van wie krijg je dat kratje bier? Waar staat het? Het staat in oude OP's van oude rondes, uitgeloofd door Harrie1. Maar ik weet niet of hij nog steeds dat krat heeft uitgeloofd, of hij uberhaupt meekijkt in dit topic.
Nou, ik heb geen flauw idee dus. Wordt dat kratje bier nog steeds uitgeloofd?quote:
Hij zal toch niet tot donderdag wachten ...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:05 schreef Gizmo112 het volgende:
Maar hij ligt nu nog bij P8 in de kofferbak
Dat verdient ie wel!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij is nog wel aktief op Fok!![]()
Heb onderaan eervolle vermelding gedaan voor Harrie![]()
Test!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
deel 22, moet 39 worden: (1e deel ronde #3)
Het grote FOK! stok door nederland spel deel 39! B.I.B.!
was deel 23, nu deel 39, moet 40 worden:
Het grote FOK! stok door nederland spel deel 40! B.I.B.!
was deel 24, nu deel 40, moet deel 41 worden:
FOK! stok door nederland spel deel 41! Nieuweschans!!
was deel 25, nu deel 42, klopt dus:
FOK!stok door Nederland-spel deel 42! Roderwolde!
Huidige deel, was deel 26, is nu 43, klopt ook:
FOK!stok door Nederland-spel deel 43! Leek! Groningen
(verdwenen deel 41 was een dubbel topic, en hoeft niet in de lijst:)
Het grote FOK! stok door nederland spel deel 41! Wie verder?
Zo klopt het helemaalquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Test!
Het grote FOK! stok door nederland spel deel 39! B.I.B.!
Het grote FOK! stok door nederland spel deel 40! B.I.B.!
FOK! stok door nederland spel deel 41! Nieuweschans!!
FOK!stok door Nederland-spel deel 42! Roderwolde!
FOK!stok door Nederland-spel deel 43! Leek! Groningen
Zo iets dus?
En tnx![]()
haha lolquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:17 schreef Duckman het volgende:
[..]
Ik kom er nu ook pas achter dat er een papiertje in zit. Kijk hier maar even waar hij zit.
Misschien handig dit even in de OP te zetten.
Mocht ie nog in de buurt van Drachten komen, dan kalk ik er nog even mijn naam op het papiertje. Laat ik em natuurlijk wel liggen voor een andere Fokker....
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |