quote:Op zondag 19 februari 2006 12:20 schreef mien-moeke het volgende:Zo. De stok is verplaatst!
Niet heel ver, maar iig wel weer in de wat meer bewoonde wereld.
Djeez wat een gat is dat Denemarken zeg.![]()
Maar okay:
Hier ligt ie:
En hier ligt de sleutel:
Overkant van de weg
In de rand van het bord dat aan de kant van Scheemda zit.
Tips voor de volgende verplaatser:
Neem mee:
- (werk)handschoenen. (De stok is vies. Heb m wel enigzins schoon kunnen krijgen.)
- Een oude deken of een stuk plastic. (Om de stok op te leggen in je auto)
- Een punttang of stevig pincet. (Voor het briefje. Zit nl erg goed vast. Ben er een kwartier mee bezig geweest om die eruit te krijgen.)
- Een pen. (Dûh! Je moet je naam op t briefje schrijven)
Fietsquote:Op zondag 19 februari 2006 18:49 schreef furanku het volgende:
Scheemda is niet ver weg... maar ga geen benzine eraan verspillen![]()
Als die stok te lang in 1 provincie blijft zwerven haal ik hemw eer terug naar de Achterhoekquote:Op zondag 19 februari 2006 19:10 schreef bolletje_25 het volgende:
De snelste route van Aalten naar Scheemda over 205,5 km in ongeveer 2 uur en 19 minuten
Dat doe maar, leg ik hem bij mij in de buurtschap neerquote:Op zondag 19 februari 2006 19:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als die stok te lang in 1 provincie blijft zwerven haal ik hemw eer terug naar de Achterhoek
doe maar terug naar de achterhoekquote:Op zondag 19 februari 2006 19:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als die stok te lang in 1 provincie blijft zwerven haal ik hemw eer terug naar de Achterhoek
Psst.. Ermelo zie ik.. zullen we hem in Speuld neerleggen? Beetje tussen ons inquote:Op maandag 20 februari 2006 06:48 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Naar het midden van het land met die stok!![]()
I second thatquote:Op maandag 20 februari 2006 10:43 schreef aidyl het volgende:
Afstand van hier tot Scheemda: 277,64 km...... Breng de stok maar naar Brabant
Als die daar in de buurt kom, dan ga ik er ook op af.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:06 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Psst.. Ermelo zie ik.. zullen we hem in Speuld neerleggen? Beetje tussen ons in
Minimeet in Speuldquote:Op maandag 20 februari 2006 13:02 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Als die daar in de buurt kom, dan ga ik er ook op af.![]()
Solse gat!quote:Op maandag 20 februari 2006 12:06 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Psst.. Ermelo zie ik.. zullen we hem in Speuld neerleggen? Beetje tussen ons in
Ik was op weg van Arnhem naar 6Flags een keer verdwaald in Speuld. Ze hebben écht een toffe ezel daar!quote:
verdwalen in Speuld (een gehucht met 1 a 2 straten)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:28 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ik was op weg van Arnhem naar 6Flags een keer verdwaald in Speuld. Ze hebben écht een toffe ezel daar!![]()
Daar ben ik een keer ingelazerd met m'n dronken kop.. het Solse Gatquote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:34 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Solse gat!![]()
Kunnen al die hippy's uit TRU op zoek.
Een of ander verkeersbord was omgewaaid, dus ik reed een straat in, en dat werd een minder bestrate straat, en toen was er ineens een ezel en de minder bestrate strate werd een zandpad...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:01 schreef Flurrie het volgende:
[..]
verdwalen in Speuld (een gehucht met 1 a 2 straten)
hoe doe je dat???![]()
Ik moet binnenkort nog naar Winschoten, als hij er dan nog ligt dan ga ik wel ff langs Scheemda en neem ik hem wel mee.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:33 schreef Renesite het volgende:
Ik kan hem niet ophalenDr wonen toch wel vrienden van je in scheemda die ook fokken
![]()
Groningen stad zou ik flex vindenquote:Op woensdag 22 februari 2006 02:37 schreef Pony-Lover het volgende:
ik kan hem op Rottum gooien maar daar is geen plaatsnaam bord
in scheemda wonen alleen maar schapen enzo.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:09 schreef Rocksteen het volgende:
Toen ie in Denemarken lag was ie binnen 24 uur weg en nu ligt ie al een halve week in bewoond gebied te roesten... wat gaat hier fout![]()
leg hem dan lekker op de veluwe neer, kan hij snel richting de randstad weerquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ligt dat ding daar nou nog steeds?!![]()
Als het er vrijdag nog ligt haal ik hem misschien even op.
quote:
goh...quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:19 schreef visionnaire het volgende:
[..]
in scheemda wonen alleen maar schapen enzo.![]()
ophalen danquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ligt die nog steeds in scheemda?
Dat is nog geen 5 km!
En daar kom ik maar niet uit.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik zit even uit te zoeken aan welke kant van Scheemda dat is!
Dan verplaats jij em maar, hier is het ongeveer 15 km ofzo vandaanquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ligt die nog steeds in scheemda?
Dat is nog geen 5 km!
Jaa, dat ga ik ook doen denk ik!quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dan verplaats jij em maar, hier is het ongeveer 15 km ofzo vandaan
oeh spannendquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik kan hem echter wel pas morgen naar de locatie brengen die ik in gedachten heb..
Heel mooiquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb hem
Moest helaas eerst naar huis (moet mn moeder zo van het station halen) dus ik breng hem zo weer weg! Foto's volgen nog!
Iemand die ik kan mailen die de foto's van het ophalen online zet?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heel mooiBen benieuwd waar je hem weer heen plant
Upload hier maar ff snel heen: http://uploader.phserver.netquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Iemand die ik kan mailen die de foto's van het ophalen online zet?
Voor foto's van het wegbrengen moet ik even een betere camera regelen (heb ik zelf niet). Heb foto's van het ophalen gemaakt met mobiel, maar dat is ook niet ideaal.
buitenland mocht niet toch?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
MooiMischien gaat ie wel naar Friesland toe
Jij moet werkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:27 schreef Flurrie het volgende:
[..]
leg hem dan lekker op de veluwe neer, kan hij snel richting de randstad weer
Ja, kan weerquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb hem weggebracht
Kan ik weer gebruik maken van http://uploader.phserver.net weer?
tering kriebelsquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
In het uiterste hoekje van Noord-Oost Nederland
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:34 schreef Webcrowler het volgende:
Gaat steeds verder van de Randstad af![]()
Vraagje... Hoe heb je die sleutel neergelegd?
Voor ons Groningers nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:39 schreef JustJunior het volgende:
Ehm
We gaan zegmaar de verkeerde kant op.
Maar bedankt voor het verplaatsen hoor
Aan wat voor ding/unit zit de stok nu dan vast?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het zijn iets meer foto's, maar dit is omdat de stok niet aan het plaatsnaambordje vast zit, maar heeeeeeeeeeeeeeeeeel dichtbij! Kon helaas niet anders, anders lag hij teveel in het zicht!
Succes
ziet eruit als een vangrailachtig-ietsquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:40 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Aan wat voor ding/unit zit de stok nu dan vast?
Ja moet ik dat zeggen? Je ziet het vanzelf als je er bent.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:40 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Aan wat voor ding/unit zit de stok nu dan vast?
Nais pas zeit und OVquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Zover is het nu ook weer niet vanaf groningen stad! 40 minuutjes!
Ik was gewoon nieuwsgierigquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja moet ik dat zeggen? Je ziet het vanzelf als je er bent.
Staat er iig naast!
Kom hem halenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:59 schreef FritsFluitketel het volgende:
Bring that motherfucking stok to the Veluwe
Kom 'ie oooit nog in scheemdaquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nu mag ik zelf zeker niet meer mee doen?
Ergens anders in de provincie is ook goedquote:
In groningen istie van mijquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ergens anders in de provincie is ook goed
Woon zelf ook niet in Scheemda natuurlijk.
Van mij wel, als het niet meer opschietquote:
Ja okee, maar dat is logisch!quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Van mij wel, als het niet meer opschiet![]()
Behalve hem uit nieuweschans halen.
Ah mooi mag ik ook weer meedoen dusquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Van mij wel, als het niet meer opschiet![]()
Behalve hem uit nieuweschans halen.
Jup, waar woon je?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:36 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Ah mooi mag ik ook weer meedoen dus![]()
Enschedequote:
Ja, dat is goed te doen dan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:43 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Enschede![]()
Maar mijn ouders wonen in Slochteren en daar ben ik dan ook dit weekend. Dus als ie er dan nog ligt...
Groningen staaaadquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:43 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Enschede![]()
Maar mijn ouders wonen in Slochteren en daar ben ik dan ook dit weekend. Dus als ie er dan nog ligt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |